Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Poniedziałek, 17 Grudnia 2018, 16:30


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 867 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 44  Następna strona
Bedoes & Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie (2017) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1971
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Bedoes & Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie (2017)
  Wysłano: Niedziela, 31 Lipca 2016, 19:29
Bedoes - najnowszy nabytek SB Maffiji, rocznik '98, Bydgoszcz Bartodzieje
W czerwcu wyszedł Mixtape Squadshits z dodatkowa epka 2114 na bitach Lanka

PREORDER: http://sbstuff.pl/kolekcja/bedoes


CD1: Bedoes & Kubi Producent - Aby śmierć miała znaczenie (LP)

01. Łk 1, 46-55 ( https://www.youtube.com/watch?v=8lgIVDv6w-k )
02. NFZ ( https://www.youtube.com/watch?v=aVK-kiSae2g )
03. Biały i Młody ( https://www.youtube.com/watch?v=MLjjMgmWl4A )
04. Hymn feat. Solar, Białas
05. Napad ( https://www.youtube.com/watch?v=Rk61zR9Mijk )
06. Raz ft. Beteo (co-prod. Apriljoke) ( https://www.youtube.com/watch?v=bYWwA6xedpA )
07. Gang, gang, gang ( https://www.youtube.com/watch?v=JDRcZ9OKTAM )
08. Aby Śmierć Miała Znaczenie ( https://www.youtube.com/watch?v=lSwnPoo9ZK0 )
09. Kolega brata rapera ( https://www.youtube.com/watch?v=wwf5i4Uru5Y )
10. Jon Snow ft. White (co-prod. Sapi)
11. Papito ft. Kuqe
12. Typie ft. ReTo
13. C'est la vie
14. Anioły


CD 2: Drużyna 2115 - Piosenki o miłości (mixtape)

01. Intro ft. Flexxy
02. Chcesz zdjęcie ft. Bedoes, White
03. Kaukaz ft. Bedoes, White, Kuqe
04. Melo ft. White
05. Czarownica ft. Bedoes, White, Kuqe (prod. Zdrowus)
06. Thotties Patrol ft. Bedoes, White
07. Sorry ft. Bedoes, Flexxy
08. Parkometr ft. Bedoes, White, Kuqe, Flexxy ( https://www.youtube.com/watch?v=KPPhesfCVgs )
09. Znają mnie ft. Starku, Edobe
10. Oddałem się pasji ft. Blacha
11. Pudelek ft. Bedoes, White
12. Piosenka o miłości ft. Bedoes, Flexxy (prod. Worek)
13. Outro ft. Bedoes, White

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Ostatnio edytowano Sobota, 18 Lutego 2017, 13:18 przez AlmostDivine, łącznie edytowano 7 razy



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2012
Posty: 2344
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes - TBA (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 31 Lipca 2016, 19:46
Bedoes x Kubi Producent

popraw w tytule ziomeczku jak możesz

_________________
♫♫i to nie głupi plan żeby kupić gram ♫♫

8es napisał(a):
Mam tempo jak Metzelder
Może wydam spermę
To jest ten cel


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1971
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - TBA (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 31 Lipca 2016, 21:35
poprawione, pzdr

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2012
Posty: 2344
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - TBA (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 31 Lipca 2016, 22:03
Aby Śmierć Miała Znaczenie LP

I premiera na jesień, osobiście czekam na te sztosy od Kubiego :cool:

_________________
♫♫i to nie głupi plan żeby kupić gram ♫♫

8es napisał(a):
Mam tempo jak Metzelder
Może wydam spermę
To jest ten cel


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1971
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 15:55
https://www.youtube.com/watch?v=JDRcZ9OKTAM&

Bedoes x Kubi Producent - Gang, gang, gang


Kubi jaki klimacik, ta płyta musi rozjebac

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Czerwca 2015
Posty: 363
Lokalizacja: 75/71
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 15:59
on wygląda jak brzydka, gruba feministka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 1405
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 15:59
Sprzedażowo i wyświetleniowo to się na pewno sprzeda, bo młody jest na fali i ma Kubiego na bitach. Ale ja czekam na więcej, bo monotematyczność może przysłonić skille, które ma naprawdę spoko.


