Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 20 Października 2017, 06:27


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6996 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 346, 347, 348, 349, 350  Następna strona
PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd. 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Września 2012
Posty: 437
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 19:02
Finesta, tak z ciekawości i bez przypierdolki, skąd taka pilna i desperacka potrzeba znalezienia pracy?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Listopada 2011
Posty: 1019
Lokalizacja: polsza c
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 19:55
Podejrzewam, że ogarnął "bon zasiedleniowy" w pośredniaku i teraz potrzebuje roboty bo mu hajs zapierdolo

_________________
R.U.S napisał(a):
nie jestem hastlerem, wierzę w miłość


Obrazek
http://www.last.fm/user/Badtripz
https://soundcloud.com/rapybitybletyfify


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm

Dołączył(a): 23 Września 2013
Posty: 980
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 20:53
w Poznaniu do magazynów amazona i 16,5zł na godzine i 4 dni pracy. obiadki i dowoz w cenie. polecam każdemu kto tutaj narzeka na pracę za minimalną.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 21:12
Oszczędności z pisania tekstów raperom się kończą albo rodzice powiedzieli: dość!

Ja pierdolę, tak się czyta ten temat m.in. odnośnie nocek i człowiek łapie się za głowę. Nazwę można zmienić na: jak nie znaleźć pracy i czemu życie jest takie do dupy.

Najgorsza rzecz jaką można sobie zafundować w pracy, to nic nie robienie. Jeszcze za czasów, kiedy nie było tak wszechobecnego neta, smartfonów i największą rozrywką związaną z komórką było granie w węża, człowiek sam sobie organizował zajęcie w przypadku nudnej pracy. Potrafiłem robić rzeczy, które nie należały do moich obowiązków (co zresztą szybko się opłaciło), bo brak zajęcia, to największa katorga. Robiąc paręnaście lat temu w hotelu jako "reagujący", bo nie miało to związku z ochroną, tylko na prywatne zlecenie, miałem do wyboru siedzieć w cieplutkim pomieszczeniu, patrzeć w tv z 3-4 programami, czytać gazety i czasem pospacerować albo...np. zimą odśnieżyć chodnik, ulepić bałwana i gadać sobie z pracownikami (za co akurat się trochę przypierdalano, bo im więcej ludzi, tym bardziej wesoło).
A tu rozkminy czy kawa czy redbull czy heroina czy medytacja. Czy lepiej na 22 czy na 23, a może lepiej 22:33. Co robić nad ranem, jak się wysrać, ile spać, czy picie o 7 to zło czy spoko itd. Serio?

Niedługo nie będziecie wiedzieli jak w ogóle żyć...jak oddychać.

Nie wspominając o tym, że mało kto zaczyna od pozycji prezesa Orlenu i pewną drogę trzeba przejść. Amen.

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Stycznia 2015
Posty: 866
Lokalizacja: Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 21:18
Ale kumasz, że do pracy idziesz nie na tydzień, dwa, miesiąc, tylko generalnie starasz się zaczepić na jakiś dłuższy okres, z perspektywami? Pomijam ludzi, którym brakuje do pierwszego i poszukują pracy byle mieć co do garnka włożyć. A to, że ludzie wybrzydzają to normalne, nikomu się nie widzi brać czegokolwiek jak leci, bo potem motywacji zero do roboty, a nie sądzę, żebyś rozmawiał z 17-latkami, którzy szukają sobie pracy dorywczej.

_________________
Nulla è reale, tutto è lecito
musicxperience.blog.pl -> czasem coś naskrobię.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 21:37
Ezio_Wroclaw napisał(a):
A to, że ludzie wybrzydzają to normalne.

O właśnie... Normalne, dla bananów z pięknymi grzywami. Tak myślący kiedyś zderzą się z rzeczywistością i wybrzydzanie nie będzie już takie...normalne.

