Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 14 Grudnia 2017, 14:04


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Banksy. 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Czerwca 2007
Posty: 16
Lokalizacja: Tarnów
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 16:49
Nikt do końca nie jest pewien, kim tak naprawdę jest Banksy. Jedni spekulują, że pod tym pseudonimem ukrywa się grupa artystów, inni, że jest nim urodzony w Bristolu trzydziesto trzy letni Robert Banks, a kolejni, że Banksy to fotograf Stephen Lazarides. Sam Lazarides utrzymuje, że jest jedynie autorem fotografii prac artysty i menadżerem. Banksy nie lubi rozgłosu, wywiadów i dziennikarzy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W kilkudziesieciu sklepach w UK podmienil lacznie ok 500 nowych plyt Paris Hilton na swoje, delikatnie mowiac, lekko przerobione wersje, oto co z tego wyszlo:
Przed:
Obrazek
Po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj macie filmik z akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=lxUl9Mxbh1E

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 30 Listopada 2005
Posty: 468
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 17:05
jaaa masakra, ale kozackie. Wogóle strasznie jaram sie uliczną sztuką, jakieś wlepkli itd.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Stycznia 2005
Posty: 8398
Lokalizacja: Z Zielonej Góry
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 19:21
wiadomo, ze banksy kozaczy i szefuje i w ogóle
a to prawda, ze go złapali ??


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 Grudnia 2006
Posty: 90
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 23:25
o kurwa. dobre w chuj. jaram się.


Powrót do góry
Zobacz profil
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10300
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 23:32
wiadomo że Banksy jest najlepszy, dawałem nawet link do jego strony w temacie o sajtach nt. graffiti

świetne pomysły i równie dobre wykonanie. zajawa na niego od dawna

_________________
https://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Czerwca 2004
Posty: 7253
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 23:37
zajebiste. polacy poza tusem robią coś takiego?

chociaż też nie wiem do końca czy on to robi :D


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Stycznia 2005
Posty: 8398
Lokalizacja: Z Zielonej Góry
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Piątek, 8 Czerwca 2007, 23:52
smackey napisał(a):
a to prawda, ze go złapali ??


Powrót do góry
Zobacz profil
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10300
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 9 Czerwca 2007, 00:03
dill-o napisał(a):
zajebiste. polacy poza tusem robią coś takiego?


pewnie że robią.

przede wszystkim polecam chyba największą polską stronę: vlepvnet.

najlepiej to sprawdź sobie tam foto-relacje ze street art jamów. tutaj masz też poszczególnych ludzi: http://vlepvnet.bzzz.net/vlepki.htm (warto sprawdzić prace M, enohoho, adama-x, dwaeshy)

radykalna akcja twórcza robi zajebiste billboardy

a jak ci jeszcze mało to sprawdź 3 falę


i jeszcze tak przy okazji to zakładałem temat o street arcie, tam jest kilka dobrych linków również: viewtopic.php?t=813

_________________
https://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW

Dołączył(a): 03 Lipca 2004
Posty: 5406
Lokalizacja: Gliwice
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 9 Czerwca 2007, 14:26
dobry w chuj typ, jaram się. :wink:


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 Maja 2004
Posty: 2163
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 9 Czerwca 2007, 14:41
Pomysł z drabiną (pierwsza fotka) - wyjebany!

_________________
www.axunarts.pl


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 25 Czerwca 2005
Posty: 411
Lokalizacja: Zielona Góra
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 9 Czerwca 2007, 14:47
świetne!!

_________________
" Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 12 Listopada 2005
Posty: 436
Lokalizacja: cheap vodka city
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Niedziela, 10 Czerwca 2007, 23:10
banksy jako osoba moze i nie lubi rozglosu ale nie jest andergrandowy o czym moze swiadczyc fakt komercyjnych zlecen robionych za setki tys funtow czy jego dziela sprzedawane na aukcjach kiedys nawet w the sun czy gdzies jego zdjecie opublikowali


Powrót do góry
Zobacz profil
SLG O.G.

Dołączył(a): 25 Maja 2004
Posty: 496
Lokalizacja: z Knyszyna, synu
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Czerwca 2007, 04:38
kolega ze starogardu ma racje;P

_________________
[img=http://img400.imageshack.us/img400/3644/rtv4hu.th.jpg]
Slava Specnazom, Smiert Terroristom


Powrót do góry
Zobacz profil YIM

Dołączył(a): 27 Stycznia 2005
Posty: 2184
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Wtorek, 12 Czerwca 2007, 17:31
z tym ze on sie nie przyznaje chyba do tych zlecen za hajs, a z tych aukcji sam sie smieje (tez bym sie smial za taki hajs). zdjecia to niewiadomo czy jego na bank, wiec wiesz
ogolnie fajny typ, lubie lubie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 18 Lipca 2005
Posty: 860
Lokalizacja: Wawa-Grchw
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: środa, 13 Czerwca 2007, 20:49
no wiadomo kazdy sie tym jara
ale jedno mnie zastanwia.
jak koles robi tak wielkie, dokładne i [chyba] wymagajace pracy i skupienia prace i do tej pory nikt go nie widział/złapał/czy cos?

_________________
Obrazek

Wyglądam przez okno, na oczach mam sen, a Grochów się budzi z przepicia.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 07 Listopada 2005
Posty: 512
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: środa, 13 Czerwca 2007, 21:38
kozak bez dwóch zdan. Zajebiste prace


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Stycznia 2005
Posty: 8398
Lokalizacja: Z Zielonej Góry
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: środa, 13 Czerwca 2007, 22:05
no ale szablonami to nie jest chyba az tak długo
poza tym wlasnie slyszalem, ze go zlapali ale tutaj nikt mi nie odpowiada :P


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Kwietnia 2006
Posty: 856
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Poniedziałek, 18 Czerwca 2007, 22:45
niesamowity jest ten czlowiek!


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 23 Czerwca 2007
Posty: 296
Lokalizacja: Olecko
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 23 Czerwca 2007, 23:43
ale koleś kozacko przelewa...

_________________
Zbieram bity na solo!! pisać jak coś;]


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Sierpnia 2005
Posty: 692
Lokalizacja: sp. z o.o.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Banksy.
  Wysłano: Sobota, 19 Stycznia 2008, 23:59
Mistrzostwo!

_________________
Svenska Aeroplan Aktie Bolaget


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.