Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 22 Sierpnia 2019, 17:02


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ] 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 03 Kwietnia 2012
Posty: 624
Lokalizacja: Podkarpacie
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: środa, 3 Kwietnia 2019, 21:26
Ale panczjalny to wy szanujcie


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Sierpnia 2018
Posty: 434
Lokalizacja: Los Angeles
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: środa, 3 Kwietnia 2019, 21:42
Same bitwy fristajlowe spoko - ale obnoszenie sie z tym i dorabianie do tego ideologii to rak okrutnik

_________________
https://youtu.be/22TZC2WRZLE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Sierpnia 2018
Posty: 265
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: środa, 3 Kwietnia 2019, 22:00
Pulz napisał(a):
Ale panczjalny to wy szanujcie

szanuję panczlajny w wykonaniu raperów, którzy potrafią coś więcej niż panczlajn za panczlajnem

możesz 16 wersów sieknąć "o czymś" (albo skupiając się na trochę innego rodzaju grach słownych, lub jeszcze innej formie) i umieścić jeden-dwa dobre pancze lub napisać inną 16, skupiając się wyłącznie na nich, i pewnie osiągniesz to samo (może jeden lub dwa więcej), gdyż zwyczajnie - co za dużo, to niezdrowo

_________________
Ałe głach


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 928
Lokalizacja: Management Team Bezczel
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 01:22
Malloy napisał(a):
A o czym świadczy fakt, że Szymborska napisała maturę ze swojego tekstu na 60%? Po chuj w ogóle rozkminiacie takie rzeczy? :lol:


O tym, że rozsiewasz fałszywe info, bo mylisz Szymborską z Sosnowskim.

A jaranie się panczami, jak ktoś już kiedyś ładnie na forum wytłumaczył, to idiotyzm, bo byle Penx jak posiedzi tydzień nad czterema wersami, to sklei jakieś gówno z dwóch niemających ze sobą nic wspólnego tekstów. Fajnie jak te pancze są, tak samo fajnie jak są rymy potrójnie, ale hujowo jak na tym opierasz całość i poza tym masz, kurwa, gówno.

Pancze na siłę a nie silne pancze - tak robi się jak jesteś nikim

_________________
JimmY napisał(a):
A Białas jeśli chodzi o beefy to, chciałbym go widzieć z Eminemem. Myślę że miał by szanse.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 938
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 10:38
rubinstein napisał(a):
Cytuj:
Napisałem o tym Belmondzie dlatego, że panuje jakiś trend polegający na odgórnym przyjmowaniu iż raperzy panczlajnerzy są najlepsi tekstowo i nikt nie ma do nich lirycznie podjazdu, czego ja kompletnie nie kupuję i nie rozumiem.

no. dla mnie, jako może tego trochę "młodszego" słuchacza, te mroczne czasy plhh wypadają na właśnie ten 2012-15. ilość tego panczlajnowego gówna (te wszystkie oksony, eripe, SB, quebo i tona jakichś przydupasów innych, odpowiedników dzisiejszych MŁODYCH X) i atak stepu spowodowały, że musiałem sobie zrobić taką dwuletnią przerwę od hip-hopa, gdzieś około 2014 i się zainteresowałem trochę innymi rzeczami. linijki budowane wokół tytułu tracku, czyli tematu przewodniego, które praktycznie istnieją tylko w kontekście tego tematu oraz jednej linijki przed lub po (w zależności, czy to był pierwszy, czy drugi fragment dwuwersu), to była po prostu tekstowo nieskładna bryndza. to już wolałem dukanie o boiskach i bramach z późnych dziewięćdziesiątych. dopiero właśnie podlinkowane przez znajomego Fuji przywróciło mi chęć do sprawdzania nowych rzeczy, bo to była ta słynna przyszłość.
2016 to był rok HMu, piękna sprawa, chyba jeden z najlepszych dla nowego plhh

nie zapominajmy jeszcze o słynnym
Spoiler:

Coś na siłę próbujecie przypiąć co poniektórym łatkę rapera, który siedzi miesiącami, aby skleić tylko jakiś pancz. Przecież mają też luźniejsze kawałki bez określonej tematyki i jakichś mega przekmin. Co według was byłoby progresem w przypadku takiego ripa? Nagrywki na niuskulach i pierdolenie głupot o wygrywaniu życia/melanżach/dupach? Imo Seba poziomu z Odium/Chamskich już nie przeskoczy, ale trzeba mu przyznać, że obraną dobrych kilka lat temu drogę konsekwentnie realizuje i jego ostatnie płyty nie nazwałbym słabymi, prędzej gorszymi od pierwszych projektów co akurat w środowisku jest bardzo często spotykane.

