Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 24 Sierpnia 2017, 03:57


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Suicide Squad (2016) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Czerwca 2009
Posty: 5209
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: środa, 3 Sierpnia 2016, 15:25
Ja jutro albo w piątek wybieram się na to w 3D. Nie mam wygórowanych oczekiwań, mam nadzieję, że się bardzo nie zawiodę. Oczywiście w recenzje amerykańskich pismaków wjbn.

_________________
"Eventually everything fades
Even the brightest of Colors turn greys
Highs comes down But the pain still stays
Even the longest of nights turn days


Ty nadal możesz walczyć z wiatrakami, mnie nie skusisz
Poza paroma dawno już straciłem wiarę w ludzi"


"Więc zaczęliśmy od nowa nienawidzić lub żałować, człowiek zawsze znajdzie w życiu jakieś hobby"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 255
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Czwartek, 4 Sierpnia 2016, 23:59
Byłem dzisiaj, Margot śliczna i rola Harley genialna, przyćmiła cała resztę. Podobno Joker był mocno promowany i ogólnie niezły hype na Leto, co dziwne bo w filmie pojawia się tylko momentami i ma rolę 3 planową. Nie słyszałem nic o tej produkcji wcześniej, żadnych trailerów nie widziałem, nie wiedziałem nawet czy to Marvel czy DC, także zero oczekiwań przed seansem i... nie zawiodłem się. Zli superbohaterowie sa o wiele ciekawsi, zabawniejsi, cos na styl Deadpoola, no może nie tak wyszczekani. Will zagrał poprawnie, Deadshoot jest normalny i nie przeszkadza, w odróżnieniu od typa z Australii na przykład, którego mozna byłoby równie dobrze uśmiercić na początku filmu i nikt by nie zauważyl. Prawilny Meksykan to moj osobisty faworyt, bo jest kozakiem, ale jeszcze raz podkresle ze rola Margot to rozpierdol i robi straszna robotę. Efekty w 3d super, nie obejrzę więcej blockbustera w domu chyba, traci to swój cały urok. Jak dla mnie to mogliby sie napierdalac 2 godziny z tym super złym, a Harley mogłaby w tym czAsie robić swoje niezrównoważone show. Warto zaznaczyć ze soundtrack na plus, sporo hitów, sporo muzyki erape, dobrze sie to zgrywa z dynamiczna akcja. Mozna psioczyc na płaskość dialogów i ogólnie warstwę fabularna, ale przecież nie o to chodzi w tym filmie. Ode mnie 7/10 i może nawet nawróciłem się na filmy o superbohaterach, chyba ze wyjdą znowu zjebani avengersi i wszystko pójdzie sie jebac.

aha, ktos tam sie pytał wcześniej, Batman ma jedna scenę 1.5 minuty jak cos, ale rzeczywiscie pojawia sie w filmie.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Czerwca 2009
Posty: 5209
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 02:16
Też wróciłem z kina i w sumie się nie zawiodłem, bo nie miałem dużych oczekiwań. Kilka scen i dialogów tandetnych, ale film zrobiony dość poprawnie. Po lolku w 3D oglądało się całkiem przyjemnie, cały czas się coś działo, nie było momentów przynudzania. Oczywiście Harley zdecydowanie najlepiej, reszta bohaterów wypada przy niej mizernie, chociaż ze względu na Willa Smitha czułem też sympatię do Deadshota. Nie żałuję wydanych pieniędzy, ale można było zrobić ten film lepiej, bo potencjał był większy.

_________________
"Eventually everything fades
Even the brightest of Colors turn greys
Highs comes down But the pain still stays
Even the longest of nights turn days


Ty nadal możesz walczyć z wiatrakami, mnie nie skusisz
Poza paroma dawno już straciłem wiarę w ludzi"


"Więc zaczęliśmy od nowa nienawidzić lub żałować, człowiek zawsze znajdzie w życiu jakieś hobby"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 Września 2004
Posty: 14987
Lokalizacja: Xenia, Ohio
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 09:58
Wypuszczenie w tym momencie teasera nowego filmu Nolana to chyba lekka złośliwość. SS - straszne bagno, 2/10, które postawi mnie w kłopotliwej sytuacji, gdy ktoś zapyta, za co właściwie te aż dwa oczka

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 3561
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 11:31
też o tym myślałem i postanowiłem, że będę odpowiadał że za Margot Robbie

_________________

FREE ERYNIA
FREE KREJCZAB

Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Kwietnia 2012
Posty: 1073
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 11:54
sniper napisał(a):
Wypuszczenie w tym momencie teasera nowego filmu Nolana to chyba lekka złośliwość. SS - straszne bagno, 2/10, które postawi mnie w kłopotliwej sytuacji, gdy ktoś zapyta, za co właściwie te aż dwa oczka

Najrzetelniejsza recenzja tego filmu jaką czytałem. Krótko acz treściwie. Odradzam seans nawet za darmo.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 Września 2004
Posty: 14987
Lokalizacja: Xenia, Ohio
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 12:02
No ale w sumie może warto trochę rozwinąć...
Wiedźma Rita, kitowcy, Fresh Prince w roli głównej (mamy rok 2016, przypominam), Killer Croc jako piąty z Żółwi Ninja, koleś z bumerangiem udający Toma Hardy'ego, Jared Leto udający aktora udającego Heatha Ledgera, absurdalny bajzel udający fabułę, soundtrack przygotowany przez Radio Zet, niedoświetlenie scen jako jedyna lekcja wyniesiona z Nolana i próba stworzenia wizualnej tożsamości DC... Czy to miało prawo się udać?

