Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Wtorek, 19 Czerwca 2018, 17:08


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3381 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 170  Następna strona
Podróże/wycieczki/zwiedzanie 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2014
Posty: 3744
Lokalizacja: Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 21:04
To współczuję, jakbyś miał więcej czasu na zwiedzanie to polecam się wybrać na półwysep Gower i zobaczyć Mumbles czy Three Cliff Bay.
Mi polecił Pteh (jeszcze raz dzięki) jak pierwszy raz sie wybierałem do Swansea i naprawdę warto.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=R-kmmwu14ws


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 Listopada 2009
Posty: 2062
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 21:27
czy w swansea jest fajnie? bo moje jedyne skojarzenie z tym miastem to Swansea Love Story

i przy okazji pytanie, skąd polecacie wyskoczyć z Rzymu na jakąś jednodniową wycieczkę? póki co wymyśliłem Florencję i Orvieto

_________________
WYGRYWAMY ŻYCIE, NIE PYTAJ JAK LECI


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Czerwca 2009
Posty: 1114
Lokalizacja: Otwock
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 21:41
kazikson napisał(a):
Dziękuję pan @pynchon za odpowiedź

Tymczasem odświeżyła się moja rezerwacja w aplikacji SASa, KLM i LOTu XD, gdzie widnieją na jednej rezerwacji wszystkie 3 loty. Wychodzi na to, że bagaż poleci do miejsca docelowego, a moje pytania były patrząc z perspektywy czasu bezcelowe.

Choć z drugiej strony chyba muszę zadzwonić do agenta, co on mi odpierdala z pisaniem 2 X TICKET przy numerze rezerwacji, gdzie reszta załogi nie ma takiej adnotacji nawet.


Pozdrawiam


To że w systemie odprawowym masz wszystkie segmenty razem nie znaczy wcale, że masz je na jednym bilecie. W systemie rezerwacyjnym równie dobrze mógłbyś mieć 3 oddzielne bilety i rezerwacje. Jest to natomiast dobry prognostyk, pamiętaj tylko żeby w Cardiff dać obsłudze znać, że docelowo lecisz do Gdańska - nadadzą go tam jeżeli będą mieli techniczną możliwość. Różnie bywa w przypadku dwóch linii, ale mam nadzieję, że będzie OK - z tego co pamiętam LOT ma umowy bagażowe ze wszystkimi liniami ze SkyTeamu.

edytuję: Chociaż tak teraz czytam FAQ na stronie KLM i chyba jesteś w pupie:

https://www.klm.com/travel/gb_en/prepar ... /index.htm
Cytuj:
When transferring, you only need to collect your baggage and check it in again for your connecting flight, if:

You have purchased 2 or more tickets from different airlines that have dissimilar conditions


Nie zaszkodzi zapytać w check-in.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano środa, 2 Sierpnia 2017, 21:57 przez essaywhuman?, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Czerwca 2014
Posty: 3744
Lokalizacja: Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: środa, 2 Sierpnia 2017, 21:52
Poskro napisał(a):
czy w swansea jest fajnie? bo moje jedyne skojarzenie z tym miastem to Swansea Love Story

bardzo fajnie, chociaż najlepsze jest okolica, m. in.:
Mumbles:
Spoiler:

Oystermouth Castle:
Spoiler:

i Three Cliff Bay:
Spoiler:

W samym mieście fajny klimat, ale miejscami brud na ulicach straszny, tak jak we Florencji do której masz zamiar się wybrać, w której od Santa Maria del Fiore po Ponte Vecchio jebie szczochem, niestety.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=R-kmmwu14ws


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 21 Marca 2010
Posty: 348
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Czwartek, 3 Sierpnia 2017, 17:19
https://polakpotrafi.pl/projekt/pieszy-trawers-papui-nowej-gwinei

były znajomy chce dokonać szalonego tripu, wspomóżcie Panowie !

https://www.animamundiproject.com/
tu są podane ich kolejne planowane podróże


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Stycznia 2012
Posty: 2086
Lokalizacja: interzone
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Czwartek, 3 Sierpnia 2017, 20:24
e-begpacking :/

_________________
i'll bring the bottle and you bring your glasses, so you can see what hit ya


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 188
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Piątek, 4 Sierpnia 2017, 12:18
Kolega obcokrajowiec wybiera się na weekend do Łodzi. Polecacie jakieś fajne miejsca do zobaczenia?

_________________
INSTAGRAMEK : )


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Czerwca 2007
Posty: 6443
Lokalizacja: pokój na bliskim wschodzie
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Piątek, 4 Sierpnia 2017, 12:26
Stronę wcześniej masz.

