Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 22 Września 2017, 17:56


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Nowy Regulamin. 
Autor Wiadomość
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10302
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Nowy Regulamin.
  Wysłano: Czwartek, 13 Września 2007, 22:43
Jako, że poprzedni regulamin sporządzony był na szybko, co skutkowało wieloma możliwościami jego interpretacji (czyt: naginania), postanowiłem napisać wreszcie porządny zbiór reguł i zasad jakie obowiązują na forum Slizg.eu. Polecam się z nim zaznajomić, żeby potem uniknąć niepotrzebnych pytań w stylu czemu admin czy moderator postąpił tak, a nie inaczej. Jednocześnie, mam do was prośbę - jeśli uważacie że czegoś brakuje w tym regulaminie, coś należałoby zmienić - możecie o tym śmiało tu napisać. W końcu ma to służyć tak samo nam jak i wam.

Tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury:




§1. Ogólne zasady

1. Forum Slizg.eu jest miejscem przeznaczonym do dyskusji, wymiany opinii, poglądów, informacji oraz własnych doświadczeń.
2. Możliwość przeglądania forum jest dostępna zarówno dla osób niezarejestrowanych jak i niezalogowanych na Slizg.eu, jednakże czynne branie udziału w dyskusjach na forum (zakładanie tematów, pisanie postów, głosowanie w ankietach) możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzednim zarejestrowaniu konta użytkownika i zalogowaniu się.
3. Rejestracja konta na forum Slizg.eu jest bezpłatna.
    3.1. Nick podany przy rejestracji nie może być wulgarny i obraźliwy w stosunku do innego użytkownika forum. W przeciwnym wypadku administrator ma prawo usunąć konto użytkownika.
    3.2. Przy zakładaniu konta wymagane jest podanie prawdziwego adresu e-mail, który jest konieczny do poprawnego działania niektórych z funkcji forum.
    3.3. Rejestracja konta na Slizg.eu odbywa się natychmiastowo po wysłaniu danych na serwer przez kliknięcie przycisku 'Wyślij' – nie jest konieczna akceptacja konta przez administratora, nie ma również uciążliwego odbierania e-mail'a potwierdzającego rejestrację.
4. Problemy techniczne itp. napotkane podczas użytkowania forum należy zgłaszać do administratora lub moderatora danego działu, bądź też zasygnalizować o ich wystąpieniu w temacie o Problemy w działaniu i użytkowaniu forum, po uprzednim upewnieniu się, ze zaistniały problem nie wynika z waszej winy.
5. 5. Zabrania się na forum podawania linków do pełnych, legalnie wydanych albumów, filmów, seriali, gier, programów i innych materiałów chronionych przez prawo autorskie. Forum Slizg.eu jest miejscem wymiany opinii, a nie plików.
    5.1. Punkt ten dotyczy również wrzucania zripowanych płyt z platform takich jak myspace, soundcloud itp., które udostępnione są przez artystów jedynie w postaci streamingu / odsłuchu.
    5.2. Same prośby o linki do wyżej wymienionych wydawnictw również będą karane ostrzeżeniami.
6. Zabrania się na forum umieszczania treści rasistowskich i pornograficznych, jak i linków do stron o takiej tematyce.
7. Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail. Forum nie służy do bluzgania się, dlatego każdy użytkownik ma obowiązek traktować innych użytkowników z szacunkiem.
8. Administrator (oznaczony takim kolorem z pogrubieniem) oraz moderator (oznaczony takim kolorem) są autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
9. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin. W przypadku zamknięcia tematu, osoby odpowiedzialne za forum bądź dany dział mają obowiązek uargumentować swoje działanie wysyłając ostatni post w tymże temacie.
    9.1. Użytkownik ma prawo dociekać poprzez PW u odpowiedniego administratora bądź moderatora działu powodów dla których jego post został usunięty lub zmieniony.
    9.2. Jeżeli użytkownik forum uważa, że został on niesprawiedliwe potraktowany przez moderatora danego działu, powinien o tym incydencie powiadomić administratora forum poprzez PW.
10. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treść postów zamieszczanych przez użytkowników forum.


