Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Niedziela, 18 Sierpnia 2019, 05:33


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3075 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154  Następna strona
Perfumy 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2010
Posty: 776
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 11:51
To bardzo wydajny perfum. Unikasz prysznica czy napierdalasz po 20 strzałów w ubranie?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2011
Posty: 1229
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 11:56
wydajnE perfumY

Do kurwy nędzy

_________________
czasem życie to chuj, a czasem życie jest piękne



https://www.instagram.com/malyapollo/


Ostatnio edytowano środa, 16 Stycznia 2019, 12:04 przez końrafał, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lutego 2017
Posty: 352
Lokalizacja: Localhost
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 11:58
2do5 napisał(a):
To bardzo wydajny perfum. Unikasz prysznica czy napierdalasz po 20 strzałów w ubranie?


Korzystasz z perfum od cyganów, że tak głupie pytania zadajesz?

_________________
KONIEC ZE ŚLIZGANIEM SIĘ, ŻYCIE JEST CIEKAWSZE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2011
Posty: 1229
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 12:02
To Ty głupoty gadasz. Żadne perfumy Ci nie będą trzymały 3 dni typie xD no chyba, że mówisz o jakiś pozostałościach na ubraniach, ale to nie ma już wtedy nic wspólnego z tym konkretnym zapachem. Kaptur mojej kurtki też zalatuje 20 różnymi zapachami sprzed miesiąca

_________________
czasem życie to chuj, a czasem życie jest piękne



https://www.instagram.com/malyapollo/


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lutego 2017
Posty: 352
Lokalizacja: Localhost
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 12:04
:shock: :damn:

_________________
KONIEC ZE ŚLIZGANIEM SIĘ, ŻYCIE JEST CIEKAWSZE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2010
Posty: 776
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 12:15
końrafał napisał(a):
wydajnE perfumY

Do kurwy nędzy

taki żart

a ty akm głupi jesteś jak but, pierdolisz jak zwykle swoje głupoty z księżyca, 5 dni mu trzyma zapach xD


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Sierpnia 2011
Posty: 1229
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 16 Stycznia 2019, 12:19
spoko, nie skumałem. Ten tag #150perfum na wykopie to na prawdę bardzo fajna sprawa, zabieram się niedługo za kolejną porządną wersję próbek.

Wielkie 5 dla Ciebie

_________________
czasem życie to chuj, a czasem życie jest piękne



https://www.instagram.com/malyapollo/


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 Czerwca 2008
Posty: 220
Lokalizacja: Wałbrzych
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Poniedziałek, 28 Stycznia 2019, 20:40
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme oezu, ale cuda :bowdown:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Lutego 2009
Posty: 3232
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 14:58
Stop inwigilacji.

_________________
nic na potem


Ostatnio edytowano środa, 5 Czerwca 2019, 10:33 przez kr0pka, łącznie edytowano 2 razy



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5401
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 15:11
Właśnie, jakiś ślizger już przetestował Nautica Voyage?


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 499
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 15:23
PmK_13 napisał(a):
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme oezu, ale cuda :bowdown:


Zamieniłem normalnego Spicebomb na Extreme i już do tamtych nie wrócę.
Świetny zapach.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 2043
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 18:00
Ablazir napisał(a):
Właśnie, jakiś ślizger już przetestował Nautica Voyage?

Ja. Jeśli dobrze pamiętam to mocno wyczuwalny jest ogórek. Taki letniak, utrzymujący się z 4h.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Października 2009
Posty: 9858
Lokalizacja: białystok dziwko
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 18:02
konczy mi sie Issey Miyake, cos podobnego za niego?

_________________
Twenty-four seven, three-sixty-five, pussy stays on my mind.

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 2713
Lokalizacja: SLIZGAWKA.EU
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 18:06
może narciso rodriguez for him

_________________
SLIZGAWKA.EU


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Marca 2008
Posty: 996
Lokalizacja: Midgar
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 18:22
@FLoo trochę bardziej stonowany jest Dior - Eau Sauvage Cologne, raczej kupię na lato.

_________________
Bo taki los rapera, bracie mój/Nawet jak cipy z nieba lecą, wszystko chuj.

Seen the devil give a sermon in the church
Seen an angel dancing in the club


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Czerwca 2006
Posty: 4056
Lokalizacja: Włocławek
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 20:18
z takich wodnych, świeżych to kenzo l'eau jest kozakiem, tylko krótko trwały, ale to jak wiekszosc tego typu zapachów

_________________
Kiedyś dziurawe najki, dzisiaj gucci - jebać kurwy!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5401
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Wtorek, 29 Stycznia 2019, 20:25
I cenowo w miarę ten Kenzo, ale krótko trwały to dla Ciebie ile godzin około?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Czerwca 2006
Posty: 4056
Lokalizacja: Włocławek
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 30 Stycznia 2019, 12:16
po 4 godzinach juz go nie czuć

_________________
Kiedyś dziurawe najki, dzisiaj gucci - jebać kurwy!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2010
Posty: 776
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Czwartek, 31 Stycznia 2019, 01:03
FLoo napisał(a):
konczy mi sie Issey Miyake, cos podobnego za niego?

sprawdź Kenzo Pour Homme, w przeciwieństwie do tego, o którym panowie wyżej rozmawiają, trwałość jest zabójcza


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 5401
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Czwartek, 31 Stycznia 2019, 01:23
i jest chyba nawet tańszy :o


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 3075 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.