Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Sobota, 21 Października 2017, 20:17


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 396 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Chujowy dzień, a u Was? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: Wtorek, 25 Lipca 2017, 22:30
sinobrody napisał(a):
Twoja dziewczyna Cię teraz potrzebuje. Dacie radę, oboje, wierzę w Was!

Podbijam. Wsparcie jest teraz najważniejsze i wiem to z własnego doświadczenia. W takich chwilach, bez względu na wszystko, trzymam kciuki, żeby było dobrze. Trzymaj(cie) się.

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1432
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: Wtorek, 25 Lipca 2017, 22:34
Jutro spotykam się z ukochaną po 10 dniach rozłąki, ulga.

_________________
Nie gadamy więcej dzwonie do niej ona tlenem,
Znowu do mnie mówi że mam długie przyrodzenie


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 509
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: Wtorek, 25 Lipca 2017, 22:39
Matt napisał(a):
Dowiedziałem się o raku trzustki mojej dziewczyny. Chce mi się ryczeć kurwa, czuję wkurwienie na cały ten zjebany świat. Mamy wspólnych znajomych, więc prosiła żebym nikomu póki co nie mówił, ale muszę gdzieś to wyrzucić bo mnie to tak rozpierdala od środka że nie wiem co ze sobą zrobić.


o kurwa nie wiem co napisać,mimo że się nie znamy to wstrząsnęło mnie to co napisałeś w chuj,bądź ziomku przy niej,potrzebuje cie teraz najbardziej,dacie radę trzymam kciuki


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2013
Posty: 3885
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 26 Lipca 2017, 02:34
Co do "tajemnicy" to w chuj rozumiem Twoją lubą. Trzymajcie się!


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 19 Marca 2009
Posty: 366
Lokalizacja: Zgorzelec\Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 26 Lipca 2017, 13:25
Miałem podobny lot i możliwość wygadania się komuś jest mega ulgą. Trzymajcie się tam i wierze że będzie dobrze !

_________________
Choć życie ciąży a psycha siada nie mogę się poddać to moja zasada


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2016
Posty: 1162
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 26 Lipca 2017, 19:27
O kurwa.. Trzymaj się Matt, dacie radę razem!

_________________
Szok napisał(a):
przecież oblanie pisemnego polskiego jest niemożliwe, chyba że mylisz granice nałkowskiej z granicami eldo


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 4906
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 26 Lipca 2017, 22:40
trzymaj się stary

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Lutego 2005
Posty: 3299
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 08:33
Matt napisał(a):
Dowiedziałem się o raku trzustki mojej dziewczyny. Chce mi się ryczeć kurwa, czuję wkurwienie na cały ten zjebany świat. Mamy wspólnych znajomych, więc prosiła żebym nikomu póki co nie mówił, ale muszę gdzieś to wyrzucić bo mnie to tak rozpierdala od środka że nie wiem co ze sobą zrobić.


Trzymaj się, ziomek. Nie wiem, co bym ze sobą zrobił, jakby mnie spotkała taka sytuacja :(

_________________
http://soundcloud.com/palmer_eldritch2
http://skwer.org


Powrót do góry
Zobacz profil profil na myspace profil na lastfm

Dołączył(a): 01 Stycznia 2017
Posty: 67
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 14:54
Matt napisał(a):
Dowiedziałem się o raku trzustki mojej dziewczyny. Chce mi się ryczeć kurwa, czuję wkurwienie na cały ten zjebany świat. Mamy wspólnych znajomych, więc prosiła żebym nikomu póki co nie mówił, ale muszę gdzieś to wyrzucić bo mnie to tak rozpierdala od środka że nie wiem co ze sobą zrobić.


jeśli będzie prowadzona jakaś zbiórka na leczenie - daj znać. myślę,że parę osób na pewno będzie chciało pomóc. trzymaj się!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 442
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 15:05
Również mnóstwo wytrwałości życzę, pozytywne myślenie wam kurewsko pomoże mordko, mojej koleżanki mama wyszła z tego dość sprawnie, ale ważne, żeby się nie załamywać, trzymaj się i uściskaj panne, pozdro!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 818
Lokalizacja: xddddddddddddddddddddddddddd
Ostrzeżenia: 3
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 15:24
chujowy dzień dzisiaj bo postawiłem pare meczów z ligi mistrzów i na stówe nie wygram xD

_________________
800 postów [V] - 07.09.2017

TEABE napisał(a):
klękaj suko ssij kutas


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 442
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 15:40
co stawiałeś? to też sobie puszczę i oboje będziemy mieli chujowy


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 818
Lokalizacja: xddddddddddddddddddddddddddd
Ostrzeżenia: 3
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 15:48
9 meczów xD między innymi Legie i Napoli (Napoli vs Bayern turniej AUDI CUP)

_________________
800 postów [V] - 07.09.2017

TEABE napisał(a):
klękaj suko ssij kutas


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 442
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 15:50
ja zagrałem X2 na Astanę, więc ktoś z nas na pewno będzie miał chujowy dzień :D


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 818
Lokalizacja: xddddddddddddddddddddddddddd
Ostrzeżenia: 3
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 20:31
ehh jeszcze legia nie zdążyła przegrać a ja już przegrałem kupon
ciągle czegoś mi brak, jak miałem nic to byłem szczęśliwszy

_________________
800 postów [V] - 07.09.2017

TEABE napisał(a):
klękaj suko ssij kutas


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Marca 2013
Posty: 496
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Chujowy dzień, a u Was?
  Wysłano: Czwartek, 10 Sierpnia 2017, 18:15
Męczy mnie kurwa caly dzien, part 2 kac kupy daje o sobie znac, brzuch jebir a jeszcze mnie czeka 3h jazdy autobusem zanim sie wysram, ja pierdole


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 396 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Finesta, henry chinaski, krzysiekwfd, michael7, Moxx, Runiek, Tsuko i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.