Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 23 Listopada 2017, 12:27


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Whole train,whole car... 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3470
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Whole train,whole car...
  Wysłano: Wtorek, 20 Maja 2008, 19:12
Whole car : ( czyli 1 wagon zamalowany dosłownie (z okanmi ))

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Whole train : ( cały pociąg , każdy wagon )

Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=2kU96rfsveI = polecam !!!!


Kurwa.... whole train wow !!!
Jak będę kiedyś siekał dobre prace... to się będzie trzeba na takie coś wkręcić, myślę, że za jakieś 10 lat :grin: ( ach... te marzenia )


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Maja 2006
Posty: 1379
Lokalizacja: WWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Wtorek, 20 Maja 2008, 19:35
widziałem na żywo akcje throwa na wholetrain w 20 osób ;)

przepiękna rzecz


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW

Dołączył(a): 23 Listopada 2007
Posty: 879
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Wtorek, 20 Maja 2008, 19:41
dsdadaddd


Ostatnio edytowano Wtorek, 24 Lutego 2015, 16:08 przez Hype, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Sierpnia 2005
Posty: 692
Lokalizacja: sp. z o.o.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Wtorek, 20 Maja 2008, 20:43
2 spoko ale 4 jest kozacki... adrenaline :wink:

_________________
Svenska Aeroplan Aktie Bolaget


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 22 Czerwca 2008
Posty: 13
Lokalizacja: Stalowa Wola
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 22 Czerwca 2008, 14:18
root napisał(a):
Obrazek
(...)Jak będę kiedyś siekał dobre prace... to się będzie trzeba na takie coś wkręcić, myślę, że za jakieś 10 lat :grin: ( ach... te marzenia )


wystarczą chęci, faty, kilka puch i jazda :mrgreen:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3470
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 13:18
Whole Train :

Obrazek

_________________
Darmowe 50$ na pokera, sprawdzone, polecam : KLIK


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Grudnia 2007
Posty: 894
Lokalizacja: rg12
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 13:42
no proste, whole trainy to najlepsza zajawka. chociaz czasami sa ordynarnie toyowe, ale nie o to tutaj chodzi wlasciwie hehe zajawka w kurwe.

_________________
is there a heaven for me?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Sierpnia 2008
Posty: 823
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 17:08
Trast napisał(a):
no proste, whole trainy to najlepsza zajawka. chociaz czasami sa ordynarnie toyowe, ale nie o to tutaj chodzi wlasciwie hehe zajawka w kurwe.


raczej, ale wiadomo, ze lepiej kiedy wc jest dobrze wykonany. Widziałem sporo wholetrainow, sam sie na to nie pisze, dostychczas nie robiłem, a kolejek juz nie dotykam, od kiedy kumpel miał przypał.

a tu cos z mojej miesciny, wc znajomego:
Obrazek

_________________
http://www.myspace.com/unomomentoumt

chcesz dać nam fajke do jointa? daj nam cały wagon jak wholecar !


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3470
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 17:40
deesdwa jaki przypał ? Złapali go ? Jeżeli tak to co zrobili ?

_________________
Darmowe 50$ na pokera, sprawdzone, polecam : KLIK


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Sierpnia 2008
Posty: 823
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 18:26
root napisał(a):
deesdwa jaki przypał ? Złapali go ? Jeżeli tak to co zrobili ?

mialem z nim isc na akcje ale sie najebałem troche i powiedzialem, ze na wcietego nie bede ryzykował. poszedł sam troche potagowac, 2 typow kreciło to kamerą. No i wpadły soki z obu stron, tamci z kamerą zostali niezauwazeni bo sie skitrali troche a było strasznie ciemno. kajdanki, i telefon na psy. na szczescie nie dostał nawet kuratora, wszytsko skonczyło sie na 200zł kary.

inny kumpel pozniej miał przypał juz po akcji, wymalowali pociag w kilka osob i jak wracali juz do domu to zawinela go drogowka po przeszukaniu plecakow w ktorych były jeszcze farby. Tu jz był kurator, ale kara tez niezbyt wysoka w porownaniu do tego co dojebali - 200zł.

Co najlepsze obaj nadal mają zamiar napierdalac kolejki. pojebani...

_________________
http://www.myspace.com/unomomentoumt

chcesz dać nam fajke do jointa? daj nam cały wagon jak wholecar !


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Sierpnia 2007
Posty: 1424
Lokalizacja: Śląsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 18:29
Cytuj:
Co najlepsze obaj nadal mają zamiar napierdalac kolejki. pojebani...


i co w tym pojebanego?
pozdrawiam 'writerów', co kończą po pierwszym kolegium.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3470
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 18:30
Ja też bym nie przestał, napierdalał bym wtedy jeszcze więcej :)

_________________
Darmowe 50$ na pokera, sprawdzone, polecam : KLIK


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Grudnia 2007
Posty: 894
Lokalizacja: rg12
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 22:36
deesdwa napisał(a):
a kolejek juz nie dotykam, od kiedy kumpel miał przypał.

e, to chujowo. kazdy miewa przypaly i to jest wlasciwie fajna adrenalina. o to chodzi w kolejkach. ta adrenalina hehe. najlepiej w ogole bombic systemy metra i to juz zajawka :]
widzialiscie subway stories?

_________________
is there a heaven for me?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Października 2006
Posty: 4392
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Sobota, 6 Września 2008, 23:10
Ej, opierdolił już ktoś kiedykolwiek metro w Warszawie?

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 31 Grudnia 2007
Posty: 178
Lokalizacja: Leicester
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 00:34
root napisał(a):
Ja też bym nie przestał, napierdalał bym wtedy jeszcze więcej


Nie bądź taki kozak, bo twoje graffiti konczy jak narazie na kartce.