§2. Użytkownicy

1. Korzystać z konta może tylko i wyłącznie jego założyciel.
2. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Część danych (decyduje o nich właściciel konta) jest udostępniana również do podglądu przez innych użytkowników.
3. Zmiana nazwy użytkownika na forum Slizg.eu jest możliwa tylko i wyłącznie po skontaktowaniu się z administratorem forum i podaniu rozsądnego uzasadnienia takiej zmiany. Administrator ma prawo odmówić zmiany nicka.
4. Użytkownicy forum Slizg.eu mają możliwość dodawania do każdego swojego postu emblematu (avatara) i podpisu (sygnatury).
    4.1. Maksymalny rozmiar avatara to: 150 (szerokość) x 200 (wysokość) pikseli, a jego waga nie powinna przekraczać 600 KB. Dostępne formaty avatara to: .gif .jpeg .jpg .png. W przypadku zbyt dużego avatara (zarówno pod względem rozmiarów jak i objętości) administrator ma prawo takowy emblemat zmniejszyć, bądź całkowicie usunąć. Avatar nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.
    4.2. Maksymalna długość podpisu to 600 znaków. Podpis użytkownika ukazujący się pod każdym postem nie powinien być zbyt obszerny, a obrazki tam zamieszczane, łącznie nie powinny przekraczać wagi 1 MB. Sygnatura może zostać usunięta, jeśli administrator uzna, że jest ona w jakikolwiek sposób niestosowna, oraz narusza regulamin forum. Zabronione jest również umieszczanie w sygnaturach ruchomych obrazków .gif i temu podobnych.
5. W przypadku kradzieży (przejęcia) konta, należy niezwłocznie powiadomić o tym administratora forum przez email slizgeu(at)gmail(dot)com
6. Użytkownik nie może usuwać dopisków moderatorów lub administratorów ze swoich postów.
7. Użytkownik zamieszczając wypowiedź na forum Slizg.eu, bierze prawną odpowiedzialność za treść swojego posta i opinii tam zawartych.
    7.1 Wraz z wysłaniem posta, użytkownik powinien się liczyć z faktem, iż informacje tam zawarte są dostępne dla ogółu i mogę być następnie przetwarzane przez osoby trzecie.
8. Administracja nie usuwa kont ani postów użytkowników na życzenie.


§3. Korzystanie z forum - pisanie tematów i postów.

1. Każdy użytkownik ma obowiązek stosowania się do ogólnie przyjętych zasad netykiety.
2. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale.
3. Treść nowego tematu powinna być zgodna z przeznaczeniem działu, w którym się znajduje.
4. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy to o czym chcesz napisać, nie zostało już poruszone. W tym celu użyj funkcji Szukaj. W przypadku tematów dotyczących albumów wykonawców, przeglądnij tematy z serii "Spis Płyt" znajdujące się każdym z muzycznych działów.
5. Temat postu powinien odzwierciedlać jego zawartość. Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane.
    5.1. Podczas pisania nowego tematu nie używaj zbędnych znaków typu >>, --> itp., to samo tyczy się ilości znaków zapytania, wykrzykników czy emotikon.
6. Należy stosować się do zasady: jeden temat - jeden wątek (wyjątek tu mogą stanowić tematy w dziale OFFTOPIC)
7. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki - nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj nagminnie rozmiaru 'malutki', 'mały', 'duży', 'wielki', nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami (CAPS LOCK + SHIFT). Nie pisz "f TaKi Sp00sób ONY". Nadużywanie formatowania tekstu w każdym poście może być podstawą do przyznania ostrzeżenia, a następnie zablokowania konta użytkownika przez administratora.
8. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś, to popraw je, klikając przycisk Zmień. Nagminne pisanie z błędami może skutkować ostrzeżeniami, a w ostateczności zbanowaniem konta użytkownika.
    8.1. Jeśli masz trudności z poprawnym pisaniem, poleca się korzystanie z przeglądarki Firefox, która automatycznie podkreśla nieprawidłowo napisane wyrazy.
9. Używanie wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe nie jest zabronione na forum, ale powinno być ograniczone do minimum. Wzajemne obrażanie się przez użytkowników forum w sposób nadzwyczaj wulgarny będzie karane ostrzeżeniami, bez uprzedniego zgłoszenia takiej obrazy przez pokrzywdzonego.
10. Podczas pisania odpowiedzi należy trzymać się tematu wątku. W przypadku nadmiernego wykraczania poza temat, posty użytkownika mogą zostać usunięte bez uprzedzenia, a wobec samego użytkownika administrator może wyciągnąć konsekwencje (łącznie z zablokowaniem konta). Jeżeli chcesz napisać coś, co odbiega od początkowego tematu, załóż nowy wątek.
11. Pisanie postów pod sobą w okresie krótszym niż miesiąc. Z zastrzeżeniem, iż mogą to być maksymalnie 3 posty pod sobą (czyli 1 na miesiąc). W celu podbicia tematu usuń poprzedni post i napisz nowy, do którego możesz dodać treść ostatniego posta. Oczywiście za niezgodne z regulaminem podbijanie będą dodawane ostrzeżenia.
12. Funkcja spoilera służy konkretnym celom: ukrywaniu zdjęć i większych cytatów z zewnętrznych źródeł, ukrywaniu puent dowcipów i opowiadań, ukrywaniu istotnych szczegółów podczas dyskusji nad filmem/książką (typowy spoiler). Używanie funkcji w nieuzasadnionych przypadkach jest zabronione, gdyż utrudnia korzystanie z forum i będzie karane ostrzeżeniem.
13. Zabronione jest świadome lub nieświadome działanie utrudniające przeglądanie forum innym użytkownikom. Za łamanie tego punktu przysługuje kara określona w art. 5 regulaminu forum.
14. Jako, że dział POLSKI HIP-HOP cieszy się największą popularnością wśród forumowiczów, by ułatwić jego przeglądanie sporządzona została specjalnie dla niego lista zasad pisania postów i zakładania tematów, która ma zastosowanie także w pozostałych działach; do sprawdzenia tutaj: viewtopic.php?f=8&t=26363

