SLG FORUM
http://slizg.eu/

Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=10&t=36988
Strona 1 z 144

Autor:  Northim [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 09:35 ]
Tytuł:  Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Nowy Wiesiek został zapowiedziany. I to z takimi informacjami, że nie dowierzam. Błagam tylko, żeby tego nie spieprzyli, bo będzie o to łatwo przy tak wysokich ambicjach.

Obrazek

- Gra toczyć się będzie w całkowicie otwartym świecie, mniej więcej 20% większym niż ten ze Skyrima

- Przejechanie go wzdłuż zajmuje około 40 minut na koniu

- gra oparta jest o nowy silnik graficzny REDengine 3

- Fabularnie: Geralt odzyskuje pamięć, poszukuje bliskich i szuka Dzikiego Gonu

- Questy rozgrywać się będą na trzech poziomach: najwyższym, dotyczącym głównego zadania Wiedźmina (odnalezienie bliskich), środkowym, nawiązującym do politycznych przepychanek w świecie gry oraz najniższym, dotyczącym spraw ludzi napotkanych po drodze; wszystkie będą się wzajemnie przeplatały, w tym sensie, że podejmowane w nich decyzje będą wpływać na świat gry

- Rozgrywka opierać się będzie na typowych patentach RPG – rozwiązywaniu zagadek, walce z potworami – ale podanych w dojrzałym, pokrętnym stylu znanym z poprzednich gier

- Platformy docelowe to wszystkie „konsole z najwyższej półki” (a więc zapewne również next-geny), oczywiście także PC

- Ważnym elementem gry będzie polowanie na potwory – Geralt będzie zbierał informacje na ich temat, które po kawałku będą budowały jego wiedzę na temat tego, jak sobie z nimi poradzić. Poznamy je rozmawiając z okolicznymi mieszkańcami, czytając książki itd. To ważne, bo np. na pojawianie się potworów pływać będzie pora dnia; dowiemy się też, jakie części ich ciała są podatne na uderzenia i jakiego rodzaju oręż będzie najbardziej skuteczny

- W systemie walki pojawi się możliwość korzystania z obiektów otoczenia – np. Aardem będzie można podrażnić gniazdo pszczół, które zaatakuje naszego przeciwnika

- Zmieni się działanie niektórych znaków – np. Igni (będzie funkcjonować bardziej jak „miotacz płomieni”)
Znacząco rozwiną się/zmienią drzewka umiejętności Wiedźmina

- Pojawi się – co pokazuje pierwsza grafika – możliwość jazdy na koniu

- Zmieni się system zarządzania ekwipunkiem (oby na lepsze)

- Twórcy postawią na wzmocnienie craftingu, tak by gracze mogli rzeczywiście dopasować swój ekwipunek do własnego stylu gry. Kto jednak zechce będzie mógł ominąć ten moduł, korzystając z tego, co znajdzie w świecie gry.



Osobiście mam nadzieję, że REDzi nie przesadzą i nie zrobią Skyrima 2. Lubię go, ale wiesiek to wiesiek. Skyrimowi słabą fabułę dało się wybaczyć, Wiedźminowi jej nie wybaczę, dlatego nie wiem czy otwarty świat jest dobrym pomysłem. To samo ten crafting. Mam nadzieję, że będzie jednak zakorzeniony w świecie gry, a nie będziemy latać z toporami jeżeli się chce. Ograniczenia z 1 i 2 miały swoje uzasadnienie w Sadze. Był w tym pewien realizm. Tutaj boję się, że REDzi za bardzo popłyną w coś co ma przyciągnąć zachodnich graczy. Chociaż 1 i 2 spełniła oczekiwania, tak więc CD Projekt RED ma u mnie duży kredyt zaufania.

Jeszcze dziś ma być więcej informacji, między innymi data premiery.

Autor:  Fusion [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

łooooo jak RED

Autor:  Northim [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

W ogóle są plotki, że na obrazku powyżej jest Ciri. Ciekawe, chociaż nie ma sensu się przesadnie na to nastawiać, jak był zapowiadany Letho to też wszyscy myśleli, że to Dijkstra. Z drugiej strony informacja o poszukiwaniu znajomych i odzyskaniu pamięci obiecuje to i owo.

Tutaj więcej informacji. M.in. możemy się spodziewać ponad 100 godzin gry wraz z zadaniami pobocznymi.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=74560

Ciekawe jak będzie wyglądać sprawa z dialogami. Przecież pełne udźwiękowienie tak dużej gry jest cholernie drogie. Nawet Skyrim ma mocno ograniczone rozmowy.

Autor:  mrowa [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

to nie będzie drugi Skyrim, ludzie którzy się zajmują tą grą mają zupełnie inne podejście #infozpierwszejręki

Autor:  Northim [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

Są także informacje o "bardziej wyważonym poziomie trudności". Będą hejty od fanów dwójki, którzy nie wiedzą, że można ustawić sobie wyższy.

