Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 20 Października 2017, 17:04


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Blek 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Blek
  Wysłano: Sobota, 9 Lipca 2011, 22:53
[blek nr.1 (styczeń 2003) 80 stron]
http://www.sendspace.com/file/9uup3g
Obrazek
Obrazek
[blek nr.2 (marzec 2003) 80 stron]
http://www.sendspace.com/file/uqeusk
Obrazek
Obrazek

hip-hop.pl napisał(a):
Autor: eskobar
20:41:10, 20-02-03
kiedy mozna sie spodziewac 2 numeru bleka? bo juz wiara zapowiada demonstracje i zamieszki z policja przed siedziba redakcji

Autor: Grandmaster Grandmother
20:52:51, 20-02-03
Pod moim oknem zaplonela juz kukla Dobrgo Piotrka ;-].

Autor: Tek''
21:02:25, 20-02-03
z tego co wiem to czekają na Halle Berry, która ma na żywo podpisywać BLEKa w EMPIKU !!! WIĘC SPRAWDZIĆ TO KONIECZNIE !!! ;-)

Autor: Dobry Piotrek
22:04:08, 20-02-03
yo. bardzo sie ciesze z zainteresowania :) drugi numer, juz w o wiele wiekszym nakladzie wyjdzie 15 marca. taki tez bedzie prawdopodobnie juz odtad cykl wydawniczy - 15 co miesiac. w numerze wiele dobrego, bedzie jeszcze lepszy merytorycznie i o wiele lepszy graficznie niz w 1. staramy sie. ale konkretnie co bedzie nie napisze bo jeszcze nie czas na to. pozdrowki dla wszystkich co w nas wierza, szczegolnie dla Barta za fantazje :)

Autor: Grandmaster Grandmother
22:09:23, 20-02-03
Tylko mi sie kurka wodna nie spoznic bo 16 marca jade do Anglii i jezeli na podroz nie bede mogl wziac Bleka, to... ;P.

Autor: Dobry Piotrek
22:41:33, 20-02-03
...to Ci wysle do Anglii.

Autor: Retro
00:18:38, 21-02-03
"o wiele lepszy graficznie" trzymam za slowo ! holla !

Autor: ....
09:06:56, 21-02-03
czekamy..

Autor: xxx
13:23:09, 21-02-03
no wlasnie, czekamy. lepiej zeby wyszedl na czas...

Autor: Dobry Piotrek
13:36:23, 21-02-03
spokojna glowa. mial byc miesiecznik i bedzie miesiecznik. 1,5-miesieczna przerwa miedzy nr 1 a 2 z roznych przykrych powodow, bedzie mam nadzieje najdluzsza przerwa miedzy wydaniami kolejnych numerow BLEK'a. ale nie mowie hop, nie jest rozowo, pieprzona recesja na reklamowym rynku na pewno nam nie pomaga...

Autor: pawelec
13:56:22, 21-02-03
widac ze przejechales sie na tym tam jak i moment

Autor: Dobry Piotrek
15:14:41, 21-02-03
tak pawle, ale sie nie poddaje (bedzie w ogole Moment 2?). postawilem wszystko na jedna karte.

Autor: Tymek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:18:32, 21-02-03
Moment 2 (luty/marzec) już niedługo... w granicach 2 tygodni w sklepach, wypas numer...

Autor: Dobry Piotrek
12:24:41, 28-03-03
graficznie bardzo dobry numer, palanty mysla ze traktuje Was jak konkurentow czy cos, ale to calkiem inne pisma - Blek, Moment, Klan, Slizg. i swietnie, nie ma jak roznorodnosc.

