SLG FORUM
http://slizg.eu/

Ogólna dyskusja o grach i konsolach
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=10&t=35230
Strona 279 z 286

Autor:  Premson [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 10:46 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Nowy zwiastun The last of us 2 bardzo fajny, oczywiście oprócz fragmentu od 3:35 do 11:12, który to zapowiada kolejny nudny samograjek od Naughty Dog.

Mam nadzieję, że Death Stranding będzie naszpikowany gameplayem jak MGS 5 ale co najmniej połowę krótszy i bardziej "skomasowany" pod względem fabularnym.

Autor:  Hasszz [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

illstreetblues napisał(a):
Tylko Sekiro: Shadows Die Twice i tylko jeśli stoi za tym Hidetaka Miyazaki.
Może Nintendo pokaże Smash Bros lub Metroid Prime i w końcu będzie można śmiało kupić Switcha.
Microsoft > Sony w konferencjach.
Scena z paznokciem w grze Kojimy sprawia, że nigdy w to nie zagram.
Za to Lea Seydoux...
A no i NG+ w God of War. W końcu.


Tak z ciekawosci to dlaczego wygrywa micrsoft?
Bo pokazali krotki filmik z cybperpunka? xd xd
Niczym nie zaskoczyli pokazali duzo gier ktore wyjda na wszystkie platformy za to sony skupilo sie na ekskluzywnych grach dla ktorych kupuje sie dana konsole.
Jak dla mnie to sony>micro

Autor:  illstreetblues [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Microsoft zrobił ciekawszą konferencję, wyszli do ludzi, przedstawiciele się pokazali na scenie, kulturka.
Sony wrzuciło kilka traklerów na fajnym telewizorze i jakiś koleś w tiszercie i marynarce coś tam powiedział za sceną. Nie podobało mi się to w o gó le. Nie wyobrażam sobie np. żeby taki Miyamoto nie przywitał się z widownią. A co do gier to większość mnie wali poza tym Sony oprócz RE2 też nic takiego nie pokazało co nie?

Autor:  Bragga_Lynch [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 13:54 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

jak dla mnie to microsoft nie pokazał nic po czym miałbym pożałować, że nie gram na ich sprzętach

Autor:  Hasszz [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

A kto bedzie pamietal jak wyglada konferencja za 2 miesiace?
Licza sie zaprezentowane gry a te byly znacznie ciekawsze u sony.

Nioh 2 czy Control to nic? Nikt tych gier sie nie spodziewal
Czekam na nioha 2 jak na zadna inna ;3

Gameplaye z takich gier jak: Ghost of Tsushima, Death Stranding czy The Last of Us 2 to tez nic?

A micro co pokazalo? kolejne czesci halo, gearsow i forzy (wow szok nie spodziewalem sie) i same multiplatformy

Autor:  Peyton [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Ja to bym chciał Session na PS4 :cry: ... mam nadzieję, że wyjdzie jakiś port z Xbox'a na Playstation, bo czekam na dobry symulator deseczki od czasów kozackiego Skate'a 2 z ps3, a nie mam już ani jednego, ani drugiego. TĘSKNIĘ.

Autor:  Blazfm [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Z Microsoftem było jak z Pazdanem na Euro 2016 każdy się spodziewał totalnego gowna a przynajmniej nie było powodu do wstydu.

Autor:  makaron [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

za 45 minut najlepsza konferencja na e3.

Autor:  Bolo [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 16:40 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Oczywiście, jeśli napierdalacie tylko w AAA gry to, sony>microsoft. Mikrosofcik powiedział "skupimy się na grach w przyszłości" i pokazali to, poprzez kupienie bardzo ciekawych studiów, Pierdolnięciu pary gierek na premierę odrazu w Passa, nie pamiętam co tam jeszcze dokładnie było jednak wywarli na mnie najciekawsze wrażenie.

Autor:  Paul [ Wtorek, 12 Czerwca 2018, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Microsoft wygrywa tym, że wszystkie nowości wrzucają do game passa (do którego co chwilę rzucają kody za złotówę) i dzięki temu ogram sobie każdy tytuł, który mnie interesuje za drobniaki zza kanapy, gdy reszta, za powiedzmy 5 tych niesamowitych exów będzie musiała rzucić minimum 1000 zł świeżo po premierze.

Autor:  Groszku [ środa, 13 Czerwca 2018, 00:57 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

xDDD :bowdown:

Autor:  Rev [ środa, 13 Czerwca 2018, 02:31 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

xD sugerowanie, że Microsoft > Sony xDD :D XDD

Autor:  Hasszz [ środa, 13 Czerwca 2018, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

makaron napisał(a):
za 45 minut najlepsza konferencja na e3.

I jak tam ta "najlepsza" konferencja? :bowdown: :twisted:

Autor:  makaron [ środa, 13 Czerwca 2018, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

piękną chujnie nintendo odwaliło :( liczyłem na metroida nowego chociaż.

Autor:  Blazfm [ środa, 13 Czerwca 2018, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Rev napisał(a):
xD sugerowanie, że Microsoft > Sony xDD :D XDD



Jezu czy wy macie 13 lat

Autor:  Groszku [ Czwartek, 14 Czerwca 2018, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Oho przyszedł fan Xboxa xDD
Spoiler:

Autor:  Blazfm [ Czwartek, 14 Czerwca 2018, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Kurwa jełopie nie jestem żadnym fanem xboxa, propsuje ps za zajebiste exy i planuje sobie niedługo kupić ps4 żeby ograć te wszystkie fajne gierki po prostu ludzie powyżej 14 stego roku życia nie kłócą się w internecie ze konsola która im kupili rodzice jest lepsza od tej której im nie kupili, no kurwa dorośnij gościu xD

Autor:  KamcolNO [ Czwartek, 14 Czerwca 2018, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Ja tu kłótni nie widziałem dopóki Ty się nie nakręciłeś teraz nie wiem po co
I oczywiście ze X jest chujowy i jak coś jest chujowe to można mówić ze jest chujowe i to nie jest kłócenie się

Autor:  Jarekk [ Czwartek, 14 Czerwca 2018, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Czemu jest chujowy?

Autor:  Jarekk [ Czwartek, 14 Czerwca 2018, 23:22 ]
Tytuł:  Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach

Ronaldo czy Messi?

Strona 279 z 286 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/