§4. Moderatorzy

1. Zadaniem moderatorów jest pilnowanie porządku i opieka nad przypisanymi im działami forum.
2. Moderatorzy powinni służyć radą i pomocą pozostałym użytkownikom forum, zaś swoim zachowaniem i zaangażowaniem powinni być przykładem dla innych.
3. Mają obowiązek edytować (zmieniać treść) postów w wypadku, gdy w/w posty zawierają błędy, treści obraźliwe lub gdy naruszają zasady regulaminu.
4. Moderatorzy mogą usuwać posty innych użytkowników, jeśli jest to uzasadnione w regulaminie forum. Nie mają jednak prawa usuwać postów, tylko dlatego, że nie odpowiadają one moderatorowi.
5. Mają obowiązek przenosić nieprawidłowo umieszczone tematy do odpowiednich działów.
6. Mają prawo zwrócić uwagę użytkownikowi, jeżeli stwierdzą, iż użytkownik w jakikolwiek sposób narusza regulamin.
7. Mają obowiązek uzasadniania każdej podjętej decyzji związanej z szeroko rozumianym moderowaniem, jeśli tylko użytkownik się z takim wnioskiem do nich zwróci.
8. Moderatorzy mogą banować i przyznawać ostrzeżenia głównie w dziale za jaki są odpowiedzialni, jeśli jednak są świadkami jawnego łamania regulaminu w innych działach, są oni uprawnieni do przydzielania tam ostrzeżeń i banowania.
9. Są grupą uprzywilejowaną i należy o tym pamiętać, jednak absolutnie nie mają prawa obrażać i ośmieszać innych, a także jak cała reszta muszą stosować się do regulaminu forum.
10. Moderator powinien poinformować administratora o dłuższej nieobecności na forum w najbliższym czasie. W czasie takiej nieobecności, jego funkcje może na ten okres przejąć inny moderator.
11. Jeżeli moderator nie wypełnia odpowiednio swoich obowiązków, administrator może zabrać mu uprawnienia i przywrócić statut zwykłego użytkownika.

