Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest środa, 21 Listopada 2018, 01:44


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
[marka] Levi's 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 23 Listopada 2007
Posty: 97
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 21:05
chce ktos kupic 751 w36l32 ciemny granat stan b.dobry prane pare razy plus Etnies 08 Park (medium vintage wash) 36/34 stan idealny prane tylko raz cena to 100 zl plus przesylka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 Marca 2009
Posty: 2294
Lokalizacja: k-no
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 21:32
zamawia ktoś w ogóle w internecie te spodnie? byliby jacyś zainteresowani gdyby polskie sklepy oferowały najnowsze, raczej te droższe, modele?

_________________
Obrazek

"rano gapię się w lustro,
witam się z moją słodką buźką,
za pół roku będę jeździł a-szóstką"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Kwietnia 2009
Posty: 800
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 21:55
Ja zamawiałem z ebaya, model 569, nie występujący w PL, koszt to 36-38 za spodnie i 18 shipping, razem jakieś 54-56 dolarów czyli coś koło 150 złotych.


Ostatnio edytowano Wtorek, 3 Listopada 2009, 22:03 przez Tennessean, łącznie edytowano 2 razy



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 Marca 2009
Posty: 2294
Lokalizacja: k-no
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 22:01
ale chyba nie rozumiesz, ja pytam o zainteresowanie w polskich sklepach, czy w ogóle jest, a nie gdzie zamawiasz i ile na tym oszczędzasz

czysto teoretycznie, jakbyśmy kiedyś tam brali spodnie, czy warto w ogóle zaprzątać sobie głowę Levi'sami

_________________
Obrazek

"rano gapię się w lustro,
witam się z moją słodką buźką,
za pół roku będę jeździł a-szóstką"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Kwietnia 2009
Posty: 800
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 22:06
Benny Blanco napisał(a):
zamawia ktoś w ogóle w internecie te spodnie? byliby jacyś zainteresowani gdyby polskie sklepy oferowały najnowsze, raczej te droższe, modele?


pozatym nic nie oszczędzam bo ich w Polsce nie ma...


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 Marca 2009
Posty: 2294
Lokalizacja: k-no
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Wtorek, 3 Listopada 2009, 23:17
nie doprecyzowałem, w Polsce czy ktoś zamawia; mój błąd

_________________
Obrazek

"rano gapię się w lustro,
witam się z moją słodką buźką,
za pół roku będę jeździł a-szóstką"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Września 2005
Posty: 1710
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 4 Listopada 2009, 09:39
no to zalezy od ceny co nie. jak beda w polskich sklepach z jakas chora przebitka, to chyba oczywiste, ze kazdy jak juz sie zdecyduje to zamowi tak jak tennessean chociazby z ebaya


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Sierpnia 2008
Posty: 85
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 4 Listopada 2009, 12:26
Moim skromnym zdaniem malo jest osob ktore dadza wiecej niz 200-250 zl za jeansy ;]

Jednak spodnie to spodnie, bluza kurtka wiadomo moze byc z fajnymi motywami itp ale ogolnie jezeli chodzi o ubior to raczej nie wazne jakie masz spodnie to i tak pozostaja w tle jezeli patrzy sie np na bluze czy inne czescy garderoby. Dlatego ludzie nie chca strasznie przeplacac i jak juz maja wydac te ~2 stowki za spodnie to raczej jest to max.

No wiadomo sa gusta i gusciki, kazdy ma swoje widzimisie i moze sie ktos trafic ze bedzie chcial kupowac spodnie z najnowszej serii Levisa ktore dostepne sa tylko w jednym kraju na swiecie w 200 sztukach.

Ale to tak jakby sprzedawca ciuchy LV w polsce i liczyc ze ktos kupi za 1000 zl biala koszulke gdzie jedynym 'dodatkiem' bedzie krawat.

W skrocie, na pewno znajda sie takie osoby ale raczej ich bedzie tak malo ze nie bedzie sie oplacac fatygowac sie i sprowadzac te rzeczy. Chyba ze ktos by zrobil indywidualne zamowienie.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
FEJM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Lipca 2006
Posty: 19304
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 4 Listopada 2009, 17:03
kook napisał(a):
Jednak spodnie to spodnie, bluza kurtka wiadomo moze byc z fajnymi motywami itp ale ogolnie jezeli chodzi o ubior to raczej nie wazne jakie masz spodnie to i tak pozostaja w tle jezeli patrzy sie np na bluze czy inne czescy garderoby.


moim zdaniem zupełnie nie masz racji

_________________
WOJCIECH MODEST AMARO MIESZA ZUPĘ FUJARĄ


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 Marca 2009
Posty: 2294
Lokalizacja: k-no
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 4 Listopada 2009, 20:28
no i nawet nie wiesz jak dobrze w Polsce sprzedają się ciuchy LV, ale to już off topic