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 Lipca 2012
Posty: 3146
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 21:58
za moich czasow to czlowiek robil za darmo i w ogóle sie cieszyl ze praca byla


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Stycznia 2005
Posty: 8395
Lokalizacja: Z Zielonej Góry
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 22:06
pykpyk napisał(a):
za moich czasow to czlowiek robil za darmo i w ogóle sie cieszyl ze praca byla


:lol: :lol:


face kick chyba całe życie pracowałeś za 1000zł i masz jakiś ból dupy, że ludzie szukają dobrej pracy a nie biorą się za pierwszą możliwą okazję


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 22:16
Popytaj ślizgerów, oni wiedzą najlepiej jak wygląda moje życie:) Mylisz ból dupy z szyderą ale dorośniesz, zrozumiesz. Robię za darmo i jestem z siebie dumny, bo nikt więcej mi nie zaoferuje. Czasem dopłacam.

Ale może da niektórym do myślenia, że jak rodzice rozpierdolą się gdzieś samochodem i zginą, to hehe się skończy:)

Mimo wszystko życzę zdrowia waszym rodzinom, obyście mogli żerować na nich 100 lat i jeden dzień dłużej. Pozdrawiam!

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Października 2011
Posty: 1333
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: Wtorek, 10 Października 2017, 22:24
Gimboy napisał(a):
Team pierwsza zmiana here
przez trzy miesiące w życiu pracowałem na dwie zmiany, no kurwa ta druga zmiana od 14 do 22 to był jakis dramat, nie widziałem zadnego pozytywu w tej sytuacji
Ogolnie pracuje na jedną zmianę, mam sie zjawić między 7 a 9, ale często wbijam sobie na 6 i cenie sobie bardzo taką zagrywkę
Poranna mgiełka, nie ma kurewskiego korka ludzi pracy, wchodzę sobie na luzaku i moge na spokojnie spić kawe
I jak wtedy jak sie uda wyjsć o czasie czyli o 14 to jest KLASA, no a np czasem jak musze wbić na 9 i kisne do 17 to po 15 jak juz większość ludzi wychodzi, zaczynaja sie myśli samobójcze



W sumie propsy, bo mam podobnie, to znaczy też w tych godzinach mam się zjawić, ale nigdy nie mogę się zmobilizować żeby wstać tak rano. Mam wrażenie, że będę senny w ciągu dnia (nie wiem, może, kurwa, powinienem iść spać wcześniej niż północ). Inna sprawa, że jak chcę wyjść z pracy wcześniej, to też nie mam problemu, więc i tak jak coś np. muszę załatwić albo gdzieś podjechać, to nie tracę tej okazji ze względu na późne przychodzenie do pracy.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 Listopada 2011
Posty: 1019
Lokalizacja: polsza c
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 16:36
face kick napisał(a):
Popytaj ślizgerów, oni wiedzą najlepiej jak wygląda moje życie:) Mylisz ból dupy z szyderą ale dorośniesz, zrozumiesz. Robię za darmo i jestem z siebie dumny, bo nikt więcej mi nie zaoferuje. Czasem dopłacam.

Ale może da niektórym do myślenia, że jak rodzice rozpierdolą się gdzieś samochodem i zginą, to hehe się skończy:)

Mimo wszystko życzę zdrowia waszym rodzinom, obyście mogli żerować na nich 100 lat i jeden dzień dłużej. Pozdrawiam!




:lol: :lol:
>szydera
>dorosłość
>robię za darmo
>czasem dopłacam
>jestem z siebie dumny

Twoi starzy wkręcili bajere, że rozjebali się gdzieś samochodem, a tak naprawdę spierdolili zacząć nowe lepsze życie gdzieś gdzie nie muszą przebywać w otoczeniu takiego dzbana jak Ty.