Autor: aj
17:11:54, 28-03-03
ja mam pytanie odnosnie strony bleka, albo ja jakis lamus robil albo mam zjebany monitor(ew karte graf.) mam ustawiona rodzielczosc 1024x768 i jakos kurwa ta stronka sie nie wyswietla poprawnie, jakies obciete to gowno po prawej, a z tego co widze tam jest napisane ze taka jest rekomendowana do ogladania tej strony, chyba ze zle widze bo akurat tam jest juz obciete, widze tylko 1024 a dalej nic, popracujcie najpierw nad stronka potem nad pismem. peace



hip-hop.pl napisał(a):
Autor: Redakcja BLEK
22:32:32, 27-03-03
Mamy świetną wiadomość dla tych z Was, którzy mieszkają w mniejszych miejscowościach i po BLEK'a muszą jeździć do większych miast, bądź dla tych, którzy z różnych powodów mają trudności z nabyciem BLEK'a (np. obywatele innych państw lub Ci, którzy akurat przebywają zagranicą). BLEK'a można już kupić również przez Internet, szczegóły znajdziecie w dziale kup on-line. -------------------------------------------------------------------------------- Od dziś, na stronie BLEK'a wiele pozytywnych zmian. M.in. dział empe3 zmienia swoją dotychczasową formę. Od tej pory, codziennie będzie pojawiać się jakaś nowa, świetna, kultowa piosenka, warto więc zaglądać na naszą stronę częściej. Każdy utwór, na stronie BLEK'a będzie dostępny, zgodnie z prawem, przez 24 godziny. Przypominamy Wam też, że po upływie tego właśnie czasu, należy skasować mp3 z dysku. Pozdrowienia.

Autor: Mar Link do posta
22:43:36, 27-03-03
na plus wam sie to zapisuje ..

Autor: doodson Link do posta
22:58:14, 27-03-03
tam nic nie ma w on-line. wyjasnij sprawę. tam masz na on-line napisane żebyw placić 8 zeta na konto. no a przesylka? czas oczekiwania? gdzie to jest?

Autor: Dobry Piotrek
23:04:53, 27-03-03
tam jest wszystko co trzeba, w gruncie rzeczy to bardzo prosty mechanizm. wplacasz 8 zl i wypelniasz formularz. jak kasa wplynie na konto - my wysylamy Ci Bleka na nasz koszt.

Autor: Dobry Piotrek
02:14:09, 28-03-03
Blek wspiera akcje PAJACYK i pismo MY A TRZECI ŚWIAT.

Autor: doodson Link do posta
02:52:44, 28-03-03
więcej info. coś mi tu śmierdzi z tym waszym kosztem. no chyba że wysyłacie ludziom pocztą morską co idzie 6 tygodni to może macie ze 2 zeta zysku

Autor: Dobry Piotrek
03:05:32, 28-03-03
czasem doplacamy, ale czego sie nie robi dla idei... pozdro

Autor: doodson
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
03:16:55, 28-03-03
mejla sprawdź

Autor: Wieshak
03:54:24, 28-03-03
Ziomki za oceanem, w iglach, w szałasach, na Seszelach, w dziuplach i pod chmurką. ZAMAWIAJCIE BLEKA skoro macie mozliwosc nikt nie pozałuje wrecz przeciwnie. Ja czytam i czytam i przeczytac nie moge tyle interesujących informacji tam jest :) Co do MP3 znając DePa to muzyczka do sciagniecia ze stronki bedzie pyszna jak kremowki papieskie, wiec bądzcie czujni i zagladajcie tam w poszukiwaniu perełek. Pozdrawiam P.S. Nnie sugerujcie sie IP ze podobne do DePa! Zaraz by jakiś orzeł wymyslił, ze to sam Dobry Piotrek zachwala swój magazyn. Wieshak poprostu ma przyjemnosc tez mieszkać w Błoniu :)

Autor: doodson
04:47:45, 28-03-03
wy coś musicie kombinować z tym blekiem... coś tu jest nie tak.. dopłacać? oka, poświęcę swoje 8 złociszy chociażbym dostał gazete wyborczą sprzed tygodnia. nara p.s. nie sugerujcie się moim IP. to nic że podobne do wszystkich innych na tym forum.

Autor: Dobry Piotrek
04:55:26, 28-03-03
doodson, nie badz konfidentem prosze ja Ciebie, nie roztrzasaj tak. to ze w tym kraju uczciwi ludzie stanowia 1%, nie znaczy ze wsrod tej garstki nie ma akurat redaktorow BLEK'a.

Autor: doodson
05:10:21, 28-03-03
zapłacę 8 zyli. to proste. tak wygląda marketing

Autor: Dobry Piotrek
12:18:00, 28-03-03
bingo.

