Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 24 Października 2019, 06:01


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 285 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
preorder.pl - internetowy sklep. 
Autor Wiadomość
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Września 2008
Posty: 9415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post preorder.pl - internetowy sklep.
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 21:00
jebac ich, tak na poczatek.

robil ktos z was zakupy w tym sklepie? jakie sa wasze opinie? moje niestety nieprzychylne. ja skladalem u nich dwa zamowienia i na pewno trzeciego nie bedzie.

na pierwsza paczke czekalem prawie 3 tygodnie. w koncu przyszla, ale zamiast plyty, ktora zamawialem, dostalem 2x jimsona :roll: napisalem do nich, po 2 dniach dostalem info, zeby odeslac. tak tez zrobilem, po 3 tygodniach (!) dostalem w koncu to, czego chcialem.


drugie zamowienie skladalem jakos przed wakacjami. pomyslalem, ze zamowie u nich pare plytek za jednym zamachem, to bedzie taniej. moze i bylo taniej, ale KURWA. w miedzyczasie wyjechalem na wakacje, po powrocie przypomnialem sobie, ze cos za malo tych paczek czeka na mnie w domu i oczywiscie znowu nie doszla, albo jak tlumaczyl sie jeden gosc od nich: "zostala wyslana, ale widocznie nie doszla". poczekalem tydzien i nic. napisalem znowu, gosc mowil, ze teraz wysla ponownie i dorzuca mi jednego cedeka gratis. w koncu to, co zamawialem dostalem w pierwszej polowie sierpnia jakos.

w sumie sie dziwie, bo jak wiadomo, jest to sklep stepu. na allegro na ich aukcjach (podkreslam - jako s.m. step) zamawialem duzo zagranicznych plyt i wszystko bylo elegancko, nie moge powiedziec zlego slowa, a tu prosze - preorder.pl to jakas lipa.

zdecydowanie nie polecam.

_________________
"z rapem wyroslem, lecz z rapu nie wyrosne"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Kwietnia 2010
Posty: 5364
Lokalizacja: slizgawka.eu
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 21:13
zamawialem raz, jimsona i quiza bodajze, doszlo po paru dniach, wiec tutaj nie bylo problemu

strasznie marna strone maja z drugiej strony (super to brzmi, normalnie bym zmienil, ale jestem wykonczony i nie chce mi sie myslec), kazda plyte trzeba do wyszukiwarki wbijac ;<


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Kwietnia 2010
Posty: 2405
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 22:29
Ja zamawialem raz i bralem kilka plyt w tym Eternie od Eldoki. Przelalem hajs i po ponad dwóch tygodniach zero odzewu z ich strony. W końcu napisalem i gdy mi odpisali to wytlumaczyli to tym ze nie ma juz Eternii. No to kurwa, nie mogli mi napisać mejla? Taka filozofia? W koncu wzialem cos innego i juz normalnie doszlo, ale fchuj nieprofesjonalnie się zachowali...


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Sierpnia 2009
Posty: 1497
Lokalizacja: Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 22:48
zamawialem dwa razy i nie bylo zadnych problemow , wysyłka tez szybka

Lowrider napisał(a):
kazda plyte trzeba do wyszukiwarki wbijac ;<

what ? przeciez masz normalna liste plyt.

_________________
wilku teraz masz jakąś zajawke ogólnie ?
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2007
Posty: 1106
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 22:53
2 razy zamawialem i nie mialem zadnych problemow, przesylka bardzo szybko, takze ja po swoich doswiadczeniach polecam.

_________________
[img]http://www.iv.pl/images/47219974039634810488.jpg[/img]


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Lutego 2010
Posty: 2202
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Piątek, 3 Września 2010, 23:30
rikson napisał(a):
2 razy zamawialem i nie mialem zadnych problemow, przesylka bardzo szybko, takze ja po swoich doswiadczeniach polecam.

j/w, brałem jimsa i sma


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 8436
Lokalizacja: OTWOCK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 01:34
brałem 2 razy i ok, poza tym, że na allegro dają większą cenę, niż na preorder.pl

_________________
W ogóle rap to jakiś nordic walking
Nikt nie wie o co chodzi, ale wszyscy idą w to


Powrót do góry
Zobacz profil
a.k.a. Kondzik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 Sierpnia 2009
Posty: 3287
Lokalizacja: Radom
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 09:29
Allegro chyba sobie jakąś prowizję nalicza.

_________________
Ten podpis jest trochę głupi, więc pewnie go nie będzie... Hm... Albo wiesz co? Nie będzie go, bo właśnie go przeczytałem.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 30 Października 2007
Posty: 2980
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 09:49
na allegro w chuj tną, inne sklepy tak raczej nie robią


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 23 Grudnia 2009
Posty: 127
Lokalizacja: YelonkY - WWa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 09:54
Ok bo zamawialiście po jednej płycie.

Za pierwszym razem, około tydzień po złożeniu zamówienia, napisali mi, że nie mają 3 płyt z zamówionych 15. Paczka przyszła z gratisem, ale na zwrot kasy czekałem kilka tygodni.

Przy drugim razie brakowało 2 (na 9) płyt. Po wymianie kilku e-maili (odpowiedź zawsze z jakimiś marnym tłumaczeniem), dosłali, po dwóch miesiącach. Co prawda ze sporym gratisem w postaci kilu mniej popularnych płyt.

Trzecie zamówienie odebrałem w tym tygodniu znowu brak jednej płyty (1na6). Zamówienie ma status oczekuję wysyłki, więc może doślą. Nie chce mi się już do nich pisać.

