SLG FORUM
http://slizg.eu/

The Prodigy
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=25&t=3781
Strona 1 z 2

Autor:  Panter [ Niedziela, 2 Kwietnia 2006, 13:57 ]
Tytuł:  The Prodigy

Obrazek

Widze ze nie ma jeszcze tematu o tym zespole to nadrobie bo warto (a jesli jednak gdzies jest to psikus xD).

Co myslicie o nich? Ktora plyta najlepsza? Jak podchodzi dzisiejsza tworczosc itd?

Ja osobiscie sie jaram nimi bardzo juz od jakichs 8 lat od kiedy kupilem sobie 'The Fat Of The Land". Wprawdzie potem jakos zapomnialem o nich ale cyklicznie mialem nawroty na ich muze. Jakis czas temu zaczalem dokladniej sprawdzac ich starsze plyty i choc nadal "The Fat..." uwazam za ich najlepszą to dwie pierwsze tez na pewno warto sprawdzic. Jak ich sluchac przy kompie cala plyte na raz to moze zmeczyc, ale wiadomo ze to muzyka klubowa raczej, wiec jednak nie do tego zeby sluchac siedząc ona jest ;]
Mimo wszystko takie kawalki jak Fire, Out of Space z pierwszej plyty czy Poison, No Good z drugiej zamiatają. A jakze milo mnie zaskoczyl track 3 Kilos..klimat inna niz na reszcie plyty, ale damn...genialne to jest.

Dysko:

1992: Experience
1995: Music for the Jilted Generation
1997: The Fat of the Land
1999: The Dirtchamber Sessions, Vol. 1
2004: Always Outnumbered, Never Outgunned

btw. 2 maja w Katowicach grają koncert, a ponoc ich wystepy na zywo zamiataja. Ja niestety miec okazje nie bede, no ale..warto wspomniec :P

Autor:  100% dundee [ Czwartek, 13 Kwietnia 2006, 09:27 ]
Tytuł:  dobra przenosze

szukalem, ale nie znalazlem tematu o nich
mysle, ze the prodigy to dosc duze boom, jakie zdarzylo sie muzyce (tzn taki temat trzeba bylo zalozyc 10lat temu Wink
ale niewazne
pamietam jak bylem gnoj i moj kumpel w podstawowce kupil sobie fat of the land na kasecie i ja mu wtedy mowilem "czego ty sluchasz, wariatow takich, daj spokoj". potem sobie plulem w brode

no ale ktora plyta jest wasza ulubiona? ja jelsi juz to wybieralbym spomiedzy music for the jilted generation oraz fat of the land
experience to dance'owo-techniawkowa rabanka, nie dorasta do piet kolejnym plytom, na ktorych tez niestety zdarzaly sie kawalki pozostajace w tej starszej konwencji
techno nie znosze, ale the prodigy jest uwazane za prekursora, chcoaiz teraz to taka etykietka zupelnie nie przystaje
jaram sie tym polaczeniem elektroniki z gitarami i szalonymi bebnami
powiedzmy, ze temat zakaldam z okazji zblizajacego sie koncertu, ale tak naprawde to przez ostatnie dni troche katuje pare kawalkow
sa swietne, demyt, czemu to nie leci na imprezach zamaist wszystkich zrytych regetonow

dyskutujemy?

Autor:  Panter [ Piątek, 28 Kwietnia 2006, 18:57 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

ej, a jaki byl zwiazek Kool Keitha z Prodigy?

Autor:  100% dundee [ Sobota, 29 Kwietnia 2006, 10:03 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

no byl goscinnie na fat of the land w diesel power, i na ostatniej plycie
nie wiem jaki zwiazek jego byl z nimi, moze sie kochali
a no i w prodigy tez jest keith - flint

Autor:  Panter [ Sobota, 29 Kwietnia 2006, 17:41 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

noo...wlasnie o te featy mi chodzilo ;] Kiedys sie ultra "Diesel Power" jaralem jak nie bylem swiadomy ze w ogole taki ktos jak Kool Keith istnieje.

to jak tam..dyskutowac mielim ;]

Autor:  Quest [ Poniedziałek, 21 Sierpnia 2006, 11:57 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

ostatnio wróciłem, bo słucham sobie muzyki, która jarałem się za małolata.

najlepszy numer to zawsze był no good (start the dance) plus klip konkret, najlepsza scena jaki flint tanczy na koncu (keith, nie ten z forum :-))

a 3 kilos rzeczywiscie takie troche nawet 'rapowe', szczegolnie poczatek, bo potem wchodzi stylówka prodigy

najlepszy lp music for........, ale jak tak spojrzec na cala dyskografie to w ciagu swojej kariery imponujaca przeszli metamorfoze. szkoda tylko, ze ostatnia plyta jest nie do przebrniecia

