Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Czwartek, 23 Listopada 2017, 04:49


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17059 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 853  Następna strona
Polityka 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 888
Lokalizacja: Wrocław
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Czwartek, 19 Października 2017, 11:30
Jakimiś oszczędnościami :lol: Państwo jest bogate tylko wtedy, kiedy ludzie mogą zaoszczędzić, a nie kiedy zadłużają się na 30 lat, żeby zbudować dom albo kupić samochód. Jakieś podstawy ekonomii Manci, Hayek, Mises, coś Ci mówią te nazwiska, czy tylko Keynes?

_________________
Nulla è reale, tutto è lecito
musicxperience.blog.pl -> czasem coś naskrobię.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 390
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Czwartek, 19 Października 2017, 11:39
Dlaczego on nie ma jeszcze nawet jednego ostrzeżenia? :bag:

_________________
Przesiaduję życie w parkach, bo lubię cień


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 888
Lokalizacja: Wrocław
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Czwartek, 19 Października 2017, 11:59
Ostrzeżenia za wspomnienie o Misesie brawo.

_________________
Nulla è reale, tutto è lecito
musicxperience.blog.pl -> czasem coś naskrobię.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Kwietnia 2010
Posty: 317
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Piątek, 20 Października 2017, 00:05
Najcudowniejsze dziecko postprawdy, idealny przykład życia w bańce filtrującej.

_________________
Słyszysz: Drag0, myślisz: smok? może taniec
Dla nas to autor postów, które znamy na pamięć

/modern rastignac


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Stycznia 2007
Posty: 8938
Lokalizacja: sracja
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 15:52
Trafiłem na wypowiedź Karczewskiego w sprawie rezydentów i chłop powinien zostać wyjebany na zawsze z życia publicznego, co za kurwa debil


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
czerwonych do wora, a wór do jeziora


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2012
Posty: 1705
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 16:54
mancipium napisał(a):
Lekarze czy informatycy uczą się obiektywnych rzeczy, które są uniwersalne na skale globalną. Stąd mają swobodę podjęcia pracy gdziekolwiek jeżeli tylko nauczą się języka.


wiedza lekarska nie jest uniwersalna. istnieją znaczne różnice po pierwsze: w chorobach zakaźnych występujących na danym terytorium i dalej: w chorobach genetycznych i wszelkich innych różnicach, wynikających chociażby z odmiennej kultury, koloru skóry, środowiska, sytuacji ekonomicznej etc. jest tego mnóstwo.

tak patrząc na moje studia, to zastanawiam się, co niby tyle kosztuje, bym prywatnie miał bulić ~20k za semestr.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 1476
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 17:13
Ezio_Wroclaw napisał(a):
Jakieś podstawy ekonomii Manci, Hayek, Mises, coś Ci mówią te nazwiska, czy tylko Keynes?


przecież gdyby ktoś ci coś takiego napisał parę lat temu, to odpisałbyś, że z zagranicznych wolisz kelthuza, kamila frydlewicza i heinekena

_________________
face kick napisał(a):
Oni pomagają, ratują życie, zapierdalają po kilkadziesiąt godzin, a ty żerujesz na rodzicach i wylizujesz mordy jakimś wielorybom.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 553
Lokalizacja: 192.168.1.1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 17:53
:lol: :lol:

_________________
Ezio_Wroclaw napisał(a):
Hehe, kiedyś się z taką umówiłem, co miała tylko fotki twarzy. I to był DUŻY błąd. Ale co przelizałem to moje :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Kwietnia 2012
Posty: 1159
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 18:23
zimsky napisał(a):
Trafiłem na wypowiedź Karczewskiego w sprawie rezydentów i chłop powinien zostać wyjebany na zawsze z życia publicznego, co za kurwa debil
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Parówa jebana. Co za turbo debil. Dla idei...szmaciarz.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 23 Września 2013
Posty: 984
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 20:31
Fischer napisał(a):
zimsky napisał(a):
Trafiłem na wypowiedź Karczewskiego w sprawie rezydentów i chłop powinien zostać wyjebany na zawsze z życia publicznego, co za kurwa debil
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Parówa jebana. Co za turbo debil. Dla idei...szmaciarz.