Autor: KGB
14:33:06, 28-03-03
Chesz dowiedziec sie kto robi bleka? Jacy ludzie za tym siedz? Wejdz tutaj: http://www.hip-hop.pl/forum/read.php?f= ... 5908811230 przeczytaj ten temat a zobaczysz i przejrzysz na oczy

Autor: Dobry Piotrek
14:46:33, 28-03-03
za kazde wejscie na tamten topic gwarantowane bukkake u KGB!

Autor: KGB
14:51:41, 28-03-03
kiepskie masz te odzywki oj kiepskie coraz gorzej

Autor: Bro-Q Sambor
15:00:57, 28-03-03
a wiesz KGB co to bukkake?

Autor: Dobry Piotrek
15:02:35, 28-03-03
Grobelny, morda kurwo

Autor: KGB
15:03:56, 28-03-03
wiem, wiem dlatego mowie ze ma coraz gorsze odzywki

Autor: Bro-Q Sambor
15:13:55, 28-03-03
DP blagam odpisz na mejla bo musze zaraz isc

Autor: blabla
15:49:23, 28-03-03
KGB to internetowy pedał, który myśli, że wszyscy są takimi pacanami jak on i wszyscy będą jechali bezpodstawnie na to pismo. Człowieku jesteś śmieszny, a ja sie nie dziwie, że potem polscy raperzy mają tyle kawałków o tym miejscu, przecież to banda idiotów, celem jest tylko zaszkodzić kurwa innym, ktos napisal, że blek jest ok, to zaraz sie frajer wjebal i kurwa dal link do tego pierdolonego posta. Dajcie spokój... Ziom za ziomem , za ziomem ziom, wszyscy na forum fejmowi być chcą.....

Autor: skarap
15:57:52, 28-03-03
HAHAHA DOKLADNIE!!

Autor: KGB
16:26:08, 28-03-03
blabla powiedz gdzie napisalem, ze krytykuje blek? ja krytykuje postawe dobrego piotrka wiec nic ci do tego przeczytaj sobie zreszta ten psot to zrozumiesz "internetowy pedal" fajnie widzisz przez komputer? jestes niezly

Autor: Dobry Piotrek
17:09:29, 28-03-03
co do mp3, to mozecie nadsylac na maila redakcja@blek.pl swoje propozycje. peace.

Autor: Dobry Piotrek
21:30:03, 28-03-03
ok, nadchodzi ten wielki moment. sciagac jeszcze poki mozecie Marvina Gaye'a, bo za pol godziny pojawi sie nowy utwor.

Autor: Dobry Piotrek
02:13:55, 29-03-03
I juz na http://www.blek.pl pojawil sie przepiekny gospelowy utwor do sciagniecia.

Autor: DawajHajsSkurwysynu
08:41:51, 29-03-03
a ja i tak wole MOMENT

Autor: Tara | Metro Squad
08:51:37, 29-03-03
Ja o tej mp3 ze strony. Bardzo kurde swietny pomysł :) Bardzo kurde wolno się sciaga :'(

Autor: Dobry Piotrek
13:34:30, 29-03-03
Niestety, po pierwsze serwer jest poki co na laczu SDI, po drugie bardzo duzo osob sciaga jednoczesnie jak wynika ze statystyk.


hip-hop.pl napisał(a):
Autor: srooczkopotamus
16:56:32, 28-05-03
28 dzień majowy a o 4 numerze bleka nadal ani słowa. czy to pismo sie jeszcze w ogóle ukazuje, czy juz zupełnie padlo? czy moze niedobry piotrek wyslal na kurs grafiki swojego drogiego sebastiana i dlatego tak sie to przedluza?

Autor: Sth
17:30:25, 28-05-03
co się dzieje z blekiem, to dobre pytanie można i skierować dobremu Eskaubei, do którego właśnie się kieruje poprzez gg ;)

Autor: zzzzzzzzz
19:17:07, 28-05-03
no właśnie. kiedyś to forum odwiedzało tylu redaktorów bleka a teraz taka cisza... moze dobry piotrek rzeczywiscie wyemigrował do juesej do yoli?