_________________
Obrazek

"rano gapię się w lustro,
witam się z moją słodką buźką,
za pół roku będę jeździł a-szóstką"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Października 2008
Posty: 170
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 4 Listopada 2009, 22:17
Jakby kogoś interesowało w Gdańsku na szadółkach w outlecie można wyrwać parę za mniej niż 200 i jest jeszcze promocja płacisz za 2 bierzesz 3. polecam sam skorzystałem.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Grudnia 2005
Posty: 2123
Lokalizacja: wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Czwartek, 5 Listopada 2009, 07:31
rkn napisał(a):
kook napisał(a):
Jednak spodnie to spodnie, bluza kurtka wiadomo moze byc z fajnymi motywami itp ale ogolnie jezeli chodzi o ubior to raczej nie wazne jakie masz spodnie to i tak pozostaja w tle jezeli patrzy sie np na bluze czy inne czescy garderoby.


moim zdaniem zupełnie nie masz racji


podbijam rekona. spodnie sa turbowazne jesli chodzi o ubior. zeby dobrze wygladac trzeba zwrocic uwage zeby rozmiar byl dobrze dopasowany do posiadacza, wziac pod uwage reszte garderoby czyli nie zakladac 501 w swoim rozmiarze do bluzy 3xl wigga paradise, zmeczingowac kolorem zeby byl kontrast miedzy spodniami a 'gora' najlepiej.

duzo ludzi wychodzi z zalozenia ze spodnie to mozna se nalozyc byle jakie jak sie ma fajne buty czy fajna bluze i w sumie nie ma niczego gorszego od np typa ktory ma kozackie am1 a spodnie nie dosc ze begi to jeszcze za duze na niego i wygladaja smiesznie bo w pasie sa scisniete, robia sie faldy a nogawka na dole jest za szeroka.

ja bym wolal sie ubrac bez fajerwerkow jesli chodzi o gore czyli np. zalozyc jakis longsleeve i bluze z reserved czy nawet fruit of the loom, ale miec dobrze lezacy spodzien a takim wlasnie jest levis, jakosc i kroj dobra. dac 250 zl za dobre spodnie to honor.

_________________
mmmmmMMMMMMMM


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Września 2005
Posty: 1710
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Czwartek, 5 Listopada 2009, 10:00
po dobrych spodniach poznaje sie gracza. tak samo nie ma chyba nic gorszego niz laska w zle dopasowanych spodniach, ktore na niej wisza albo sa za ciasne.

juz pomijajac tak oczywisty fakt, ze jak ktos jest bystry to sobie nawet wyliczy, ze bardziej sie oplaca kupic zajebiscie wygladajace levisy za 300+ i smigac w nich kilka sezonow (no chyba, ze ktos sie w tym czasie spasie jak swinia, ale na to nie ma rady), niz co 3 miesiace kupowac jakas szmate, ktora po dwoch praniach zaczyna ulegac rozkladowi


Powrót do góry
Zobacz profil
FEJM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Lipca 2006
Posty: 19304
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Czwartek, 5 Listopada 2009, 11:47
w fashion house w sosnowcu levisy, lee i wranglery sie lajtowo wyrwie za <200zł, polecam, wybór duży całkiem. spodziwo jest ważne, mam tak samo jak lubuski, moge na góre przyjebać jakąś normalną koszulke czy bluze no name ale spodnie muszą być porządne. ostatnio też w fashion house wyrwałem z quiksilvera jansy za 169 i sie jaram, pierwsze moje nie-begi od dawna (tzn wiadomo ze loose fit a nie jajognioty).

_________________
WOJCIECH MODEST AMARO MIESZA ZUPĘ FUJARĄ


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Września 2009
Posty: 2921
Lokalizacja: Kołobrzeg
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 6 Stycznia 2010, 15:20
W chuj ostatnio wdzialem tych spodni na allegro i to tak za 50zł używki w bdb stanie, co tak tanio?
to jakieś podróbki musza byc? bo myslalem, ze raczej levisa to drogie sa

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Lipca 2008
Posty: 2712
Lokalizacja: Shaolin
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: środa, 6 Stycznia 2010, 16:53
nikt używanych za więcej nie będzie sprzedawał, skoro w sklepach na przecenach albo w outletach można kupić nowe za 150-180 zł.

_________________
Banan @ Bandcamp
Maupka Records @ Youtube


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 21 Lutego 2009
Posty: 1995
Lokalizacja: Sopot
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Stycznia 2010, 20:30
Gdzie kupię Levisy w internecie w jakichś ludzkich cenach? Skąd wy bierzecie?

_________________
szarlatan z podwórka


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Września 2009
Posty: 716
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Stycznia 2010, 21:24
mineralka


Ostatnio edytowano środa, 16 Marca 2016, 20:50 przez Riot83, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Stycznia 2005
Posty: 2184
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Stycznia 2010, 21:48
takie same ceny sa w stacjonarnych sklepach, mozna wiec isc i przymierzyc!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Września 2009
Posty: 716
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ciuchy: Levi's
  Wysłano: Poniedziałek, 11 Stycznia 2010, 22:02
mineralka


Ostatnio edytowano środa, 16 Marca 2016, 20:50 przez Riot83, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.