Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 5 Grudnia 2019, 18:48


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Pierwsze polskie podwójne 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6459
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Niedziela, 7 Grudnia 2008, 22:01
paski napisał(a):
kto pierwszy powiedzial 'rap' ?


Sorry, że tak archeologicznie, ale słowo rap wzięło się najprawdopodobniej od postaci H. Rap Browna, który w książce "Die Nigger Die" napisanej w 1969 roku twierdzi, że był raperem, że rapował; opisuje, jak w 1954 roku bawili się w grę "dozens" i "signifying", które polegały na obrażeniu przeciwnika i jego rodziny w skomplikowany słownie sposób, hihi, a poza tym on wymyślił tekst, który później użyto w filmie w 1971 roku, a następnie Sugarhill Gang wykorzystało go w 1979 roku. Można więc przypuszczać, że przydomek pana Browna miał sporo wspólnego z dzisiejszą definicją rapu. :D

A kto pierwszy powiedział? Nie wiadomo. :(


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Stycznia 2005
Posty: 108
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Niedziela, 7 Grudnia 2008, 22:21
...na rewirach emoka, konspira głęboka..." TDF/WFD-Nastukafszy...-"Sobota"


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 28 Września 2005
Posty: 2387
Lokalizacja: WARSZAWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 09:29
.....


Ostatnio edytowano środa, 20 Stycznia 2016, 16:59 przez mesoteric, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Lutego 2008
Posty: 3767
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 12:17
DZIECIAKI w piłkę GRAJĄ
CHŁOPAKI blunty PALĄ

nie BÓJ się tu wszyscy mnie ZNAJĄ
w HUJa nie WALĄ
Włodi to dopiero był technikiem :D ;
kurwa gdzie są chłopaki z MOJEJ BRYGADY
nie marnują czasu,układająNOWE PODKŁADY

potem spowrotem na stare DOBRE ŚMIECI
nikomu nie żyję się za DOBRZE,ale jakoś LECI

a kiedy przyjdzie CZAS na KŁóTNIE
BRAT prędzej język sobie UTNIE

jedno co dajesz i BIERZESZ od BRACI
tu nie chodzi o SZELEST szacunkiem się PŁACI

po 1sze-chyba nie muszę pisać skąd pochodzą wersy,po 2gie skończcie pierdolić że podwójne zaczęły się od pezeta,po 3cie-zdaję sobie sprawę że często te podwójne były dziełem przypadku

P.S. za co kurwa to ostrzeżenie?????

_________________
JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6459
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 12:22
Ale Ty nie napisałeś żadnego podwójnego. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Lutego 2008
Posty: 3767
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 12:26
jak to???dla mnie to co napisałem to podwójne na 100%,ale teraz to już zaczynam w to wątpić :D
jeżeli w podwójnych chodzi o to by na koncu wersu były dwa rymy,to jeden benek napisałem;
kurwa gdzie są chłopaki z MOJEJ BRYGADY
nie marnują czasu,układająNOWE PODKŁADY
może nie jest to rym dokładny,ale jest
natomiast jesli pozostałe nie są PODWÓJNYMI TO JAK JE NAZWIESZ?

_________________
JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 Stycznia 2007
Posty: 2250
Lokalizacja: Północny-Wschód
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 15:40
No centralnie co jakieś 3 miechy dochodzi do tematu co jest podwójnym a co nie jest. Benek ma rację.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2008
Posty: 2210
Lokalizacja: mam ten talent?
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 16:11
a dizkret na starym mieście niepuszcza jakichś podwójnych? Pytam się bo niepamietam.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Lipca 2008
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 16:13
donu1esko napisał(a):
natomiast jesli pozostałe nie są PODWÓJNYMI TO JAK JE NAZWIESZ?

Dwa czasowniki obok siebie to są dwa rymy czasownikowe obok siebie a nie podwójny!
..... AB
..... AB
tak wygląda


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Stycznia 2008
Posty: 643
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 16:50
jesli w DWÓCH linijkach rymują sie DWA wyrazy jest to PODWÓJNY i CHUJ

nasluchali sie wankeja i pezeta i mysla ze tylko oni daja podwojne

_________________
Wszyscy jesteśmy hejterami


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6459
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 16:59
prdx000 napisał(a):
jesli w DWÓCH linijkach rymują sie DWA wyrazy jest to PODWÓJNY i CHUJ


Mój pies ma fajną głowę
Tamta koza gardzi słowem, wiesz.

To wg Ciebie też podwójny? :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Stycznia 2008
Posty: 643
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 17:00
edit

jesli w DWÓCH linijkach rymują sie DWA( w odpowiedniej kolejnosci) wyrazy jest to PODWÓJNY i CHUJ

_________________
Wszyscy jesteśmy hejterami


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Lutego 2008
Posty: 3767
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Grudnia 2008, 17:33
prdx000 napisał(a):
edit

jesli w DWÓCH linijkach rymują sie DWA( w odpowiedniej kolejnosci) wyrazy jest to PODWÓJNY i CHUJ

no to kurwa takie napisałem,pozatym nie chodzi mi o pogrubione a o te które są pisane dużymi literami,pogrubione napisałem by wyróżnić dodatkowy rym
benek-twoje przykładowe rymy powinny byc przykładem dla młodych raperów
czekam aż przyznacie mi racje i przeprosicie za wprowadzanie w błąd mnie i innych frumowiczów,jazda!

