Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Niedziela, 19 Sierpnia 2018, 18:28


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa??? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24655
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: środa, 3 Listopada 2004, 17:14
jak uważacie dlaczego tak duzo amerykanów na niego głosowało???

nawet miejszości???


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW

Dołączył(a): 22 Kwietnia 2004
Posty: 1058
Lokalizacja: WWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Czwartek, 4 Listopada 2004, 12:00
Ja tam nie wiem ile na prawde ludzi na niego glosowalo, w koncu system glosow elektorskich to pasozytniczy sposob udupiania inncyh kandydatow.
Poza tym smierdzaca jest sprawa z glosami w jednym ze stanow bodajze Iowa czy Idahoo- system sie popsul i mialam reminiscencje wyborow
sprzed 4 lat.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Sierpnia 2004
Posty: 24655
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Czwartek, 4 Listopada 2004, 13:09
no ale dlaczeko zdażają sie takie przypadki gdzie naprzykład afroamerykanim mówi że jest republikaninem i że będzie głosować na bush?

kiedy słycze ( i widze) coś takiego to przypomina mi sie wypowiedz jednego z bohaterów filmu spike lee

" jak czarny może być republikaninem"

a najdziewniejsze było to że ten czarny republikanin był gejem


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer skype profil na facebooku WWW

Dołączył(a): 11 Maja 2004
Posty: 2163
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Sobota, 6 Listopada 2004, 16:03
3A napisał(a):
jak uważacie dlaczego tak duzo amerykanów na niego głosowało???

nawet miejszości???


wola kolesia ktorego znaja, wiedza co sie po nim spodziewac, a Kerry ...kij wie co to za koles?! wszyscy przedstawiaja sie w "rozowych" barwach , a potem wychodzi szydlo z worka...........tak jak w maluzenstwie:)


Powrót do góry
Zobacz profil
admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 Września 2004
Posty: 4077
Lokalizacja: WWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Czwartek, 18 Listopada 2004, 16:00
Moja teoria jest prosta i poparta praktyką. Amerykanie są po prostu, generalnie rzecz ujmując, kretynami. Miałem z nimi styczność w czasie wakacyjnych wyjazdów i wiem, co mówię. Jeden koleś pytał, czy na codzień mówię po europejsku, inny uwierzył, że Słowacja jest większa od Kanady... A to tylko wierzchołek góry lodowej:)


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10308
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 00:28
bush wygral. trudno:/ ale tak na oslode:

http://amishgeek.com/albums/album10/bush.sized.jpg

http://www.lindqvist.com/kitSiPub/bilde ... 232514.jpg

http://www.ebba.de/janna/bush.jpg

http://kenrose.org/Bush-Chimp.jpg

enjoy:) pozdro


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW

Dołączył(a): 28 Września 2004
Posty: 1415
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 00:42
hah!! malpka bush hah!! dobre


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
アドミン
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Grudnia 2004
Posty: 10308
Lokalizacja: THE INTERNET™
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 00:49
"i apologize for this latest entry. i can't find a chimp making a face as dumb as this one" :lol: pozdro


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku profil na myspace profil na discogs profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Maja 2004
Posty: 710
Lokalizacja: Słupsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 11:09
heehhehe pierwsza i drugie najlepsza :P:)


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 11:43
ktoś, kiedyś powiedział, że nie zmienia się prezydenta w czasie wojny (?)


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW

Dołączył(a): 06 Października 2004
Posty: 302
Lokalizacja: skadinnąd
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 17:21
amerykanie sa na tyle durni ,ze uwierzyli ze cos im grozi. wiec bush zajawia im sie tutaj jako silniejszy- swoj chlop z jajami gdzie kerry byl zbyt niezrozumialy- amerykanie boja wszystkiego czego nie sa w stanie zrozumiec, a kerry jest intelektualista.
paradoksalnie najwiekszym zagrozeniem niestety nie tylko zreszta dla amerykanow jest sam bush


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer icq YIM

Dołączył(a): 15 Lipca 2004
Posty: 515
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 22:16
Wiesz Gościu po 11 września jakoś im sie nie dziwie że oni uważają że coś im grozi.
Amerykanie uważają że walka z terroryzmem to regularna wojna i dlatego wolą prezydenta twardego i stanowczego. A na takigo kreuje się Bush, Kerry był zbyt anemiczny żeby z nim wygrać.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Maja 2004
Posty: 710
Lokalizacja: Słupsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Poniedziałek, 24 Stycznia 2005, 23:16
Święta prawda


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 06 Października 2004
Posty: 302
Lokalizacja: skadinnąd
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Wtorek, 25 Stycznia 2005, 00:09
taka swieta jak dzihad

nie zdziwilbym sie jakby on za tym stal. w koncu osama to stary biznes partner rodziny bush.
ten huj zeruje na strachu tych tumanow, ktory jest notorycznie podsycany przez massmedia z foxem na czele. wykorzystal ta tragedie w bardzo przewrotny sposob. yankesi pozegnali sie z wieloma swobodami obywatelskimi na wskros konstytucji w miare rzekomego bezpieczenstwa i wojny z terroryzmem, ktora jest swietnym pretekstem do wszczynania kolejnych inwazji
oficjalna lista ofiar z 11 wrzesnia wynosi- 3,063 nie liczac 19 porywaczy.
lista ofiar niedawnego tsunami- na razie doliczona sie 157,780- zabitych (z 10 krajow).
to najwieksza katastrofa jaka widzial dzisiejszty swiat -wyobraz sobie - to wydarzenie bylo w biezacym czasie pokazane jako specjalny raport w CNN przez jedyne - 3 MINUTY !!!!
911 bylo pokazywane na zywo dniami i nocami !!!
jedna z czolowych gazet nowojorskich na drugi dzien po katastrofie tsunami pierwsza strone poswiecila modelce Petrze Nemcowej, ktora przezyla uderzenie fali bedac na wakacjach w tajlandi. zlamala sobie kosc ogonowa i byla przewozona helikopterem. kim ona jest? prezydentem, liderem swiatowym?? nie- jebana supermodelka!
oto co pojawia sie na pierwszych stronach gazet w usa jezeli nie moga one byc spozytkowane jako propaganda polityczna.
wiesz co sie dzialo w mediach po 911 ?? jedna WIELKA PSYCHOZA STARCHU- oczywiscie obwieszczono ,ze to wogole irak sadama huseina za tym wszystkim stoi i w dodatku potrzymywano to po tym jak sie juz sam osama przyznal do winy.. zreszta inwazje na irak mieli juz i tak z gory zaplanowana zgola od roku
to jest jedna wielka sciema i manipulacja


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer icq YIM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Maja 2004
Posty: 710
Lokalizacja: Słupsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: BUSH do kwadratu! czyli przyczyny jego zwyciestwa???
  Wysłano: Wtorek, 25 Stycznia 2005, 00:15
Też prawda :)


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 15 ] 



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: flex139, Google [Bot], kopara, Majk, makaron, Manieq, pynchon i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.