Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 15 Listopada 2019, 10:58


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Battlefield V 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2394
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 09:48
Jakie piękne te mapy są i jaki piękny system zniszczeń :oops: ta animacja przy wykrwawianiu się jest tak bardzo siadająca w głowę, że wydaje mi się że będzie mocno ponuro. W ogóle inna paleta barw niż w jeden, mniej mitycznie a bardziej radiowo jest zdaje się. Rura na narviku koło F i to wejście po torach koło B :bowdown:

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Maja 2018
Posty: 257
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 10:56
Wbilem wczoraj planowo na pol godziny zobaczyc jak tam wyglada ten bf, wyszedlem po 3 godzinach. No musze przyznac, ze jeden z lepszych bfow, na tyle dobry, ze rozwazam nawet kupno w dniu premiery.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 15:24
Ograłem dość dobrze betę, nie powiem wciągnęła mnie, moje wrażenia są bardzo pozytywne. Widziałem dużo negatywnych opinii, w sumie gra wywołuje mieszane odczucia, z przewagą chyba tych złych. Mi natomiast się podoba i to bardzo. Szkoda, że gra od strony stylistycznej nie trzyma się tak wiernie realiom jak np. Red Orchestra, byłby to ogromnie klimatyczne, ale jest jak jest i prawdę powiedziawszy w czasie gry nie zwraca się takiej uwagi na obecność czy to kobiet, czarnych, skośnookich, głupich modeli niektórych klas itp. itd. Jestem wielkim miłośnikiem II WŚ i bardzo żałuję, że poszli w tę stronę, ale w czasie gry się o tym wcale nie myśli, o ile nie przesadzą i te skiny będą w miarę jak w BF1, bez śmiesznych udziwnień i rzeczy nie pasujących do realiów to niech już będą.

A co mi się tak podoba? O grafice, konstrukcji i wyglądzie map jak i samej miodności strzelania raczej nie będę wspominał, bo to oczywiste. A z innych rzeczy przede wszystkim to, że na zwykłych serwerach wreszcie brak spotowania i znaczników 3d z oznaczeniami wroga, prosty zabieg, który już dawno powinien zniknąć z serii, a który był tylko na serwerach hardcore, których niestety zawsze było mało. Dalej brak rozbłysku z lunety snajpera, wolniejsze poruszanie się, ograniczona ilość amunicja u żołnierza jak i w pojazdach, brak widoku zabójcy na kamerze pośmiertnej, animacje postaci, to padanie, czołganie się na plecach, odrzuty po większych eksplozjach, bieg w niskiej pozycji, dźwięki nurkujących myśliwców, wieżyczki w czołgach, które już nie przesuwają się natychmiast razem z ruchem myszki. Fajnie też, że medyk ma w podstawowym wyposażeniu strzykawkę, nie zajmuje slotu na dodatki i nie musimy jej wybierać, wystarczy, że podejdziemy do rannego i przytrzymamy odpowiedni klawisz. Dużym plusem, który chyba pojawił się przy okazji BF1 jest też system punktacji stawiający na grę objectiv.
Ogromnie też podoba mi się tryb operacji. Super motyw i klimat w nocnym lądowaniu na spadochronie na tak pięknej mapce i wysadzanie dział. Mam nadzieję, że reszta operacji też będzie miała jakieś nietypowe dla siebie zadania. W tym momencie aż się prosi o D-Day, gdzie w pierwszym dniu operacji, a w przed dzień uderzenia naszym zadaniem jest wylądować na tyłach w nocy i tam wysadzić działa 88, im lepiej nam pójdzie tym więcej ticketów podczas właściwego lądowania, albo inne udogodnienia, jak np. mniejszy ostrzał artyleryjski na plaży. No było by miodnie.

Z minusów to oprócz bugów takich jak rag dolle, jak i to, że czasem coś nie działa jak powinno to na pewno problemy z klasami takimi jak medyk i wsparcie. Obie mogą wspomagać towarzyszy, natomiast nie da się uleczyć siebie jak i zaopatrzyć w amunicję z tych małych paczuszek, którymi się rzuca. Wracając jeszcze do medyka, to zauważyłem, że mało osób wybiera tą klasę, nie wiem z czego to wynika, czy ze względu na broń, ale rzadko zdarzało się, że ktoś mnie podniósł. Nie wiem czy przez to, że teraz podnoszenie nie trwa ułamek sekundy tylko jakąś chwile, co swoją drogą uważam za plus. Przy okazji podnoszenia, podczas ekranu wykrwawiania przydało by się, aby móc zawołać kogoś w pobliżu, bo grając medykiem czasem sam miałem problem z tym, że nie wiedziałem, a w pobliżu ktoś leżał, jakoś tak mało to czytelne i intuicyjne. W ostatnim BFie o wiele lepiej to wyglądało. Mogła by też być możliwość krótkiego przeczołgania się podczas umierania, kosztem zmniejszenia czasu oczekiwania na pomoc, mogło by to być całkiem przydatne. Biednie też wygląda jazda czołgami, a raczej to, że przy kontakcie z niektórymi obiektami, jak np. pojazdy na mapie w Rotterdamie potrafią wystrzelić w powietrze. Nie wiem czy to naprawią, ale bieda straszna, taki fajny silnik, zniszczenia, a nie można przejechać czołgiem po stojących na drodze autach.

