Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Niedziela, 24 Czerwca 2018, 21:44


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
E-papierosy rozumisz 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 893
Lokalizacja: NO/BHA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:06
Robiłem kilka podejść do tego, ale na dłużej niż 3 tygodnie nigdy mnie nie pochłonęło.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Kwietnia 2010
Posty: 431
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:09
pisak1337 napisał(a):
Robiłem kilka podejść do tego, ale na dłużej niż 3 tygodnie nigdy mnie nie pochłonęło.



A co miałeś za sprzęty? Mnóstwo osób sie zniechęca, bo kupuje dziadostwo jakieś


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 893
Lokalizacja: NO/BHA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:16
Bardzo możliwe, że to jest główny powód. W moim wypadku też była to dosyć budżetowa opcja, do stówki chyba.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 412
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:23
Jest tutaj ktoś kto ma iJusta 2 i nie zjebał mu się przycisk?

_________________
brak pracy wkurwia tu tak samo jak sama praca


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Maja 2010
Posty: 505
Lokalizacja: H-ka/Sz-n
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:45
Jest :lol:

_________________
http://www.facebook.com/efenrazdwa


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 422
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 12:57
gohome napisał(a):
ziomki jest cos lepszego od https://e-dym.pl/promocje/1398-zestaw-e.html za podobny hajs?


I co, warto tego gnoja brać na pierwszego eszluga? Parę razy jarałem buchy od koleżanki z jakiegoś czegoś, niby fajnie niby nie, nie wiem. Dobre jest to, że duże chmury wychodzą, normalnym papierosem takich nie zrobisz, ale smak taki sobie. Nie wiem więc, czy na pewno się wkręcę w vapowanie. Kupiłbym to, parę smakowych likwidów i co, to wszystko? Czy są jakieś ukryte koszty?
Mocno epapieros jebie po płucach? Chcę zrobić kondycję, więc normalne rzucam, ale jeśli e-para nie sieje spustoszenia, to myślę, żeby się nim wspomagać w trudnych chwilach, gdy głód nikotynowy da się we znaki.

_________________
You need to git up, git out and git something
Don't let the days of your life pass by


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4404
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 16:02
Zakładając, że grzałki nie spalisz, nie rozjebiesz baterii, czy przycisku i tak dalej to ukrytych kosztów nie ma.

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 422
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 16:13
Nie no, wiadomo, nie mówię o takich przypadkach, że coś się popsuje. Ale dokupić od razu do niego grzałkę (co ile mniej więcej trzeba je wymieniać? jak brać, to jedną, czy od razu więcej?)? I jeszcze mam takie pytanie, głupie, ale jednak - jak np. zaleję sobie liquidu kawowego i najdzie mnie ochota na np. miętowy, to muszę najpierw tamten kawowy wypalić do końca, czy jak to się odbywa?

_________________
You need to git up, git out and git something
Don't let the days of your life pass by


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2012
Posty: 266
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 16:26
Rocco napisał(a):
gohome napisał(a):
ziomki jest cos lepszego od https://e-dym.pl/promocje/1398-zestaw-e.html za podobny hajs?


I co, warto tego gnoja brać na pierwszego eszluga? Parę razy jarałem buchy od koleżanki z jakiegoś czegoś, niby fajnie niby nie, nie wiem. Dobre jest to, że duże chmury wychodzą, normalnym papierosem takich nie zrobisz, ale smak taki sobie. Nie wiem więc, czy na pewno się wkręcę w vapowanie. Kupiłbym to, parę smakowych likwidów i co, to wszystko? Czy są jakieś ukryte koszty?
Mocno epapieros jebie po płucach? Chcę zrobić kondycję, więc normalne rzucam, ale jeśli e-para nie sieje spustoszenia, to myślę, żeby się nim wspomagać w trudnych chwilach, gdy głód nikotynowy da się we znaki.


w tej cenie proponuję jednak coś takiego:
https://e-dym.pl/pl/nowosci/1886-50w-va ... &results=5

dwie grzałki w zestawie, to na plus. możesz regulować sobie moc, od której głównie zależy chmura
jak wlejesz mentola to lepiej żebyś wypalił go do końca albo wylał i najlepiej przemył atomizer bo np. mięta i kawa to tak skrajne smaki że na pewno smak zostanie


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2015
Posty: 170
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 17:51
ja pierdolę jak wy możecie polecać tego ijusta, to gówno jebane co wali bobrem od pierwszego bucha, gdzie grzałki to jest jakiś kurwa dramat, przecież to gówno najchujowsze, fuj, nie polecam

_________________
Ja w kieszeni noszę pliki siana, pije szampana
a ty tyskie, w kielni masz słonia na szczęście
siedem pięćdziesiąt i nic więcej


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 Maja 2010
Posty: 505
Lokalizacja: H-ka/Sz-n
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 19:23
Rocco napisał(a):
gohome napisał(a):
ziomki jest cos lepszego od https://e-dym.pl/promocje/1398-zestaw-e.html za podobny hajs?