Z całym szacunkiem do ciebie i twojej wiedzy w tym temacie, ale wygladasz mi na takiego, ktory nigdy nawet swojego imienia na żadnej ścianie nie zostawił. Prawda jest taka, że adrenalina robi swoje i predzej sie zesrasz niz cos fajnego namalujesz (mimo umiejetnosci). Ja na twoim miejscu już dawno bym latał z puszką, bo właśnie w tym wieku jest na to zajawka najwieksza. Za 10 lat nie bedziesz odwazniejszy, bo jak za małolata sie nie nauczysz....

joł


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Sierpnia 2008
Posty: 823
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 11:28
haif napisał(a):
Cytuj:
Co najlepsze obaj nadal mają zamiar napierdalac kolejki. pojebani...


i co w tym pojebanego?
pozdrawiam 'writerów', co kończą po pierwszym kolegium.


tak, tak. tyle ze oni mieli wiecej przypałow z psami w sprawach innych niz graffiti, jeden miał przypał z tematem, a drugi na dilu tematem... jeszcze jeden przypał i kratki witają.

jeśli chodzi o mnie, to od zawsze jakos nie bardzo lubiłem kolejki, dlatego, ze widze prace tylko raz od razu po zrobieniu, i ewentualnie fotke. u mnie na linii kolejka jezdzi max 3 dni, pozniej jest czyszczona. Wole zrobic prace na scianie na spokojnie, niz hardkorową kolejke, ktora wyjdzie chujowa. Mam sentyment do prac na scianach, bo obecnie moge oglądac swoje prace, ktore robilem w wieku 11 lat, a kolejka, ktorą robiłem ostatnio mam tylko na zdjęciu.


Bleki napisał(a):
root napisał(a):
Ja też bym nie przestał, napierdalał bym wtedy jeszcze więcej


Nie bądź taki kozak, bo twoje graffiti konczy jak narazie na kartce.


Z całym szacunkiem do ciebie i twojej wiedzy w tym temacie, ale wygladasz mi na takiego, ktory nigdy nawet swojego imienia na żadnej ścianie nie zostawił. Prawda jest taka, że adrenalina robi swoje i predzej sie zesrasz niz cos fajnego namalujesz (mimo umiejetnosci). Ja na twoim miejscu już dawno bym latał z puszką, bo właśnie w tym wieku jest na to zajawka najwieksza. Za 10 lat nie bedziesz odwazniejszy, bo jak za małolata sie nie nauczysz....

joł


raczej, posłuchaj , nie wiem ile masz lat, ale dzis nie pojde na kolejke za nic w swiecie( tu brawa dla pana policjanta, ktory wytłumaczył mi, ze jak pkp by chciało mogą za jedną prace zarządać nawet kwoty, za remont całego wagonu, podobno pare razy juz tak było, koszty pomiedzy 3-6 tys zł). Po za tym, na kolejkach maluje sie duzo trudniej, dochodzi duzo wieksza adrenalina.

_________________
http://www.myspace.com/unomomentoumt

chcesz dać nam fajke do jointa? daj nam cały wagon jak wholecar !


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3470
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 12:05
Bleki napisał(a):
root napisał(a):
Ja też bym nie przestał, napierdalał bym wtedy jeszcze więcej


Nie bądź taki kozak, bo twoje graffiti konczy jak narazie na kartce.


Z całym szacunkiem do ciebie i twojej wiedzy w tym temacie, ale wygladasz mi na takiego, ktory nigdy nawet swojego imienia na żadnej ścianie nie zostawił. Prawda jest taka, że adrenalina robi swoje i predzej sie zesrasz niz cos fajnego namalujesz (mimo umiejetnosci). Ja na twoim miejscu już dawno bym latał z puszką, bo właśnie w tym wieku jest na to zajawka najwieksza. Za 10 lat nie bedziesz odwazniejszy, bo jak za małolata sie nie nauczysz....

joł


Może i masz rację, że kończy się na kartce, ale wolę robić gówno na kartce niż na ścianach ( zresztą sam dobrze widziałeś moje prace i możesz ocenić ich poziom ) , których sam się będę później wstydził, jak uznam, że mój poziom jest DLA MNIE zadowalający to na pewno wyjdę z puszką w ręce. Z tym, że w tym wieku jest największa zajawka to bym się kłócił - jak ktoś tym się jara to zajawka nigdy mu nie minie, za przykład może posłużyć T-kid.

_________________
Darmowe 50$ na pokera, sprawdzone, polecam : KLIK


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 23 Listopada 2007
Posty: 879
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 15:13
jebac policje skurwysyny


Ostatnio edytowano Wtorek, 24 Lutego 2015, 16:08 przez Hype, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Października 2006
Posty: 4392
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 15:19
łeeee, tagi w środku to i ja robiłem, nawet jak ludzie byli, nie będę czekał aż się wagon opróżni. Chodziło mi właśnie o coś od zewnątrz.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Grudnia 2007
Posty: 894
Lokalizacja: rg12
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Whole train,whole car...
  Wysłano: Niedziela, 7 Września 2008, 18:30
deesdwa napisał(a):
mnie na linii kolejka jezdzi max 3 dni, pozniej jest czyszczona. Wole zrobic prace na scianie na spokojnie, niz hardkorową kolejke, ktora wyjdzie chujowa. Mam sentyment do prac na scianach, bo obecnie moge oglądac swoje prace, ktore robilem w wieku 11 lat, a kolejka, ktorą robiłem ostatnio mam tylko na zdjęciu.

fakt faktem, ze kolejki sa czyszczone dlatego chodzi o szybki bombing i zawsze sie robi fote jak stoi albo jak juz jest w drodze :) dla mnie pociagi to najwieksza zajawka

_________________
is there a heaven for me?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.