Kolejny na którym nie zostawiacie suchej nitki to Okson. Chciałbym wiedzieć czy user rubinstein sprawdził w całości "Słuchaj mnie" i "Z tym będzie ci jeszcze łatwiej" i z czystym sumieniem może powiedzieć, że są to płyty napisane wyłącznie w oparciu o nieprzemyślane pancze, bezsensowne gry słowne i wyssane z palca storytellingi czy przesłuchał jeden numer i wrzuciła Tomka do szufladki "za dużo panczy, nie słuchać". Jeszcze może napiszcie, że PeeRZet robi chujnie, bo ma wielokrotne :lol:

_________________
alexmahone napisał(a):
mało kogo na scenie szanuje jak żabsona, jego projekty to obowiązkowa pozycja dla świadomych słuchaczy


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1800
Lokalizacja: rosherun
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 10:39
sroga chujnia ten kawałek

_________________
JA PIERNICZE JA PIERDOLE


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Czerwca 2015
Posty: 1062
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 10:43
No Oxon, jak akurat nie panczlajnuje, to raczy słuchaczy najbardziej miałkim truskulem, jaki udało mu się wysrać na kartkę

Cytuj:
Czy to będzie mój sukces, gdy ten rap będzie wszędzie tu wkrótce
Choć jestem dumny gdy tłum słuchać mych słów chce
Nie świadczy o jakości, że narobisz fanów hufce
Jak nawiniesz o zwale, ćpaniu i wódce
Dzieciaki wierzą w rap, on często jest jedyną szansą
Lecz zamiast czerpać wartość, wierzą kretynom w kłamstwo

Zero odpowiedzialności, śmierć winowajcom
Co przez marny nośnik łamią młodych bezkrytyczną farsą
I rosną nam jełopy, dla których wzorem narcyzm
Bezmózgie robocopy zapatrzone w starszych
A czym starszy tym głupszy i tak jebani głupcy
Robią rap by móc cokolwiek najebani dupczyć
Wystarczy marny utarg i to, że słuchacz klaszcze
A na koncercie weźmie nastukana dupa w paszczę
Najniższy standard, jak na to tutaj patrzę
Znów płyta, znów to samo. (Jak tam posłuchasz? Zawsze.)


no przy pogrubionych to się prawie popłakałem ze wzruszenia

_________________
ktoś tam jest gorszy
ja jestem lepszy
nie wpuszczaj rekina
pomiędzy leszczy


ZOSTAŃ UŻYTKOWNIKIEM ŚLIZG-PREMIUM, BYKU[ZOBACZ JAK]
#freebedogie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 938
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 11:09
Pisałem o epce "Słuchaj mnie" a nie o numerze o tym samym tytule. Wiem, że masz wszystko w dupie, ale dzwonię na policję za manipulacje.
Zresztą niepotrzebnie w ogóle staram się pisać jakieś sensowne argumenty na temat twórczości danego rapera, bo i tak znajdzie się ktoś kto napisze JEDEN wers albo wklei zwrotkę(normalną zresztą) i zaneguje wszystko przy użyciu kopiuj-wklej xD

_________________
alexmahone napisał(a):
mało kogo na scenie szanuje jak żabsona, jego projekty to obowiązkowa pozycja dla świadomych słuchaczy


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Lipca 2008
Posty: 5983
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 11:22
taka napisał(a):
Jeszcze może napiszcie, że PeeRZet robi chujnie, bo ma wielokrotne

PeeRZet najlepsze podwójne, zawsze można grać w taką grę, że on rapuje pierwszy wers, a ty wymyślasz do czego to zrymuje. Mistrz lecenia na drugi wers.

_________________
Rap MATTers podcast
https://soundcloud.com/rapmatters
https://www.youtube.com/channel/UCkebu- ... ynJuls5s8g


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na discogs
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5401
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 11:51
kiedy wy skumacie, że rap nie jest jednolitym gatunkiem i nie ma co wszystkich ze sobą porównywać jak robią muzykę i piszą teksty opierając się na innych konwencjach??


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Czerwca 2015
Posty: 1062
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 11:54
No pisałeś o płycie, to wybrałem pierwszy numer, jak słusznie zauważyłeś, mogę tak robić seryjnie, bo Oxon to istny generator takich spierdolonych zwrotek mitologizujących dobry rap z przekazem xd

I teraz wracamy do tego co napisał rubi, można zapierdolić taką homilię zajmującą 16 wersów, pełną wybitnych dwójeczek w stylu słuchacz klaszcze dupom w paszcze, ale po co, skoro można być przećpanym Belmondziakiem i o wiele lepiej operować zawartością treści w tekście :dunno:

Żeby jeszcze lepiej to zobrazować, Belmondziak nawija, że se kroi kartofel, inhaluje skrobie mordo mordo jak tam zdrowie. I teraz słuchacz sam sobie wypracowuje ogląd na sytuację przepizganego kinola Młodego Gdynianina, nie potrzebuje do tego całej czwórki, a taki domniemany truskulowy Panczlajner zajebałby cały track o jakimś chwytliwym dwuznacznym tytule, koniecznie z wykorzystaniem słowa ścieżka, na którym w akompaniamencie rozpierdalających łby wielokrotnych nawijałby pierdolamento w stylu
byłem na dnie
ty wiesz jak jest
zamiast jeść dziś kokona
wolę śmieci pokonać


I zapewne o to się Rubinsteinowi rozchodzi od początku, a Wy się tak dopierdalacie słówek w jego wypowiedzi, że o co mu chodzi z panczlajnami i wgl przecież oni nie zawsze panczlajnujom nie kłam rubinstein;///

_________________
ktoś tam jest gorszy
ja jestem lepszy
nie wpuszczaj rekina
pomiędzy leszczy


ZOSTAŃ UŻYTKOWNIKIEM ŚLIZG-PREMIUM, BYKU[ZOBACZ JAK]
#freebedogie


Ostatnio edytowano Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 13:15 przez kamson., łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1674
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 12:56
Pozdro


Ostatnio edytowano Wtorek, 4 Czerwca 2019, 18:27 przez Piters, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Grudnia 2012
Posty: 935
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 13:01
Aby zrobić dobrą muzykę potrzeba jest umiejetnosci harmonizacji, tak to sobie nazwe. Polega to na tym, że artysta oscyluje pomiędzy odpowiednimi elementami tworzonej muzyki takimi jak : treść, technika, flow, nie wiem jakieś czynniki niedefiniowalne (niektóre tracki to kicz, ale sie słucha bo mają to "COŚ") i tworząc utwór potrafi w odpowiednich proporcjach je łączyć. Wiadomo kiedy czasami silisz sie zeby poskładać coś zajebiście to tracisz na treści, jak chcesz mieć zajebista wartwe liryczną i ci się uda napisać kurwa poezje to co z tego jeżeli tego nie potrafisz zarapować( przykładem może być to co któryś kolega wyzej pisał wlasnie o Eripe i przyspieszaniu na siłe). Na tym własnie polega cała sztuka, na znajdowaniu złotych środków. Jednak największym problemem Eripe jest to, że on nie ma tego czynnika najważniejszego, którym jest charyzma. Czuć, że te teksty nie mają tego czegoś, do tego nie chce się wracać, bo to jest jakby wymuszone. Pomijając juz fakt, ze ma zamknieta glowe, jest wtórny i nie potrafi ewoluować, gdzie jak nie robisz tego w dzisiejszych czasach to giniesz i slucha go tylko grono odbiorców, które zatrzymało się w tym samym momencie co on. Bardzo mi sie podoba to co napisał Rubinstein z tym maksymalizowaniem treści przy minimalizowaniu słów, bo to jest też bardzo ważna umiejętność (ale to bardziej cywilizacyjne). Oczywiście każdy ma różne upodobania i może lubuwać się(bo nikt mu nie zabroni) załóżmy w tych superekstra przekminionych panczlajnach bazujacych na grach slownych, gdzie cała reszta w kawałku kuleje... ale niech ma świadomośc tego, że ja np. będę z niego szydzić, że jest idiotą, bo chwali chujową pizze hawajską za słodkie i świeże ananasy, ale za to ciasto jest niedopieczone, ser to jakiś syf a szynka to mortadela


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2732
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 13:10
^^podbijam w sumie. Quebo z 2013 (podaję ten rok bo najbardziej znam jego twórczość z tego czasu) leciał na rozkminach i punchach, ale to nie było nic na siłę, po prostu taki rap mu się podobał, więc taki też robił. dla mnie z eriperem jest podobnie, dla mnie jego teksty wyglądają tak, że coś mu wpadnie do głowy to to zapisuje i później z tego składa tekst (zgaduję, nie mieszkam z nim, wy też nie), ma sporo kawałków dla beki, ma też takie przy których jego fani siedzą na rap genius bo nie wiedzą o czym pierdoli, żeby później machać głową. chyba każdy (poza kilkoma przypadkami) robi taki rap, jaki mu się podoba, i dlatego nie widzę tu takiego pospinania. pospinanym raperem jest dla mnie już kilkukrotnie wspomniany tutaj penx, gdzie napierdala te swoje przemyślenia z chujową dykcją i bez jakiejkolwiek melodyjności, gada tyle że ma wyjebane, a później pod wpływem słabości pisze na fb, że nie rozumie dlaczego nie odniósł sukcesu bo tak się stara, jest zajebisty technicznie (jego słowa) itp. itd. a inni se nagrają bestie i mają 20 milionów. rip nagrywa sobie od kilku lat to samo, lepiej lub gorzej, ale przynajmniej jego czyny potwierdzają to co pisze i przy pierwszej lepszej okazji nie wyjebał do wytwórni typu steprecords xD mam nadzieję, że nagra niuskulową płytę gdzie będzie więcej zabawy flow, a mniej zabawy tekstem. no i chciałbym, żeby dołączył do jakiejś normalnej wytwórni typu quequality