Moim zdaniem wystawiają płyty, których nie mają w magazynie, lub nie radzą sobie z aktualizacją strony. Step na allegro radzi sobie jakoś lepiej, chociaż też udało mi się kupić płytę, której jak się okazało nie mają.

Do tego dochodzi taki fakt, że liczą za wysyłkę kurierem a paczka przychodzi pocztą.

Ogólnie nie mam pretensji, ale trzy wpadki na trzy zamówienia, to nie wygląda dobrze z mojej perspektywy.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Stycznia 2010
Posty: 235
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 12:47
cwaniaki kupili płyty na merlinie po 7 zł i opierdalają po 20 +

_________________
https://www.facebook.com/olszakmiejskivibe


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Kwietnia 2009
Posty: 1693
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 13:29
2 razy zamawialem i 2 razy wszystko w porzadku :)

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 8436
Lokalizacja: OTWOCK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 13:57
HFL napisał(a):
Ok bo zamawialiście po jednej płycie.

Za pierwszym razem, około tydzień po złożeniu zamówienia, napisali mi, że nie mają 3 płyt z zamówionych 15. Paczka przyszła z gratisem, ale na zwrot kasy czekałem kilka tygodni.

Przy drugim razie brakowało 2 (na 9) płyt. Po wymianie kilku e-maili (odpowiedź zawsze z jakimiś marnym tłumaczeniem), dosłali, po dwóch miesiącach. Co prawda ze sporym gratisem w postaci kilu mniej popularnych płyt.

Trzecie zamówienie odebrałem w tym tygodniu znowu brak jednej płyty (1na6). Zamówienie ma status oczekuję wysyłki, więc może doślą. Nie chce mi się już do nich pisać.

Moim zdaniem wystawiają płyty, których nie mają w magazynie, lub nie radzą sobie z aktualizacją strony. Step na allegro radzi sobie jakoś lepiej, chociaż też udało mi się kupić płytę, której jak się okazało nie mają.

Do tego dochodzi taki fakt, że liczą za wysyłkę kurierem a paczka przychodzi pocztą.

Ogólnie nie mam pretensji, ale trzy wpadki na trzy zamówienia, to nie wygląda dobrze z mojej perspektywy.

spoko, tez bym się na twoim miejscu wkurwiał, aczkolwiek uważam, że jeżeli dostałeś gratisa w postaci paru mniej znanych płyt, to zajebiscie, bo wiedzą, że zrobili źle

_________________
W ogóle rap to jakiś nordic walking
Nikt nie wie o co chodzi, ale wszyscy idą w to


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Września 2008
Posty: 9415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 14:59
olszakq napisał(a):
cwaniaki kupili płyty na merlinie po 7 zł i opierdalają po 20 +


tak samo wykupili overstocki od fonografiki (wojtas, myniemy, itp) za cene rynkowa 4,99, a sprzedaja po 9,99 :lol:

_________________
"z rapem wyroslem, lecz z rapu nie wyrosne"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 8436
Lokalizacja: OTWOCK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Sobota, 4 Września 2010, 15:20
biznes is biznes, nie widzę w tym nic śmiesznego

_________________
W ogóle rap to jakiś nordic walking
Nikt nie wie o co chodzi, ale wszyscy idą w to


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 30 Kwietnia 2009
Posty: 726
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Niedziela, 5 Września 2010, 13:57
A skąd taka informacja w ogóle?


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Września 2008
Posty: 9415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Niedziela, 5 Września 2010, 14:44
Kaaban napisał(a):
biznes is biznes, nie widzę w tym nic śmiesznego


mi bardziej chodzilo o to, ze przycinaja na wszystkim, na czym sie da, co akurat jest smieszne.

do tego dochodza zalosne sposoby promocji, typu pisane na cgm.pl "plyte kupilem na preorder.pl i dostalem ja w dzien premiery, polecam" albo dodawanie co tydzien newsow, ze cos tam sie juz pojawilo jak np. singiel kobry, ktory jest od 20 czerwca, a u nich od konca sierpnia :lol:

_________________
"z rapem wyroslem, lecz z rapu nie wyrosne"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 Stycznia 2008
Posty: 868
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Niedziela, 5 Września 2010, 19:17
Ja raz zamawiałem, kilkanaście płyt w sumie. Napisałem, żeby wysłali wszystkie razem (a zamówiłem ze 2 tygodnie przed premierą Eldo). Po ponad miesiącu płyt nie ma, napisałem maila, odpowiedź po paru dniach, że czekają jeszcze na 2 płyty. Ok, mija tydzień, znów się upomniałem mailowo, napisali, że dziś wysłali. Płyty doszły z 2 bonus cd (Waves i 3. wymiar - inni niż wszyscy - niestety już miałem wcześniej). Patrzę, a tu brakuje HiFi Bandy. No to piszę maila, odpisali po paru dniach, że jeszcze nie doszła i że doślą jak będzie. Po 2-3 tygodniach doszła. Podsumowując, wszystko doszło, ale czas oczekiwania i kontakt zdecydowanie na minus.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 26 Grudnia 2009
Posty: 2512
Lokalizacja: Lublin
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Niedziela, 5 Września 2010, 19:37
Ja zamawiałem bodajże 2 razy i bez żadnych problemów, ale widać, że się gubią przy większych zamówieniach


Powrót do góry
Zobacz profil profil na discogs
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Stycznia 2009
Posty: 2853
Lokalizacja: Słupsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: preorder.pl - o sklepie
  Wysłano: Niedziela, 5 Września 2010, 22:45
Ile trzeba zapłacić za wysyłkę z tego sklepu?

_________________
Kupię: Dinal - W Strefie Jarania I W Strefie Rymowania (CD, oferty PV)


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 285 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.