Autor: Jataman
21:25:28, 28-05-03
Blek niewychodzi bo nie ma sponsorow, niema pieniedzy

Autor: Dobry Piotrek
21:32:25, 28-05-03
Blek nigdy nie mial sponsorow. Nr 4 jest juz gotowy od miesiaca, ale poniewaz mieszkamy w polsce gdzie wydawcy pracuja na dystrybutorow, chwilowo brakuje funduszy na wydanie go. padlismy ofiara manipulacji i oszustwa, dlatego musimy zrobic krotka przerwe, ale zwazajac na to ze miedzy pierwszym a drugim numerem Klanu byla ponad polroczna przerwa, a miedzy Momentami ze 3-4 miesiace, nie jest jeszcze z nami tak zle. oj, myla sie oszczercy wypisujac tu czasem farmazony ze gazety tworzone z pasji jak Loop czy Blek robione sa dla kasy. jesli po dwoch latach wyjdzie sie na zero, juz bedzie mozna mowic o duzym sukcesie. nic od razu, ale bedzie dobrze :)

Autor: yo
22:15:41, 28-05-03
Depe odezwij sie na gg kiedy juz skonczysz obracać panią Yolantę

Autor: eskaubei
23:53:35, 28-05-03
ja przepraszam, od dawna rzadko wypowiadam się na tym forum, Dobry Piotrek zapierdala ile może ażeby Blek nadal się ukazywał także nikt tu chyba forum nie unika z powodu tego, że 4 numer Bleka się opóźnia, yo

Autor: sol
01:18:59, 29-05-03
ej, kiedys tutaj pojawila sie informacja, ze za 8 zyli mozna kupic wszystkie trzy pierwsze numery. prawda to je, panie, czy nieprawda? bo na stronie pisze, ze mozna sobie kupic za 8 zyli przedplata ale nie pisze co konkretnie sie kupuje (ktory numer/numery)


hip-hop.pl napisał(a):
Autor: Dobry Piotrek
11:16:14, 18-04-03
Jak w temacie. Wszyscy wiedza juz chyba co w srodku ale na wszelki wypadek: Malcolm X Spike Lee Claudette Ortiz Kali Louis Armstrong Fokus Mariza Idi Amin Łona KNT Femi Kuti 2cztery7 Macy Gray Buju Banton Gangstarr Janet Jackson Red Ania Sool Okiem Oldskula Czarny Kot, Biały Kot Czarna Robota Marsz Na Waszyngton Rasizm W Polsce Płytoteka Filmoteka Biblioteka Klasyka DVD Newsy Muzyczne Newsy Filmowe Newsy Sportowe Hebanowy Heros Netowe Spacery Gadżety Hot Spot Nad Obręczą Krzyżówka Sprawdzcie bo warto.

Autor: prezes
11:37:11, 18-04-03
ho ho, sporo tego, sprawdze niechybnie

Autor: Mar a.k.a. Marynarz
12:01:48, 18-04-03
ja tez zakupie. zreszta jak kazdy numer

Autor: Jakuza
13:29:58, 18-04-03
szczegóły i okładka: http://www.hip-hop.pl/media/projektor.php?id=1050357896

Autor: disss
17:22:50, 18-04-03
prenumerata zagraniczna wchodzi w gre?

Autor: robal
18:11:59, 18-04-03
ja obcenilem...nazwijmy to tak ,ze stosunek chujni do spoko kwesti jest 40:60.

Autor: Dobry Piotrek
23:04:34, 18-04-03
wchodzi w gre disss.

Autor: disss
16:55:59, 19-04-03
i gdzie mam sie zasubskrybowac dp?

Autor: disss Link do posta
16:56:24, 19-04-03
plus czy moge placic kontem biezacym?

Autor: Dobry Piotrek
17:03:09, 19-04-03
na http://www.blek.pl jest formularz, ale nie ma tam panstwa, wyslij mi mailem najlepiej. mozesz.

Autor: Dobry Piotrek
23:44:43, 19-04-03
na www pojawil sie fajny numer, kto zgadnie z jakiego kraju? :)

Autor: pawelec
23:47:27, 19-04-03
3 okladka jak do tej pory najlepsza, tak z ciekawosci masz piotrek juz wyniki sprzedazy???

Autor: Dobry Piotrek
23:55:21, 19-04-03
nie mam Pawel ale jak nawet jak bede miec to nie bede na forum wypisywal takich info :) 3 najlepsza? wydaje mi ze 1 ale spoko, kazdy ma swoj gust. okladka 3 bije jebana okladke 2 na glowe, ale Tyra jest niepokonana jak dla mnie. pozdro.

