Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 15 Listopada 2019, 00:35


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8788 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 440  Następna strona
Fryzury 
Autor Wiadomość
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 15:25
ja tam zostaje przy pompadour

[ Jak Uczesać Pompadour ]

ObrazekObrazek

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 Października 2006
Posty: 152
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 15:42
ja to wprost uwielbiam ;)

_________________
pozdro


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg WWW
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 15:43
westiczka napisał(a):
ja to wprost uwielbiam ;)


co ? :>

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 28 Września 2004
Posty: 1415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 15:53
ja wciaż mysle co by tu dalej.. mam juz 20 cm:D


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Grudnia 2005
Posty: 2123
Lokalizacja: wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 16:31
sabo-K napisał(a):
ja wciaż mysle co by tu dalej.. mam juz 20 cm:D


Corn rows? Ja gdybym miał cierpliwość to bym sobie włosy zapuścił długie i zrobił corn rowsy ale jak mam więcej niż 2-3 cm to czuję się jak brudas i wyglądam dziwnie. To nie dla mnie niestety.

Obrazek

_________________
mmmmmMMMMMMMM


Powrót do góry
Zobacz profil
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 17:04
ja myje raz dziennie włosy i nie czuje sie jak brudas

Obrazek
fringe (bangs)
Obrazek
Liberty Spikes
Obrazek
Mullet
Obrazek
Wings

no i pompadour w stylu elvisa

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 15 Lipca 2004
Posty: 515
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 18:06
Lmr napisał(a):
sabo-K napisał(a):
ja wciaż mysle co by tu dalej.. mam juz 20 cm:D


Corn rows? Ja gdybym miał cierpliwość to bym sobie włosy zapuścił długie i zrobił corn rowsy ale jak mam więcej niż 2-3 cm to czuję się jak brudas i wyglądam dziwnie. To nie dla mnie niestety.

Obrazek


Ty uważaj z tym zapuszczaniem bo możesz mieć taką oto historię. Zapuszczasz włosy przez bity rok (a nawet dłużej) męczysz się z nimi, w międzyczasie odkrywasz że masz w ogóle kręcone włosy, które z rana przypominają czasami afro, a czasami trwałą. Uczesać tego inaczej niż na mokro nie sposób. Chcesz mieć corn rows, i kiedy w końcu masz odpowiednią długość wpada kumpele która zadeklarowała się ci je zrobić, robi kilka po czym oznajmia że nic z tego bo masz włosy z rzadkie. Mówię ci nieźle można się wkurwić.
Więc mam teraz włosy tak mniej więcej do ramion i zadaję sobie podobne pytanie co Sabo-k. Wiem na pewno że do 3 lipca nie ścinam. W sumie to myślałem czy by sobie nie walnąć fryzury a' la Slash http://youtube.com/watch?v=rPYkn82nz18 (dla niekumatych-to ich gitarzysta)
A tak w ogóle co do corn rows-miał ktoś z was kiedyś ? Wiecie ile coś takiego na głowie się trzyma ? Bo słyszałem że parę dni i dowidzenia.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 18:27
koczkodan z hip-hop.pl ma corn rows'y
chyba co tydzien trzeba wiązać

corn rows'y bym se nie zrobił bo to nie dlamnie

pompadour mi najlepiej odpowia bo można mieć długie włosy i jednocześnie krótką fryzure ze sie tak wyraże

no i w kazdej chwili można rozczesać by były długie

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Ostatnio edytowano Wtorek, 13 Marca 2007, 12:42 przez 4, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 04 Maja 2006
Posty: 174
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 19:48
ale wy macie rozkminy. dżizas. może jeszcze załóżcie temat jak zaczesujecie sobie włosy na jajach. :twisted:

_________________
Obrazek
'jak hans kloss, tu tajny agent podziemia'


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Listopada 2004
Posty: 4435
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 19:59
mialem kiedys zajawke na cornrowsy ale stwierdzilem ze po chuju z tym poprawianiem co kilka dni, wiec odpadl pomysl. w sumie wlosy mialem takie ze juz dalbym rade zrobic, teraz mam krotsze ale wygladam jak idiota xD to se pojde do fryzjera niedlugo i dam cos emo raczej.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 04 Października 2004
Posty: 136
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 20:45
ja teraz mam jakies 20cm i emo
codziennię prostuję xD


4 napisał(a):
koczkodan z hip-hop.pl ma corn rows'y

on chyba jest na gronie tak ?

