Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Poniedziałek, 18 Marca 2019, 22:28


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Nocny (C.V. - Gościnnie) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5632
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Piątek, 27 Stycznia 2017, 22:29
Bazz Astral nawet przyjemny, ten nowy numer też nie najgorszy. Ze starszych to Nicki Minaj z Koldim banger straszny :bowdown: Ogólnie na ten moment mało jego numerów utkwiło mi w pamięci, ale sprawdzam czasem co on tam wypuszcza i wydaję mi się, że za jakiś czas może wszystkich pozytywnie zaskoczyć.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 1100
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Piątek, 27 Stycznia 2017, 22:31
ma potencjał, szkoda że nie nagrywa wiecej

_________________
I jedyny kurwa patent na to życie, prócz bomby, to znaleźć swoją pasję i być w tym dobry


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5632
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 15:58
Klip do Bazz Astral:
https://www.youtube.com/watch?v=ryC_uI-69iw


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2011
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 16:14
Kurwa Nocny masz taki potencjał

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 1100
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 16:19
tam z tyłu sie buja young multi?

_________________
I jedyny kurwa patent na to życie, prócz bomby, to znaleźć swoją pasję i być w tym dobry


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2011
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 16:22
Tak..........

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 406
Lokalizacja: Wwa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 16:26
Fajny klip trochę kojarzy mi się z unterwegs od sebusia

_________________
rybapogrecku napisał(a):
pamiętajcie nie bądźcie śmiecie



#gmll


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2011
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 16:29
Nocny bardzo ładnie tańczy, Merghani dobra praca kamerą, ogolnie props.

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 03 Czerwca 2015
Posty: 134
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 18:23
Dobre to jest, zapetlam

Amir napisał(a):
Fajny klip trochę kojarzy mi się z unterwegs od sebusia

multi jako dziwka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 543
Lokalizacja: opole
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 19:54
widze nocnemu dziewiczy was urosl i mutacja jest grana, jestem ciekawy jak bedzie po. swoja droga xD ze ludzie to propsuja

_________________
jak tu nie być pitbullem jeśli życie jest suką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 282
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 22 Lutego 2017, 21:08
Sporo hajsu musiało pójść na klip i widać, że się postarano. Ten motyw z dupą też ambitny, nie wspominając o tym typie, co to się tam obok gibie. Po prostu czołówka światowego rapu. Chciałem napisać polskiego ale wyprzedza go minimum o dwie dekady.

_________________
Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani:)

И скучно, и грустно, и некому морду набить


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Stycznia 2012
Posty: 1359
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Piątek, 3 Marca 2017, 14:55
przewozka typa jest niesamowita, ogolnie zajebisty teledysk


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2011
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Wtorek, 4 Kwietnia 2017, 13:17
https://www.youtube.com/watch?v=YTtgYYcbO0k

NOCNY SOSA FT' SKOW - SAJGON'KKEY (PROD.YELLOH)

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 1100
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 12 Kwietnia 2017, 21:03
https://www.youtube.com/watch?v=e5IZNsx ... e=youtu.be
NOCNY SOSA FT' SKOW - MASERATII & MAŁOLATKY
kozak

_________________
I jedyny kurwa patent na to życie, prócz bomby, to znaleźć swoją pasję i być w tym dobry


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Maja 2011
Posty: 5118
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Poniedziałek, 17 Kwietnia 2017, 15:49
ale bazz astral jest kozakiem

_________________
Niech sobie Ganges, Sorrento, Krym pod niebo inni wynoszą,
A ja Łódź wolę! Jej brud i dym szczęściem mi są i rozkoszą


Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 406
Lokalizacja: Wwa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Niedziela, 30 Kwietnia 2017, 14:33
Nocny Sosa - Dynamit
https://www.youtube.com/watch?v=XZTlelXYg7s&feature=youtu.be

_________________
rybapogrecku napisał(a):
pamiętajcie nie bądźcie śmiecie



#gmll


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 1100
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Niedziela, 30 Kwietnia 2017, 15:39
bardzo fajne

_________________
I jedyny kurwa patent na to życie, prócz bomby, to znaleźć swoją pasję i być w tym dobry


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6459
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 10 Maja 2017, 15:45
Jest jakaś paczka z trackami Sosy? Bym coś posprawdzał.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 176
Lokalizacja: Koszalin
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: środa, 17 Maja 2017, 19:44
benek187 napisał(a):
Jest jakaś paczka z trackami Sosy? Bym coś posprawdzał.

Podbijam


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2011
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nocny (C.V. - Gościnnie)
  Wysłano: Sobota, 27 Maja 2017, 16:40
https://www.youtube.com/watch?v=1P3b5dQR9As
Nocny Sosa & Skow - Kalash

Skow jak Fokus :bowdown:

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: BONUS RTV, Google [Bot], KUZ, moody, nicek, pap, Shane McGowan, Siwunio i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.