Autor: wiking...hype to da fullest
09:58:18, 20-04-03
pojawi sie numer z wysp wielkanocnych ;-)

Autor: no i co Link do posta
10:19:46, 20-04-03
kurwa krzyzowka, buahahaha

Autor: pawelec Link do posta
10:42:12, 20-04-03
piotrek to tak aby zaspokoic moaj ciekawosc to mi na maila wyslij jak bedziesz znal wyniki.


hip-hop.pl napisał(a):
Autor: Bartek Skarga
12:38:49, 14-09-03
zanim jeszcze padla gazeta i jej strona www, pojawil sie na niej news, ze materialy do numeru 3 sa juz przygotowane, gazeta nie wyszla, a metarialy pewnie gdzies sa. nie mozna ich wrzucic na jakis portal? na tylkokonret np. po co ma sie zmarnowac praca dziennikarzy. podejrzewam, ze to byly jakies ciekawe materaily, bo blek byl ciekawa gazeta. pomysla nad tym Dobry Piotrku :). pozdro

Autor: Oded
12:42:45, 14-09-03
wyszły 3 numery Bleka

Autor: Flint (CS)
13:09:24, 14-09-03
Co nie zmienia postaci rzeczy, że 4 numer gotów był. Materiały pozahiphopowe nie zestarzają się, ale z tymi hiphopowymi gorzej, nawet gdyby wyszedł blek 4, byłyby mało użyteczne. Pomyśl Piotrek rzeczywiście, ja zresztą nie wiem czy mam wolną rękę w publikowaniu tego gdzieś indziej (Np sprzedam moje Voodoo opowiadanie do "Wróżki" :), Rudas tego nie wie, Keb tego nei wie, a chcielibyśmy się jednak zachować ok.

Autor: szefwszystkichszefow
16:07:40, 14-09-03
to Blek juz padl ?? to na pewno moja wina bo kupilem tylko pierwszy numer ;((

Autor: szefwszystkichszefow
16:15:08, 14-09-03
zapomnialem zapytac o przyczyny zakonczenia wydawania gazety na stronie bleka nic nie pisze moze ktos napisze ??

Autor: qwerty
16:38:46, 14-09-03
tak trudno sie domyslec?;) Powod uniwersalny - Hajs, Hajs, Hajs

Autor: kiedys tam costam
17:10:28, 14-09-03
bylo to pismo rasistowskie, co nie?