Autor:  Joło [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 10:03 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

Obecnie najbardziej oczekiwana gra! Jedno jest pewne nie ma mowy żeby oni to spieprzyli. Co do otwartego świata...jest to fajne ale nie do końca, wolałbym żeby został taki sam pół zamknięty świat jak wcześniej.


Jedyne co to chciałbym żeby gra była naprawdę długa, a nie jak 2...

Autor:  rkn [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

jak znowu nie wyjdzie na plejke to niech sie pierdolą

Autor:  Jetson [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

wyjdzie,ale na PS4 i nowego Xboxa. Powiedzieliby wprost,a nie jakieś „wszystkie najnowocześniejsze konsole”. Wydaje mi sie, ze na Ps3 i X360 wyjdzie, ale znowu po jakims czasie.

czekam z reka w majtach,ta gra musi rozjebac.

Autor:  JESTJAKJEST [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

Czekam w chuj, dwójka to jedna z niewielu gier (i chyba jedyny rpg), którą przechodziłem parę razy. Moim zdaniem zajęli się właśnie najbardziej niedopracowanymi elementami, pamiętam, że byłem zawiedziony niską różnorodnością broni, zbroi itp., ekwipunek wkurwiał niemiłosiernie, generalnie wszystko było na miejscu jeśli chodzi o fabułę, grafikę i feeling, ale dopracowanie i rozbudowanie świata na pewno wyjdzie na zdrowie. Jedyny minus, że trzeba rozglądać się już za nowym pecetem. :-(

Autor:  rkn [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

na ps4 poczekaj i bedziesz miał spokój z upgradem sprzetu na kilka lat

Autor:  JESTJAKJEST [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Nie zaczynajmy, pecet zawsze priorytetem.

Autor:  mrowa [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

JESTJAKJEST napisał(a):
Nie zaczynajmy, pecet zawsze priorytetem.

dla biednych umysłowo raczej : (

Autor:  Joło [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

ja tam nienawidzę grac na konsolach..."Myszka i klawiatura tak to widzę". Mam nadzieję że mój komp z 2010 udźwignie.

Autor:  JESTJAKJEST [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Rekon dziś by zagrał w Battlefielda 3 na peceta, a jutro już by plejak wisiał na tablica.pl.

Autor:  xou [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Druga część była zdecydowanie gorsza od pierwszej, nie wróży to dobrze kontynuacji. Lepiej nie podniecać się na myśl o najnowszym tytule.

Autor:  Joło [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Mi tam osobiście 2 się bardziej podobała...więc może być tylko lepiej.

Autor:  Northim [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Oczywiście, że 2 jest lepsza i to niemal pod każdym względem (oprócz muzyki, palety barw i animacji walki).

Autor:  Krejczab [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014?]

Northim napisał(a):
Są także informacje o "bardziej wyważonym poziomie trudności". Będą hejty od fanów dwójki, którzy nie wiedzą, że można ustawić sobie wyższy.

Przecież nawet najwyższy poziom trudności w dwójce był łatwy i po ograniu uprzednio gry zginąłem może kilkanaście razy w ciągu całej gry (Najwięcej razy w prologu).

Wiedźmin 2 był krótki, ale miał nacisk na fabułę, co było świetne. Jednak boję się, że na rzecz free roamu postawią na swobodę, przez co gra będzie przypominała Skyrima - bawiła mnie 20h. Właśnie fabuła trzymała mnie przy wiedźminie, pomimo tego, że nigdy nie czytałem Sapkowskiego. I to chyba jedyna gra, gdzie nie mam ochoty włączyć angielskiej wersji językowej, tak dobry jest voice acting.
Crafing trochę mi się nie podoba - przeważnie nie używałem mikstur, pułapek, bomb itp, jedynie do zdobycia osiągnięć. No ale zobaczymy, może rozwiążą to na tyle ciekawie, że będzie to nieodzowną częścią gry i będzie miało sens, w przeciwieństwie do dwójki. Zmiany w ekwipunku chyba zbędne, i na pc i na xboxie wygodnie się z niego korzystało.
Liczę, że wyjdzie jeszcze na stare konsole, chętnie bym pograł na xboxie (wiadomka, jebać rpg na padzie, ale dwójka była świetnie przystosowana). Ewentualnie pozostaje pc, który powinien uciągnąć na high, ale życie zweryfikuje.
CZEKAM Z RĘKĄ

Autor:  Fusion [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

najwyższy poziom trudności był koszmarny tylko na poczatku gry, od drugiego aktu lecialem jak chciałem, z wyjątkiem bitwy, gdy jest się tym pokrakiem, co nie umie się bić

Autor:  Northim [ Wtorek, 5 Lutego 2013, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon [2014]

Wczytałem się i chyba na tym ma polegać poprawka poziomu trudności, druga połowa była zbyt łatwa.

Strona 1 z 144 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/