Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 13 Grudnia 2019, 09:39


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Paluch - Pewniak (2009) 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 06 Lipca 2006
Posty: 6162
Lokalizacja: Poznań - Bronx
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 15:30
No pewnie, każdy emce, który nie nagrywa na jazzowych pętlach to jebany sprzedawczyk i wiksiarz co nie?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2009
Posty: 1575
Lokalizacja: sracja
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 15:31
a w dodatku nie ma flow, słabe rymy i żałosnie gubi sie w za szybkim bicie


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Lutego 2009
Posty: 1715
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 15:39
SLAFF napisał(a):
No pewnie, każdy emce, który nie nagrywa na jazzowych pętlach to jebany sprzedawczyk i wiksiarz co nie?



A kazdy poznaniak zjada Biggiego dupa?

_________________
Prismatic napisał(a):
Płyta z rapida będzie sukcesywnie usuwana ;)


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Października 2008
Posty: 4456
Lokalizacja: 71
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 16:55
fani PTP już zacierają ręce


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 Listopada 2008
Posty: 275
Lokalizacja: Grajewo
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 20:17
nawet dobry numer,bit za szybko leci


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Czerwca 2007
Posty: 6764
Lokalizacja: pokój na bliskim wschodzie
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 21:03
SLAFF napisał(a):
Timbem to zajeżdża to


http://www.youtube.com/watch?v=zrZm1Cou ... 1&index=29



A ten bit Storego to jest zwykły syntetyk podjeżdżający pod crunk. Timbo robi crunk? No nie wiem kurwa. No i gdzie tu są bębny timbalandowe?
- no z bębnami to nie wyrobił, faktycznie. Niech już ci będzie crunk :wall:

_________________
sieah. napisał(a):
Cieszę się, że Kendrick już podobnie oceniany jest jak A$AP Rocky.
Czekam aż moda na spuszczanie się nad nim minie, a na pewno minie, patrząc na los La Coka Nostra (płyta roku 2009) na forum SLG.
Dzięki za uwagę.


https://www.siepomaga.pl/sercezosi


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Października 2006
Posty: 4392
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 22:09
ja się jaram i chuj

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2008
Posty: 2210
Lokalizacja: mam ten talent?
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Sobota, 7 Marca 2009, 23:00
Lubo napisał(a):
ja się jaram i chuj


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Grudnia 2006
Posty: 244
Lokalizacja: Festung Breslau/Wilamette
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Niedziela, 8 Marca 2009, 09:38
Będą dobre techno rapsy. Mała odskocznia od słuchania Kraka 2.

_________________
blog o rapie filmach i innych rzeczach --> http://bmpc-k.tumblr.com/
vlog o wszystkim, ale na inauguracje o klipie popka i cheech & czong --> https://vimeo.com/59703973


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 Czerwca 2007
Posty: 2646
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Poniedziałek, 9 Marca 2009, 07:47
morderca_seryjny napisał(a):
Lubo napisał(a):
ja się jaram i chuj


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Września 2008
Posty: 2413
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Poniedziałek, 9 Marca 2009, 12:45
resurrection napisał(a):
morderca_seryjny napisał(a):
Lubo napisał(a):
ja się jaram i chuj

_________________
FREE WLOSKI
I_Got_Myself_A_Gun


DVKJ?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Kwietnia 2006
Posty: 261
Lokalizacja: DMG
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Poniedziałek, 9 Marca 2009, 16:55
Pewniak jest prze kozak Dj Story dal kozacki bit, mam nadzieje ze reszta jego produkcji na tym albumie bedzie rownie zajebista. Co do wystepow goscinnych czekam najbardziej na Kajmana, Onara i Shellera. Wielkie BOOOM sie szykuje :D Pozdrowione.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2008
Posty: 2210
Lokalizacja: mam ten talent?
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Poniedziałek, 9 Marca 2009, 17:08
to jest chyba pierwszy kawałek palucha którym sie jaram. W sumie to nie chyba, ale napewno bo ogólnie jego nawijki nietrawie.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Września 2007
Posty: 5247
Lokalizacja: już tylko Internet
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: środa, 11 Marca 2009, 11:28
http://rapidshare.com/files/207952529/P ... rapcom.mp3

Promomix; trudno nie wyłączyć po półtorej minuty.
Nie chcę tu też żadnych spinek wywoływać, ale poznański rap ma coś takiego charakterystycznego - chyba jednak to kwestia miasta - że nawet w numerach trzeba opluwać słuchacza, retoryka typu "jesteś chujowy, a ja świetny", nuda trochę.

_________________
Ja garbię się że tak powiem w "Sporcie"...


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Lipca 2006
Posty: 6162
Lokalizacja: Poznań - Bronx
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: środa, 11 Marca 2009, 17:28
Tak kurwa tylko w Poznaniu raperzy hejtują chujowych słuchaczy. W innych miastach przybijają z nimi piątki jak na przykład Tede w numerze-Nie podoba szieaaa. A promo kozackie bez dwóch zdań.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 Listopada 2008
Posty: 275
Lokalizacja: Grajewo
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: środa, 11 Marca 2009, 18:39
kiedy ma to wyjść ?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Czerwca 2007
Posty: 6764
Lokalizacja: pokój na bliskim wschodzie
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: środa, 11 Marca 2009, 19:52
W chuj kozackie, a wy jesteście słabi.

_________________
sieah. napisał(a):
Cieszę się, że Kendrick już podobnie oceniany jest jak A$AP Rocky.
Czekam aż moda na spuszczanie się nad nim minie, a na pewno minie, patrząc na los La Coka Nostra (płyta roku 2009) na forum SLG.
Dzięki za uwagę.


https://www.siepomaga.pl/sercezosi


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Września 2008
Posty: 9415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: środa, 11 Marca 2009, 20:19
respecta_01 napisał(a):
kiedy ma to wyjść ?


11 kwietnia premiera


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 Stycznia 2008
Posty: 868
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Czwartek, 12 Marca 2009, 13:49
czy to ten typ z kawałka z Guralem?
Ławki, murki, klatki, chujki, rzeczownik, rzeczownik, ... ?
jak dobrze pamiętam to pod koniec zwrotki użył spójnika "i" chyba

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2008
Posty: 2210
Lokalizacja: mam ten talent?
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Paluch - Pewniak
  Wysłano: Czwartek, 12 Marca 2009, 13:56
svieru napisał(a):
czy to ten typ z kawałka z Guralem?
Ławki, murki, klatki, chujki, rzeczownik, rzeczownik, ... ?
jak dobrze pamiętam to pod koniec zwrotki użył spójnika "i" chyba

haha, ale kurwa zabawny jesteś


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.