Autor: Dobry Piotrek
18:59:01, 14-09-03
Przyczyny upadku sa takie, iz drukarnia spieprzyla caly naklad i o ile jeszcze pierwszy numer, niechetnie, ale puscilismy mimo bledu w wywiadzie z Mesem, tak teraz tych bledow bylo zdecydowanie za duzo. Sprawa trafila do sadu, lecz znajac zycie nie zakonczy sie przed 2005, dlatego oficjalnie obwieszczam, iz poki co zwyczajnie nie ma pieniedzy na nowy numer. Ze sprzedazy BLEK'a jestem zadowolony, z odbioru takze. Niestety nie udalo nam sie pozyskac reklamodawcow, dla ktorych grupa docelowa pisma i jego tematyka, daleka od wszystkiego co na rynku, okazala sie byc nieatrakcyjna. Tak wiec, wydawanie afroamerykanskiego magazynu w Polsce nie jest zbyt dobrym pomyslem i nikomu nie polecam, choc finalnie bardzo sie ciesze, ze Blek powstal, byc moze jeszcze kiedys uda sie przywrocic go do zycia. Zrobilem kilka bledow, niepotrzebnie zwiazalem sie z takim a nie innym dystrybutorem (na pierwszym numerze zarobili 8.000 zł, a my 150 zł) i ta akurat drukarnia, ale ogromnie sie ciesze z tak cieplego przyjecia pisma. Procz kilku frustratow na tymze forum i liscie (prawdopodobnie zarcie) od pewnego aryjczyka nie spotkalem sie z zadnymi oznakami nienawisci i rasizmu. Listy, maile, telefony - wszystko jak najbardziej pozytywne, do dzis odbieram poznym wieczorem telefon z zapytaniem o nowy numer i uwierzcie mi, nie jest przyjemna sprawa informowac o tym, ze juz go nie bedzie. Ciesze sie ze moglem wsplpracowac z tak fantastycznymi ludzmi i wszystkim bardzo dziekuje. Zrobilismy cos z niczego, wlasnymi silami i kosztami, a ze Wydawnictwo Blek to nie miedzynarodowy Marquard i zamiast tysiecy pracownikow zatrudnialo trzech, skonczylo sie to jak skonczylo. Podtrzymuje swoje zdanie ze wstepniaka z pierwszego numeru, ze Polska nie byla po prostu (jeszcze albo nigdy nie bedzie) gotowa na Bleka. Szkoda mi tylko czytelnikow, bo pismo powstawalo wlasnie dla nich i zaluje, ze do przeczytania dlugich recenzji roznorodnych plyt i wywiadow z osobistosciami pokroju Spike'a Lee (w nr 4 mial byc wywiad z Denzelem Washingtonem, swietny zreszta) pozostaly juz im tylko zagraniczne strony internetowe badz Source'y czy XXL'e, ale to akurat nie na kazda kieszen. Jest opcja, ze Blek powroci w postaci portalu internetowego, ale po pierwsze to juz jednak nie to samo, po drugie - nawet na uruchomienie tegoz na razie nas nie stac. Chcielismy zrobic cos ciekawego, innowatorskiego, zapomnielismy jednak na chwile gdzie zyjemy i brutalna rzeczywistosc sprowadzila nas do pionu. Jesli nie ma sie ukladow, nie wygralo sie w totka albo wujek nie jest prezesem Polsatu, jakakolwiek forma inicjatywy w tym kraju spelza na niczym i przekonalismy sie o tym na wlasnej skorze. Co nie znaczy, ze teraz cala redakcja Bleka, pogodzona z losem idzie zapierdalac od 8 do 16 do jakiejs fabryki. Nie moge wypowiadac sie za wiekszosc, ale o czesci redakcji na pewno niedlugo uslyszycie, Blek nie byl naszym pierwszym i ostatnim projektem, z tym ze teraz zrobimy to niespiesznie i rozwazniej. Sorry, jesli niektore zdania zabrzmialy tu nieco patetycznie i oklepanie, ale napisalem, czy to sie komus podoba czy nie, czysta prawde. Dziekuje tym wszystkim, dla ktorych Blek byl czyms wiecej niz 'pismem rasistowskim'.

Autor: scor
09:05:31, 18-09-03
;(((((((((((

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Ostatnio edytowano Piątek, 2 Listopada 2012, 23:45 przez 3A, łącznie edytowano 10 razy



Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Listopada 2010
Posty: 1413
Lokalizacja: Toruń
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Sobota, 9 Lipca 2011, 23:19
Łoooooooooo, dzięki :bowdown:

_________________
Twitter | Instagram | RateYourMusic | Filmweb | LastFM


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Kwietnia 2011
Posty: 810
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Sobota, 9 Lipca 2011, 23:22
Mam w domu 3 numery tej gazety, więcej chyba nie wyszło? Pamiętam, że na drugim była Yola Czaderska-Hayek o twarzy białej jak kreda. Zresztą ona chyba zgodziła się na współpracę z Blekiem pod warunkiem, że jej zdjęcie znajdzie się na okładce.

_________________
"Jeszcze mnie jedna dama nawiedza, a przy niej usnąć się nigdy nie da. Zawsze w najdroższych i modnych strojach – Miss Paranoja".


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Sobota, 9 Lipca 2011, 23:24
Wyszły trzy, ja mam tylko dwa pierwsze numery. Trzeciego nie widziałem w Gdańsku.

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Ostatnio edytowano Niedziela, 10 Lipca 2011, 13:17 przez 3A, łącznie edytowano 2 razy



Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Lipca 2008
Posty: 2685
Lokalizacja: Shaolin
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Niedziela, 10 Lipca 2011, 04:35
Krzysiek, a masz Dosdedos? bo chyba nic na temat tego magazynu na forum nie widziałem.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Niedziela, 10 Lipca 2011, 13:09
nie mam

Edit:

Obrazek
http://www.hip-hop.pl/media/projector.php?id=1050357896

bulka_pszenna mógłbyś załatwić skany wywiadu z 2cztery7?