ale fajna dyskusja się wywiązała od wczoraj, pozdrawiam was wszystkich

_________________
ty kurwo ruro rozgwintowana pan #contagan pan siusiaczek pan krótkie łapki ty patologio analfabeto


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Sierpnia 2018
Posty: 265
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 14:07
Marker napisał(a):
Bardzo mi sie podoba to co napisał Rubinstein z tym maksymalizowaniem treści przy minimalizowaniu słów, bo to jest też bardzo ważna umiejętność (ale to bardziej cywilizacyjne).

to chyba akurat baqłaszan napisał

_________________
Ałe głach


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1456
Lokalizacja: Tak
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 14:38
kamson. napisał(a):
No Oxon, jak akurat nie panczlajnuje, to raczy słuchaczy najbardziej miałkim truskulem, jaki udało mu się wysrać na kartkę

Cytuj:
Czy to będzie mój sukces, gdy ten rap będzie wszędzie tu wkrótce
Choć jestem dumny gdy tłum słuchać mych słów chce
Nie świadczy o jakości, że narobisz fanów hufce
Jak nawiniesz o zwale, ćpaniu i wódce
Dzieciaki wierzą w rap, on często jest jedyną szansą
Lecz zamiast czerpać wartość, wierzą kretynom w kłamstwo

Zero odpowiedzialności, śmierć winowajcom
Co przez marny nośnik łamią młodych bezkrytyczną farsą
I rosną nam jełopy, dla których wzorem narcyzm
Bezmózgie robocopy zapatrzone w starszych
A czym starszy tym głupszy i tak jebani głupcy
Robią rap by móc cokolwiek najebani dupczyć
Wystarczy marny utarg i to, że słuchacz klaszcze
A na koncercie weźmie nastukana dupa w paszczę
Najniższy standard, jak na to tutaj patrzę
Znów płyta, znów to samo. (Jak tam posłuchasz? Zawsze.)


no przy pogrubionych to się prawie popłakałem ze wzruszenia


idealne na stronę temyśli.pl z czarnym tłem i smutnom czcionkom xd

_________________
Spoiler:

F R E E L O W R I D E R
F R E E E T R U S
F R E E D J N I E M A L
F R E E M OT Y W
F R E E W O L N O Ś Ć


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 354
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 18:15
baqlashan mowi proste rzeczy przy porownaniu do mlodego g, czego nie kumacie
z tym ze dyskusja o pospinaniu ripa chuja warta, uzylbym slowa frustracja, bo to jest to, czym sie wybil przy chamskich i to jest inherentna czesc jego stylowy
ktos moze lubic, ktos nie
ja lubilem

_________________
Gdybym słuchał moich impulsów, byłbym dzisiaj w szpitalu dla obłąkanych albo dyndał na szubienicy.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 Stycznia 2012
Posty: 503
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 19:00
Przesłuchalem ten kawałek i niech on już wypierdala.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 696
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 21:41
baqlashan napisał(a):
Wyższość liryczna Belmonda polega moim zdaniem na tym, że za pomocą kilku słów potrafi zawrzeć szeroką myśl.


♫Młody G, wpierdalam się w taxi, skrrrr, wrrryn
hejta wiśta prr, Młody G nowy szicik uuułiiiii jebać wifi♫

♫ups ups znów się kurwa spruł, kurwa jakiś ciul
to jakiś lamus ups ups♫

_________________
wziąłem se nowe Concorde
i wdepnąłem w gówno


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Sierpnia 2018
Posty: 265
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Eripe - Nienawiść w rytmie disco (2019) [ZAPOWIEDŹ]
  Wysłano: Czwartek, 4 Kwietnia 2019, 23:08
zgaduję, że kpisz, więc pędzę z wyjaśnieniem. ten drugi dwuwers faktycznie ssie, bo to nu-Belmondziak z przydupasem, więc się nie liczy, ale Wifi, czy tam Serengeti, to przecież to jest kurwa mistrzostwo władania językiem polskim. jak on tu wyrazami dźwiękonaśladowczymi buduje narracje i jednocześnie dokonuje porównań, to przecież to jest poziom pisania wykraczający poza średnią plhh o jakieś 4 sigmy dodatnie. hip hopowe IQ 200 (xD) i nie jestem teraz nawet ironiczny

_________________
Ałe głach


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.