chyba nie rozumiesz bucu.
mówi to politykier który zarabia 12k zł netto, ma mieszkanie za free w warszawie, dostaje kase na kancelarie gdzie zatrudnia wszystkich znajomkow, a na koniec ma darmowe zarlo 30 tys. kwoty wolnej od podatku i darmowe podroze "sluzbowe" po calej POlsce. Mówi to rezydentom, którzy na etacie zarabiają 2.200zł na rękę. Naprawdę tylko Polska ma tak żałosnych polityków i potrafimy jeszcze tak zakłamanych ludzi popierać.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 Lipca 2012
Posty: 3200
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Poniedziałek, 23 Października 2017, 20:45
jak polskich politykierow nie lubie to nie sadze ze w innych krajach jest duzo lepiej a w niektorych pewnie i jest gorzej pod tym wzgledem


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 23 Września 2013
Posty: 984
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 07:51
mi nie chodzi o to ile azarabia, ale niech kutafon innym nie wypomina, że mają robić za półdarmo, bo to już jest hipokryzja i zakłamanie. O ile wiem tylko poseł Tyszka zrzekł się wynagrodzenia są wykonywanie funkcji poselskiej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 245
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 09:57
Zapytam kolejny raz: co tam ta blerwa ustrojona w broszkę darła mordę? Stop arogancji władzy?
Pierwsza gwiazda (do rezydentów): niech jadą.
Kolejna gwiazda: jeśli uczciwie głodują, to schudną.
Następna gwiazda: warto pracować dla idei.
Zwykłe kurwy, a nie ludzie...

Dzisiaj sobie słuchałem wywiadu z broszką i 90% odpowiedzi na wszystkie tematy były na zasadzie: nie wiem, zobaczymy, pożyjemy, będzie dobrze, jest dobrze, no i w przypadku rezydentów: spotkałam się ale kolejnego razu nie będzie, dopóki nie zakończą protestu. Ma być koniec, zawieszenie też mnie nie interesuje.
Nie wierzę w jej głupotę i takie chamstwo. Muszą mieć na nią haki (tak jak i na wielu innych), bo nie ma bata, że gada te brednie dobrowolnie. MON już pokazuje, że jak zdenerwuje się Antka, to wyjdzie jakiś niewygodny papier.

Najgorsze, że opozycja jest tak pizdowata, że to się w głowie nie mieści. Zamiast przypierdolić spoty z tymi wypowiedziami wyżej o rezydentach, jakieś billboardy, nagłaśniać to...to se kurwa konwencje robią i obiecują gruszki na wierzbie. Zero pomysłu, zero zaangażowania. Sami powinni ciągnąć temat Smoleńska, gdzie komisja się rozpada, ucieka do stanów, wycofuje z teorii o ufo...po chuj? Pisiory obiecywały wrak, no i gdzie jest? Lepiej obiecać milion + na każde dziecko.
Zamiast ośmieszać te bydło, kłuć ich, to te kurwa barany czekają aż pis samo się dojebie. Tak też zapewne kiedyś będzie ale powinni gnieść tych matołów każdego dnia o każdej porze. A szrek się uśmiecha i czeka.
Grupa Wyszehradzka znowu napluła nam w mordę (poza Węgrami) i broszka mówi, że jest ok, nic się nie stało: będziemy się różnić w różnych kwestiach. Chuj, że Polacy oberwą, różnimy się ale DAMY RADĘ!
Za chwilę TK ogłosi werdykt we własnej sprawie, spoko. Samemu się osądzać, normalna sprawa.

Można tych przygłupów punktować w nieskończoność ale opozycja poza pewnymi wyjątkami pierdoli to. Niby beka ale to żałosne w sumie. Podsumowując: jebać kukiza.

_________________
Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani:)


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1495
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 16:16
Nie wiem czy wiecie ale wlasnie dzisiaj Andrzej Duda stał się odpowiedzialny jedynie przed Bogiem i historią a konstytucja go nie obowiązuje.
Oczywiscie według pisowskiego TK w ich nie-wyroku

Cytuj:
"Po trzecie, powołanie Pierwszego Prezesa SN jest prerogatywą Prezydenta RP, a więc aktem znajdującym się poza kompetencją kontrolną Trybunału Konstytucyjnego i całego sądownictwa. "

_________________
Nie gadamy więcej dzwonie do niej ona tlenem,
Znowu do mnie mówi że mam długie przyrodzenie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 19 Marca 2009
Posty: 382
Lokalizacja: Zgorzelec\Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 17:13
Przecież Karakan nie musi nic robić aby wygrać przyszłe wybory - opozycja sama siebie ora a duet Petru I Schetyna (PiS) spokojnie może zastąpić większość polskich żenujących kabaretów.