§5. Ostrzeżenia i zawieszenia

1. Za niestosowanie się do regulaminu użytkownicy podlegają dwóm rodzajom kar:
    a. karze ostrzeżenia (warna) - za nieznaczne naruszenie regulaminu;
    b. karze zawieszenia (bana) - za rażące naruszenie regulaminu lub po otrzymaniu 3 ostrzeżeń;
2. Czas trwania ostrzeżenia wynosi 90 dni od jego otrzymania. Ostrzeżenie zostaje ściągnięte użytkownikowi po upływie tego czasu automatycznie.
3. Długość bana trwa 30 dni plus dodatkowe 30 dni za każdy poprzedni ban, zasada ta nie ma zastosowania dla już nałożonych banów.
    3.1. Osoby nagminnie łamiące regulamin oraz będące ewidentnymi prowokacjami będą banowane permanentnie.
4. Zabronione jest zakładanie kolejnych kont przez obecnie zbanowanych jak i niezbanowanych użytkowników. W wypadku zidentyfikowania takich kont, zarówno normalne jak i nowe konto użytkownika zostanie zbanowane permanentnie.

§6. Pliki Cookies

1. Forum nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
2. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika forum i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych forum slizg.eu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a. dostosowania zawartości stron internetowych forum do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika forum i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy forum korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c. utrzymanie sesji użytkownika forum (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie forum ponownie wpisywać loginu i hasła;

4. Forum slizg.eu korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: "sesyjnych" (session cookies) oraz „stałych” (persistent cookies).
a. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
b. „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
W ramach Forum stosowane są następujące rodzaje plików cookies:


„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Forum, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Forum;
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Forum;
„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Forum;
„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

5. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy forum mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika forum. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
6. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych forum slizg.eu.

______________________________________________


Rejestrując się na forum slizg.eu użytkownik akceptuje powyższy regulamin.


Ostatnio edytowano Sobota, 27 Sierpnia 2016, 18:04 przez Kadłub, łącznie edytowano 10 razy

zmiana w §5 pkt. 3 - sposób obliczania długości banów.



Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10302
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Piątek, 14 Września 2007, 18:55
polecam zwłaszcza zapoznać się z sekcją
§3. Korzystanie z forum - pisanie tematów i postów.

a konkretnie z punktami 7, 8 i 10, które są najczęściej obecnie łamane. także ogarnąć się :wink:

_________________
https://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW

Dołączył(a): 28 Września 2005
Posty: 2403
Lokalizacja: WARSZAWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Piątek, 14 Września 2007, 18:59
.....


Ostatnio edytowano Wtorek, 19 Stycznia 2016, 13:12 przez mesoteric, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 28 Września 2004
Posty: 1417
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Piątek, 14 Września 2007, 23:33
w koncu konkrety.. konkretny regulamin..
szacun zin i reszta


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 15 Lipca 2004
Posty: 515
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Sobota, 15 Września 2007, 16:13
zin napisał(a):
§3. Korzystanie z forum - pisanie tematów i postów.

a konkretnie z punktami 7, 8 i 10, które są najczęściej obecnie łamane. także ogarnąć się


Fajnie że ktoś (to twoje dzieło Zin ?) w końcu spisał porządny regulamin - szacunek.

A będziecie konsekwentnie karać łamanie tych punktów ? Bo to oznacza ban dla panów T. oraz R. W końcu przestaną mnie wkur..... denerwować :wink:

EDIT: Sabo-k podrzuć linka do tego gifu (?) z tymi królikami.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 Maja 2004
Posty: 2163
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Sobota, 15 Września 2007, 18:59
Dobrze, że coś takiego powstało.
:smile:


zieja napisał(a):
EDIT: Sabo-k podrzuć linka do tego gifu (?) z tymi królikami.
Prawy przycisk myszy -> właściwości -> adres url ;)

_________________
www.axunarts.pl


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 03 Lipca 2004
Posty: 5448
Lokalizacja: Gliwice
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Sobota, 15 Września 2007, 23:12
ależ to teraz profesjonalnie wygląda, propsy zin.

powinno być też coś o spamie.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Lipca 2008
Posty: 1672
Lokalizacja: Kozi Gród z Perłą aka 081
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Poniedziałek, 28 Lipca 2008, 09:58
zin napisał(a):
8.1. Jeśli masz trudności z poprawnym pisaniem, poleca się korzystanie z wyszukiwarki Firefox, która automatycznie podkreśla nieprawidłowo napisane wyrazy.


Nie chcę się czepiać, ale czy nie powinno być "przeglądarki"? :)

_________________
DJ Marmet | Chonabibe!


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Listopada 2007
Posty: 3478
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Poniedziałek, 28 Lipca 2008, 10:35
Powinno być, ale to chyba istotne nie jest - każdy wie o co chodzi.