I co, warto tego gnoja brać na pierwszego eszluga? Parę razy jarałem buchy od koleżanki z jakiegoś czegoś, niby fajnie niby nie, nie wiem. Dobre jest to, że duże chmury wychodzą, normalnym papierosem takich nie zrobisz, ale smak taki sobie. Nie wiem więc, czy na pewno się wkręcę w vapowanie. Kupiłbym to, parę smakowych likwidów i co, to wszystko? Czy są jakieś ukryte koszty?
Mocno epapieros jebie po płucach? Chcę zrobić kondycję, więc normalne rzucam, ale jeśli e-para nie sieje spustoszenia, to myślę, żeby się nim wspomagać w trudnych chwilach, gdy głód nikotynowy da się we znaki.


Gdy przesiadłem się ze zwykłego patyka za 80zł na iJusta byłem pod wrażeniem ogromnej chmury jaką generuje i jak to jebie po płucach. Zalałem sobie od razu 18mg i myślałem że pierdolnę na zawał. To był błąd. Tylko 6mg do niego i generalnie nic się nie dzieję (miesiąc go używam). Ukrytych kosztów tu nie ma. Zwróć uwagę na to, czy gabaryty Ci nie będą przeszkadzać (noszenie w kieszeni) i radzę kupić sobie gumki ochronne na atomizer bo przy większym upadku masz gwarancję, że pęknie. Z przeciekami nie ma większych problemów. Jakbyś kupił, staraj się uważać na przycisk włączający, lubi się zaciąć albo po prostu umrzeć. Ostatnia sprawa to spalanie. Zwykle w mniejszych fajkach 10ml liquidu wystarczało mi na 4-5dni. Teraz styka na 2 dni :lol:

_________________
http://www.facebook.com/efenrazdwa


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 412
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 20:40
Książę Goldszus napisał(a):
ja pierdolę jak wy możecie polecać tego ijusta, to gówno jebane co wali bobrem od pierwszego bucha, gdzie grzałki to jest jakiś kurwa dramat, przecież to gówno najchujowsze, fuj, nie polecam
A zalewasz grzałkę przed zakręceniem w te otwory? Czy wkręcasz i od razu ciśniesz z chmurą? Bo jak tak to nie dziw się że się smaży od razu. Trafiłem teraz do niego grzałkę, 0.5 oporność z tego co pamiętam i od trzech tygodni taki sam smak, zero bobra. Dużo ludzi poleca grzałki milda wave do niego bo te dedykowane to faktycznie jak się czyta to loteria i albo się trafi dobrą albo chujową.

Co do przycisku to pytam bo mi już zaczyna działać "na dotyk" a mam go niecałe dwa miesiące, jak niedawno stałem w kolejce w edymie to dwóch gości przede mną oddawało do gwarancji właśnie przez przycisk :lol: . Na niego nie da się kurwa uważać, normalne użytkowanie, delikatnie go naciskałem wiedząc że lubi się spierdolić a i tak się spierdolił. Na szczęście gwarancja to uwzględnia. Szkoda bo gdyby nie to była by super efaja.

_________________
brak pracy wkurwia tu tak samo jak sama praca


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2015
Posty: 170
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 20:48
Zalewam, generalnie i tak palę normalne cały czas, bo ijust za bardzo mnie wkurwia, a też brałem z polecenia, jak zjebał mi się istick. Co do grzałek, raz mi się zdarzyło kupić od razu 10 w dwóch blistrach po 5 bodajże, zalewałem otwory jak i od góry troszkę tak jak polecają na forach dla e-przygrywów i 2 pod rząd się tak zesmażyły i do śmieci, teraz kupiłem wave 0,5 i powiem Ci, że mam wrażenie że rzeczywiście lepiej to działa niż te niby oryginalne, ale grzałka "nie łączy" od razu po naciśnięciu tylko przycisku tylko +/- po sekundzie, dziwne to zjawisko. W każdym razie z e-papierosami bawiłem się dużo czasu i polecanie komukolwiek ijusta2 na pierwszy e-papieros bardzo zrazi go do e-papierosów, bo to wali tak strasznie po płucach i gardle że nie ma opcji żeby ktoś chciał to palić