Nie jest to pewnie wszystko o czym pamiętam, może coś jeszcze napiszę. W każdym razie gra mi się bardzo dobrze i na pewno kupię na premierę.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2394
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:14
deintegro06 napisał(a):
brak widoku zabójcy na kamerze pośmiertnej,

w jeden też tak było przecież, że tylko obrys pokazywało skąd dostałeś, a tu jest taki zamglony zarys

co do medyka to ja wczoraj nie mogłem grać jako on, pokazywało mi że slot nie istnieje a mogłem innymi klasami się wpierdalać na te same sloty. a jak leżysz to czasem się da zawołać a czasem nie, znaczy da się zwolnić to wykrwawianie i postać tak rękę podnosi zakrwawioną i czasem zawoła, że to słyszysz sam a czasem se tak leży (to ujęcie jak się leży i wykrwawia i krzyczy takim rwanym głosem jest tak przeszywające i przerażające, że o chuj, nie wiem czy nie najlepsze wykorzystanie FPP ever, znaczy może przesadzam, ale no poruszające to jest w chuj i zaskakująco mocno mnie pierdolnęło)

a klimat i resztę to pewnie będziesz miał w kampanii, a nie w trybie multi, kampania w jedynce bardzo ładna była, tu spodziewam się że będzie ponuro w chuj.

Normandia była w COD WW2 jako otwarcie gry, więc nie wiem czy tu się połaszą, ale może i

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:33
No tak, chodzi o to, że nie ma już dokładnego obrysu i z tego co zauważyłem, gdy wróg jest za przeszkodą nie dostrzeżemy nawet tej mgiełki. A jak oberwiemy od kogoś z większej odległości to już naprawdę ciężko dostrzec skąd padł strzał, znamy tylko kierunek. Dla mniej bardzo duży plus.

W moim poprzednim poście zapomniałem jeszcze wspomnąć o systemie budowania fortyfikacji, bardzo fajna nowość. Jeszcze tego nie sprawdziłem, więc nie jestem pewien, ale chyba wsparciem możemy stawiać dodatkowo stacjonarne lkm-y itp. jak i budować zniszczone punkty z zapasami jak i inne dodatkowe fortyfikacje niedostępne dla innych klas.

Z jedną rzeczą tylko nie mogę dojść, jak przywołać zrzut zaopatrzenia jako dowódca drużyny, albo ostrzał rakietowy?


Powrót do góry
Zobacz profil
Mistrz Typera EPL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 11985
Lokalizacja: slizgawka.eu
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:34
nie jest to żaden plus bo będzie tylko potęgował kamperke

_________________
http://slizgawka.eu/


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2394
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:37
fajnie się buduje, znaczy ja lubię to że się rusza młoteczkiem i coś się tworzy, ale no ja lubiłem też naprawiać czołgi w jedynce i pojazdy i robi mi to coś w emocje pozytywnego, że wow budowanko, uszanowanko. Tylko nie umiem zmieniać tego systemu za chuja, nie umiem w sensie przechodzić od broni do budowania do dodatkowych gadżetów i wczoraj na Rotterdamie tak zapierdalałem z młoteczkiem póki mnie nie zajebali klikając wszystko co się dało i nie umiałem wyjść z młoteczka (pewnie w singlu to jakoś zgrabnie wplotą w uczenie się).

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lutego 2016
Posty: 823
Lokalizacja: Korriban
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:46
masz problem z kamperem? zabij go :twisted:

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2394
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 16:50
a jak sam jesteś kamperem? :shock: :eek:

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 17:03
instinct napisał(a):
nie jest to żaden plus bo będzie tylko potęgował kamperke


