SLG FORUM
http://slizg.eu/

FIFA 18
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=10&t=45137
Strona 117 z 123

Autor:  Piters [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 00:12 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

To i tak dobre trafy

Autor:  Cz4rny1337 [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 00:22 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Dobry wieczor,
przyszedlem Wam tylko powiedziec, ze warto zrobić SBC na Pana Andersa Christiansena gdyż jest on super, a kosztuje to z 17k max [ja dalem 10, bo przy okazji trafilem typa co pogonilem od razu za 5k].
I przypominam, ze od rzeczonego Pana więcej in-game statsów maja tylko legendy i to nie wszystkie tylko 12. Co prawda nie szaleje ze wzrostem, ale jebać, kurwa 99 agility, 96 balansu, stamina 96, zapierdala pchelka wez go kurwa zlap.

A i gram nim z ławki wiec jak ktos sie uprze i go wcisnie z jakims Wassem IF to moze nawet lepiej byc

macie jeszcze 20h tylko.

pozdrawiam cieplutko, nie przegapcie tej okazji

ps
troche slabo, ze 3* slabszej nogi, ale i tak laduje brameczki i odbiera pileczki


btw jebac EA, Smolov w tym sezonie 3 mecze z 2 bramkami [w tym z Dynamo wykrecil sam 2:0, oraz jeden mecz to 2 br+1asysta] i zadnego IF'a. Kurrrr

Autor:  Jarekk [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 11:42 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Cz4rny1337 napisał(a):
Jareczku, ostatnio ktoś na wykopie radził, żeby przestawić sobie strzały na manualne. Masz teraz tydzień na ćwiczenie z AI [z wlaczonym tym trenerm i strzalka], potem kilka meczy online i typ wykrecil jakis tam kozak [jak na niego] wynik w WL, bo po prostu dobrze gral, ale mial problem z konczeniem akcji, ktore lecialy w bramkarza/slupki. Uzywa tylko wspomagania jak sa lagi. Mysle, ze jest to jakas droga na Twoj problem

A powiedzcie mi, jak czesto uzywacie krzyzyka/A czyli pressingu gracza ktorym sterujecie? Ja w 17 oduczylem sie totalnie i pod tym klawiszem mam pressing kolegi z druzyny, ale niestety w 18 nie dziala on tak kozacko jak poprzednio. Teraz pare razy probowalem uzyc i potrafi pomoc wlasnie w takich sytuacjach stykowych/wolnej pilki.


No ja kiedyś zmieniłem sobie strzały na manualne, chyba w fifie 17, to nie mogłem w ogóle w bramkę trafić, więc szybko odpuściłem. Ale w sumie na bota w skład batels czemu by tego nie spróbować???? jest jeszcze opcja, że ja za mało wychylam gałkie bo teraz jak gram sobie offline w SB to wychylam dużo bardziej i częściej wpada (na bota). No nic, popróbuję różnych rozwiązań

a co do pressingu kolegi to zauważyłem, że sporo ludzi gra w ten sposób, że jeśli piłka jest w środku pola, to przełączają się na obrońcę i trzymają pressing kolegi (RB/R1) i wtedy pomocnik przeszkadza w podaniu, a oni obrońcą przewidują podania. sam póki co mało tego próbuję, bo zanim się przełączę na tego, kogo chcę, to akcja już jest w moim polu karnym

Autor:  terra [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 15:34 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

nowa łatka, niestety nie mam wersji w języku polskim


Obrazek
Obrazek

Autor:  McKenzie [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 16:56 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

SBC ważne mecze dziś o 18 jak tydzien temu czy to ruchoma data?

Autor:  banger [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 18:36 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Piłkarz wchodzący z ławki na 6 zgrania dostaje normalnie premie do statystyk czy nie? xd

Autor:  speedmiki [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 19:27 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Można sobie ustawić swoje szybkie zmiany?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  terra [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 19:31 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

w fucie? nie

Autor:  Lowrider [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 19:45 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

jak tam sbc? u mnie if thauvin za mm i isco za te śmieszne internationale, całkiem gites

Autor:  dreamy [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 19:46 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

banger napisał(a):
Piłkarz wchodzący z ławki na 6 zgrania dostaje normalnie premie do statystyk czy nie? xd

wchodzisz na futhead/futbin, szukasz sobie danego zawodnika ktorego masz na lawce, dajesz mu styl gry i tam w individual chemistry wpisujesz to 6 lub 10 i pokaze Ci liczbowo ile doda mu atrybutow na tym i na tym przykladzie

Autor:  makaron [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 20:05 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Lowrider napisał(a):
jak tam sbc? u mnie if thauvin za mm i isco za te śmieszne internationale, całkiem gites


u mnie mertens tylko. no i gameiro mnie strollował bo myślałem, że griezmann będzie.

Autor:  lydathegreat [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 20:18 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Jeremi Boateng i Forsberg jakiś w dziwnych kolorkach

ea to marka

Autor:  Cz4rny1337 [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 20:47 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Lord Bendtner raczej zostanie POTY swojej ligi, takze raz mozecie inwestowac [ale juz pewnie jest hajp], dwa ale bedzie OP ta jego karta, czuje to XD

smolov bramka z hiszpania, po przerwie dorzuca jeszcze 2 i w koncu dostaje kurwa IF'a i nakuriwam nim

Autor:  woland [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 20:51 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

U mnie takie gówno za mm, że już nawet nie pamiętam co tam było :evil:

Autor:  McKenzie [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:04 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

U mnie za sbc + Brazylia v Argentyna gówno obsrane :-(

Autor:  raptowny [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:13 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

Znowu nic, pierwszy tydzień miałem nawet dwa walkouty od tamtego czasu to jedynie Rashford. Tak nic wartego więcej niż 10k

Autor:  Cz4rny1337 [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:16 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

u mnie dembele [z barcy] dzis z argentyna-brazylia[zrobionego z tego co bylo w klubie], ale wczoraj z sbc Ajaxu i z tego nowego international gowno

Autor:  lydathegreat [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:18 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

te sbc z pojedynczymi spotkaniami reprezentacji tak jak np. brazylia - argentyna teraz to na jakiej zasadzie są w ogóle wybierane? niemcy - francja to rozumiem

i jak długo mają być, wiadomo coś?

Autor:  Hajper [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:28 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

lydathegreat napisał(a):
te sbc z pojedynczymi spotkaniami reprezentacji tak jak np. brazylia - argentyna teraz to na jakiej zasadzie są w ogóle wybierane? niemcy - francja to rozumiem
i jak długo mają być, wiadomo coś?


One są w ramach tego eventu road to glory z tymi nowymi kartami, pewnie do piątku bo wtedy te karty nie będą już do trafienia

u mnie najlepszy banega, a jak zobaczyłem argentyna cam to już myśłałem, że dybala :lol:

Autor:  Lowrider [ Wtorek, 14 Listopada 2017, 21:32 ]
Tytuł:  Re: FIFA 18

jbc to tam na drugiej stronie tego road to glory jest złota wymiana z gwarantowanym 81+

Strona 117 z 123 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/