_________________
Ja w kieszeni noszę pliki siana, pije szampana
a ty tyskie, w kielni masz słonia na szczęście
siedem pięćdziesiąt i nic więcej


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 412
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Niedziela, 24 Kwietnia 2016, 21:09
No w sumie racja że iJust raczej nie dla początkujących, z drugiej strony jak czytałem na jakimś forum temat o nim to było kilka głosów że dopiero on dawał na tyle mocnego kopa że normalnych się nie chciało palić. Ja w sumie do tej pory leciałem na spinnerach i innych najpopularniejszych bateriach z e-dymu a clearomizer miałem nautilusa mini. I normalnie paliłem liquidy 18mg gdzie 10ml starczało mi może na dwa dni a paląc iJusta 6mg to jest max, z resztą i tak czasem mnie krztusi chmura z niego. Ogólnie jak ktoś planuje jego zakup to od razu polecam przestawić się na bazę+aromat bo taniej wychodzi. Ja od dwóch lat kupuję Inawere VPG+ i jest ok.

_________________
brak pracy wkurwia tu tak samo jak sama praca


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 25 Listopada 2007
Posty: 90
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016, 10:10
z taniochów tylko joyetech aio :joint:

_________________
rap


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 422
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016, 10:24
Już miałem tego ijusta w koszyku, ale zrezygnowałem :lol: E-papierosy chyba rzeczywiście nie są dla mnie. Za dużo kombinowania. Np. sam fakt, że ijusta jedni chwalą, nawet na youtube widziałem pozytywne recenzje z kraju i ze świata, ale np. Książę mówi, że chujnia i nie warto. I nie wiem, co robić. Jak ktoś poleca jakieś analogowe szlugi, to chuj tam, kupię paczkę, najwyżej stracę 15 ziko i tyle, a jak mam kupić elektroniczną zabaweczkę za circa 150 złotych i ma mi się nie spodobać, to lipa. A z drugiej strony popróbowałbym tych różnych smaków liquidów i podoba mi się robienie chmurek... Muszę to przemyśleć. :lol:

Śmieszny filmik - WEJP NEJSIOOOO

_________________
You need to git up, git out and git something
Don't let the days of your life pass by


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1887
Lokalizacja: 10 12 14 Bureau
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016, 10:40
możesz sie przejść ziomeczku do sklepu z epapierosami i sobie popróbować. najlepiej jakiś duży typu edym, unikaj raczej tych gówien w centrach handlowych

ja ostatnio po wypaleniu 3 paczek w 2 dni stwierdziłem że jebać szlugi i kupiłem zestawik spinner + aspire. bardzo fajnie sie sprawuje, 0 problemów

_________________
możesz mi mówić daquan
YOUNG NIGGA SHIT, NIGGA WE DONT AGE


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Września 2010
Posty: 1090
Lokalizacja: chiraq
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Poniedziałek, 25 Kwietnia 2016, 14:51
ja sobie teraz tym chmurze https://e-dym.pl/pl/nowosci/1185-subox- ... bialy.html i polecam :)
grzalka 0,5

_________________
ヾ(⌐■_■)ノ♪ ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ) (─‿‿─)
I make one brick turn to two, I know a trick

https://soundcloud.com/jawor


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 1506
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Wtorek, 26 Kwietnia 2016, 17:09
to w końcu są bardziej szkodliwe od zwykłych czy nie?


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2012
Posty: 412
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: E-PAPIEROSY ROZUMISZ
  Wysłano: Wtorek, 26 Kwietnia 2016, 20:01
Poruszałem kiedyś temat zamuły ale bez odzewu to może teraz ktoś się wypowie :) . Wy też macie tak że przez używanie efajki jesteście bardziej zamuleni? Zauważyłem że jak byłem wolny od nikotyny to miałem full więcej energii. Co do szkodliwości to czasem mnie to zastanawia i już w chuj razy próbowałem rzucić ale nic z tego, przecież to uzależnia jak ja pierdole, przynajmniej mnie. Ledwo oczy otworzę rano - fajka, jadę samochodem - fajka, w pracy - z 5ml spokojnie idzie z dymem. 18mg nie robi na mnie żadnego wrażenia i mogę wapować non stop i zero nudności czy coś od nikotyny. Największym paradoksem jest to że niby ma to pomóc w rzucaniu palenia a i tak jest w chuj osób które wapują a nigdy nie paliły normalnych fajek, a jak widzę jaki hajs niektórzy wydają na to w edymie to głowa mała.

_________________
brak pracy wkurwia tu tak samo jak sama praca


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 623 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Sidd aka AlbatrBoss i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.