Autor:  100% dundee [ środa, 23 Sierpnia 2006, 14:17 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

no wlasnie, jak wyszla ta always outnumbered... to mi sie zdawalo ze prodigy wrocilo, ale nie. moze chodzi o to, ze nagrywal ten jeden typek, a nie we trzech. nie sluchalem dawno prodigy ogolnie. chyab od tamtego poprzedniego posta. swiat kreci sie wokol postow takie zycie
jakei w ogole byly klipy ich, znasz wszystkie? bo bym zobaczyl wszystkie. dobry voodoo people

Autor:  Panter [ środa, 23 Sierpnia 2006, 15:27 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

sprawdz darky na youtube, tam pewnie wiekszosc bedzie.

Dla mnie zawsze klip do "Breathe" byl kozak, podobnie jak kawalek tyz ;] no i 'no good'

Autor:  Quest [ środa, 23 Sierpnia 2006, 19:52 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

cos takiego znalazlem za stronka http://www.theprodigy.info/videography/


Charly
Not so good video. Shot in the Rave.

Everybody In The Place
This was shot in New York.

Fire
Pretty cool half animated video, but quality sucks.

Out Of Space
Keith in the boiler suit gas mask. Ostriches, and some dancing.

Wind It Up
Shot in America at Venice Beach California.

One love
High Budget Video. It was computer animated.

No Good (Start The Dance)
Good black and white Video. Liam breaks a wall.

Voodoo People
Again a high budget video. This was shot in a jungle.

Poison
Very good and expensive video, Maxim sings, Leeroy Dances, Liam Plays the drums.

Firestarter
Shot in old subway. Keith sings, and Liam tries to break the train tracks.

Breathe
Lots of bugs, and a alligator. Shot in an abandoned apartment.

Smack My Bitch Up
Smack My Bitch Up-video has been banned on most TV channels. MTV EUROPE has showed it at night a couple of times.

Baby's Got A Temper
The video based on a Liam's dream.

Girls
First single/video from the new album.

Hotride
They made a video for Hotride but Liam didn't like it at all so it was binned.

Spitfire
Newest music video from them.

wiekszosci nie widzialem szczerze

Autor:  BnQ [ Sobota, 2 Września 2006, 11:34 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Zespół ten namieszał dużo w muzyce klubowej. Piszę klubowej, choć ciężko zaklasyfikować ich muzykę do jakiegoś konkretnego gatunku. Sam słucham ich od niedawna (rok gdzieś tak będzie) i podobnie jak większość zacząłem od płyty "the fat of the land". Po jej przesłuchaniu skołowałem sobie całą dyskografię ze wszystkimi singlami, z których polecam singiel "voodoo people".

Autor:  bosman [ Czwartek, 14 Września 2006, 17:43 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

darky dark - plyty the prodigy w warstwie muzycznej w zasadzie zawsze tworzyl Liam H. wiec nie wiem czemu cie to dziwi przy always... fakt to juz nie to samo the prodigy, nie ma tej energii, rave is dead, choc mam nadzieje ze powroca w blasku :)

Autor:  100% dundee [ Czwartek, 14 Września 2006, 21:56 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

chodzi o to, ze flint cos doruzcal na poprzednich plytach, poza wygladaniem w klipach
przy tej ostatniej plycie nie ma ze starego skladu prodigy nikogo procz howletta. ja nie jestem jakims ultrasem to moge sie mylic. ale sprawdzilem tez na allmusic.com, no i prosze : http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sq ... i7jg72r~T2
na the fat of the land pojawia sie flint jako wspolautor niektorych kawalkow
i tylko tyle, koniec sprostowania

Autor:  Archie [ Niedziela, 14 Listopada 2010, 21:08 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Remix 99 Problems Jaya-Z:
http://theprodigy.com/latest-news/37-ho ... 99-prodigy

Autor:  Oenes1 [ Poniedziałek, 15 Listopada 2010, 21:36 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

The Fat of the Land to moim zdaniem ich najlepsza płyta.Nie pamiętam kiedy pierwszy raz ich usłyszałem,ale pewnie któryś z braci najpierw słuchał.
Widziałem ich na Openerze i wszystko by było zajebiście gdybym się dzień wcześniej nie zatruł alkoholem.

