Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Poniedziałek, 21 Sierpnia 2017, 14:53


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 1825
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Sobota, 11 Lutego 2017, 20:12
Wszystkie te filmy to jedno wielkie gówno, o ile ten pierwszy Pitbull ze Stramowskim był czymś nowym, średniakiem, ale nie oglądało się tego źle, to kolejna część była ultrachujowa. A teraz jeśli główną rolę ma zagrać jakaś idiotka, która z filmem ma tyle wspólnego co ezio z kobietami to bałdałn tylko. Zresztą, jeśli druga część była dla polaczków świetną komedią to pójdą też na gówno z Dodą, a jak hajsik nadal będzie konkretny to i będzie 4 część.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 8116
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Niedziela, 12 Lutego 2017, 16:22
oczywiście ten film chujowy ale poprzednia część jeszcze gorsza
tu chociaż troche można było sie pośmiać, scena na tym lotnisku czy gdzie tam z tą prawniczką i policją :lol: mistrzostwo

jeszcze jeden chociaż klasyg od Pasikowskiego w tej tematyce by sie przydał
ale Pasikowski to Pasikowski a producenci z pizdy to producenci z pizdy, niestety ale mroku i bengerów w tej serii już raczej nie uświadczymy


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Grudnia 2004
Posty: 410
Lokalizacja: inna
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Poniedziałek, 13 Lutego 2017, 10:19
gdzieś można juz to obejrzeć w sensownej jakosci?

_________________
'I'm in yo girl and now she feeling Polish like perogies'


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2013
Posty: 1100
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Poniedziałek, 13 Lutego 2017, 14:49
premiera na dvd dopiero 15 marca chyba, wiec nie

_________________
_HALKO_
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Czerwca 2015
Posty: 42
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Czwartek, 16 Lutego 2017, 20:58
I bardzo dobrze że Vega nie nakręci kolejnej części, nie powinien już kręcić"nowych porządków" Jak dobrze że zabierze jeszcze ze sobą Stramowskiego i Oświecińskiego, po takich zmianach pitbull nie może być gorszy od dwóch ostatnich bo gorzej się już nie da. Czekam na Pitbulla Pasikowskiego to nie może się nie udać


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2011
Posty: 627
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Niedziela, 9 Kwietnia 2017, 22:20
Jakie gówno obesrane ten film. Dźwięk, żarty, no wszystko jest tutaj tragiczne.

_________________
czasem życie to chuj, a czasem życie jest piękne


Cytuj:
radek grabarczyk novy tv witam widzów witam zainteresowanych


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 3299
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Niedziela, 9 Kwietnia 2017, 23:19
kurcze obejrzalem to majac dobre intencje, no ale kurwa poprzednia czesc to strasznie zjada a to o czyms swiadczy

wszystko kurwa gna, jest po lebkach, szybko, materialu na kurwa 3 filmy a nie 1, o dzwieku czy zbednych watkach, elementach komediowych na sile juz nie bede pisal

no kurwa fatalnie

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 1043
Lokalizacja: PO
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Poniedziałek, 10 Kwietnia 2017, 20:55
no ale co

Patryk Vega, zbawca komedii polskiej

było Ciacho, było Last Minute to tutaj sobie remake Joba machnął, bo go stać

_________________
piszę poprawnie popolsku


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Kwietnia 2012
Posty: 2090
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 11 Kwietnia 2017, 21:54
Obejrzałem, chcę jak najszybciej zapomnieć. Żenada, nieporozumienie. Fabijański mi się przejadł strasznie po Belfrze.

Zapewne już są kroki w kierunku kolejnej, byle-by-jak-najszybciej odjebanej części tej chujowej serii.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2010
Posty: 720
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 11 Kwietnia 2017, 21:57
w ogole ten cały cukier to najgorzej napisana i zagrana rola jaką kurwa pamiętam od dawna, żenada. taki zlepek cech czarnych charakterów z amerykańskich filmów i wychodzi chuj wie co, w dodatku zagrane przez straszne drewno. jedynie wyglądem nawet pasuje, ale i tak 2/10