Po części i może do tego zachęca, ale niska ilość amunicji może być na to jakąś radą. W każdym razie przyzwyczaiłem się do gier typu RO, czy Insurgency, albo do trybu hardcore w BF, tam takich rzeczy nie było. Tak fajniej można flankować, czy zachodzić od tyłu, bez tego, że zaraz po Ciebie przyleci ktoś kogo przed chwilą sprzątnąłeś. A jak sam ginę gdzieś w jednym miejscu, wiem, że trzeba znaleźć inną drogę, albo coś pokombinować z dymnymi, których swoją drogą tak mało osób rzuca jakby nie byli świadomi jak bardzo użyteczny jest to granas. A przykampić też czasem można, a nawet trzeba :wink: o ile nie jest się graczem, który cały mecz jest reconem leżącym gdzieś daleko na tyłach, który gówno ustrzeli, choć k/d może i ma na plus, ale kończy w drugiej połowie tabeli, taki gracz jest bez żadnego pożytku dla drużyny. Dla takich ludzi szkoda slotu na serwerze, coś sobie tam uciuła gdzieś daleko schowany i nic więcej. Dobry kamper ci utrudni grę, ale działa no korzyść swojej drużyny, a na takich i tak są zawsze jakieś sposoby, tym bardziej, że nie jest to gra korytarzowa jak cs czy inne. Działo to w dwie strony.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Lutego 2016
Posty: 823
Lokalizacja: Korriban
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 18:06
spenserski napisał(a):
a jak sam jesteś kamperem?


rozwiązanie jest tylko jedno :!:
Co do granatów dymnych zgadzam się. Używam ich w BF4 i dziwi mnie fakt, że mało osób(jak już napisałeś) ich używa.
BF V fajne, pogram pewnie jak złożę nowego PC

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Piątek, 7 Września 2018, 19:10
Bo dużo osób gra na pałę niestety. Jeżeli chodzi o dymne w v to chyba niestety, ale tylko medyk i zwiadowca mogą ich używać. Teraz się dopatrzyłem i nie widzę opcji odblokowania u innych klas, tak jak w poprzedniej części. Na operacjach przy ataku był to dla mnie jeden z najczęściej wykorzystywanych granatów, jak nikt inny nie silił się, aby zadymić jakiś obszar. Co dla mnie jest dużym minusem, tym bardziej, że często zmieniam klasy w czasie meczu, w zależności od sytuacji. Mam nadzieję, że w normalnej wersji będziemy mieli co do tego dowolność w wyborze granatów.

Jak wspominałem mało osób gra medykami, postanowiłem całą operację nim zagrać, w sumie dołączyłem na początku drugiego dnia, tak wynik mógłby być ciut lepszy ;) Punkty lecą jak szalone, oczywiście jeżeli wiadomo do czego ta klasa służy, dymne oczywiście nieocenioną pomocą w zdobywaniu zawalonego mostu. Nieskromnie przyznam, że gdyby nie moja pomoc właśnie ze smołkami wątpię, abyśmy dali radę pchnąć dalej, bo dosyć dobrze się bronili. Atakowaliśmy, co prawda nie udało nam się zwyciężyć, na ostatnim etapie, brakowało cały czas przejęcia jednego punktu, ale pierwszy raz mvp na operacji, właśnie dzięki medowi i tylko w jeden dzień operacji :D i 2 miejsce pod względem ilości przejęć punktów.

Obrazek
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 Listopada 2014
Posty: 1661
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Sobota, 8 Września 2018, 18:31
Zagrałem dwie rundy i całkiem fajne ale ja gram z tych EA strzelanek tylko w bety i mam wrażenie, że to jest dosłownie ta sama gra, nieważne czy to battlefront czy battlefield, to wyglada i czuć jaby to była ta sama gra, raczej nie kupię bo bez ekipy to się słabo gra w takie gry.

_________________
Dinozaury i w ogóle.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 2394
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Sobota, 8 Września 2018, 19:21
No Ci sami ludzie robią i ta sama mechanika więc no w sumie to jest ta sama gra tylko coraz ładniejsze zniszczenia i kombinacja z broniami i czasami. Słyszałem, że mają zmienić nazwę na Bolofield od następnej edycji.

_________________
https://kasetablog.wordpress.com - jak na razie, nowy adres, po przeprowadzce, zobaczymy jak dalej.


Powrót do góry
Zobacz profil
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 Kwietnia 2006
Posty: 3752
Lokalizacja: Gdańsk
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Sobota, 8 Września 2018, 21:26
Grało mi się jakoś przyjemniej niż w jedynkę. Za jakiś rok pewnie kupię, za full price - szkoda mi hajsu. Niech już zrobią nowy engine i wydadzą Bad Company 3.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Niedziela, 9 Września 2018, 12:28
spenserski napisał(a):
fajnie się buduje, znaczy ja lubię to że się rusza młoteczkiem i coś się tworzy, ale no ja lubiłem też naprawiać czołgi w jedynce i pojazdy i robi mi to coś w emocje pozytywnego, że wow budowanko, uszanowanko. Tylko nie umiem zmieniać tego systemu za chuja, nie umiem w sensie przechodzić od broni do budowania do dodatkowych gadżetów i wczoraj na Rotterdamie tak zapierdalałem z młoteczkiem póki mnie nie zajebali klikając wszystko co się dało i nie umiałem wyjść z młoteczka (pewnie w singlu to jakoś zgrabnie wplotą w uczenie się).