_________________
Choć życie ciąży a psycha siada nie mogę się poddać to moja zasada


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2630
Lokalizacja: Galaxy far, far away
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 17:16
Cytuj:
Zamiast przypierdolić spoty z tymi wypowiedziami wyżej o rezydentach, jakieś billboardy, nagłaśniać to...to se kurwa konwencje robią i obiecują gruszki na wierzbie. Zero pomysłu, zero zaangażowania. Sami powinni ciągnąć temat Smoleńska, gdzie komisja się rozpada, ucieka do stanów, wycofuje z teorii o ufo...po chuj? Pisiory obiecywały wrak, no i gdzie jest? Lepiej obiecać milion + na każde dziecko.
Zamiast ośmieszać te bydło, kłuć ich, to te kurwa barany czekają aż pis samo się dojebie. Tak też zapewne kiedyś będzie ale powinni gnieść tych matołów każdego dnia o każdej porze. A szrek się uśmiecha i czeka.

Nie masz racji. Kampania negatywna nie przynosiła żadnych efektów, a za sprawą #PolskaSamorządna pierwszy raz od bardzo dawna zrobił się wokół PO jakiś pozytywny feedback (pomijając już ogromne zainteresowanie tą partą w tym czasie).

_________________
https://www.facebook.com/to.michal.er
:idea: Jestem edgy i nagrałem płytę, którą mam TAK BARDZO w chuju, że Sami-wiecie-kogo aż zabolało.
Od kiedy wytrzeźwiałem Hugo nie jest bossem.
Obrazek
#free_WSZYSCY


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 22
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 17:59
Ciekawe jak duże jest poparcie dla protestów roszczeniowych darmozjadów wśród tych członków narodu, którym nie płacą za wierszówkę. Podejrzewam, że niezbyt duże. Mój rekord to 150 zł za 5 minut u laryngologa, a był najtańszy w promieniu kilkudziesięciu mil. Co za upadek w ogóle, Jan Nepomucen Stęślicki leczył za darmo. I Ferdynand Bardamu. Eukaliptus się w grobie przewraca.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 245
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 18:16
W tym sęk, że negatywne podejście pisiory prowadzą od szczebla, gdzie jakaś szczerbata blerwa jedzie Kowalską od kurew, bo nie jest za pisem, kończąc na Jarku, który bez żadnego trybu jedzie innych od zdradzieckich mord i...dobrze na tym wychodzą. Błędem (?) platfusów i ogólnie opozycji jest to, że nie mają za sobą fanatyków, nie wprowadzają klimatu nienawiści.
Wystarczy, że papież powie coś nie po myśli polskich katoli, którzy codziennie chodzą do kościoła i od razu strzelają: jebać papieża. Chce imigrantów? Niech sam sobie ich przyjmuje. Chuj z przykazaniami i miłością do bliźniego.
Żeby nie było, ja też ich tu nie chcę ale ja nie padam "krzyżem" przed krzyżem i nie odmawiam zdrowaśki co 5 minut. Ja nie wierzący.
Pisiory wprowadziły klimat, że gdyby ktoś nakrył jak Jarek kopuluje z kotami, to i tak ten chory elektorat stwierdziłby: ooo, stracił brata i mamę, potrzebuje czułości, odczepcie się od niego.
Platforma nie ma za sobą ludzi, którzy się wkurwią i wyjdą na ulicę rozpierdolić kilka radiowozów i łbów. Pisiory wchodząc do dupy tym, którzy wolą komuś jebnąć niż rozmawiać, mają spokój. Te wszystkie czarne protesty, sądowe, wszystko odbywało się spokojnie.
Jak harcerze razem z księdzem chcieli przenieść krzyż z placu prezydenckiego do kościoła (sami go postawili), to te stare ścierwa napierdalały parasolami i kijkami straż miejską, bo Jarek się nie godził na to. Chuj z księdzem, chuj z harcerzami, chuj z całym światem - chłopiec z drabinki ma rację i jest jedyną wyrocznią.
Tylko siłą da się coś teraz zrobić, bo te lewackie ruchy ciemny lud kupi. Podsumowując, mam rację i jebać kukiza, który tak na marginesie też swoim agresywnym pierdoleniem zyskuje niemałe poparcie, o geniuszu Liroju nie wspominając.
https://www.youtube.com/watch?v=ZdOLcUHLbfs
Takich ludzi wybierają Polacy. Brakuje właśnie jeszcze Popka i partia PP (przećpanych przygłupów) gotowa. Białoruś stoi na wyższym poziomie. Trochę to przeraża ale chuj tam, idźmy dalej w tango, ja się zabezpieczyłem.