_________________
Jazda na deskorolce to zajebista sprawa.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 20:52
jest w mojej wizytówce na 4 stronie ma nick Kałużny
htt://lygrys.grono.net

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 28 Września 2004
Posty: 1415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 22:12
kornrołsy mialem do polowy glowy i to tak dla jaj zrobione, druga polowe mialem iroka dosyc dziwnego.. hmm.. nevermind
ziejson, dredloki se skrec;p


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 15 Lipca 2004
Posty: 515
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Poniedziałek, 12 Marca 2007, 23:34
sabo-K napisał(a):
ziejson, dredloki se skrec;p


Myślałem nad tym, ale nie bardzo bo teraz każdy kto ma włosy dłuższe niż 5cm robi sobie zaraz dredy. Poza tym nie miał by mi ich kto potem dokręcać. Ewentualnie po wakacjach jeszcze nad tą opcją pomyślę.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 10:59
ma ktoś bez przewodoa maszynke do strzyzenia włosów ?

możecie cos polecić ?

bo musze kupić bo aktualnie nie mam maszynki
a nie mam pojecia co wybrać

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 28 Września 2004
Posty: 1415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 11:15
znaczy wiesz, modelu Ci nie podam, ale jak kiedyś strzygł mnie kolo philipsem jakimś to kosa stary,,, mini kombajn, serio,, no zwykła taka, srednich rozmiarów, szła jak burza


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Grudnia 2005
Posty: 2123
Lokalizacja: wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 12:28
Cytuj:
miał ktoś z was kiedyś ? Wiecie ile coś takiego na głowie się trzyma ? Bo słyszałem że parę dni i dowidzenia.


Kumpel ma i na 6 dzień już musiał rozplątać to wszystko. Po chuju nietrwałe i jeszcze jak nie masz znajomej, która ci to ułoży czy coś to wiesz, 50 zł za pierwszym razem, potem tam po 30 czy jakoś tak ale tego się w ogóle nie opłaca. W gettach każda murzynka potrafi coś takiego zrobić i całymi dniami to robią a tutaj chuja. xD Poza tym to jest moim zdaniem troche niehigieniczne. Ja musze myc glowe 2 razy dziennie, rano i wieczorem mimo, ze mam najczesciej bardzo krotkie wlosy. Musze sobie maszynke kupic teraz i stale sie golic na 3 mm, teraz mam juz gdzies 1,5 cm i wygladam chujowo.

Mam ten problem, ze nie moge zapusic wlosow w ogole. Nawet jakbym to zrobil to bym nie wiedzial jak sie czesac, za bardzo mi sie to wlasnie z emo kojarzy czy jakimis tam nerdami.

_________________
mmmmmMMMMMMMM


Powrót do góry
Zobacz profil
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 12:50
sabo-K napisał(a):
znaczy wiesz, modelu Ci nie podam, ale jak kiedyś strzygł mnie kolo philipsem jakimś to kosa stary,,, mini kombajn, serio,, no zwykła taka, srednich rozmiarów, szła jak burza


wiem
miałem przewodowego philipsa to mi chodził bez zarzutu 5 lat

i dalej by chodził tylko kabel sie powyginał

wezme tą

Obrazek

Kluczowe funkcje
Dwuwymiarowy system Contour Tracking™
Blokada długości strzyżenia
Liczba ustawień długości strzyżenia : 15
Dodatki : ***
Zasilanie : Zasilana z baterii i z sieci
Profesjonalny przewodnik stylizacji i interaktywna płyta CD-ROM
Zakres długości strzyżenia włosów : 1-41 mm
Przechowywanie : Ochronne etui
Grzebienie prowadzące : 2
Czas ładowania : 12 godz.
Kolor(y) : Przytłumiony perłowy/jasno szaro zielony/Szary

