Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Wtorek, 21 Maja 2019, 12:21


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona
Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018) 

Czy Bedoes fajnie rapuje?
tak 53%  53%  [ 136 ]
wstrzymuję się od głosu do czasu, gdy docenię tego artystę żebym się później nie wstydził 15%  15%  [ 38 ]
nie(jestem głupi jak but) 32%  32%  [ 81 ]
Liczba głosów : 255

Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Sierpnia 2018
Posty: 433
Lokalizacja: Los Angeles
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Sobota, 1 Grudnia 2018, 16:24
zmiencie 'Bedoes' na 'Bedoes & Kubi Producent'

_________________
https://youtu.be/22TZC2WRZLE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 1977
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 16:21
The Bitch Fucker napisał(a):
Cytuj:
Jeśli bEdzie trzeba, zrobiE to co bEdzie trzeba
Sprzedam delfinowi wodE jeśli bEdzie trzeba


Połowa polskich raperów powinna udać się do logopedy. W trybie natychmiastowym. Niezwykle męczące. Prawie jak Louis Villain, który oddałby za nich fszysko, teraz wróciło do nich fszysko.

no bez kitu ziomek a taki uzi to nawet całych słów nie mówi haha co to jest wglxd

gość co wbił powyjaśniać gupich niuskuli, a tak naprawdę nie zrozumiał tekstu też kozak

edycja żeby nie było, że post pod postem

album bardzo dobry, ale oczekiwania niespełnione...

tekstowo jest bardzo dobrze, jak zawsze u bedoesa, nie ma wymuszonych podwójnych, jak są wielokrotne to napisane zgrabnie, nie ma gimnazjalnych panczy pod spiętych nastolatków, lirycznie jest surowo, prosto i emocjonalnie, borys jak przystało na reprezentanta nowej szkoły pisze o czym chce i wjbn w jakieś zasady jaki ma być raper, poziom szczerości, który zawstydza twoich idoli, fani populistów rzeczywiście nie mają tutaj czego szukać

flow bedoesa jest na poziomie nieosiągalnym dla większości z sceny i, co najważniejsze, borys wie jak je wykorzystywać, nie ma tutaj sytuacji jak u dzisiejszego mesa czy vnma, że flow istnieje chyba tylko po to, żeby fani mogli bronić chujowe tracki mówiąc NO PATRZ JAK SZYBKO NAWIJA CZY TY TAK UMIESZ, nie nie nie, tutaj to nie jest sztuka dla sztuki i popisywanie się chujwieczym chujwiepoco, flow jest narzędziem do robienia świetnych kawałków, a nie wartością samą w sobie i borys doskonale to rozumie

tematyka to największy minus tej płyty, sam przekaz w stylu BYŁO CHUJOWO DUŻO PRZESZEDŁEM JEST FAJNIE absolutnie mi nie przeszkadza i pewnie wyjdzie jeszcze milion zajebistych rapów na ten temat, bedi na tym albumie pokazuje, że potrafi bardzo dobrze radzić sobie w tej tematyce (bardzo przepraszam, kwiat polskiej młodzieży, śnieg), ale chyba zabrakło pomysłu jak to rozłożyć na całą płytę, przez co album sprawia wrażenie trochę za długiego, najbardziej boli autocenzura bediego, który na insta już mówił, że PŁYTA BĘDZIE GRZECZNIEJSZA BO DZIECI SŁUCHAJĄ, kurwa mógłbym napisać książkę na temat tego jak głupie jest to podejście, dorośnij borys, 3-4 bengery o pierdołach zamiast 3-4 nużących tracków o tym samym i o ile to wszystko byłoby lepsze

co do gości, koldi, beteo, multi, taco super, eldo słabiutko, sentyment sentymentem i szacunek szacunkiem, ale gdy po bedoesie, który w gadach jest jak nikt w polsce nie nawinie na takim poziomie wchodzi eldo i nawija... jak eldo, to serio brzmi to mizernie, tak wiem wiem, ilu mc ze starej gwardii nie brzmiałoby mizernie przy borysie? no właśnie, gościnka i tak spełnia swoją rolę, hejterzy ośmieszeni już chyba po raz 2115