Co ciekawe też, tylu raperów obnosiło się ze swoim poparciem dla platfusów póki mieli mocną pozycję. Teraz? Strach. Teraz już nie mają zdania. Który się kurwa wychyli i znowu nawinie, że na Kaczyńskiego sra? Czemu żaden raper nie zabiera głosu, chociaż wiadomo wszem i wobec, że daleko im do pisiorów? Bo są obsrani, bo większość z nich to zwykłe dziwki na pstryknięcie palcem. Teraz jakieś niemieckie pedały mówią mi jak zostać prawdziwym Polakiem, takie czasy.
Pamięć krótka i nie chce mi się sprawdzać ale...jebać kukiza, podsumowując:)

_________________
Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani:)


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 3557
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 19:51
ja mysle, ze agresywne reakcje jeszcze bardziej podkrecily by elektorat pisu i uwiarygodnily oblezona twierdze jarka

najgorzej ze tu nie ma kurwa alternatyw

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 245
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Polityka
  Wysłano: Wtorek, 24 Października 2017, 21:20
I bardzo dobrze. Im większy burdel, tym większe prawdopodobieństwo, że obudzą się ci, którzy dotychczas mieli wszystko w dupie. Pisiory cały czas powtarzają, że mogą wszystko, bo Polska ich wybrała. Taki chuj... Zostali wybrani, bo większość miała już wyjebane i była zmęczona. Wybrała ich większość głosujących. Jako Polak interesuję się tym co się dzieje ale większość coś tam usłyszy i ogólnie jebać. Szarpią się na miesięcznicy? Jebać. Coś tam mówią o TK? Jebać. Nawet chłop się podpalił i też jebać. Kurski, Pawłowicz, Pięta, Suski? Jebać. Gowin głosuje wbrew swojemu sumieniu i mówi, że był wściekły (ale zagłosował) i...jebać. Ludzie coś usłyszą z mediów ale powinni być gnębieni głupotą pisiorów...a tu wychodzi Szrek i pierdoli, że da 5 stów na każde dziecko, chociaż nie chciał dać na żadne.
Jedynym rozwiązaniem jest "przypierdolenie" i nie mówię tu o zamachu stanu, bo skończy się tak jak u naszego ostatniego gościa Erdogana. Ludzie po prostu muszą zrozumieć, że psychicznie chorzy panowie, pokroju Antka czy Jarka, działają na szkodę Polski. Wychodzi Morawiecki i mówi, że jest wspaniale, po czym przychodzi Radziwiłł i mówi, że w 2025 roku rezydenci będą mogli czuć się zadowoleni, bo teraz trzeba dać pieniądze na drogi, bo kurwa dziurawe są.
Słucham czasem niektórych wypowiedzi i sobie myślę...nie, to nie padło, on/ona tego nie powiedział(a), bo w normalnym kraju byłby lincz...a tu chuj, chleb powszedni. Niech jadą, niech chudną, niech robią dla idei. Nie chciałem tak zagłosować ale zagłosowałem. Piotrowicz, naczelny komuch przedstawicielem sprawiedliwości. Milion teorii o Smoleńsku, obatele płacą za komisję i nadal Antek pluje wszystkim w mordę. Sadurska, Misiewicz... Mi napisanie tego zajmuje kilkanaście minut, a te kurwa głąby z platformy czy nowoczesnej dostają grube siano i poza smutnym pierdoleniem i przebijaniem pindoli w obietnicach, nie robią nic.
Ten głupi Szrek powinien iść chociaż do tego samego sklepu po którym błąkał się Jarek i zrobić te same zakupy, pokazać: patrzcie kurwa ile kosztuje masełko! A kosztuje...
Wyjebane, obietnice składa! Choćby teraz powiedział, że koks dla wszystkich, na każde dziecko po tysiaku i jedna kurwa dla samotnych mężczyzn dająca się wyjebać w tyłek, to i tak będą na tym poziomie jakim są. Brak pomysłu, a i już ludzie mają dość tych samych ryjów w opozycji. Potrzeba kogoś charakternego, kto nazwie rzeczy po imieniu i będzie miał siłę na coś więcej niż uśmiech i slogany. Rychu miał szansę na powodzenie ale wolał dupczyć i pisać smsy z panienką w sejmie.
Widzę tylko dwie opcje, jedna to stara szkoła, która potrafi się odnaleźć w polityce, plus jedna młoda krew, która całkiem możliwe zostanie wystawiona na kandydata na prezydenta Warszawy przez całą opozycję...i nie jest to Trzaskowski.
Ktoś mnie tu szarpie i porywa na kolację, więc grzecznie posłucham i uciekam. Aha, jebać kukiza, to tak dla podsumowania, gdyby ktoś nie chciał czytać całości:)

_________________
Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani:)


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17059 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 853  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: frikz i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.