SLG FORUM
http://slizg.eu/

Wasze prace
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=9&t=2938
Strona 1 z 198

Autor:  smackey [ Czwartek, 24 Listopada 2005, 17:13 ]
Tytuł:  Wasze prace

Wrzucajcie tutaj foty waszych wyczynnoow badz waszych ziomow

Autor:  Dj StevMaster A [ Piątek, 3 Lutego 2006, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Obrazek


Obrazek


to sa moje

Autor:  ZINNN [ Piątek, 3 Lutego 2006, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

pierwsze słabe i kolorystycznie razi wręcz.

drugie może być tylko ze względu na fajną panne ;)

daj więcej jak masz

pozdro

Autor:  Don Zabson [ Sobota, 4 Lutego 2006, 00:46 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Powstały te sygny podczas 2 dniowej nauki Photoshopem, pierwsze prace w życiu. Szczerze mówiąc jestem z nich bardzo dumny.

Autor:  smackey [ Sobota, 4 Lutego 2006, 00:49 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

wiesz Żaba wszytkie są kozackie najlepszy jest chyba ostatni.
jak na pierwszy raz to dobrze a na pewno za ntym będą lepsze
Pozdro

Autor:  Don Zabson [ Sobota, 4 Lutego 2006, 00:51 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

No ostatni robiłem chyba z 6 godzin, wbrew pozorom wykonanie jej jest baaaardzo czasochłonne, b. dużo layoutów trzeba było zrobić :)

Autor:  zbcrew [ Wtorek, 7 Lutego 2006, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Obrazek

Autor:  Legendarny ziom 360 [ Poniedziałek, 5 Marca 2007, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Pokazałbym wam mojego najlepszego wrzuta, ale kurwa tego pociągu nie mogę złapać. :grin: :grin:

Autor:  root [ Niedziela, 23 Marca 2008, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Czemu nikt już nic nie wrzuca ?
Wczoraj specjalnie... z okazji świąt zrobiłem hujowego szkica ( czyli jak zawsze ) z napisem SLIZG. Dzisiaj poprawie długopisem ( :oops: ) i może upiększę go jakimiś kolorami ( mam tylko kredki ).
Później zrobię zdjęcie Telefonem taty ( :roll: ) niestety nie mam cyfrówki.
No i dorzucę jeszcze szkica z napisem KSG.

Autor:  Hype [ Niedziela, 23 Marca 2008, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

ja mam 10000 projektów z ostatnich 2/3 lat :) ale mi cholara szkoda kasy na farbe :lol:

Autor:  root [ Niedziela, 23 Marca 2008, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

To wrzucaj jakieś projekty... mi nie, że szkoda kasy na farbę tylko : Brak kasy na farbę :)
Ja wieczorem ( jak pójdę do pokoju ) dokończę tego SLIZG + domaluje kurczaczka.

Autor:  Hype [ Niedziela, 23 Marca 2008, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

no ja kase mam okazjonalnie :D a jak już mam to nie wydam na byle co :lol:

Autor:  imcat [ Poniedziałek, 24 Marca 2008, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

dawno nic nie wrzucałem, to taki szkic w 5 minut.
prezentacja taka na szybko, też w 5 minut.

http://img143.imageshack.us/img143/8800 ... cjauf7.jpg

ogólnie nie jestem z siebie zadowolony. potem zrobię coś z cieniowaniem razem i jakieś litery w końcu wymyślę, bo to w sumie nowy tag.
5

Autor:  hivision [ Poniedziałek, 24 Marca 2008, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

ja juz od dawna nie maluje :cool: trzeba bedzie wrócić do starych dobrych czasów :lol:
to jest jakieś 3 lata temu
http://mp3.wp.pl/i/b/92/92842.jpg

a tu cos co ma ponad 4 niestety jakość zdjecia jest zjebana ale ogólnie dobra praca była
http://mp3.wp.pl/i/b/96/96194.jpg
jest tego wiecej ale niechce pokazywać bo sie wstydzę :oops:
na tym forumie na bank są starzy wyjadacze tylko nie chcą pokazać

Autor:  root [ Poniedziałek, 24 Marca 2008, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Kod:
na tym forumie na bank są starzy wyjadacze tylko nie chcą pokazać


Zgadzam się z tym. Pracki spoko. Dawaj więcej...

PS : moje projekty wrzucę w środę

Autor:  root [ środa, 26 Marca 2008, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Sorry, że jeden pod drugim, jak komuś nie będzie pasować to EDIT :)

Obiecałem, że wrzucę w środę

Obrazek

Kolory wyblakłe, kumpel ma jakiś hujowy skaner, a w ogóle robione kredkami :D
A teraz taka mała historia. Zaczynam robić 1 literkę - S, później I, zrobiłem "I" i mi się przypomniało, że tam miało "slizg" pisać ( dlatego te L jest tam tak hujowo wstawione )
Ogólnie literki mi się nie podobają... zresztą jak wszystko co zrobiłem.
Liczę na liczne komentarze.... nie, że się wypowiedzą 2 osoby :)
Jak oceniacie same literki, a jak dobranie kolorów ? ( z tym mam największy problem zawsze - bo mam tylko kilka kredek w domu ) ogólnie projekt hujowy )

PS : tam pisze "SLIZG"

Jak będzie trochę więcej komentarzy to wrzucę 2 projekt, robiony w szkole :)

Autor:  lukasz.u [ środa, 26 Marca 2008, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

root to ty ?
te kredki chujowo tu wygladaja ,ale dla mnie moze byc ,wrzuc drugi projekt !!!!

Autor:  root [ środa, 26 Marca 2008, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Dobra wrzucę jeszcze 1, był robiony w szkole... większe gówno od poprzedniego :

Obrazek

Autor:  Hype [ środa, 26 Marca 2008, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

w piątek dam 2 swoje projekty :) nawet mam zeskanowane i nazwane ambitnie "Skills" :lol:

Autor:  irokez88 [ środa, 26 Marca 2008, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Wasze prace

Obrazek

2003 :)

Strona 1 z 198 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/