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Kwietnia 2012
Posty: 2090
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 11 Kwietnia 2017, 22:01
1 mina, 1 scenariusz, 100 filmów, tak to wygląda. Na dobrą sprawę to wszyscy bohaterowie w tym filmie mi przeszkadzali. Vega tak przemęczył bułę, że mam dość jakichkolwiek filmów na tydzień/dwa.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 402
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 25 Kwietnia 2017, 11:37
Obejrzałem w końcu, do filmu podchodziłem na luzie spodziewałem się tego samego co w poprzedniej części i w sumie to dostałem. Jednak w porównaniu do Nowych Porządków ta wypada dużo gorzej. Są spoko sceny i akcje, ale drugie tyle rzeczy do których można się przyczepić, sam się chyba bardziej męczyłem oglądając cukra niż on sam w filmie, to samo Bachleda-Curuś i inni, strasznie kiepsko to wyglądało, do tego te przeskoki fabuły i jakieś kompletne bzdury w scenariuszu, a o pracy dźwiękowców nie ma co wspominać, bo to już norma. Jak poprzednia część mi się podobała i była całkiem spoko jako film, tak ta to taki średniak. A jako Pitbull to porażka kompletna, ale nie ma co oceniać tą miarą, bo już dawno było wiadomo, że nie będzie to samo co kiedyś.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 01 Stycznia 2017
Posty: 68
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Sobota, 29 Kwietnia 2017, 22:07
Wpadam tylko zostawić bow downa dla tego filmu za wyjebanie w kosmos skali żenady :bowdown: Jeszcze się nie zaczął , a już lekko zakręciłem się w fotelu(sponsoring m.in. jakaś akademia Andrzeja Fonafary, producentów suplementów itp. :lol: ) Szczególnie podoba mi się gra aktorska wszelkich postaci 3-planowych; przecież to jest kurwa poniżej poziomu jasełek w podstawówce - kreacje w "Dlaczego ja?" to przy tym majstersztyk. Vega, chociaż swoją osobowością wpisuję się w ten wieśniacki klimat, to jednak umiał zrobić w tym stylu coś dobrego (o czym świadczy serial), ale w przypadku serii tych pełnometrażówek(Pit Bulle, "Służby specjalne"),jest to po prostu wykalkulowany zamach na portfele Sebków i Andżelik, dla których ten film to sztos ponad sztosy. Dobrze, że mu to kurwa "zabrali", chociaż myślę, że Pasikowski będzie tutaj też uwiązany przez producentów żeby wyszedł z tego podobnego typu produkt.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 187
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Czwartek, 4 Maja 2017, 22:40
Po co ja to obejrzałem? :wtf: Gówno przenajgorsze.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2016
Posty: 1108
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Czwartek, 4 Maja 2017, 22:59
Vege chyba ktoś mocno przycisnął z góry jeśli chodzi o czas bo co się stało z każdym z wątków to :rotfl:

_________________
Szok napisał(a):
przecież oblanie pisemnego polskiego jest niemożliwe, chyba że mylisz granice nałkowskiej z granicami eldo

Na nerach wybity mam zegar z logiem Polmosu


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 187
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Maja 2017, 23:33
Ciekawe jakby wyglądała jeszcze jedna część Pitbulla. No wtedy to kurwa by sie chyba czasoprzestrzeń zapadła.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 Kwietnia 2011
Posty: 1434
Lokalizacja: dwadwasto/bstok
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 9 Maja 2017, 11:15
S? napisał(a):
gdzieś można juz to obejrzeć w sensownej jakosci?


http://filmy.to/film/Pitbull_Niebezpiec ... 016,252490

jeśli jeszcze szukasz to tutej

dałoby się to oglądać, jeżeli by wyjebać pół godziny niepotrzebnych wątków (cielecka z chorym synem wtf, oświeciński z wytatuowaną patusiarą) i januszowych żartów na czele z tym sterydem (gówno w bucie he). Mi tam się podobała postać Cukra. Ktoś wyżej napisał, że zlepek czarnych charakterów z amerykańskich filmów, ale czym innym jest ten pitbull jak nie próbą zamerykanizowania polskiego filmu 'akcji'

_________________
będziem bogaci


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Stycznia 2012
Posty: 821
Lokalizacja: Łódź
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Wtorek, 9 Maja 2017, 11:17
lubie takie gowniane filmy, dobrze sie to ogladalo


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 4823
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Pitbull: Niebezpieczne Kobiety (2016)
  Wysłano: Sobota, 24 Czerwca 2017, 18:53
kurwa, ale postac cukra to najbardziej przerysowana, gowniana postac od nie pamietam kiedy

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.