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Kwietnia 2012
Posty: 1073
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Piątek, 5 Sierpnia 2016, 12:07
Wspomnę jeszcze o dialogach pisanych przez kilkulatka z dysfunkcją mózgu i mamy pełny obraz Suicide Squad.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 3254
Lokalizacja: Rzeszów
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 00:50
Do pewnego momentu bardzo dobry film, przede wszystkim akcja nie była rozwleczona - poznajemy bohaterów, wyciągamy ich z paki, każdy daje się poznać: tutaj wtrace Harley <3 i Deadshoot również na plus. Później jak dla mnie wszystko ulecialo w ułamku sekundy, tak samo spadło moje zainteresowanie. Deadpool sam jeden pociągnął film i wciąga tę produkcję. A szkoda bo potencjał był. Soundtrack świetnie za to dobrany trzeba przyznać. Oczywko ta murzynka irytująca okropnie


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Lipca 2008
Posty: 2655
Lokalizacja: +48 / +44 / +353
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 02:46
Chyba Batman vs Superman już był lepszy...
Serio, padaka. Humor na siłę, zero fabuły, strzelanka jak z chujowej gry lat 90, gówniane cukierkowe kolory otaczające ekran.

Lubiłem tylko Harley Quinn, Leto dał radę w miarę, soundtrack w sumie mi się podobał mimo, że Radio Zet w 100% (Queen, mimo, że uwielbiam nie pasował ni chuja za to...).

Bez sensu film zrobiony na kmpletny odpierdol. Wyglądało to tak jakby mieli pomysł na zebranie wszystkich postaci do kupy, a poźniej już chuj tam, co bedzie to będzie...

Zawód ogromny. Zresztą trailery przed filmem wszystkie beznadziejne już zapowiadały coś nieświeżego...

_________________
Obrazek


I USED TO SELL, MIXTAPES, BUT NOW THEY'RE ALL HERE


Powrót do góry
Zobacz profil profil na discogs WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 880
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 10:48
Cytuj:
Jared Leto to największa ciota
jako pierwszy aktor tak mocno zjebał rolę Jokera i czytam teraz o nim, generalnie NA PLANIE BYŁ JOKEREM, trzeba było zwracać się do niego "Mr J", aktorce grającej Harley Quinn wysłał pocztą szczura i prezerwatywy, a reszcie ekipy wysyłał np kawałki ciała świni BO BYŁ TAKI EDGY
zdjęcia do filmu trwały 6 miesięcy, on w tym czasie nie witał się, nie żegnał, nie rozmawiał normalnie tylko się pół roku śmiał szaleńczym śmiechem i robił głupie żarty, bo kurwa, prawdziwy artysta wciela się w rolę
czym to poskutkowało? że zagrał jak jebane gówno
gratulacje
najbardziej pretensjonalny śmieć ever
(miałem nie wspominać o muzyce, ale nie zapominajmy, że 30 seconds to mars to pierdolone gówno)

_________________
Kanye West napisał(a):
Okay, okay, okay, okay, okay, OKAY


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lipca 2009
Posty: 1667
Lokalizacja: Piaski Side
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 11:14
checollada napisał(a):
może nawet nawróciłem się na filmy o superbohaterach, chyba ze wyjdą znowu zjebani avengersi i wszystko pójdzie sie jebac.

CO tu się odpierdoliło ja się pytam?!

