Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 22 Czerwca 2018, 06:41


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1524 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 77  Następna strona
depresja 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2019
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 09:21
pomoc dla HPW jest prostsza (w sensie że przychodzi z problemem z bitami, który można jakoś ogarnąć, a nie jest to wszystko naraz w jednym poście) , Rupi super robotę zrobił że powiedział o tym bliskim i napisał o tym tu na ślizgu imo, terapia też super i :bowdown:

kwestia z samobójami zdaje się jest taka, że generalnie jak Twój bliski się chce zajebać czy ktokolwiek to to jest JEJ/JEGO decyzja i choćbyś siedział przy nim cały czas (niemożliwe) to jak będzie chciał to tak czy srak się w końcu zajebie i tak naprawdę nie masz na to za dużego wpływu, nie da się żyć pilnując kogoś non stop :dunno: poza tym szczerze pisząc bardziej bym się martwił o tych co nie mówią o tym, albo lurkują temat niż o tym piszą - poza tym kwestia prób atencyjnych, czy tego co mi kiedyś terapeutka powiedziała, że jak ktoś mówi że się chce zajebać to często to oznacza i ma podkreślić ogrom emocji, a sam fakt że o tym mówi jest raczej na plus, bo raczej jakby się chciał zajebać to by się zajebał.

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Ostatnio edytowano Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:09 przez spenserski, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 417
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 12:54
Właśnie dlatego stworzyli szpitale psychiatryczne, aby takich ludzi obserwować i leczyć, a na pewno nie dać im pola do popełnienia samobójstwa. Szpitale te nie powinny mieć takiej opinii jaką mają, bo nie siedzą tam tylko schizofrenicy, ale też ludzie, którym taki szpital uratował życie. Jeżeli typ ma takie otoczenie, że ma 7 prób samobójczych i nic, oni tylko patrzą, to mu współczuję, bo to jest kurwa patologia. Wszystko, tylko nie psychiatryk, przecież nasz Tomuś jest normalny, lubi tylko próbować się zabić regularnie, no japierdole. Tak samo ludzie z osobowością suicydalną, oni w ogóle nie powinni opuszczać szpitala. Uważam, że lepiej smutny syn czy brat w szpitalu, którego odwiedzać można i pogadać, niż kurwa syn czy brat w grobie po spotkaniu ze sznurem i krzesłem.

_________________
Przejdzie, przejdzie, ale chyba w ciąg.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2019
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:02
bardzo mocny post, pan Hardy. Osobiście nie znam takich przypadków hardkorowych i raczej pisałem o przypadkach bardziej atencyjnych. Ten fragment "Wszystko, tylko nie psychiatryk, przecież nasz Tomuś jest normalny, lubi tylko próbować się zabić regularnie," z naciskiem na słowo normalnie , wydaje mi się że porusza pewne wątki które są częścią większego spierdolenia, które dużej ilości ludzi robi kuku. "No jak to tak że psycholog i leki, przecież normalny, do pracy się weź, ogarnij się" przemiksowane przez "chłopaki nie płaczą i nie bądź cipą"

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Marca 2012
Posty: 2502
Lokalizacja: P-ń
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:06
trzymajcie sie ziomeczki

Rupi, będzie dobrze!

_________________
ksiaze bronek erynia djniemal pdw świat zza krat nie taki kolorowy


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2731
Lokalizacja: Galaxy far, far away
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:19
Cytuj:
Uważam, że lepiej smutny syn czy brat w szpitalu, którego odwiedzać można i pogadać, niż kurwa syn czy brat w grobie po spotkaniu ze sznurem i krzesłem.

No sory, ale ja uważam dokładnie na odwrót. Po chuj Ci gościu takie życie, że siedzisz zamknięty w czterech ścianach? Żeby bliskim było lżej?

_________________
Od kiedy wytrzeźwiałem, Hugo nie jest bossem.
Obrazek
#free_WSZYSCY


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 231
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:39
Ale ma przecież troche racji, w szpitalu taki chlop na lekach tez moze zatęsknic kiedyś za normalnym zyciem i jak go podleczą wyjść znowu do ludzi i docenić to ze moze znowu normalnie żyć.