_________________
Darmowe 50$ na pokera, sprawdzone, polecam : KLIK


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Lipca 2008
Posty: 1672
Lokalizacja: Kozi Gród z Perłą aka 081
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Poniedziałek, 28 Lipca 2008, 10:37
No niby tak, ale jeśli regulamin ma być rzeczowy itp. ... Poza tym zmienić to to niewiele czasu zajmie :)

_________________
DJ Marmet | Chonabibe!


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm WWW
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10302
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Wtorek, 29 Lipca 2008, 02:29
Poprawione, dzięki za uwagę!

_________________
https://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Lipca 2007
Posty: 1114
Lokalizacja: NY / Wrocław / Jelenia Góra
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Wtorek, 29 Lipca 2008, 02:38
o kur.. to slg ma regulamin :shock:


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 27 Lipca 2008
Posty: 1672
Lokalizacja: Kozi Gród z Perłą aka 081
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: Wtorek, 29 Lipca 2008, 07:12
Bryza napisał(a):
o kur.. to slg ma regulamin :shock:


Hahahaha :lol:


zin napisał(a):
Poprawione, dzięki za uwagę!


Przynajmniej wiadomo, że przeczytałem :D

_________________
DJ Marmet | Chonabibe!


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Lutego 2008
Posty: 3767
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: środa, 17 Czerwca 2009, 08:02
zin napisał(a):
8. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś, to popraw je, klikając przycisk Zmień. Nagminne pisanie z błędami może skutkować ostrzeżeniami, a w ostateczności zbanowaniem konta użytkownika.

jeśli to faktycznie wejdzie w życie forumingowe to ja już widzę połowę userów zbanowanych :D

_________________
JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Lipca 2008
Posty: 820
Lokalizacja: zawsze z baru
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: środa, 17 Czerwca 2009, 11:38
Dyslektycy prześladowani?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Września 2007
Posty: 6212
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: środa, 17 Czerwca 2009, 11:44
Przecież ten punkt znajduje się w regulaminie od dawien dawna i nikt nie daje ostrzeżeń za błędy, no bo kurwa, jakieś granice głupoty są i nikt za literówkę nie da warna, a Wy jeszcze twierdzicie, że moderatorzy nie mają luzu. :D

_________________
Telefonu nie odbieram,
emano kolega,
bo go nie mam.
Wiecie o co biega.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Lipca 2008
Posty: 820
Lokalizacja: zawsze z baru
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin (update - wprowadzony paragraf odnośnie ostrzeżeń i banów!!!)
  Wysłano: środa, 17 Czerwca 2009, 12:55
Mają luz jak na brooklynie spust w giwerach normalnie :D


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Sierpnia 2009
Posty: 4915
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin
  Wysłano: Sobota, 22 Stycznia 2011, 12:48
dlaczego nigdzie nie ma informacji o aktualizacji regulaminu? mamy się sami domyślać, czy coś zostało zmienione?


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10302
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin
  Wysłano: Wtorek, 19 Kwietnia 2011, 18:25
Zmodyfikowałem ostatni punkt regulaminu zainspirowany multikontem snipera:

Spoiler:


Cytuj:
4. Zabronione jest zakładanie kolejnych kont przez obecnie zbanowanych jak i niezbanowanych użytkowników. W wypadku zidentyfikowania takich kont, normalne konto użytkownika zostanie zbanowane na czas permanentny, zaś multikonto usunięte z bazy danych forum.


Plus dodałem podpunkt dot. czasu bana:

Cytuj:
    3.2. W przypadku otrzymania trzeciego bana, będzie on przyznany na czas permanentny i użytkownik nie będzie miał możliwości powrotu na forum.

_________________
https://daggerforest.com


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW

Dołączył(a): 25 Maja 2009
Posty: 1445
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy Regulamin
  Wysłano: Wtorek, 19 Kwietnia 2011, 18:51
propsy Zinn !

_________________
na ślizgu siedza ludzie którzy obudzeni w nocy wyrecytują ci 200 podziemnych płyt o których nie słyszał przecietny słuchacz razem z datą wydania, a nie jacyś tam ludzie

www.facebook.com/roniakajazwa


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.