SLG FORUM
http://slizg.eu/

Banksy.
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=9&t=7804
Strona 6 z 9

Autor:  Panter [ Wtorek, 12 Października 2010, 07:08 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Banksy wyrezyserowal czołowke Simpsonów nowych:

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103088,8497 ... Mocna.html

Autor:  KDR_duzaglowa [ Piątek, 12 Listopada 2010, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Dzisiaj śmiga, po robocie. w Poznaniu Cinema city puszcza.

Autor:  L.A.Marek [ Piątek, 12 Listopada 2010, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

w Krakowie też grają w Cinema Bonarka, trzeba się przejść.
Edyta: właśnie wróciłem podobał mi się film i to bardzo, przejdźcie się bo warto, może to nie przeminęło z wiatrem ale puentę ma dobrą.

Autor:  KDR_duzaglowa [ Sobota, 13 Listopada 2010, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

L.A.Marek napisał(a):
w Krakowie też grają w Cinema Bonarka, trzeba się przejść.
Edyta: właśnie wróciłem podobał mi się film i to bardzo, przejdźcie się bo warto, może to nie przeminęło z wiatrem ale puentę ma dobrą.



Podbijam, może to nie było to czego się spodziewałem ale fajny film.

Autor:  -33 stopni [ Sobota, 13 Listopada 2010, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

moim zdaniem koncówka była rezyserowana, o tym jak sie dalsze losy potoczyly relacji streetart vs thierry

Autor:  olw [ Wtorek, 16 Listopada 2010, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

panowie a myślicie, że będzie to w każdym mieście grane ;d ?

Autor:  Rocket [ Wtorek, 16 Listopada 2010, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Ja mam nadzieję ,że tak .

Autor:  Woy-Tek [ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Bez zbędnego pierdolenia powiem tylko tyle, że:
http://www.filmweb.pl/film/Wyj%C5%9Bcie ... 010-559694
Dostępny w sieci sklepów peb.

Autor:  wrobel [ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

przecież ten film jest juz od dluzszego czasu w sieci. mialem nawet na dysku ale usunalem bo stwierdzilem ze nie bede tracil czasu na bzdury

Autor:  Rocket [ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Dał by ktoś linka żeby pobrać ten film .

Autor:  olw [ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Czy ktoś pisał, że nie jest? Odpowiadając po trzech tygodniach piszecie w sposób jak o najbardziej oczywistej rzeczy, fakt bardzo istotnej teraz.
Osobiście ja wcześniej nie pytałem w celu obejrzenia tego w domu, a najzwyczajniej chciałem wybrać się do kina. Kiedy okazało się, że w mieście tego nie będzie wiadomo pobrałem na dysk.
wrobel napisał(a):
mialem nawet na dysku ale usunalem bo stwierdzilem ze nie bede tracil czasu na bzdury

No tak absurdem byłoby, jeśli ktoś pozwoliłby sobie tracić czas na bzdury...

Autor:  matisch93 [ Poniedziałek, 10 Stycznia 2011, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Siema. http://www.speedyshare.com/files/26177415/Exit_Through_the_Gift_Shop_Wyj_cie_przez_sklep_z_pami_tkami_DV.txt

Tutaj macie PL napisy do w.w. filmu, film możecie pobrać z jakiś serwerów znalezionych w necie. Jeśli nie znajdziecie postaram się wrzucić.

Mam do Was pytanie: macie gdzieś jakieś sprawdzone źródło z koszulkami "Banksy" ??

yo!

Autor:  LukaBrasi [ Poniedziałek, 10 Stycznia 2011, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

bylem w muranowie na tym filmie i tak:
a) przedzial wiekowy od gimbusow chcacych zobaczyc wholecary po 60 latkow ciekawych zjawiska
b) banksy to typ z zajebistym poczuciem humoru
c) polecam kazdemu zobaczyc bo naprawde warto, generalnie mozna dojsc do kilku ciekawych wnioskow po takim seansie

Autor:  żyrafa [ Czwartek, 13 Stycznia 2011, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

LukaBrasi napisał(a):
generalnie mozna dojsc do kilku ciekawych wnioskow po takim seansie

na przykład? nie czepiam się, z ciekawości pytam.

Autor:  LukaBrasi [ Piątek, 14 Stycznia 2011, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

generalnie nad sensem filmu :D
nie no bez zartow ale zastanawialem sie czy moze problemem tu poruszonym jest co uznajemy za sztukę, jak nalezy patrzec na komercjalizacje, stosunek ludzi do kontrowersyjnego zagadnienia i na tych ktorzy upracie pchaja sie na piedestał (mr brainwash bez warsztatu 100% xeroboy po paru latach fejm robiący prace dla madonny) i czy moze caly film to pocisk na tego typa?


obadajcie ze life remote control faktycznie istnieje i wyglada jak polowa polskich filmow o graffiti haha

Autor:  matisch93 [ środa, 2 Marca 2011, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Kilka nowych prac:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i 2 wg. mnie najciekawsze: xDxD

Obrazek

Obrazek (prawy górny róg)

Żródło: http://www.banksy.co.uk

Autor:  zonestg [ środa, 2 Marca 2011, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

pierwsza praca rozwala reszta zresztą też:D

Autor:  żyrafa [ środa, 2 Marca 2011, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

a jakie tam one nowe

Autor:  matisch93 [ środa, 2 Marca 2011, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

żyrafa napisał(a):
a jakie tam one nowe



może i nie są pierwszej świerzości ale dla tych co nie sprawdzają często strony banksy'ego sa świerze:D:D

lecz to nie zmienia faktu że są zajebiste

Autor:  matisch93 [ Poniedziałek, 18 Kwietnia 2011, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Banksy.

Nowa partia ;]
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Strona 6 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/