Budowanie jest pod "t" i aby z niego wyjść wystarczy wybrać cokolwiek z wyposażenia, po prostu nacisnąć 1,2 itp i zmienić na broń.

Bolo napisał(a):
Zagrałem dwie rundy i całkiem fajne ale ja gram z tych EA strzelanek tylko w bety i mam wrażenie, że to jest dosłownie ta sama gra, nieważne czy to battlefront czy battlefield, to wyglada i czuć jaby to była ta sama gra, raczej nie kupię bo bez ekipy to się słabo gra w takie gry.


Niestety nie mam porównania do BF3 i 4, ale jeżeli chodzi o poprzednią część to niby to samo, ale raczej podobieństwo wynika z silnika gry, grafiki, hudu itp. Porównując gameplay to dwie zupełnie inne gry. Zupełnie inne tempo, time killing, zachowanie broni, inne rozwiązania. Samo poruszanie się i korzystanie z pojazdów to niebo, a ziemia. Tu czuć masę, wieżyczka nie obraca się momentalnie, idzie swoim tempem i goni ruch myszy, amunicje mamy limitowaną, nie możemy naprawić pojazdu na 100%, uszkodzenia wpływają na możliwości i czuć, że trudniej się prowadzi dany pojazd. Aby uzupełnić amunicję i dokonać większych napraw trzeba wrócić do bazy. Sporo jest takich zmian.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Października 2008
Posty: 1385
Lokalizacja: kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Wtorek, 11 Września 2018, 08:02
ja kupuję na bank na PS4 :) jakby ślizg miał ochotę skleić jakiś klan czy po prostu zbijać się na wspólne strzelanie do nazioli to zapraszam

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 565
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Wtorek, 13 Listopada 2018, 00:10
Jestem po prologu i powiem, że jaranko jest opór. Fajna sprawa, że kilka historii.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Czerwca 2016
Posty: 646
Lokalizacja: CK
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Battlefield V
  Wysłano: Czwartek, 15 Listopada 2018, 00:05
Singla nie ruszyłem, nie interesuje mnie w tej serii, a jeżeli ma to być kosztem sieciowego trybu gry to mogło by go wcale nie być. Przejdę sobie kiedyś jak nie będzie działał net.

Za to multi :bowdown: Co prawda póki co jest sporo bugów technicznych, czy to w gameplayu, ale które raczej spokojnie do naprawienia. Jest trochę rzeczy, które mi się nie podobają, ale mimo to jestem pozytywnie zaskoczony i to bardzo. Gra od bety zmieniła się. Na start mamy magazynek więcej, od razu apteczkę. Np. taka destrukcja na którą narzekałem, w końcu działa tak jak należy, samochody na takim Rotterdamie można pięknie miażdżyć ciężkimi czołgami itp. Widoczność graczy została poprawiona, jak i oznaczenia, także w końcu medycy zaczęli podnosić, jak i członkowie drużyny. Także zniknął problem z małą ilością medów. Elementy związane z stylistyką skinów, wcale nie są jakieś przesadzone, a wręcz przeciwnie, całkiem ładne, albo i ładniejsze, i do tego utrzymane w realiach. Ubolewam, że gra nie trzyma się tak realiów, oryginalnych mundurów, ale już bez przesady. Seria nigdy do tego nie aspirowała, nawet taki bf 1942 miał sporo błędów pod względem wiarygodności, albo pojawiania się broni czy pojazdów w konkretnych bitwach, gdzie dane uzbrojenie nie miało prawa być obecne. A jeżeli to ma utrzymać grę to jestem na tak. Co więcej twórcy poszli po rozum do głowy i po stronie osi nie można wybrać czarnych, ani azjatów. Płeć, jak i wygląd postaci dla każdej z klas i każdej strony możemy ustawiać dowolnie, możliwości wyboru jest całkiem sporo.
Największymi zaletami za to jest chyba sama przyjemność z grania. Wiem często jest duży chaos, ale ta miodność z gry i strzelania. Nie wiem o co chodzi, czy to, że nie ma markerów 3d, jest mniejszy ttk, czy coś innego, ale coś jest. Do tego jeszcze te mapy, jestem pod dużym wrażeniem, bo raz, że są świetnie zaprojektowane, to do tego w ultra detalach robią robotę. Taki np. zdewastowany Rotterdam, arras, powyginana stal czy inne :bowdown: Gdyby nie katastrofalny marketing i przeróżne decyzje myślę, że mógłby to być najlepszy bf, a tak tylko jestem ciekaw jak się rozwinie dalej wsparcie dla tej gry


Powrót do góry
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.