_________________
R.U.S napisał(a):
nie jestem hastlerem, wierzę w miłość


Obrazek
http://www.last.fm/user/Badtripz
https://soundcloud.com/rapybitybletyfify


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 Czerwca 2015
Posty: 774
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 17:04
retrox napisał(a):
Finesta, tak z ciekawości i bez przypierdolki, skąd taka pilna i desperacka potrzeba znalezienia pracy?


a przeprowadziłem się do Krakowa i za niedługo skończą mi się pieniądze które były na to przeznaczone

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Lipca 2009
Posty: 2342
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 18:00
Drmz napisał(a):
face kick napisał(a):
Popytaj ślizgerów, oni wiedzą najlepiej jak wygląda moje życie:) Mylisz ból dupy z szyderą ale dorośniesz, zrozumiesz. Robię za darmo i jestem z siebie dumny, bo nikt więcej mi nie zaoferuje. Czasem dopłacam.

Ale może da niektórym do myślenia, że jak rodzice rozpierdolą się gdzieś samochodem i zginą, to hehe się skończy:)

Mimo wszystko życzę zdrowia waszym rodzinom, obyście mogli żerować na nich 100 lat i jeden dzień dłużej. Pozdrawiam!





>szydera
>dorosłość
>robię za darmo
>czasem dopłacam
>jestem z siebie dumny

Twoi starzy wkręcili bajere, że rozjebali się gdzieś samochodem, a tak naprawdę spierdolili zacząć nowe lepsze życie gdzieś gdzie nie muszą przebywać w otoczeniu takiego dzbana jak Ty.
Trochę mi się nie komputeruje te jego promowanie pracowania jak śmieć za pieniądze poniżej ludzkiej godności i te późniejsze wyjeżdżanie o tym jak "zabraknie rodziców". Jeżeli teraz ktoś będzie się na to godził, to będzie wspierał chujowy Januszowy biznes i będzie promował takie śmieciowe miejsca pracy, a tak to po prostu za jakiś czas znikną.

Raczej trzeba dążyć do tego żeby nie pracować w takich miejscach w razie jakbyśmy nie mogli na nikogo innego liczyć, że mam pomoże.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 18:56
Canibus napisał(a):
(...)jak "zabraknie rodziców". Jeżeli teraz ktoś będzie się na to godził, to będzie wspierał chujowy Januszowy biznes i będzie promował takie śmieciowe miejsca pracy

...albo zdechnie z głodu. Pracujesz za 7zł/h - jesteś śmieciem.
Wyciągnąłem od Mamy dyszkę na 4 browary, z kolegami będę mógł się pośmiać z tych śmieci co pracują za te 7 zeta. Co za leszcze! A teraz pożycz ktoś 2,5zł, bo niedopity jestem. Jutro oddam, pościemniam coś Mamie. Patrzcie, znowu idzie jakiś śmieć co pracuje za 7zł/h...haha! O 23 wraca po 8h z marnymi 56zł...lamus jak nic. Około 1700zł frajer miesięcznie zbiera, tyle to kosztuje moja klawiatura, którą dostałem od rodziców. O kurwa, jutro nie oddam ci tej kasy, bo poprosiłem Mamę o farbowanie włosów.
Szanujcie się przyjaciele i nie wspierajcie 'Januszowego biznesu', bo póki są rodzice, lepiej honorowo wyżebrać kasę od nich. Tyle lat w nieświadomości...

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1430
Lokalizacja: rosherun
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 19:01
O kim ty piszesz face kick

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
JA PIERNICZE JA PIERDOLE


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm

Dołączył(a): 07 Grudnia 2013
Posty: 1834
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 19:28
face kick napisał(a):
Canibus napisał(a):
(...)jak "zabraknie rodziców". Jeżeli teraz ktoś będzie się na to godził, to będzie wspierał chujowy Januszowy biznes i będzie promował takie śmieciowe miejsca pracy