_________________
sieah. napisał(a):
Cieszę się, że Kendrick już podobnie oceniany jest jak A$AP Rocky.
Czekam aż moda na spuszczanie się nad nim minie, a na pewno minie, patrząc na los La Coka Nostra (płyta roku 2009) na forum SLG.
Dzięki za uwagę.


https://www.siepomaga.pl/sercezosi


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 Grudnia 2008
Posty: 63
Lokalizacja: WWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Piątek, 4 Sierpnia 2017, 12:33
witam panowie, nie wiem czy to dobry temat, ale moze ktos z Bialegostoku pomoze, tak sie sklada, ze bedziemy tam przejazdem na weekend i moze ktos polecic jaki obecnie klub jest najbardziej na topie? Gdzie najlepiej mozna sie pobawic, wynajac loze i przychodza spoko ludzie? z gory wielkie dzieki!

_________________
wwa miasto rapu, miasto przestepstw


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Października 2009
Posty: 9971
Lokalizacja: białystok dziwko
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Piątek, 4 Sierpnia 2017, 16:07
Nie ma takiego

_________________
Twenty-four seven, three-sixty-five, pussy stays on my mind.

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 194
Lokalizacja: krew kurwa rzygi pisuary rozjebane
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Sobota, 5 Sierpnia 2017, 15:12
Po ponad dwóch tygodniach podróżowania autostopem po Szkocji mogę szczerze polecić ten kraj jeśli ktoś lubi wszechobecną naturę bez tłumów ludzi. Można wyjść w góry na cały dzień i nikogo nie spotkać. Jak ktoś lubi jeździć samochodem/motocyklem/rowerem też warto, piękne drogi przez pustkowia często przypominające klimat Islandii lub USA. I wiele innych rzeczy, którymi można się cieszyć. Jakby ktoś kiedyś potrzebował informacji to służę pomocą


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 295
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Niedziela, 6 Sierpnia 2017, 20:22
Odwiedził ktoś Szczecin w ten weekend? Chciałbym poznać opinię turystów o regatach.

Spoiler:

_________________
Piwko pod lonta, klasyka jak stary Pol-Hasz, łza się zakręciła..szkoda, że to już historia


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 184
Lokalizacja: Konin
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Poniedziałek, 7 Sierpnia 2017, 07:15
^ Byłem w sobotę kilka godzin w Szczecinie i widziałem te masztowce z daleka, ale i tak robiły zajebiste wrażenie.
A byłem w Szczecinie, ponieważ wylądowałem na tamtejszym lotnisku po wcześniejszym zaliczeniu tej zacnej miejscówki w Norwegii:
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 5105
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Wtorek, 8 Sierpnia 2017, 10:58
Jadę za miesiąc do budapesztu, jak najlepiej ogarnąć forinty? Wymienić na euro w poldonie i na miejscu znowu z euro? Czy pierdolic to i płacić kartą?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 754
Lokalizacja: warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Wtorek, 8 Sierpnia 2017, 11:02
ja bym płacił kartą, ale w razie czego wziąłbym coś na wymianę


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Października 2009
Posty: 9971
Lokalizacja: białystok dziwko
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Wtorek, 8 Sierpnia 2017, 11:07
A nie najprościej wymienić złotówki na forinty? Możesz to zrobić tutaj i w Budapeszcie. Zakładam ze nie wiesz ile możesz na to przeznaczyć, ale możesz wymieniać złotówki na miejscu.

_________________
Twenty-four seven, three-sixty-five, pussy stays on my mind.

Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 5105
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Wtorek, 8 Sierpnia 2017, 19:23
A to luz, myślałem że będzie problem u nas w kantorach z forintami

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Sierpnia 2011
Posty: 592
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Czwartek, 10 Sierpnia 2017, 23:11
wybieram się na travisa do Krakowa, także będę miał 3 dni, żeby sobie coś porobić oprócz imprezki, coś polecacie szczególnie w tym pięknym mieście?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 5105
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Czwartek, 10 Sierpnia 2017, 23:18
wawel i sukiennice

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 22 Listopada 2009
Posty: 1060
Lokalizacja: londyn albo krakow
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Podróże/wycieczki/zwiedzanie
  Wysłano: Piątek, 11 Sierpnia 2017, 04:56
spędzić 3 dni na kazimierzu/Zakrzówku > iść na ten koncert

polecilbym tez pojscie na szoty do pijalni ale pewnie bedzie tam zlot całej hołoty przed/po koncercie

(od siebie mogę polecić też starą zajezdnię bo bardzo dobre jedzenie i piwo, a oprócz tego to gdzieś niedaleko tego placu na kazimierzu z foodtruckami jest taki fajny pub z duzym wyborem piwa, nie pamietam juz dokladnie gdzie to bo bylem tam w nocy i znajomi mi go pokazali)


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 3381 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 170  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: esdoen i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.