Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest środa, 17 Października 2018, 22:16


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź] 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2013
Posty: 1907
Lokalizacja: 71
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 16 Listopada 2017, 14:24
KARWEL - Niewidzialne_Miasto prod. Bitykradne (MONKEY VIDEO)
https://www.youtube.com/watch?v=iwObb4gzS7A

Muszę przyznać, że chociaż ostatnie dwa single mi nie podeszły, to ten jest naprawdę dobry, a przede wszystkim w końcu o czymś innym. Props.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 174
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 16 Listopada 2017, 16:29
lubie karwela, ten numer bardzo fajny i ten bicik :oops:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 978
Lokalizacja: poza kontrollo UWB/DŚ
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 16 Listopada 2017, 18:50
Najlepszy z singli. Będzie dobra płyta

_________________
Przez szalone życie zatruci

Gdy za dużo zobowiązań dźwiga moja głowa, to słucham sobie UNDY, bo taka nasza rola


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 1851
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 16 Listopada 2017, 23:07
Fajnie ostatnio zaczął lecieć Karwel, przyjemnie się go słucha.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 Czerwca 2010
Posty: 1184
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 16 Listopada 2017, 23:28
Karwel w alko na nie, ale ten karwel to coś na co czekam bardzo o ile nie najbardziej w pl rapie którego nie słucham prawie w ogóle. Jest zajebiscie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Grudnia 2012
Posty: 483
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Piątek, 17 Listopada 2017, 13:46
On jakoś teraz nie miał preorderów wysyłać? Komuś przyszedł?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 453
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 19 Listopada 2017, 20:39
KARWEL - "T.L.N." [ODSŁUCH]


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2112
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 08:31
ej w tym niewidzialnym mieście ten bit to sztosik, a pierwszy wers Karwela "zmienili mi chodnik pod blokiem i nie czuje się już jak w domu" to ta ikonka :bowdown:

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 981
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 10:06
jak oceniacie płytkę? ja czekam z odsłuchem aż przyjdzie płyta. Zawód czy props?

SzaloneKalesony napisał(a):
On jakoś teraz nie miał preorderów wysyłać? Komuś przyszedł?

Klasycznie obsuwa. W tym tygodniu powinny być już.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 120
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 10:30
Przesłuchałem pół, nic ciekawego nie zapamiętałem. Niby fajne te kawałki, ale nic nie przyciąga żeby to odpalić drugi raz.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 978
Lokalizacja: poza kontrollo UWB/DŚ
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 17:09
Fajna równa płyta. Nie jest to nie wiadomo co, ale ciekawe

_________________
Przez szalone życie zatruci

Gdy za dużo zobowiązań dźwiga moja głowa, to słucham sobie UNDY, bo taka nasza rola


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Kwietnia 2017
Posty: 1559
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Sobota, 25 Listopada 2017, 01:12
Ta płyta jest fantastyczna. Jeden z moich faworytow w tym roku, jest kilka numerów, które dają tak bardzo po kopule, że głowa mała. Dobrze, że nagrał ten materiał, myślę, że zasługuje na to, żeby go propsować, bo ten materiał jest cholernie wartościowy.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 07 Grudnia 2015
Posty: 41
Lokalizacja: Kotlina
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 27 Listopada 2017, 21:08
Przyszła już komuś ta płytka do chuja wafla? Jak zamawiam CD wole przesłuchać z CD w aucie czy coś niż YT. 2 tyg obsuwy, nieźle popłynęli


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 981
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Wtorek, 28 Listopada 2017, 18:35
Nie dość że długa obsuwa to w piątek pisali że płyty do wtorku będą a dziś że płyty poszły. Na dodatek to że odsłuch dawno na necie. Żenada z lekka.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 981
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Czwartek, 30 Listopada 2017, 13:04
Doszła płyta. Czyli ten bonus to instrumentale i acapella?
Myślałem że jakieś bonusowe kawałki czy coś. Lipaa

e:żeby nie było, miałem na myśli to " DODATKI-NIESPODZIANKI (XD)"

e2: Ta płyta jest świetna, każdy numer jest zajebisty. Nie ma słabych momentów. Krzychu zdecydowanie zasługuje na hajs i fejm z rapu. Bitowo też świetnie. Nie zawiodłem się i cieszę się że mam fizyka. A no i patent z pierwszymi literami tracków na propsie.

e3: W sumie obsuwa wynikła z jakiegoś dodatku preorderowego i tutaj moje pytanie jakiego dodatku XD chodzi o płyte z acapella i instrumentalami? Przecież to bankowo było tłoczone z normalną płytą. A nic innego poza tym nie ma. Wiec nie kminie zbytnio tego xD
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 Kwietnia 2010
Posty: 658
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Piątek, 8 Grudnia 2017, 14:18
Kiedy wysyłka płyt?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Grudnia 2012
Posty: 483
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 10 Grudnia 2017, 17:13
No już rozesłał, ja dostałem później trochę chyba niż inni, bo Krzychu wysłał mi pękatą pakę :D Wstawiłbym zdjęcie, ale zbiłem wyświetlacz w telefonie ;/


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 Kwietnia 2010
Posty: 658
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 10 Grudnia 2017, 21:01
Ja jeszcze nie dostalem. Trzeba bedzie jutro sie skontaktowac


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 978
Lokalizacja: poza kontrollo UWB/DŚ
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Karwel - T.L.N (2017) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Grudnia 2017, 16:28
Sneaker napisał(a):
Doszła płyta. Czyli ten bonus to instrumentale i acapella?
Myślałem że jakieś bonusowe kawałki czy coś. Lipaa

e:żeby nie było, miałem na myśli to " DODATKI-NIESPODZIANKI (XD)"

e2: Ta płyta jest świetna, każdy numer jest zajebisty. Nie ma słabych momentów. Krzychu zdecydowanie zasługuje na hajs i fejm z rapu. Bitowo też świetnie. Nie zawiodłem się i cieszę się że mam fizyka. A no i patent z pierwszymi literami tracków na propsie.

e3: W sumie obsuwa wynikła z jakiegoś dodatku preorderowego i tutaj moje pytanie jakiego dodatku XD chodzi o płyte z acapella i instrumentalami? Przecież to bankowo było tłoczone z normalną płytą. A nic innego poza tym nie ma. Wiec nie kminie zbytnio tego xD
Spoiler:


Cytuj:
Właśnie te dodatkowe płyty były problemem, bo przygotowano je nam na czystych płytach, bez nadruków, w foliowych kopertach (nie dało rady na nich pisać) + pierwotnie miały być na mini cedekach, ale okazało się, że mieliby je ściągać z Chin co mijało się z celem. Chcieliśmy aby instrumentale nie były na normalnej płycie, ale właśnie oodzielnie, z dedykacją i schowany kodem na płytę w mp3.

_________________
Przez szalone życie zatruci

Gdy za dużo zobowiązań dźwiga moja głowa, to słucham sobie UNDY, bo taka nasza rola


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Aka M, hubcio, mills, Ocznik, tl3v, Zephyr i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.