Najgorzej to pozwolić sie swojemu dziecku odjebac i nic z tym nie robic, a druga sprawa to ludzie ktorzy są niebezpieczni dla otoczenia jak przyklad tego typa o ktorym kiedys tu pisalem ze cpał od gimnazjum i teraz ma taki zjazd i odjebalo mu do tego stopnia ze potrafi sie przypierdalac do zwyklych przechodniow jak wraca z miasta plus sto innych rzeczy...taka faza gosciu ale jak dla mnie to jest oddzial zamknięty a koles normalnie pracuje dopóki go nie wyjebią z nowej pracy i bywa ze chodzi nawet po kresce do roboty

_________________
my tu gadu gadu a w biedronce nadgodziny


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Sierpnia 2009
Posty: 2731
Lokalizacja: Galaxy far, far away
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 14:44
Jeżeli rozmawiamy o terapii z nadzieją na wyleczenie to owszem, racja. Można też zakładać, że zawsze jakaś nadzieja jest, ale po prostu czytając post hardiego odniosłem wrażenie, że przyjmujemy model "siedź tam do śmierci żebyś się przypadkiem po drodze nie odjebał" i stąd mój post :wink:

Chodzenie po kresce do roboty to dla Ciebie jakiś wielki wyczyn? :D
Oczywiście nie ma w tym nic chlubnego, ale zaufaj, że robi tak więcej ludzi niż myślisz.

Przypierdalanie się do przechodniów to oczywiście inna para kaloszy. Też znam typa co nafetowany w Holandii chciał odjebać swojego szefa nożyczkami, ale to patola już. Zresztą gość później też jakieś jazdy miał, z próbą samobójczą włącznie.

_________________
Od kiedy wytrzeźwiałem, Hugo nie jest bossem.
Obrazek
#free_WSZYSCY


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Marca 2011
Posty: 262
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 15:02
MoTyW napisał(a):
Chodzenie po kresce do roboty to dla Ciebie jakiś wielki wyczyn? :D
Oczywiście nie ma w tym nic chlubnego, ale zaufaj, że robi tak więcej ludzi niż myślisz.


Od siebie dopowiem, że z aż tak ekstremalnym przypadkiem się nie spotkałem, ale go nie wykluczam. Zawsze znajdzie się ktoś, kto albo ma gdzieś konsekwencje albo nie zdaje sobie z nich sprawy. A przykłady chlania przed/w trakcie roboty czy palenia to mógłbym też wyciągnąć z rękawa, jak każdy z resztą - dobrze wiemy gdzie żyjemy. :)

Co do kwestii wyżej to w Holandii eutanazja początkowo mająca dać możliwość skorzystania dla osób z nieuleczalnymi chorobami, często mocno wpływającymi na chorego stała się nowym narzędziem do popełniania samobójstwa. Osoba zarządzająca zezwoleniami przyklepuje wszystko, co tylko się tam pojawi. Czytałem ostatnio, że osoby z depresją też są przepuszczane - mimo, że da się z tego wyleczyć.

_________________
>>> wbita https://www.youtube.com/user/ComeoutTV <<<


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 1830
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 15:04
no i bardzo dobrze, że człowiek jest tam szanowany

_________________
I went to a store looking for something to buy
but they only sold paintings of the same sad guy
no, wait... this store sells mirrors


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 231
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 15:41
to juz moim zdaniem przesada i holendrzy tez za bardzo odlecieli z tym liberalizmem, ale z reguly jest tak ze jakis kraj musi wpasc z jednej w drugą skrajność i dalej jest chujowo, ciekawy jestem jak tam jest z dostępnością lekow bo jak slysze ze w polszy nie mozna kupic nawet hydroxyzyny bez recepty to sie cofam w rozwoju

Motyw...chodzenie do roboty jak chujowa by nie byla po twardych jest patologią i trzeba tępic takich ludzi bo jak ktoś mial blizsze relacje z ludzmi którzy ostro cpali to wie ze to jebane zwierzęta z malymi wyjątkami, niestety.

