Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 24 Listopada 2017, 06:41


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15474 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 774  Następna strona
Polski freestyle 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6259
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 20:19
Wiadomo o co chodzi, może nawet nie tyle dyskusja, co fajnie by było wrzucać tu na bieżąco materiały z odbywających się bitew. A dzieje się naprawdę sporo, co i rusz w warszawskim New Deepie odbywa się jakaś walka (ostatnio bitwa miast: WWA vs. Gliwice). Poza tym ostatnio mieliśmy Bitwę o Śląsk czy tam Wojnę, nie pamiętam już, a oprócz tego Bitwę o Respekt. :)

Co do ostatniej bitwy miast:

Muflon - Skorup
Proceente - Majkel
Flint - Eskobar
Prezentacja WWA
Prezentacja Gliwice

To z nowości jeśli idzie o New Deep. A jako, że jaram się przeokrutnie Muflonem, to wrzucam jeszcze link do jego rozgrzewki (?) na Wojnie o Śląsk.
http://youtube.com/watch?v=t0PuZOzrmr8

Generalnie dajemy tu o polskim wolnym stylu, możecie też wrzucać jakieś swoje ulubione walki, które trochę czasu już mają, wiadomo. No!

PS. Pozdrawiam moje fanki.

_________________
Telefonu nie odbieram,
emano kolega,
bo go nie mam.
Wiecie o co biega.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Sierpnia 2007
Posty: 1424
Lokalizacja: Śląsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 20:24
Ej, jest opcja żeby limtv utworzyło swój kanał na jutjubie (chyba, że już takowy ma), bo z tej strony nic mi się nie otwiera.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 07 Listopada 2005
Posty: 512
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 20:25
benek1987 napisał(a):
Muflon - Skorup

"Mówisz że śmierdzi mi z gęby / ale nie wiesz którędy"- Skorup zniszczył wszystko w tej bitwie.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 Października 2007
Posty: 235
Lokalizacja: brzeg/opole
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle.
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 20:44
benek1987 napisał(a):
A jako, że jaram się przeokrutnie Muflonem, to wrzucam jeszcze link do jego rozgrzewki (?) na Wojnie o Śląsk.
http://youtube.com/watch?v=t0PuZOzrmr8

To film z eliminacji wojny o śląsk w Opolu, zresztą mojego autorstwa :cool:
Daje jeszcze linki do innych filmów z tamtej bitwy:
http://youtube.com/watch?v=0Wq7yzmJK-M
http://youtube.com/watch?v=vFSO3TyNVGA


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm

Dołączył(a): 23 Kwietnia 2008
Posty: 122
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 22:35
Jesli chodzi o Polski freestyle to powiem ,ze napewno sie rozwija.Tylko nie wiem czy w dobra strone , bo pojawia sie duzo mlodych osob :D ktore reprezentuja naprawde rozny poziom.Niektorzy rozwalaja , niektorzy sie tylko osmieszaja.Freestyle osiaga cos takiego jak hip-hop po osmiej mili.Ludzie nie za bardzo wolne style rozumieja ,a sie za to biora.Wiec dla mnie to jest kompletna porazka.

Punche vs Flow

Ogolnie kiedys zalezalo wszystkich na free ,aby miec dobre flow i wersy..Flow , skillsy , styl i cala reszta poszla na bok ,a weszly punche.Czy to jest dobra zamiana dla freestylu ? Po WBW 2004 ludzie powoli juz sie zaczelo wszystko zmieniac.Wiadomo ,ze samym flow sie bitwy nie wygra.Potrzebne sa do tego dobre punche - to jest przeciez bitwa ,a nie jakas zabawa w piaskownicy.Jestem ogolnie za punchami .ale trzeba pamietac o pokojowym freestylu.Nie jestem z Gdanska , zeby ktos sobie nie pomyslal ( tak nawiasem mowiac) :D:D Wchodza osoby na scene , ktore kompletnie nic nie umieja i rzucaja wersy ,,huj ci w dupe".Ogolnie juz takich osob jest coraz mniej , ale jednak Eliminacje WBW 2006 o ten okres mi glownie chodzi.
Co do mlodych MC to jest ich teraz sporo i nie wiem co traktowac jako dobre dla polskiego free.Przez to ,ze jest duzo slabych Freestylowcow trudno jest znalesc tych lepszych.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Grudnia 2007
Posty: 894
Lokalizacja: rg12
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 22:49
mnie tez to limtv za nic nie hula...