Aaa i po chuj te gówniarze na każdym klipie ja pierdolę nie wiem kto wygląda gorzej, spaśiony Bedo czy pedałki w tle :lol:

_________________
"Raperzy nie skończyli się lirycznie
Oni się nie zaczęli, pępowina okazała się być stryczkiem"


Ostatnio edytowano Niedziela, 18 Września 2016, 16:00 przez Flowrider, łącznie edytowano 2 razy



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Września 2013
Posty: 917
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 15:59
o kurwa :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1971
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 16:02
@Flowrider

No tak sie wyglada pewnie w wieku 17-18 lat xD Bedo mowil ze monotematycznosci o skladzie jak najmniej, na to licze. Czekam na cos w starym stylu jak za czasow Freshville

_________________
Krolik nie moze handlowac marchewką


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 1080
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 16:06
Dobree to jest. Sam się dziwię, że się jaram. A to jak wygląda mam w chuju. Elo.

_________________
Me IIamo Roberto, y acabamos de robar un banko


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 1017
Lokalizacja: skunolandia
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 16:17
jakie to marne XD chyba pierwszy numer od dawna jaki mi nie podszedł od niego


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 Września 2015
Posty: 860
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 16:42
Jak dla mnie słaby trak a klip w niektórych momentach jest śmieszny

Bity>rap


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 1875
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 18:14
Gęg, gęg, gęg!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 663
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 21:03
jak nic od bedoesa nie lubie, ten kawalek tez chujowy, ale to co leci na samym koncu mi sie podoba w sumie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 658
Lokalizacja: Płock
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 21:12
Bit zdecydowanie przyćmił Bedo, Kubi mistrzowska robota. A chłopaczek ma naście lat :bowdown:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2012
Posty: 2344
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 21:28
Dobra przesłuchane :wall: , chuj wie o czym on rapuje oprócz że coś tam wie ma gęg i tych bananowych boysów z tą samą kurwa betą co się przewija przez chyba wszystkie ostatnie klipy tego ultra gangu i po kolei każdy w niej siedzi, pierdolić taki rap, niech to wyjdzie w wersji instrumentalnej to będzie do posłuchania, bo Kubi to geniusz :cool: Takie pompowanie balonika z tym teledyskiem a dostajemy grubasa z szlugą na żwirowni potem na koniu kurwa i tyle o klip roku

sorry tera zajebali staremu z wypożyczalni mustanga

_________________
♫♫i to nie głupi plan żeby kupić gram ♫♫

8es napisał(a):
Mam tempo jak Metzelder
Może wydam spermę
To jest ten cel


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2016
Posty: 185
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Niedziela, 18 Września 2016, 22:06
Numer fatalny, a refren :lol: :lol: Bit > rap. Props Kubi.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 Stycznia 2012
Posty: 4273
Lokalizacja: Turek
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 19 Września 2016, 09:57
super kawałek, gęg, gęg, gęg

_________________
hardy napisał(a):
Klasyk niuskulu jak Egzotyka w dniu premiery.


Spoiler:


Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2015
Posty: 673
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 19 Września 2016, 09:59
kubi i bedo to chyba jedyna dwójka z młodego pokolenia którym warto kibicować

_________________
KROJĘ SE KARTOFEL, ZALEWAM GO WRZĄTKIEM


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 1080
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bedoes x Kubi Producent - Aby Śmierć Miała Znaczenie LP (2016) [Zapowiedź]
  Wysłano: Poniedziałek, 19 Września 2016, 15:13
numerpierwszy napisał(a):
kubi i bedo to chyba jedyna dwójka z młodego pokolenia którym warto kibicować

co ty kurwa XDD

_________________
Me IIamo Roberto, y acabamos de robar un banko


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 867 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 44  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Carrington, KaPeeS, rubinstein, skała i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.