podsumowując, płyta bardzo dobra, topka tego mocnego roku, wiele świetnych kawałków, ale po tym jak bedi w 2017 zjadał scenę każdą gościnką i powodował ból dupy łaków każdym trackiem, oczekiwania urosły do monstrualnych rozmiarów i borys im po prostu nie podołał, nie mogę pozbyć się wrażenia, że gdyby bedi nagrał płytę rok temu, na gorąco, bez tej całej ideologii i cenzurowania się z bengerów, suk i gęgów, to mówilibyśmy dzisiaj o jednej z najmocniejszych pozycji w polskim hiphopie, a tak mamy topowy materiał i chuj, tylko tyle i aż tyle, ciekawi mnie, w którą stronę teraz pójdzie bedoes, dobrze byłoby wyrosnąć z tego gimbusiarskiego myślenia, że poważne teksty>niepoważne teksty, na pewno dużo by mu to pomogło, mam nadzieję, że kiedyś będzie nam dane usłyszeć album bedoesa na miarę jego możliwości, pozdro

_________________
straciłem przyjaciół, straciłem pieniądze, straciłem nadzieję
zdobyłem tu szacun i stałem się w końcu prawdziwym userem


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Sierpnia 2018
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 16:55
alexmahomo napisał(a):
flow bedoesa jest na poziomie nieosiągalnym dla większości z sceny i, co najważniejsze, borys wie jak je wykorzystywać, nie ma tutaj sytuacji jak u dzisiejszego mesa czy vnma, że flow istnieje chyba tylko po to, żeby fani mogli bronić chujowe tracki mówiąc NO PATRZ JAK SZYBKO NAWIJA CZY TY TAK UMIESZ, nie nie nie, tutaj to nie jest sztuka dla sztuki i popisywanie się chujwieczym chujwiepoco, flow jest narzędziem do robienia świetnych kawałków, a nie wartością samą w sobie i borys doskonale to rozumie


Ale pokaż mi gdzie fani bronili chujowe tracki Mesa w ten sposób. No i jak to niby flow Borysa jest na poziomie nieosiągalnym dla większości sceny? Przecież taki Taco, Bonson, Solar, Pezet, Te-Tris czy nawet KPSN na niektórych trackach mają ciekawsze flow. Darcie mordy fajne, ale czasem też jest go za dużo.
A idąc Twoim tokiem myślenia to:
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Stycznia 2018
Posty: 568
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 19:12
delfin co za kozak, wyjebac koldiego i beteo tylko


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 Czerwca 2015
Posty: 68
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 19:24
Wywalam sobie Toy Story, Śnieg i Tarzana i jest bardzo spoko. Nie rozumiem aż TAKIEGO hejtu na ten materiał. Flow i technicznie spoko, czasami jak zaczyna się drzeć w połowie zwrotki gdzie to kompletnie nie pasuje (jak np. w Gady) to przeszkadza, plus te dziwne teksty o muchach i jeżach... Ale nie ma tego zbyt dużo. Tematycznie ciągle to samo, ale mnie to jakoś specjalnie nie nudzi.
Liczę, że Bedi się rozwinie, przecież ma dopiero 20 lat - jeszcze nagra jeszcze płytkę 10/10, na pewno jest potencjał!

Szkoda, że kilka kawałków nie ma w stylu drugiej części Bardzo przepraszam...
Chłopaki nie płaczą i Rivendell według mnie najlepsze numery