_________________
JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 Listopada 2008
Posty: 3316
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Wtorek, 9 Grudnia 2008, 06:59
kurwa, niech jakiś mod ogarnie temat bo kompletnie go panowie z góry rozjebali swoimi refleksjami na temat tego, że jakaś kurwa antylopa czy koza gardzi słowem. Chciałem se poczytać fajny temat, kurwa, no. Może bym coś dopisał nawet, o.

_________________
Obrazek
go buffalo!

--
sprzedam problem winyle i kompakty oraz inne drogie płyty w tanich cenach
zapraszam do działu giełda winyl i giełda cd
data: 17 KWI 2019


Powrót do góry
Zobacz profil profil na discogs
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Lutego 2008
Posty: 187
Lokalizacja: Starachowice/Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Wtorek, 9 Grudnia 2008, 09:46
donu1esko napisał(a):
DZIECIAKI w piłkę GRAJĄ
CHŁOPAKI blunty PALĄ

nie BÓJ się tu wszyscy mnie ZNAJĄ
w HUJa nie WALĄ
Włodi to dopiero był technikiem :D ;
kurwa gdzie są chłopaki z MOJEJ BRYGADY
nie marnują czasu,układająNOWE PODKŁADY

potem spowrotem na stare DOBRE ŚMIECI
nikomu nie żyję się za DOBRZE,ale jakoś LECI

a kiedy przyjdzie CZAS na KŁóTNIE
BRAT prędzej język sobie UTNIE

jedno co dajesz i BIERZESZ od BRACI
tu nie chodzi o SZELEST szacunkiem się PŁACI

po 1sze-chyba nie muszę pisać skąd pochodzą wersy,po 2gie skończcie pierdolić że podwójne zaczęły się od pezeta,po 3cie-zdaję sobie sprawę że często te podwójne były dziełem przypadku

P.S. za co kurwa to ostrzeżenie?????
no to dojebałeś


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 21 Sierpnia 2008
Posty: 16
Lokalizacja: wwa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Czwartek, 11 Grudnia 2008, 23:50
hiphop o, dekorator WNETRZ UMYSLU
a propos, nie odkodujesz WRECZ tego ZMYSLU

Fu, Chleb Powszedni, 1999r chyba

_________________
www.myspace.com/npequiz

www.myspace.com/napoletatu


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 29 Października 2008
Posty: 772
Lokalizacja: Kamołdaria
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Sobota, 13 Grudnia 2008, 19:45
donu1esko rozpierdala.
Ej, to ty nawijasz w tym filmiku co wrzuciłeś na yt?
http://pl.youtube.com/watch?v=SaUTYHGRcOQ
No i to- http://pl.youtube.com/watch?v=3fWl8Mgpt ... annel_page


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku profil na myspace profil na lastfm

Dołączył(a): 03 Maja 2008
Posty: 57
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Sobota, 13 Grudnia 2008, 20:19
mam infrmacje z dosyć wiarygodnych źródeł, że niejaki Aes z Katowic znany z licznych płatnych featuringów z Fokusem (jego ziomkiem) i z tego, że pracuje w Chromie utrzymuje, iż to on zapoczątkował w Polsce rymy podwójne hahahah niezła beka, nie?:D


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 14 Października 2008
Posty: 1477
Lokalizacja: toruń
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Sobota, 13 Grudnia 2008, 20:23
tymin, ja nie chcę nic mówić, ale ten drugi filmik jest naprawdę zajebisty... :D bez kitu jaram się tymi młodymi... za 10 lat rozpierdolą :P nawet podwójne sypali [tak de facto]

_________________
Jestem Igor, mam 24 lata i po pijaku łykam forumowe prowokacje. :(

"dobry tekst to nie jest tak wielka sztuka jak dobry flow. Przecież kurwa nad tekstem możesz siedzieć z dwa miesiące i napisać go zajebiście, bo będziesz przeglądał po necie różne rzeczy, żeby móc dać zajebiste porównanie czy metaforę czy nawet kurwa pancz[...]"


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm

Dołączył(a): 29 Października 2008
Posty: 772
Lokalizacja: Kamołdaria
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pierwsze polskie podwójne
  Wysłano: Sobota, 13 Grudnia 2008, 20:56
GRS.
Zwróć uwagę na to jakie warunki mają te dzieciaki. Fajna jakość nagrywek itp. Myślę, że byłoby sporo osób o podobnym poziomie tekstów, gdyby mieli ułatwione zadanie sprzętowe, jak w tym przypadku.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku profil na myspace profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.