Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest środa, 13 Grudnia 2017, 00:41


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2831 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 142  Następna strona
Perfumy 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Lutego 2009
Posty: 3142
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 19:14
Zaleznie od zapachu, ciezsze srednio 6-10h zas letniaki po 4-5h mysle. Wiadomo ze tom ford pachnie dluzej, srednio 9h minimum a czasem i 16h (tuscan leather, oud wood to z ciala na ubranie przechodzi i tam 24h sie utrzymuje spokojnie).

_________________
nic na potem


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 858
Lokalizacja: xddddddddddddddddddddddddddd
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 20:34
ale jak chcę żeby dłużej pachniało i intensywniej to na koszulkę też psikać co nie? sam nie będę wiedział czy nadal pachną perfumy, bo to wiadomo po jakimś czasie już się przyzwyczaja do zapachu i sie nie czuje, a nie bede ludzi pytał
jakie są propsowane perfumy? mam joop! home i davidoff hot water, props czy hejt?

_________________
800 postów [V] - 07.09.2017

TEABE napisał(a):
klękaj suko ssij kutas


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Października 2014
Posty: 1543
Lokalizacja: Albuquerque, New Mexico
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 20:42
Nie psika się perfum na obrania. Dwa psiki na szyi, po jednym psiknięciu na nadgarstki i tyle.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 858
Lokalizacja: xddddddddddddddddddddddddddd
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 20:43
okej, a te perfumy co wymieniłem to na ile godzin mniej więcej czuć ode mnie? bo wiadomo sam nie będę czuł, a jestem ciekawey czy inni czują

_________________
800 postów [V] - 07.09.2017

TEABE napisał(a):
klękaj suko ssij kutas


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Czerwca 2006
Posty: 3890
Lokalizacja: Toruń
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 20:55
joop homme to jest mocarz,wiec z aplikacją nie ma co przesadzac, spokojnie 10 godzin Ci będą trzymac jak nie więcej

_________________
Kiedyś dziurawe najki, dzisiaj gucci - jebać kurwy!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 Grudnia 2012
Posty: 115
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 20:57
Dobre to są te które kamilcyferki polecał, a trwałość to zależy od perfum. Na fragnatica.pl ludzie oceniają to możesz tam sobie sprawdzać

_________________
To nic takiego prócz muzyki kundle


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 1695
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Perfumy
  Wysłano: środa, 5 Lipca 2017, 21:00
Musisz sprawdzic gosciu jak z trwaloscia i projekcja na wlasnej skorze, to ze ktos Ci powie ze bedzie trzymac 8h nie znaczy, ze tak wlasnie bedzie w Twoim przypadku

_________________
#MOBBYN


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Września 2010
Posty: 2719
Lokalizacja: Poznań
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Niedziela, 9 Lipca 2017, 16:11
Ale tego joopa to lepiej nie używaj, bo to grozi katastrofą ekologiczną :cool:

_________________
Obrazek

♥ Szybkie tempo, mocne basy, koka z tacy, zapach kasy

Agentury, dziwki, szmaty, aprobaty ♥


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 4940
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Poniedziałek, 10 Lipca 2017, 09:12
czerwonego fahrenheita sobie kup

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2013
Posty: 65
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 12 Lipca 2017, 19:39
Coś z Super-Pharm możecie polecić? Budżet niestety minimalny (ale mam lekką zniżkę), plus jeszcze nie mam wyrobionego gustu wiec się nie chcę władować na minę. Ewentualnie od czego powinienem zacząć przygodę (nie tylko z super-pharm) nie wydając miliona monet?


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1467
Lokalizacja: rosherun
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: środa, 12 Lipca 2017, 19:54
A jakie lubisz zapachy

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
JA PIERNICZE JA PIERDOLE


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2123
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Czwartek, 13 Lipca 2017, 17:32
Bierz Burberry, w swojej półce cenowej faworyt


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 1687
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Piątek, 14 Lipca 2017, 00:10
jak kupować tanie perfumy do 100 zł
to
Spoiler:

_________________
http://www.forpro.pl <--wpisz 0vqw i ciesz się 10% rabatem na produkty
OSTATNI DROP CIUSZKÓW
HARVARD & COLLEGE DROPOUT x SUPREME x SLIZG


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Lutego 2009
Posty: 3142
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Piątek, 14 Lipca 2017, 07:57
andrzej, skad ta lista? bo cos bym powinal moze ale nie chce mi sie wszystkich nut sprawdac na fragna...

_________________
nic na potem


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1001
Lokalizacja: gdynia
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Piątek, 14 Lipca 2017, 16:11
Polecam, jak kogoś interesuje któraś z pozycji, mogę napisać coś więcej
andzejgolot napisał(a):
jak kupować tanie perfumy do 100 zł
to
Alfred Dunhill - Desire Men (88 zł./50 ml.)
Davidoff - Cool Water
Bvlgari Black (only 75ml)
Moschino Uomo
Azzaro Chrome
Ck One
Coty Aspen
Lolita Lempicka Au Masculin
Versace Dreamer
LANVIN Avant Garde
Nautica Voyage
Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Pour Homme


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Lipca 2012
Posty: 194
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Sobota, 15 Lipca 2017, 09:54
http://www.empik.com/issey-miyake-l-eau ... ,perfumy-p

jest tu gdzieś haczyk czy mogę brać spokojnie?


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 735
Lokalizacja: Bitch, I walk around North Lauderdale, like Fuck err'body!
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Sobota, 15 Lipca 2017, 12:01
jaki kurwa haczyk na stronie empiku?

_________________
WEŹ NIE MAMROTAJ NIC NIE ROZUMIE JESTEM BELMONDZIAK INTERESUJE MNIE FLOTA MNIE INTERESUJE JESTEM BELMONDZIAK


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1001
Lokalizacja: gdynia
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Niedziela, 16 Lipca 2017, 14:51
ty im zapłacisz hajs, a oni za to zatrudnią Adama Darskiego alias Nergal w kampanii świątecznej za pół roku


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 Października 2007
Posty: 418
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Niedziela, 16 Lipca 2017, 17:17
Jakie są obecnie największe piczomagnesy? Ja najwięcej komplementów słyszałem, że Allure Homme Sport i szarego Bossa.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 172
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Perfumy
  Wysłano: Niedziela, 16 Lipca 2017, 22:07
Ofkoz, że Paco Rabanne One Milion i Invictus, Versace Pour Homme i YSL La Nuit moze


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2831 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 142  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.