szedłem do kina z cieniem nadziei jednak pierwsze sceny rozwiały wszelkie wątpliwości i potem już było tylko gorzej, po scenie w barze która dała mi kurewskie ciarki zażenowania i wstydu musiałem wyjść z kina ochłonąć, btw to że znacie piosenki z soundtracku i ich tekst nawiązuje jednoznacznie do scen nie znaczy że owy soundtrack jest dobry, wręcz przeciwnie, jest przejawem skrajnego lenistwa i oportunizmu twórców, w tym wszystkim najbardziej szkoda mi Ayera bo robił do tej pory całkiem porządne kino sensacyjne a teraz sporo osób postawi na nim krzyżyk, ile w tymi winy wytwórni? kto wie, podobno dużo mieszali w produkcie końcowym, żeby go kurwa DOŚMIESZNIĆ, Margo piękna, robiła co mogła ale z takimi linijkami w japie nikt by nie wyszedł obronną ręką, postacie kurwa płaskie niemożliwie, 6 typa przedstawiają Ci jeden po drugim przynudzając okrutnie, niejasne motywacje, brak wiodącego wątku głównego, nie wiadomo czy tu chodzi o harley/jokera czy care delewiedźmę, nawet kurwa główny twist przeszedł jakoś bokiem i chuja zmienił (tak naprawdę go nie było) kitowcy w metrze, Badass z pierwszego Thora na sterydach, nie wiadomo gdzie oni idą i po co ale ważne że idą w slow mo i jest fajny teledysk, sceny robione pod trailer, nie wynikają z ciągu przyczynowo skutkowego tylko są wrzucone bo spoko wyglądają, ogólnie sceny nie wzbudzają żadnych emocji tylko wymuszają je muzyką zamiast podkreślać, no kurwa DC wbił sobie kolejnego gwoździa do trumny

_________________
doin' flips and shit


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 1679
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 13:52
zobaczyłbym tę wersję Ayera chętnie pierwotną przed mieszaniem wytwórni

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 8127
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Sobota, 6 Sierpnia 2016, 14:21
jak kurwa można film promować mordą Leto i zrobić z Jokera postać 3cio planową :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 Września 2004
Posty: 14987
Lokalizacja: Xenia, Ohio
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Niedziela, 7 Sierpnia 2016, 10:14
http://www.filmweb.pl/video/movie+si%C4 ... w%22-40127
Jaki ból dupki w komentarzach, polecam

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Kwietnia 2012
Posty: 1073
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Niedziela, 7 Sierpnia 2016, 10:27
Tego filmu nie da się obronić. Ale jest walka i jest opór dobrze xD Świetna Harley xD Leto rola życia xD przecież BvS 10/10 to SS 11/10 a i Marvel gówno obsrane. Hejtery.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2566
Lokalizacja: Galaxy far, far away
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Niedziela, 7 Sierpnia 2016, 14:58
Wszedłem z ciekawości bo panna wspominała, że ciekawa jest jak to wyjdzie i że można byłoby sprawdzić, ale trafiłem na ten post:
kshaq napisał(a):
Cytuj:
Jared Leto to największa ciota
jako pierwszy aktor tak mocno zjebał rolę Jokera i czytam teraz o nim, generalnie NA PLANIE BYŁ JOKEREM, trzeba było zwracać się do niego "Mr J", aktorce grającej Harley Quinn wysłał pocztą szczura i prezerwatywy, a reszcie ekipy wysyłał np kawałki ciała świni BO BYŁ TAKI EDGY
zdjęcia do filmu trwały 6 miesięcy, on w tym czasie nie witał się, nie żegnał, nie rozmawiał normalnie tylko się pół roku śmiał szaleńczym śmiechem i robił głupie żarty, bo kurwa, prawdziwy artysta wciela się w rolę
czym to poskutkowało? że zagrał jak jebane gówno
gratulacje
najbardziej pretensjonalny śmieć ever
(miałem nie wspominać o muzyce, ale nie zapominajmy, że 30 seconds to mars to pierdolone gówno)

Jeżeli to prawda to :lol: :bowdown:

_________________
https://www.facebook.com/to.michal.er
:idea: Jestem edgy i nagrałem płytę, którą mam TAK BARDZO w chuju, że Sami-wiecie-kogo aż zabolało.
Od kiedy wytrzeźwiałem Hugo nie jest bossem.
Obrazek
#free_WSZYSCY


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 3561
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Niedziela, 7 Sierpnia 2016, 15:06
:lol: :lol: piękne

_________________

FREE ERYNIA
FREE KREJCZAB

Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7661
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Sierpnia 2016, 20:59
Dzisiaj w kinie byłem i słabo tak jak się spodziewałem. W scenariuszu jest taki burdel, że nawet jak na blockbuster jest to za durne. Zero klimatu, dialogi słabe, intrygi zero. To raczej taki klip z momentami fajnego rozpierdolu niż pełnoprawny film. Postać Deadshota spoko, Harley zachwycająca i to chyba jedyne plusy. Takie 4/10 to chyba sprawiedliwa ocena bo w sumie nie było dłużyzny i fajnie zleciało.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 1940
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Suicide Squad (2016)
  Wysłano: Poniedziałek, 8 Sierpnia 2016, 21:56
Byłem wczoraj i Harley mnie tak zachwyca, że pomimo chujowości tego filmu imo warto iść właśnie dla niej. Chociaż nie jestem pewien czy na serio tak dobrze zagrała czy po prostu mam aż taką słabość do Margot :oops: Joker widzę hejtowany wszędzie, a tak naprawdę nie miał dużego pola do popisu i całkiem spoko pasował do takiej Harley.
Spoiler:

_________________
Lastfm


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.