_________________
is there a heaven for me?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Lutego 2006
Posty: 1739
Lokalizacja: Ruda Śląska
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 22:52
haif napisał(a):
Ej, jest opcja żeby limtv utworzyło swój kanał na jutjubie (chyba, że już takowy ma), bo z tej strony nic mi się nie otwiera.


na IE dziala

_________________
http://www.lastfm.pl/user/camber


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 15 Kwietnia 2008
Posty: 31
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 23:48
KeMoT napisał(a):
Jesli chodzi o Polski freestyle to powiem ,ze napewno sie rozwija.Tylko nie wiem czy w dobra strone , bo pojawia sie duzo mlodych osob :D ktore reprezentuja naprawde rozny poziom.Niektorzy rozwalaja , niektorzy sie tylko osmieszaja.Freestyle osiaga cos takiego jak hip-hop po osmiej mili.Ludzie nie za bardzo wolne style rozumieja ,a sie za to biora.Wiec dla mnie to jest kompletna porazka.

Punche vs Flow

Ogolnie kiedys zalezalo wszystkich na free ,aby miec dobre flow i wersy..Flow , skillsy , styl i cala reszta poszla na bok ,a weszly punche.Czy to jest dobra zamiana dla freestylu ? Po WBW 2004 ludzie powoli juz sie zaczelo wszystko zmieniac.Wiadomo ,ze samym flow sie bitwy nie wygra.Potrzebne sa do tego dobre punche - to jest przeciez bitwa ,a nie jakas zabawa w piaskownicy.Jestem ogolnie za punchami .ale trzeba pamietac o pokojowym freestylu.Nie jestem z Gdanska , zeby ktos sobie nie pomyslal ( tak nawiasem mowiac) :D:D Wchodza osoby na scene , ktore kompletnie nic nie umieja i rzucaja wersy ,,huj ci w dupe".Ogolnie juz takich osob jest coraz mniej , ale jednak Eliminacje WBW 2006 o ten okres mi glownie chodzi.
Co do mlodych MC to jest ich teraz sporo i nie wiem co traktowac jako dobre dla polskiego free.Przez to ,ze jest duzo slabych Freestylowcow trudno jest znalesc tych lepszych.


Sam osobiście uważam że Polska scena wolna się rozwija i to w dobrą stronę gdyż jak nie trudno zauważyć bitwe jest coraz więcej a zawodnicy starają się nawijać coraz lepiej coraz ciekawiej interpretować tematy itd.
Co do silla techniki flow itd. to uważam iż 2004 byłw ten sposób przełomowy bo jakby nie patrzeć za majki chwycili głównie MC którzy działają poza wolnym stylem normalnie nagrywają kawałki itd. więc oni musieli wyszlifować forme siłą rzeczy na kawałkach żeby to było dobre. Oczywiści mi również kręci się łza w oku na myśl o 2004 (nie byłem wprawdzie na żywo bo jeszcze wtedy sie nie interesowałem sceną wolnostylową ale to sie widzi nawet na filmikach ta atmosfere zwłaszcza wśród publiki) ale teraz to jest bardziej profesjonalne wymagające Poza Tetrisem i Duże Pe tam reszta zawodnikow by dostala porządną lekcje od obecnych więc to też po części świadczy o rosnącym poziomie. Co do młodych MC to uważam że to jest pozytywna sprawa bo jakby nie patrzeć konkurencja rośnie oczywiście nie jest to proces tam polroczny bo nowym MC zabierze to sporo czasu zanim dorównają do poziomu czolowki. Nie ukywajmy Muflon sam trenował na długo przedtem zanim się pokazał na 1 bitwie chyba z 2 lata jak nie dłużej więc to też o czymś świadczy. Teraz kiedy tych bitwe jest więcej młodzi też próbują sił i uważam że dobrze(Znaczy nie popieram takich co nie potrafią rymu złożyć a się pchają na scene dla samego faktu i mówią że to ich pierwsza bitwa itd bo to jest żałosne, rozumiem że komuś może nie pojść stres itd. ale trzeba przynajmniej mieć jakieś podstawy) więc rozwój jest wieloletni nawet teraz porownując Muflona a z 2006 to widać że też jest ogromny postęp oczywiście jest to indywidualne i nie każdy będzie się tak samo rozwijał ale widać że Ci młodzi tak naprawde jeśli się będa przykładać to w rok i więcej mogą godzić czołówkę jak 3-6 który pozamiatał na Bitwie o Respekt. No więc to tyle narazie =D


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 23 Kwietnia 2008
Posty: 122
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 09:24
3-6 on jest podobnie jak Muflon z Warszawy i grono.net :D:D Wiec mozna powiedziec ta sama szkola , chociaz style troche sie roznia.Ale poziom wysoki prezentuja obaj.