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Czerwca 2004
Posty: 7247
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Niedziela, 10 Lipca 2011, 14:57
blek był zajebistym pismem, wywiady z aktorami były konkretne i dużo ciekawych rzeczy o historii czarnych można było się dowiedzieć. szkoda, że padł.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Kwietnia 2011
Posty: 810
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Niedziela, 10 Lipca 2011, 19:29
Musiałabym odkopać te stare gazety gdzieś w piwnicy, jak mi się uda znaleźć to wkleję.

_________________
"Jeszcze mnie jedna dama nawiedza, a przy niej usnąć się nigdy nie da. Zawsze w najdroższych i modnych strojach – Miss Paranoja".


Powrót do góry
Zobacz profil
Ӎλ¥ɮΔ¢Ĥ
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Stycznia 2010
Posty: 4268
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Niedziela, 10 Lipca 2011, 21:16
I szalonego KNT!

_________________
Lord Acton (1834-1902): "All power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely."
Luke Cage: "Shit happens. Every day, in every city, on every corner. Shit muthafuckin' happens. And it can happen to you."


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Wtorek, 12 Lipca 2011, 23:12
Wywiad z Dizkret [blek nr.1 (styczeń 2003) str.19-21]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wywiad z HST [blek nr.1 (styczeń 2003) str.24-26]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wywiad z DJ Panda [blek nr.1 (styczeń 2003) str.30-32]
Obrazek
Obrazek
[ur=http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/57302_434949806570053_1048417746_o.jpg]Obrazek[/url]

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Ostatnio edytowano Piątek, 2 Listopada 2012, 01:37 przez 3A, łącznie edytowano 3 razy



Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Marca 2008
Posty: 1256
Lokalizacja: Sopot / Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Wtorek, 6 Września 2011, 13:44
brakuje mi takiej prasy o czarnej muzyce (nieograniczajacej sie do rapu) :(

_________________
Magazyn StreetMag / Streeters.pl


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Piątek, 7 Października 2011, 22:47
bulka_pszenna napisał(a):
Musiałabym odkopać te stare gazety gdzieś w piwnicy, jak mi się uda znaleźć to wkleję.


Znalazłaś już?

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Kwietnia 2012
Posty: 704
Lokalizacja: Miasto Krolow Polski/We The North
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Sobota, 21 Lipca 2012, 17:52
jestes w stanie to wrzucic na inny serwer? MU zamknieto

_________________
Wychodze na rejony,
wkurwiony, niezarobiony,
przemieszczam sie na nieznane rejony,
może tam bede zarobiony


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: [prasa] Blek (2003) o hiphopie i czarnej kulturze
  Wysłano: Piątek, 2 Listopada 2012, 20:37
Wywiad z Owal Emcedwa [blek nr.2 (marzec 2003) str.23-25]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wywiad z Jajo [blek nr.2 (marzec 2003) str.30-32]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wywiad z Tede [blek nr.2 (marzec 2003) str.35-39]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
[Wywiad] Koligacja G.K. [blek nr.2 (marzec 2003) str.65-68]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wywiad z IGS [blek nr.2 (marzec 2003) str.74-75]
Obrazek
Obrazek

[blek nr.1 (styczeń 2003) 80 stron]
http://www.sendspace.com/file/9uup3g

[blek nr.2 (marzec 2003) 80 stron]
http://www.sendspace.com/file/uqeusk

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Stycznia 2010
Posty: 807
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Blek (2003)
  Wysłano: środa, 7 Listopada 2012, 10:15
JA PIERDOLE 2003, ale ten czas zapierdala. dwa pierwsze numery miałem, ale chyba pożyczyłem riksonowi i nie oddał.
Spoiler:

_________________
ya bish!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24687
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Blek
  Wysłano: Wtorek, 24 Listopada 2015, 11:39
BlekNr1i2.rar [419.81 MB]
http://filecloud.io/4yag6isl2

Ma ktoś numer 3?
Potrzebował był skanu lub zdjęcia spisu treści.

_________________
Kontakt:Facebook|Twitter|Instagram


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 16 ] 



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.