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2013
Posty: 2507
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 19:42
o kurwa poziom beki w tej powyższej "recenzji" przekroczył wszystkie normy

flow nieosiągalne? jeśli słuchasz samych 20 latków to może faktycznie, ale kolega NiskiP podał kilka ksywek które wciągają nosem flow bedoesa ledwo rzucając pół wersu

teksty dobre? ja pierdolę... :dunno:

technicznie gorzej niż przeciętnie

jak już większość zdążyła zauważyć lirycznie to jest marne, puste i źle napisane
darcie mordy czy pseudo podśpiewywanie zdecydowanie jest ogromną wadą w jego przypadku


niby gościu ma 20 lat i wielu go broni że przecież jeszcze się poprawi
ale 10, 20 lat temu wielu 20 letnich raperów potrafiło nagrywać świetne numery

sorry ale ten cały bedoes od początku mi nie leżał i ta nowa płyta nic w tej kwestii nie zmienia
słabe to


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Stycznia 2012
Posty: 1381
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 22:12
w delfinie taką perfekto zwrotke dał młody jordan ze koniec


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Kwietnia 2017
Posty: 2145
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Niedziela, 2 Grudnia 2018, 22:20
Płyta na pewno lepsza niż poprzednia, ale nic wybitnego, jedna zwrotka rapowana przez cały album, słabe gościnki, gdzie najlepiej wypadł Taco, a pozytywnie zaskoczył Solar, zdecydowanie negatywnie Eldo. Bity Kubiego bardzo fajne, niestety Bedoes wciąż nie jest raperem, do którego będę wracał.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Stycznia 2018
Posty: 568
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 10:18
Podbijam, ta sama zwrotka rapowana od roku, dla mnie płytka zawód, na jedno przesluchanie oprocz kilku tracków. Delfin top5 w tym roku, multi zajebista goscinka, resztę featow można wyjebać (no dobra, może jeszcze s/b dali radę). Propsy dla taco chyba z rozpędu/przyzwyczajenia.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 2028
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 18:21
W koncu mam szanse przesluchac plytke to relacja live.
Jednoczesnie odpuszczam sobie single(oprócz Gadów), no bo po co do tego wracać.

Imo:

- Co do singli to każdy z nich siedzi przeokropnie, Janosik chyba najmniej ale to wciaz przynajmniej 7/10.

- Chłopaki Nie Płaczą - nie siedzi, a znajomi mocno nahajpowali, Taco nawija wprost do smutnych dziewczynek, ktore moga sie utozsamiać ze swoimi smutnymi milosnymi historyjkami

- Gady - to przepiękny kawałek, mimo jednego wersu o gównie, uwielbiam linie melodyczną i każdą zwrotkę, refren jest po prostu świetny, Eldo nie zawiódł i bardzo mocna końcówka.

- Rivendell - kolejny świetny refren, druga zwrotka lepsza od pierwszej.

- Givenchy - ah, Bedoes rapujacy wers z Versace przypomian mi stare czasy jak Borek rapował z Napsterem "Fesacze fesacze fesacze", szkoda ze nie bylo wiekszego followupu.

- 1000 Koni - szczerze to kawałek mi nie siadł, moze to przez pewne rozemocjonowanie, ktorych sam teraz przezywam w odpowiedniej ilosci i nie potrzebuje dodatkowych zrodel.

- Mercedes GLE Coupe - piekny kawalek ekipką, brakuje jedynie Łajciora. Refrenik znowu sie wybija pięknie a Kuqe swoim wjazdem i cała zwrotką udowadnia ze warto na chłopaka czekać. No i kochany Flexxy, ktory znowu, mimo ze nie jest raperem, puszcza fajna zwrotke. Az sobie wroce do Piosenki o Milosci.

- Bardzo Przepraszam - refren pierwszej czesci byl slaby, zwroteczka fajna, po zmianie bitu wszystko siada oprocz zakonczenia, ktore lekko oslabilo moj zachwyt

- Delfin - KURWAAAAAAAAAAA, PUSC TO NA PODWORKAAAAAAAAAAAAAACH. No i zwrota zycia Multiego. Beteo do wyjebania mimo mojej ogromnej sympatii do niego, szkoda ze Koldi nie w starym alcomindzowym stylu no i tam sie wyjebał troche z bitu chyba.

- Śnieg - stary bicior lepszy, ten nie siedzi chyba nic. Jedyny kawałek z płyty, ktory leci do skipu.

