Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 24 Stycznia 2020, 04:02


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007) 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 23 Listopada 2007
Posty: 97
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007)
  Wysłano: Poniedziałek, 21 Kwietnia 2008, 18:59
Obrazek

01 Introduction
02 The Launch
03 Soul-Hop
04 Let Me BE
05 The Show 2007
06 Do Wit Me
07 Let Me Sing For You (Skit)
08 Knock On Wood
09 Fat Girl
10 The Proposal
11 Castlevania
12 LapDance
13 Beautiful Day
14 K.R.E.A.M.

ma ktos dzialajacy link do tego mixtapu ? w ogule co sadzicie o tym duecie klip do k.r.e.a.m. niszczy


Powrót do góry
Zobacz profil
admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10398
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007)
  Wysłano: Piątek, 25 Kwietnia 2008, 14:01
Właśnie sprawdziłem to KREAM, fajny numer :)
http://www.youtube.com/watch?v=XzbHry41fgo

Mixtape łatwo da się na googlach znaleźć, nie wiem jaki problem z tym można mieć?

Mam nadzieję, że tego w sklepach nie sprzedają;):
http://sharebee.com/e4dba5b5

_________________
http://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na discogs WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2006
Posty: 1426
Lokalizacja: Wch
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007)
  Wysłano: Piątek, 25 Kwietnia 2008, 14:59
Haha potwierdzam, KREAM miazdzy, zajebista mutacja tego kawałka. Sneakersy rządza, 'step on my shoes and i'll kill you'. Mixtejp sprawdzam od razu.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 23 Listopada 2007
Posty: 97
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007)
  Wysłano: Piątek, 25 Kwietnia 2008, 23:40
wielkie dzieki zin


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Lutego 2007
Posty: 401
Lokalizacja: wwa/piaseczno
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: U-N-I - Fried Chicken & Watermelon Mixtape (2007)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 20:16
ja j-e-b-i-e! przyznam sie,ze w zyciu bym czegos takiego nie oczekiwal. oczywiscie,"kream" od poczatku mnie jaral i w ogole,ale nie spodziewalem sie,ze oprocz niego dostane taki material! U-N-I to cos,czego ostatnio brakuje-nowa ekipa z charyzma,majaca naprawde bardzo dobre teksty,przepelnione humorem(jak w 'fat girls' czy prawdziwym nagraniem rozmowy telefonicznej w 'let me sing for you') podklady sa na wysokim poziomie,jak na zwykly mixtejp to nie ma sie do czego przyczepic...

no jaram sie strasznie,u-n-i bedzie teraz moim drugim little brother :wink:

widze malo wpisow w temacie,ale naprawde zachecam do sprawdzania.zacznijcie od "the show 2007",to bedziecie wiedziec o czym mowie :wink:

_________________
"that's the biz,i'm poppin-that's all it is,
top models follow me to swallow million dollar kids"
Crooked I


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.