Parametry techniczne
Parametry standardowe
Zestaw fryzjerski : zawiera grzebień do układania i parę nożyczek
Profilowane, zaokrąglone ząbki : zapewniają maksymalny komfort
Działanie z zasilaniem z sieci : umożliwia strzyżenie, kiedy wyczerpie się akumulator
Ochronne etui : przydatne do przechowywania urządzenia oraz w podróży
Super lekkie, ergonomiczne wzornictwo : wygodne używanie i łatwa obsługa

Parametry elektroniczne
Wskaźnik ładowania. : wskazuje, kiedy urządzenie jest ładowane

System strzyżenia
Ruchomy element tnący : łatwy do czyszczenia
Element tnący nie wymagający konserwacji. : Nie ma potrzeby oliwienia ani smarowania ostrzy podczas eksploatacji maszynki
Grzebień z półprzezroczystego materiału : umożliwia wzrokową kontrolę procesu obcinania

Waga produktu: 1 kg.

http://tiny.pl/cl9d

troche ciężka ale za to wrzyrze maksywamnie do 41 mm (tak jak moja ostatnia)

co cie przydaje bo lubie sie obcinac na Sid'a Vicious'a z Sex Pistols

Obrazek

czyli wszystkie włosy scinane na tą samą długosć

taka fryzura sie chyba PIXIE nazywa

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
żywa legenda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Września 2006
Posty: 2770
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 14:15
jak chce sie miec cornrowsy to chyba najlepiej znaleść sobie taka dziewczyne która umnie to robić

ja kiedyś w padłem na taki pomysł by poderwać jakaś fryzierke
tylko że w polskie fryzierki to przeważnie tzw. dresiary

dlatego wole sie męczyś sam tak jak dzisiaj kiedy ścinałem sobie tył jednorazowa maszynka do golenia bo jak wiecie strzyżałka padła a hajs mam na inne wydatki

Lmr napisał(a):
Poza tym to jest moim zdaniem troche niehigieniczne. Ja musze myc glowe 2 razy dziennie, rano i wieczorem mimo, ze mam najczesciej bardzo krotkie wlosy.


ale takiego cornrowsa zrobionego możesz myć spokojnie
koczkodan myje codzienie z tego co mówił i bez problemu
on też ma znajomą która mu chyba za free robi

Lmr napisał(a):
Musze sobie maszynke kupic teraz i stale sie golic na 3 mm, teraz mam juz gdzies 1,5 cm i wygladam chujowo.


na kabel to już za 21 pln w hipermarkecie kupisz clatronica

kiedyś jak sie goliłem na łyso (1996 - 2000) to spokojnie dawał rade przez rok

Lmr napisał(a):
Mam ten problem, ze nie moge zapusic wlosow w ogole. Nawet jakbym to zrobil to bym nie wiedzial jak sie czesac, za bardzo mi sie to wlasnie z emo kojarzy czy jakimis tam nerdami.


no to wtakim razie proponuje na rockabilly/budownicy hod rodów

http://youtube.com/watch?v=1rqf-_3yLM8

czyli postawiona góra lu zaczesana do tyłu
sa rózne wersje długosci grzywki i można układać na bianke lub żel

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
PL: Recenzje Lp | C.V. Raperów , Producentów
"NIE PISAĆ DO MNIE , KONTO NIE AKTYWNE" - 3A


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku

Dołączył(a): 03 Lipca 2004
Posty: 5420
Lokalizacja: Gliwice
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: FRYZURY
  Wysłano: Wtorek, 13 Marca 2007, 23:29
4 napisał(a):
polskie fryzierki to przeważnie tzw. dresiary


haha, wiem o co ci chodzi. :D nawet się zgadzam. :D


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8788 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 440  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.