Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Poniedziałek, 25 Maja 2015, 12:07


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18603 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 931  Następna strona
Pijesz, żałujesz 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Sierpnia 2007
Posty: 671
Lokalizacja: uk/16-100
Odpowiedz z cytatem
Post Pijesz, żałujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:30
kazdy z was pewnie to przerabial, kazdy ma swoje jazdy ktore notorycznie sie pojawiaja pod wplywem alkoholu przez ktore zastanawiasz sie jak to mogles zrobic? na drugi dzien kiedy wstajesz masz zgnilke z siebie samego a zarazem sie wkurwiasz ze i nie wiesz czemu to zrobiles haha.
wczoraj po dosc mocnym melanzu wrocilem do domu i ustawilem opis 'czuwka nad panczami ktore nie beda same, zdrowie osiedle !' haha o huj mi chodzilo nie mam pojecia, zawsze ustawie przypalowy opis chociaz z reguly w ogóle ich nie mam, dalej, 3 raz z rzedu musze szukac swojej bluzy bo znow dalem dla jakiejs laski ktorej bylo zimno, 3 raz z rzedu musze niesc kurtke do drobnych robotek zeby mi zszyla bo jak zawsze dla koleszki sie wlacza uliczne kung fu, jezyk rozjebany bo pierwsza lokalna bójka od dziecka kto co za co nie mam pojecia. czy to ja czy wy tez takie jazy macie. moralniak jak huj

_________________
5 beatbox'om i wolnym stylom

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Sierpnia 2009
Posty: 4831
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:35
mi się dość często zdarzały podobne akcje, najgorsze było pisanie smsów do ludzi na fazie... no ale od 5 miesięcy już się z tym ogarnąłem, po tym jak wracając z melanżu zostawiłem nowy telefon w autobusie, przejebana opcja jak się obudziłem i stwierdziłem, że wcale mi się nie wydawało i rzeczywiście go nie mam

PS. ten temat ma spory potencjał :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Sierpnia 2007
Posty: 671
Lokalizacja: uk/16-100
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:37
temat zalozylem bo zainspirowala mnie wypowiedz mamy 'znow sie najebales gdzie Twoja kurtka, gdzie Twoja bluza?!' he nie polecam,

_________________
5 beatbox'om i wolnym stylom

Obrazek


Ostatnio edytowano Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:38 przez eskabns, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Marca 2009
Posty: 264
Lokalizacja: Wrooclyn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:38
Ma, ma ... Telefony do byłych, wrogów i przyjaciół jak się jest najebanym - nie polecam !

_________________
Jaki raper - tacy fani ...

"Jestem za paleniem kościołów i stanowczo uważam, że powinno być ich coraz więcej"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 8466
Lokalizacja: OTWOCK
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:40
a ja jakoś nigdy nie piszę ani nie dzwonię do ludzi po pijaku, wręcz zupełnie zapominam o telefonie

tak to rzadko miewam moralniaka, więc nie wspomogę tematu ale czekam na dobre historie :)

_________________
http://kaaban.blogspot.com/


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2176
Lokalizacja: Rybnik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:43
No cos w tym jest. Kiedys nie wiadomo po chuj wpierdolilem sie w krzaki w jasnej bluzie... Na szczescie udalo sie doprac, ale kurwa nastepnego dnia wkurwienie nieziemskie. Jak dzwonie, to raczej tylko do ziomkow, oni wiedza jak to jest wiec luz. Gorzej jest, jak powiedzmy jakas czesc towarzystwa jest trzezwa, a ty zaczniesz odpierdalac. Jak ci porobia zdjecia to juz w ogole miazga. Ogolnie moge przezyc moralniaka, gorzej jak przez caly dzien mam "ochote" na belta, a zoladek jest tak zniszczony, ze sie bardziej nie da. W sumie wczoraj mialem idee na podobny temat, ale widze ktos mnie wyprzedzil :D

_________________
https://www.facebook.com/to.michal.er
:idea: Bujam się na klipie z palmami
Od kiedy wytrzeźwiałem Hugo nie jest bossem.
Obrazek
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Września 2009
Posty: 2768
Lokalizacja: Szczecin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:45
Najlepiej ostatnio tydzien temu zerwalem film na drugi dzien odkrywanie smsow o 4 rano i rozmow kurwa beka dobra. I te smsy wygladajace tak:

Ja befg gavb z Dbuia ok>


xD

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Marca 2009
Posty: 264
Lokalizacja: Wrooclyn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:46
Poranek kojota [*] - to jest chyba najgorsze

_________________
Jaki raper - tacy fani ...

"Jestem za paleniem kościołów i stanowczo uważam, że powinno być ich coraz więcej"


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 24 Listopada 2009
Posty: 54
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:47
wczoraj przesadziłem. dziś jestem jakiś zamulony, nie kumaty jakiś. zaraz kłade sie spac, eloooo!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Czerwca 2006
Posty: 3778
Lokalizacja: Toruń
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:48
prawie zawsze żałowałem jak sie najebałem "do końca".
na szczęście od ponad roku nie pije prawie wcale, czasami 1-2 driny nie więcej.
facet najebany jest śmieszny, jak nie mozesz isc, potykasz sie o wszystko i dupy cie odprowadzają do domu a nie w drugą strone.
Nigdy w życiu już sie nie napierdole na maxa, nigdy

_________________
"Prywatnie możemy być ziomkami, gadamy sobie, jest fajnie. Ale kiedy przychodzisz do mnie z pieniędzmi zrobić dill, nie jesteś już moim ziomem, jesteś moim hajsem. Jeśli wyjdziesz na tym lepiej niż ja, zraznisz moje uczucia..."