_________________
my tu gadu gadu a w biedronce nadgodziny


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 417
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 19:57
Motyw, tylko że człowiek który siedzi w tych czterech ścianach, bo miał np. 3 próby, nie zdaje sobie pewnie sprawy, że jest tak bardzo chory i że można z tego wyjść. Wiem, że temat jest trudny, bo dotykamy tu wolności człowieka, ale czy możemy mówić o jakimś wyborze w przypadku osoby chorej psychicznie? Ona widzi tylko opcję zabić się albo zabić się. Jako jej opiekuni powinniśmy zadbać o to, aby nie zrobiła sobie krzywdy, bo uważam że samobójstwa to 90% winy otoczenia i to najbliższego.

Zdrowy człowiek dąży do przeżycia, a chory zatraca ten prosty instynkt, bo chemia w mózgu nie działa tak jak należy i trzeba go wyprowadzić z tego stanu, a nie opowiadać szeptem na spotkaniach rodzinnych że synek taki niedorobiony zawsze, opóźniony i mułowaty od dzieciństwa, to już mu czwarta próba nie wyszła bo nic mu w życiu nie wyszło, no ale chuj, są inne sprawy, kredyty i robota, wyjazdy i rozjazdy, to nim się potem zajmiemy.

_________________
Przejdzie, przejdzie, ale chyba w ciąg.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 231
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 20:11
Cytuj:
bo uważam że samobójstwa to 90% winy otoczenia i to najbliższego



czasem to tez choroby albo problemy finansowe jak wjeżdżają jakieś powazne długi i kredyty, a i znalem historie typa który sie odjebal bo mu sie laska za granicą pusciła albo zostawila go miłość życia po paru latach, ale często jest tak jak piszesz że rodzina albo najbliżsi traktują jakiegoś gościa czy dziewczyne jak takie gówno ktoremu nic w życiu nie wyszlo i ktoś moze uwierzyć w to ze faktycznie nie zasluguje na godność czy zycie, klasykiem są też porównania do innych ludzi albo kolegów...popatrz ta Basia juz dwojka dzieci i taki piękny slub, a ten Zbychu to już trzecia praca i 5 koła na ręke a ty dalej studiów nie skończyles, znajdź sobie dziewczyne co ty pedal jesteś... :lol:

ogólnie ludzie są w swojej masie mocno popierdoleni i ja nauczylem sie juz po paru latach i wielu krzywdach byc po prostu takim jebanym chujem który nie patrzy czy jest to chlop z rodziny czy inny ziomek ktorego znalem 10 lat, jak mi nadepnie na odcisk to kończy sie szybko przyjaźń i sztuczne uśmiechy.

_________________
my tu gadu gadu a w biedronce nadgodziny


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 805
Lokalizacja: Olsztyn/Korsze
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 20:23
TMK co ostatnio daje, najpierw temacik jpd teraz depresja, sam dobry kątent

_________________
FPN napisał(a):
Teraz w bangerku będzie można follow upować 2cztery7, gdzie nawijali, że Pjus głuchy. My będziemy mogli nawinąć, że Runiek ślepy, a postuje ciągle


