SLG FORUM
http://slizg.eu/

Damian Marley - najlepszy z synów?
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=29&t=21259
Strona 1 z 1

Autor:  rapteatr [ Sobota, 20 Lutego 2010, 22:44 ]
Tytuł:  Damian Marley - najlepszy z synów?

Zdecydowanie, ten typ sieje rozpierdol na majku jak huragan katrina.

nawet w babskim wyciskaczu łez jego wyjście przyprawia o zawroty:
http://www.dailymotion.pl/video/x2dtr7_ ... ey-i_music
02:25

W ogóle polecam obadać mało znane kawałki tego typa, które udostępnił jakiś polak:
http://www.youtube.com/user/DawidPLNatan

Smoke Gets In My Eyes, Day By Day, Carnal Mind, I know you dont care...

to są tracki opublikowane kilkadziesiat lat temu na vinylach, w ogole nie dostepne w Europie.

Zapraszam do dyskusji, trochę poczytałem o Bobie (catch a fire polecam, w ostatnim polskim przekladzie), damiana, ziggiego, stephena czy juliana znam na pamiec, jesli ktos chce jakies tracki ich rzadkie to dajcie znac. teraz przymierzam sie do lektury ksiazki kymanie marleya w ktorej ponoc dissuje cala rodzina.

Autor:  oldschool [ Sobota, 20 Lutego 2010, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Damian=Stephen>Ziggy>Ky-Mani, od Juliana nic nie slyszalem. Welcome The Jamrock rozpierdala od premiery. Dzieki za link do tych kawalkow z yt, sprawdze

Autor:  Vlad [ Niedziela, 21 Lutego 2010, 01:00 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

oldschool napisał(a):
Damian=Stephen>Ziggy

Nic dodać nic ująć. Albumy Ziggyego też warte polecenia :)

Autor:  rkn [ Niedziela, 21 Lutego 2010, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

najlepszy to moze nie bo nie znam typa ale najlepszą muzykę robi z pewnością

kymani też na pełnej kurwie jedzie np w ghetto soldier

Autor:  wiśnixxx [ Czwartek, 25 Lutego 2010, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Bez wątpienia Damian z synów najlepiej sobie radzi. Tak samo Stephen. "Welcome To Jamrock" mogę słuchać w kółko, bez znudzenia.

Autor:  SickBoy! [ Czwartek, 25 Lutego 2010, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Stephen najlepszy wg mnie. Damian juz mi sie znudził w chuj, ale do ojca i tak zaden nie ma podjazdu.

Autor:  Dill [ Czwartek, 25 Lutego 2010, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

zdecydowanie stephen, to jak śpiewa i jak produkuje budzi respekt. damian też spoko, ale jednak wolę stephena za klasyczne reggae.

Autor:  malgo [ Wtorek, 2 Marca 2010, 00:01 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

a płyta z Nasem to będzie rozpierdol :)

Autor:  hivision [ Wtorek, 2 Marca 2010, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Welcome To Jamrock byla suaba jego wcześniejsze to jest to :wink:

Autor:  userKa [ Wtorek, 2 Marca 2010, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Stephen dla mnie lepszy, ale jak już ktoś napisał, żaden nie dorównuję ojcu.

Autor:  rkn [ środa, 3 Marca 2010, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

dla mnie obydwaj zjadają starego, bob mi w ogóle nie podchodzi, wiadomo, że kilka mega klasyków nagrał i nikt normalny tego nie zaneguje ale jest to już tak osłuchane że o-ja-jebie

Autor:  kondrad [ Czwartek, 15 Kwietnia 2010, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Ziggy jak dla mnie.

Autor:  Buggsy [ środa, 28 Kwietnia 2010, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

kazdy z synow prezentuje swojego skilla
dla mnie osobiscie damian najlepszy
moze i bracia maja lepsze głosy i ladniej spiewaja, ale damian ma zajebisty klimat, ktorego nie maja w.w bracia
bardzo dobre wszystkie 3 plyty mr marley 96' halfway tree 2001' o ile sie nie myle no i welcome do jamrock 2005, ktora rozjebala mnie na łopatki!czekam z niecierpliwoscia na kooperacje nasa i damiana 3 kawalki z płyty juz smigaja po sieci i sa naprawde grube klip do as we enter tez na poziomie...zobaczymy jak całosc.

Autor:  ola [ środa, 28 Kwietnia 2010, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

oldschool napisał(a):
Damian=Stephen>Ziggy>Ky-Mani, od Juliana nic nie slyszalem. Welcome The Jamrock rozpierdala od premiery. Dzieki za link do tych kawalkow z yt, sprawdze


no, welcome to jamrock rozpierdala,ale to tez duza zasługa riddimu imo.
btw:
http://www.youtube.com/watch?v=HvrYgcsC09k
a no i damian najlepszy, wiadomo.

Autor:  Buggsy [ środa, 28 Kwietnia 2010, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

world jam riddim
zajebista wersja tez na tym rytmie antohnego b
http://www.youtube.com/watch?v=-f76UU67FoA

Autor:  MAD'ovsky [ Piątek, 29 Kwietnia 2011, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Dla mnie każdy z Muzycznych Synów Marleya tworzy dobra muzykę . Wiec nie powiem ze Damian jest najlepszy .

Autor:  lukaszflegmaticpjona [ Poniedziałek, 2 Maja 2011, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Damien jest najlepszym artystą wśród synów Marleya. Resztę to tam ledwo kojarzę, a Damian jest wyrazistą postacią. I tu nie ma co dyskutować zbytnio. Warto by jednak zastanowić się nad nazwą tematu, bo brzmi to tak jakbyśmy mieli oceniać ich szlachetność a nie talent muzyczny. Szlachetność to ten Bóg niech tam ocenia, a nie forumowicze. Hajla!

Autor:  zRegganerowany [ Wtorek, 3 Maja 2011, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

hmm... Ziggy Marley tez jest dobry.

O Damianie słychać bo kolaboruje z Nasem.

Autor:  Taki Aru [ Piątek, 6 Stycznia 2017, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Damian Marley - najlepszy z synów?

Kazdy z synów ma swoją stylówkę. Ziggy jest rootsowo bluesowy, Stephen miksuje modern roots i raggamuffin z hiphopem, Damian to wszystkie odcienie świadomego dancehallu z rewolucyjnym zacięciem, Ky-Mani miesza hiphop z reggae i kazdy z nich jest Moim Zdaniem dużo lepszy od Boba, ktory był dobry, ale za często przynudzał. Stary obrósl w legendę jak papież. Tylko Julian ma jakąś taką stylówę, która do mnie osobiście nie trafia, dwóch pierwszych płyt nie da się słuchać. Ciężko zdecydować, który jest najlepszy. Damian, Stephen czy Ky-Mani, ale jednak chyba Damian i Stephen egzekfo :) czekam na Stony Hill jak pojebany!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/