Muflon trenowal 2 lata ? Fakt , ale wtedy bylo o wiele trudniej niz dzisiaj.Ogladamy jakas bitwe i juz widzimy jak inni jezdza to wtedy jest latwiej freestylowac.Chociaz umiejstnosc na bitwach i ogolnie do freestylu nie sa najwazniejsze.Gadalem z pierwszo-ligowymi freestylowcami i oni mwoili ,ze nie jest najwazniejsza forma czy cos tylko zajawka.Jak zajawki nie ma to sie znika z tej sceny i juz sie nie freestyluje , bo nie ma sensu czegos udawac.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 01 Marca 2008
Posty: 245
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 10:34
bitwa miast: WWA vs. Gliwice Runda 3

http://www.limtv.pl/index.aspx?type=link&id=2151


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Grudnia 2007
Posty: 894
Lokalizacja: rg12
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 13:04
Camber napisał(a):
na IE dziala
mi nie

_________________
is there a heaven for me?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Marca 2008
Posty: 469
Lokalizacja: 0-22
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 13:36
WhiteNiggaz napisał(a):
bitwa miast: WWA vs. Gliwice Runda 3

http://www.limtv.pl/index.aspx?type=link&id=2151


WWA vs Gliwice jak dla mnie chyba najsłabsza odsłona jak do tej pory ze wszystkich serii MM i Bitw Miast .
Spodziewałem się troch więcej zwłaszcza po Esko.....

Oczywiście nie zabrakło pary kozackich punchy jak ten na sam koniec o Manchesterze i Rio....


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Lutego 2008
Posty: 120
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 19:17
haif napisał(a):
Ej, jest opcja żeby limtv utworzyło swój kanał na jutjubie (chyba, że już takowy ma), bo z tej strony nic mi się nie otwiera.


http://youtube.com/user/LIMTVPL


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Lutego 2008
Posty: 333
Lokalizacja: zerodwadwa.com
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle.
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 11:57
Fajnie, że polski freestyle się rozwija. Dzieje się coraz więcej, właściwie co tydzień, dwa są jakieś bitwy. Trochę nie podoba mi się to, że rzeczywiście flow odgrywa coraz mniejszą rolę - o ile lubię słyszeć dobre punche, to lubię też, aby były zarapowane ze stylem. Dobre porównanie jest tutaj:

Muflon-Tet-Pogo

Muflon, który moim zdaniem jest zajebistym freestyle'owcem, ma tu ciekawe punche, dobre riposty. Fajnie, ale jak Tet wchodzi na majki to jest widać od razu przepaść pod względem stylu i techniki... Jego się po prostu dużo lepiej słucha. I niestety nie widzę właściwie obecnie ludzi, którzy tak jak Tet mieliby jednocześnie i styl, i technikę, i punche.

Jeśli natomiast brać pod uwagę tylko punche i celność ripost, to przyznam, że Muflon nie ma w tej chwili konkurencji.


benek1987 napisał(a):

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć, jak doszło do tego, że Skorup był na tej bitwie? Bo to jest przecież żenujące :]

_________________
Badz czlowiekiem laskawym tak
i od czasu do czasu wcisnij prawy alt.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 01 Marca 2008
Posty: 245
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 12:06
aficionado napisał(a):
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć, jak doszło do tego, że Skorup był na tej bitwie? Bo to jest przecież żenujące :]

Oj tam odrazu zenujace , chlopak ma swoj styl a szczerze mowiac to lepiej czasami jechal od Esko , ktory nie watpliwie zawiodl . Tak mowiac ogolnie to Muflon ich ZJADL wszystkich , jeszcze wyplul :wink: Majkel widac za duzo % a co do samego Proceenta to duzy progres xD , Flint tak jakos sobie czasem dobry punch ale juz zadziej mu sie to zdarza .


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6259
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 16:01
aficionado napisał(a):
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć, jak doszło do tego, że Skorup był na tej bitwie? Bo to jest przecież żenujące :]


Podejrzewam, że w Gliwicach poza Esko i Majkelem nie było innych ciekawych wolnostylowców, więc zabrano Skorupa. ;)

_________________
Telefonu nie odbieram,
emano kolega,
bo go nie mam.
Wiecie o co biega.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13366
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 16:03
ej mega słabe te bitwy, muflon fajne pancze ale ten koleś recytuje kurwa, no ale to co tam robił skorup to NIE I CHUJ


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 Stycznia 2007
Posty: 2240
Lokalizacja: Północny-Wschód
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 16:20
Heh mogli tam jakoś to bardziej uogólnić nie że same Gliwice, i zabrać ze sobą Jajonasza. To była by walka fajna. A tak ten Skorup mi momentami przypominał Lecha Rocha troszkę.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2006
Posty: 1032
Lokalizacja: EastSide
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 17:42
a Jajonasz jeszcze fristajluje?


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 Stycznia 2007
Posty: 2240
Lokalizacja: Północny-Wschód
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polski freestyle
  Wysłano: Sobota, 3 Maja 2008, 17:50
PitSoul napisał(a):
a Jajonasz jeszcze fristajluje?

Nie mam pojęcia, ale na pewno byłby w huj lepszy od Skorupa.


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 15474 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 774  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Koro i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.