Autor:  Żwir_ek [ Wtorek, 16 Listopada 2010, 11:49 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Na Openerze NIE zagrali zajebiscie, ewidentnie bylo widac zmeczenie trasa, graniem dzien po dniu itd. Dobrze zagrali na Torwarze w tym roku po chyba miesiacu przerwy od gigow.
Co do TFOTL to zdecydowanie jest to ich najbardziej znana plyta, chyba kazdy kojarzy Breathe, potem jest niesmiertelny Smack i Firestarter, po prostu trzy mega bomby. W kazdym razie skonczyl mi sie juz etap psychofanstwa, ktory trwal mniej wiecej wlasnie do Torwaru, skonczyli sie i sprzedali za dwa zlote, tak uogolniajac. Zespol ten byl swietny na poczatku, wraz z pierwszymi dwiema plytami. Music for... to w ogole jakis przekosmos, Liam wyprzadzil gre o kilka lat, dodatkowo byli pelni swietnych idealow, bylo widac, ze nie gwiazdorza, byli zwiazani ze swoimi fanami, nie pierdolili sie w tancu (patrz numer Their Law i teksty we wkladce singla One Love i Music...). Przy promocji The Fat... juz mocno uderzyli w mainstream, ale chuj tam, muzycznie ta plyta rowniez jest swietna, troche mi przeszkadza owczesna promocja, zagrali na jakims pokazie mody, Liam gral jako support przed Madonna itd. Potem siedem lat posuchy, w miedzyczasie wyszedl tylko dramatyczny Babys got a temper, ktorego zespol obecnie sie wstydzi, hehe. Always... jest mocno taka sobie plyta, acz takie Spitfire kopie dupe na maksa, Girls w sumie mogloby byc niezlym parkietowym wymiataczem, pare ciekawostek tam jest. Niektorzy sa mocno wkurwieni sposobem powstawania tego materialu, mianowicie przy pierwszych dwoch plytach Liam korzystal z ton sprzetu, klawiszy, syntezatorow, sampli itd. Przy The fat juz zaczal cos swirzyc z komputerem, zas AONO nagral calkowicie na kompie lezac w sypialni, tak twierdzi. Chuj tam, wazne, ze wrocili do grania, pokazali, ze dalej istnieja, acz jest tez troche niesmaku. Byly wowczas jakies konflikty w zespole, nie odzywali sie do siebie, zagrali na imprezie w Moskwie, ktora wygladala jak osiemnastka, widac, ze z idealow nic nie pozostalo, no coz. Invaders... byla pierwsza ich wtorna plyta, zobaczymy jaki bedzie kolejny album. Niektorzy wroza koniec, chuj wie co tym razem Liam i spolka wyczaruja.
A, w 2011 beda grac w Stanach jako support Linkin Park :bag:

Autor:  jogi [ Wtorek, 16 Listopada 2010, 12:39 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Nagrywają remixy kawałków Jay'a. Archie wrzucił wyzej 99 problems.

Autor:  Żwir_ek [ Wtorek, 16 Listopada 2010, 12:52 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

jogi napisał(a):
Nagrywają remixy kawałków Jay'a. Archie wrzucił wyzej 99 problems.

No tak. I?

Autor:  Snuffy [ Wtorek, 29 Marca 2011, 18:11 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Temat umarł, może odgrzebię trochę.
Jak Wam podszedł Invaders Must Die? Jak dla mnie pokazali, że nie bez powodu utrzymują się tyle lat na scenie. Ten album to będzie totalny klasyk, Omen, Thunder, Warrior's Dance, Take Me To The Hospital, praktycznie każdy kawałek urywa.

Autor:  Sunset [ Wtorek, 29 Marca 2011, 19:32 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

"Invaders..." mega zajebista płytka, co prawda brakuje jej trochę do poprzednich produkcji, ale poziom trzyma bardzo wysoki.
Jeżeli chodzi o starsze produkcje, to takim opus magnum zespołu jest mimo wszystko "Fat Of The Land".

Autor:  Żwir_ek [ Wtorek, 29 Marca 2011, 20:28 ]
Tytuł:  Re: The Prodigy

Skoro ktos juz odkopal:
Obrazek
Emisja odbędzie się w: Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Łódź, Kraków, Poznań 51, Szczecin, Wrocław Arkady, Warszawa Złote Tarasy, Zabrze.

Film z gigu w Milton Keynes, moze byc ciekawy material. Rezyseruje Dugdale, czyli koles odpowiadajacy za ich wszystkie filmiki z koncertow, dostepne sa na youtube.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/