- Tarzan - :bowdown: tylko tyle, jedna wielka dawka szczerego skurwysyna.


Kubi swoimi bitami zamknal morde wszystkim hejterom, co za kocur.

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5400
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 20:28
Taco nawinął pewnie najważniejszą zwrotkę ostatnich lat, ogar ślizg :!: :!:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Września 2009
Posty: 6047
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 20:49
Niby dlaczego? :lol:

_________________
Dzisiaj niepotrzebny budzik, bo mordo
budzi mnie przelew co wchodzi na konto


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2016
Posty: 221
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 20:56
może dlatego że to pierwsza zwrotka od bardzo dawna która stara się walczyć z toksyczną męskościa? W dodatku nawinięta przez topowego rapera który ma gigantyczny wpływ na dzieciaki które tego słuchają? nwm

_________________
Let's suppose that you are able, every night to dream any dream you wanted to dream, and you would fulfill all your wishes.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Sierpnia 2018
Posty: 433
Lokalizacja: Los Angeles
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 21:01
"Toksyczna męskość" wykruszy się wraz z podążaniem za zachodnimi trendami

_________________
https://youtu.be/22TZC2WRZLE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Stycznia 2018
Posty: 568
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 21:26
:lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Marca 2013
Posty: 184
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 22:00
Przesłuchałem dwa razy i bardzo dobra ta płyta.
Podsumowałbym ją tymi wersami.

A Wy? Louis Vuitton, Prada i La Perla
A My, Prima sort, sport, rap na ciętych werblach


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2012
Posty: 2487
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Poniedziałek, 3 Grudnia 2018, 22:08
Pewno ktoś się nabierze

_________________
#FREEBEDOGIE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 35
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Wtorek, 4 Grudnia 2018, 04:57
Cytuj:
no bez kitu ziomek a taki uzi to nawet całych słów nie mówi haha co to jest wglxd

album bardzo dobry, ale oczekiwania niespełnione...

tekstowo jest bardzo dobrze, jak zawsze u bedoesa, nie ma wymuszonych podwójnych, jak są wielokrotne to napisane zgrabnie, nie ma gimnazjalnych panczy pod spiętych nastolatków, lirycznie jest surowo, prosto i emocjonalnie, borys jak przystało na reprezentanta nowej szkoły pisze o czym chce i wjbn w jakieś zasady jaki ma być raper, poziom szczerości, który zawstydza twoich idoli, fani populistów rzeczywiście nie mają tutaj czego szukać

reprezentant nowej szkoly, ja pierdole XD

roznica miedzy polskim 'newschoolem', a fenomenem np. takiego uziego jest taka, ze te malolaty w ogole nie skumaly kultury z ktora sie identyfikuja. to jest rapowanie pod styl i jak ktos nie potrafi zrozumiec, ze - ujmujac to najprzyjazniej jak mozliwe - ten album jest w porownaniu do zachodnich materialow po prostu nieambitnym kserem nie do konca zrozumionego kontekstu (a niekoniecznie zla plytka pod wzgledem samej parytury), to powinien sobie jeszcze raz przeanalizowac z jakiego miejsca wywodza sie takie utwory jak np. xo tour life.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Czerwca 2015
Posty: 1062
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Wtorek, 4 Grudnia 2018, 10:07
toksyczna męskość xDDDDDD

_________________
ktoś tam jest gorszy
ja jestem lepszy
nie wpuszczaj rekina
pomiędzy leszczy


ZOSTAŃ UŻYTKOWNIKIEM ŚLIZG-PREMIUM, BYKU[ZOBACZ JAK]
#freebedogie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 4410
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes & Kubi Producent - Kwiat polskiej młodzieży (2018)
  Wysłano: Wtorek, 4 Grudnia 2018, 13:54
https://www.youtube.com/watch?v=zyLLK7PpC3w
https://www.youtube.com/watch?v=0wzhVoMhqxs

multi :bowdown: :bowdown:

_________________
slatt** ++
+:) !!! *+

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: JXL, meeron i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.