...albo zdechnie z głodu. Pracujesz za 7zł/h - jesteś śmieciem.
Wyciągnąłem od Mamy dyszkę na 4 browary, z kolegami będę mógł się pośmiać z tych śmieci co pracują za te 7 zeta. Co za leszcze! A teraz pożycz ktoś 2,5zł, bo niedopity jestem. Jutro oddam, pościemniam coś Mamie. Patrzcie, znowu idzie jakiś śmieć co pracuje za 7zł/h...haha! O 23 wraca po 8h z marnymi 56zł...lamus jak nic. Około 1700zł frajer miesięcznie zbiera, tyle to kosztuje moja klawiatura, którą dostałem od rodziców. O kurwa, jutro nie oddam ci tej kasy, bo poprosiłem Mamę o farbowanie włosów.
Szanujcie się przyjaciele i nie wspierajcie 'Januszowego biznesu', bo póki są rodzice, lepiej honorowo wyżebrać kasę od nich. Tyle lat w nieświadomości...


jak można zarabiać 1700 mając 7zł/h?

_________________
Jeśli życie to dziwka, to ten świat moim burdelem


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 422
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 19:31
michael7 napisał(a):
face kick napisał(a):
Canibus napisał(a):
(...)jak "zabraknie rodziców". Jeżeli teraz ktoś będzie się na to godził, to będzie wspierał chujowy Januszowy biznes i będzie promował takie śmieciowe miejsca pracy

...albo zdechnie z głodu. Pracujesz za 7zł/h - jesteś śmieciem.
Wyciągnąłem od Mamy dyszkę na 4 browary, z kolegami będę mógł się pośmiać z tych śmieci co pracują za te 7 zeta. Co za leszcze! A teraz pożycz ktoś 2,5zł, bo niedopity jestem. Jutro oddam, pościemniam coś Mamie. Patrzcie, znowu idzie jakiś śmieć co pracuje za 7zł/h...haha! O 23 wraca po 8h z marnymi 56zł...lamus jak nic. Około 1700zł frajer miesięcznie zbiera, tyle to kosztuje moja klawiatura, którą dostałem od rodziców. O kurwa, jutro nie oddam ci tej kasy, bo poprosiłem Mamę o farbowanie włosów.
Szanujcie się przyjaciele i nie wspierajcie 'Januszowego biznesu', bo póki są rodzice, lepiej honorowo wyżebrać kasę od nich. Tyle lat w nieświadomości...


jak można zarabiać 1700 mając 7zł/h?


Musisz przepracować 243h w miesiącu i masz :D a face wyciągniety z rzeczywistości i dla niego mieć oszczędności to coś dziwnego i brać pracę obojętnie jaką gdzie najniższa krajowa jest 13 brutto czyli z 9 zł no kurwa co za typ xD

_________________
Snap: svlv1
Instagram: svlv96


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 235
Lokalizacja:                           
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 20:20
michael7 napisał(a):
jak można zarabiać 1700 mając 7zł/h?

Trzeba jak śmieć robić non stop. Proste. A teraz wybaczcie, idę zarabiać pisaniem tekstów dla Peji, Tedego i Notorious'a i obstawić, że Islandia wygra MŚ w Rosji, bo kurs rewelacyjny, a zawsze wygrywam i czuję, że tak będzie.
Póki co, żegnam w tym temacie szlachto, bo dyskusja jałowa i wiadomo, że tylko śmiecie robią za 7 zeta.
Mamo...

_________________
Gorsza od tymina, jest spięta łódzka blondyna:)

Proszę mnie nie obrażać, bo strasznie mnie to rani. :lol:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 2498
Lokalizacja: Thais
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 20:31
facecik za każdym razem jak już nie ma nic do powiedzenia
"no elo idę się zająć swoim super żyćkiem mam lepsze rzeczy do roboty a wy tu dalej <wstaw jakąś nędzną ironię opartą na poprzednich postach>"

_________________
I might need to move to Atlantis, cause my mind's too outlandish

KTO PRAWILNY TEN NIEWINNY


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Września 2010
Posty: 628
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: PRACA - rozmowy kwalifikacyjne itp. itd.
  Wysłano: środa, 11 Października 2017, 20:43
kurwa pojedynek facecik vs wyimaginowany oponent jest po prostu piękny xd


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6996 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 346, 347, 348, 349, 350  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.