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Lipca 2012
Posty: 978
Lokalizacja: Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 21:12
No nie wiem ziomki jak chłop się wiesza przez to, że go dziewczyna rzuciła to jest zero winy z jej strony, po prostu się ratowała bo to nie był dobry partner do wspólnego życia. Każdy jest odpowiedzialny za siebie. Oczywiście ignorancja ze strony rodziny kiedy ktoś ma naprawdę duże problemy to kurestwo w czystej postaci.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Marca 2009
Posty: 3275
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 21:16
może być tyle przyczyn, że możemy teraz mieszać wszystkie proporcje czynników i każdy będzie miał rację, co tu rozkminiać
jedno jest pewnie - od wieków odbieranie sobie życia było uważane za coś ostatecznego i najgorszego, więc niezależnie od powodów raczej lepiej tego sobie nie robić. a jeśli pojawiają się takie myśli to coś nie gra i trzeba je jakoś zwalczyć - to głupstwo.
w o wiele bardziej przejebanych czasach samobójstw było mniej niż dziś w cywilizowanych krajach, bo kiedy życie jest naprawdę zagrożone mało kto myśli, że bez sensu jest je ratować.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Stycznia 2018
Posty: 295
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Czwartek, 8 Lutego 2018, 23:30
jaca napisał(a):
w o wiele bardziej przejebanych czasach samobójstw było mniej niż dziś w cywilizowanych krajach, bo kiedy życie jest naprawdę zagrożone mało kto myśli, że bez sensu jest je ratować.

no przecież proste że w jakiejś szwecji jest dziś więcej samobójstw niż w sudanie


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Kwietnia 2012
Posty: 744
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Wtorek, 13 Lutego 2018, 23:18
Sparowała mnie z jakąś dziewczyną 15 letnią na tinderze. Miła w opisie coś w stylu "dajcie mi xanax bo coś tam nie wytrzymuje (serio)". To sobie pomyślałem, że może się serio ktoś znaleźć kto da jej ten xanax z 2 ręki. Postanowiłem jej napisać coś umoralniającego, że to może uzależnić i lepiej tego nie brać, a już na pewno z drugiej ręki. No i jakoś rozmowa poszła że wolałaby kogoś przy sobie, że kto by ją chciał i że nieudana pierwsza miłość. Usłyszała od chłopaka jakieś tam niemiłe słowa i ponoć próbowała się zabić. No to jej napisałem, że to bez sensu, że na pewno ktoś będzie tęsknił, rodzice itp. a ona mówi że mają ją w dupie i że ją wyśmiali jak powiedziała że znowu chce chodzić do psychologa. Ogólnie wiadomo że dziecko i jakieś wyolbrzymienie głupot, ale takie bagatelizowanie przez rodziców jest przerażające. No i nie chcę mi się tam młodej pocieszać i chyba nie jestem odpowiednią osobą do tego, ale z drugiej strony jestem jakiś taki empatyczny i w sumie nie wiem co jej napisać.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 805
Lokalizacja: Olsztyn/Korsze
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Wtorek, 13 Lutego 2018, 23:20
Jak jesteś empatyczny to i tak to zrobisz mordo



i to nie jest nic złego, zrób to kurwa



pzdr

_________________
FPN napisał(a):
Teraz w bangerku będzie można follow upować 2cztery7, gdzie nawijali, że Pjus głuchy. My będziemy mogli nawinąć, że Runiek ślepy, a postuje ciągle


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 270
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Wtorek, 13 Lutego 2018, 23:36
Zwłaszcza, że tinder, to wysyp realnych osób, które są szczere do bólu.
Zrób to kurwa, nie znasz się, możesz zaszkodzić ale zrób to kurwa.
Runiuś już tu polecał leczenie narkomaństwa narkomaństwem, więc słuchaj go, bo zna się na ludziach i na życiu.
A swoją drogą...15 lat...serio?
Ciekawe co by było, gdyby nawet to była prawda i to dziecko targnęło się na swoje życie i ktoś zacząłby szperać w jej "rozmowach" i stwierdził, że ktoś jej zaszkodził swoim pierdoleniem. Ktoś mógłby mieć problem.
Zrób to kurwa.

_________________
Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani:)

И скучно, и грустно, и некому морду набить


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Kwietnia 2012
Posty: 744
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: depresja
  Wysłano: Wtorek, 13 Lutego 2018, 23:47
No nic głupiego jej nie napiszę, ale tak nagle jej też nie zleje. Jakoś nie pisałem z wielką ilością dziewczyn na tinderze, a już drugi raz się spotykam z takim rozpaczliwym zwróceniem na siebie uwagi, bo jak inaczej można nazwać pisanie takich rzeczy obcym ludziom.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1524 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 77  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.