Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Wtorek, 19 Czerwca 2018, 07:52


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8616 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 431  Następna strona
Fryzury 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 752
Lokalizacja: warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 16 Grudnia 2017, 14:46
haha i jak tam crop


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lipca 2010
Posty: 1898
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 16 Grudnia 2017, 14:47
erykgx napisał(a):


haha o kurwa stegozaur

_________________
nie jestem typem który mówi do świni kotku
kopne cie tak mocno w pizde że but zostanie w środku


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 67
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 16 Grudnia 2017, 14:54
samir napisał(a):
haha i jak tam crop


:D cropa nie ma, ostatecznie zdecydowalem sie na undercuta z side partem, ale z wlosow, ktore siegaly do ust zostaly siegajace ledwo do brwi i slabo sie czuje w takich krotkich i zaluje w kurwe, ze sie zdecydowalem, nie wiem co mi odjebalo


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Marca 2014
Posty: 3648
Lokalizacja: internetełek
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 16 Grudnia 2017, 16:04
wez sie popłacz kurwa

Warn.

_________________
Obrazek
W pogoni za lepszej jakości szykiem


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 Listopada 2013
Posty: 1186
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 18 Grudnia 2017, 19:00
Mogę spokojnie zamówić pomadę wodną(chyba tak się na to mówi) w zimie? Czas dostawy pewnie ze 3 dni, nic się jej nie stanie?

_________________
Z postami cisnę krótko kop na twarz
Chujowym userom mówię bon voyage


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 944
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 18 Grudnia 2017, 19:02
normalnie, w takiej pogodzie sie wysyla bezkregowce i zyja, nie pekaj, to nie bedzie na typowym mrozie tylko w kopercie, w aucie , na magazynie a tam nie ma minusow


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Lipca 2014
Posty: 1175
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Wtorek, 19 Grudnia 2017, 01:21
a co miałoby się stać? ja swoje trzymam w lodówce


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 664
Lokalizacja: okolice k-ce
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Wtorek, 19 Grudnia 2017, 12:38
ja skróciłem moje praktycznie o 80%, a miałem gdzieś do brody, w sumie żałuję ale jebać to, jutro na rekruta + zostawiam zarost i chuj w to


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1148
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Wtorek, 19 Grudnia 2017, 17:23
Mnie kusiło długo żeby się opierdolić na łyso no i wczoraj wziąłem maszynkę i bez nakładki przejechałem łeb. Mi to tak średnio się to podoba teraz więc pewnie coś tam zapuszczę, aczkolwiek co ciekawe ludzie mówią że mi pasuje łysy baniak. Ale kurwa noszenie czapki bez wkurwu na rozwaloną fryzurę to jest piękne akurat


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 3263
Lokalizacja: Kałków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Piątek, 22 Grudnia 2017, 22:44
bardzo mocne i gęste włosy, na co narzeka większość obcinających mnie osób. grzywka na długość do linii oczu. chcę matowych, suchych włosów, bardziej nieład niż napięta mandolina. co do układania na próbę, chłopaki?

_________________

Jak coś to czytałem forum dużo wcześniej, tylko omijały mnie otwarte rejestracje.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 2728
Lokalizacja: Thais
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Piątek, 22 Grudnia 2017, 22:53
Revlon

_________________
I might need to move to Atlantis, cause my mind's too outlandish

KTO PRAWILNY TEN NIEWINNY


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 967
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 23 Grudnia 2017, 08:44
Suavecito Matte Pomade

_________________
Nie siadaj przy stoliku, nie mów do mnie byku


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 1438
Lokalizacja: wrocuaf
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Sobota, 23 Grudnia 2017, 09:21
Zawsze jak się obcinam na undercuta to zalecam po bokach fade. Ale ostatnio włosy zaczęły mi rosnąć turbo, nie wiem czy to przez jakąś suplementację odżywczą czy z innych powodów, ale zaczynają odstawać baardzo szybko i to jest złe, bo mój kształt czaszki nie pozwala mi na ustępstwa w kwestii szerokości fryzury.

Więc myślę o disconnected undercut i po bokach 0 - ale takie barberskie 0 czyli bliskoskórną maszynką - props ? Ale wtedy nie wiem jak tył rozwiązać, bo raz próbowałem robić disconnecta na tyle czaszki i wyszło chujowo (pozdro norosław), tylko czy robiąc tam fade ( czyli z tyłu) nie będzie chujowo wyglądać to ogólnie w kontraście do boków na 0 ?

Nie mogę znaleźć real photo z takim rozwiązaniem, ale chyba o takie coś mi chodzi - próbował ktoś tego ?

Spoiler:

_________________
"Znów chodzę, palę, piję przy śniadaniu wódkę i wino i osiągam to, czego nieświadomie pragnę: nie widzę głupoty, nikczemności swego położenia." -Толстой


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 944
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 25 Grudnia 2017, 14:41
tak na zero na pewno nie wyjdzie bo skonczysz jak noroslaw :lol:
widac, ze na tym jpg kazdy odcien szarosci musi przechodzic w coraz dluzsze(slabsze?) cieniowanie a nie wszystko sciete na zero do granicy samej gory


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 Kwietnia 2012
Posty: 380
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 19:24
Co zamiast reuzela białego (clay matte) o tym samym chwycie i połysku? Zapach musi być lepszy, bo ten mnie trochę drażni. Jakby jeszcze było tańsze to w ogóle super


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4330
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 21:07
Spoiler:

Co sądzicie? Szczególnie o kolor mi chodzi.

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 1944
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 21:26
prowo?

zróbcie sobie taką fryzure. Najlepiej we Wrocławiu, powiedzcie gdzie i wrzućcie fotki żeby zobaczyć czy faktycznie tak ostrzygł

Spoiler:

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4330
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 21:38
Drugą stronę lepiej fryzjerowi pokaż na zdjęciu (szczególnie jak przedziałek tam będziesz miał), tą wydaję mi się, że trudniej zjebać.

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 1944
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 22:36
No właśnie nie wiem jak to może wyglądać z drugiej strony, czy tam jest jakiś przedziałek czy nie. W sumie jakiś dobry fryzjer powinien to ogarnąć tak aby było najlepiej do mojej głowy, ale trudno o takich jak teraz byle frajer biega z nożyczkami.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4330
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Fryzury
  Wysłano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 23:18
carbON, tleniłeś w końcu włosy, czy odpuściłeś?

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8616 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 431  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Groszku, woland i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.