Bogumił Mahboob


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Sierpnia 2007
Posty: 671
Lokalizacja: uk/16-100
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:52
haha tydzien temu na 18nastce kolezanki koleszka pozegnal sie z towarzystwem na lawce po 2 godzinach. zachodze do niego na drugi dzien 'co tam jak tam' ten pokazuje noge 3 rany rownolegle do siebe, ropa sie zbiera i w ogóle 3 straszne duze bable i mowi' skad ja to mam, kto mi kurwa noge spalil, powycinam' pozniej okazuje sie ze spal napierdolony przy grzejniku i noge spalil haha

_________________
5 beatbox'om i wolnym stylom

Obrazek


Ostatnio edytowano Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:57 przez eskabns, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 8466
Lokalizacja: OTWOCK
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:54
a mi jakoś napierdalanie się max nie przeszkadza, nawet jak mam moralniaka z jakiegoś powodu to nie pomyślałem sobie "w życiu się tak nie napierdolę"
no może poza sytuacją, kiedy obudziłem się na izbie wytrzeźwień w Gdańsku, będąc niepełnoletnim i stara musiała po mnie jechać z wawy (jak dobrze że stary wtedy akurat miesiąc w Anglii siedział :twisted: )

_________________
http://kaaban.blogspot.com/


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2176
Lokalizacja: Rybnik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:56
Rozpierdol. Jeszcze mi sie przypomnialo jak ze 3 tygodnie temu przebieg imprezy w wiekszej czesci poznalem ze zdjec. Generalnie wloczylem sie po miescie i za chuja nie moglem skojarzyc wiekszosci miejsc w ktorych bylem tego wieczora. Ogolnie nachodzi refleksja, ze to chujowo i w ogole, ale jednak tradycja musi zostac zachowana :lol:

_________________
https://www.facebook.com/to.michal.er
:idea: Bujam się na klipie z palmami
Od kiedy wytrzeźwiałem Hugo nie jest bossem.
Obrazek
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 Listopada 2008
Posty: 773
Lokalizacja: Poznań
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:57
Ja z pół roku temu byłem już ostro pijany i zadzwoniła do mnie ex, która mnie rzuciła. Powiedziała, że może spotkalibyśmy się następnego dnia, żebyśmy wszystko od nowa zaczęli, a usłyszała ,,wypierdalaj''. A potem z dobry miesiąc miałem rozkminę, że jednak ona śliczna i mądra jest.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Stycznia 2007
Posty: 2216
Lokalizacja: Północny-Wschód
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:57
No ja np. jak się najebałem zacząłem się dobierać do koleżanki bo mi się coś popierdoliło że ona chce się ze mną ruchać, no a ona tylko mnie gdzieś odprowadzała. I skończyło się tym że dostałem z buta w klatę.
No i wiem to od osób postronnych. Żałuje.
Ogólnie mam dużo historyjek, znajomi mówią że mam naprawdę bad tripy.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Czerwca 2009
Posty: 2522
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:58
Ema napisał(a):
Nigdy w życiu już sie nie napierdole na maxa, nigdy


Mocne postanowienie. Szkoda, że zawsze kończy się tym samym - złamaniem tej zasady :D.

Niedawno kumplowi się dziecko urodziło. Nie było innego wyjścia, trzeba było pić za jego zdrowie. Troche popłynąłem, zresztą jak wszyscy. Kierowca odwoził towarzystwo po kolei do domu. Rano wstaje, myślę - gdzie mój portfel z dokumentami? Okazało się, że sprawdzali dokładny mój adres zamieszkania i zapomnieli oddać. Następnego dnia miałem już przy sobie swój elegancki portfelik.


Ostatnio edytowano Niedziela, 29 Listopada 2009, 12:02 przez bLeF, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Marca 2009
Posty: 264
Lokalizacja: Wrooclyn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:58
I tak nic nie przebija imprez, gdzie o swojej obecności dowiadujesz się od innych ...

_________________
Jaki raper - tacy fani ...

"Jestem za paleniem kościołów i stanowczo uważam, że powinno być ich coraz więcej"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Października 2009
Posty: 6986
Lokalizacja: białystok dziwko
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 11:58
no telefon to straszna rzecz. ogólnie muszę wprowadzić metode - najebie się, nie korzystam z komputera, bo wtedy zawsze jakieś idiotyzmy wychodzą, których się załuje.
no i nie nawidzę rano zajrzeć do portfela i zastanowić się gdzie jest kasa

_________________
Twenty-four seven, three-sixty-five, pussy stays on my mind.

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Sierpnia 2007
Posty: 671
Lokalizacja: uk/16-100
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 12:01
na hajs to mam metode ze przed piciem biore tyle ile trzeba a reszta w domu zostaje, na komputer jeszcze nie znalazlem patentu

_________________
5 beatbox'om i wolnym stylom

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Maja 2009
Posty: 1015
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pijesz, zalujesz
  Wysłano: Niedziela, 29 Listopada 2009, 12:04
przestałam obiecywać sobie, ze nie napije sie. po co sie oszukiwać. a bol istniena rano jest,jest choćby dzisiaj.

_________________
JA MU MOWIE NORMALNIE, ZA DUZY MROZ NA MANDATY

pantekilaz napisał(a):
Praca kolego, jest mocno przehypowana. Dillowanie, jaranie, chlanie i włóczęgostwo dzień w dzień, noc w noc #superżycie


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 18603 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 931  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: 6element, checollada, chorchenti, ElMarco, esbeha, Hawar, JVCORE, kad, Majki Majk, Michauu, motylma, mql, Quopotek, Riot83, Rocco SWAGfredi, Runiek., TylerD, wilkstaryruchacz, wolneslowo, ykcuL i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.