Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Piątek, 17 Sierpnia 2018, 09:55


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 284  Następna strona
Ogólna dyskusja o grach i konsolach 

Co kupić?
Xbox 31%  31%  [ 47 ]
PS 69%  69%  [ 104 ]
Liczba głosów : 151

Ogólna dyskusja o grach i konsolach 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2012
Posty: 1974
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 15:06
xbox - lepszy pad, ea acces, forza, gearsy, halo, PUBG jeszcze w tym roku z partnerstwem micro, i z tego co wiem na xie dużo lepiej działają funkcje sieciowe.
no i oczywiscie wiekszosc slizgerow ma xa takze na ps4 zadnej slg ligi nie zagrasz :razz:

ps4 - exclusivy, przejrzyj listę i zdecyduj czy cię interesują


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 4044
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 15:19
Gambler napisał(a):
Mam starą X360, czas zmienić. Bardziej kręci mnie temat PS4, ale nawet nie ogarniałem zalet/wad obu platform. Jak ktoś ma chwilę i nie rzyga, że było wałkowane milion razy, to może coś napisać. :wink:


no co, uslyszsz ze jest wygodniejszy pad, mozesz grac za mala kase w stare edycje fify i masz wsteczna kompatybilnosc z ktorej nikt nie korzysta, bo nie makurwa nawet czasu na ogranie aktualnych gier, a co dopiero sie pierdolic ze starociami

coś tam o lepszych grach w abonamecie gold, ale mysle, ze ostatnio to sie wyrównało + glownie te gry podbijaja wlasnie gry z x360 [o ja!!! dali 12 letniego asasyna, super!]

IMO kieruj sie tym co maja ziomki, wiecej tytulow ekskluzywnych na ps4, wiekszy rynek wtórny, teraz maja umowe z EA wiec skonczylo sie faworyzowanie X'a w fifce i takie tam.

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2444
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 15:22
XD


Wlasnie na takie posty czekałem

_________________
https://instagram.com/blazfm/

Ezio_Wroclaw napisał(a):
Oskar to raczej experimental hip-hop w stylu Brockhampton.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 Marca 2011
Posty: 2581
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 15:56
Ten Microsoft to pojebany jakis, ciekawe gry za bezcen dajo

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Sprzedam T-shirt Pro8l3m biały rozmiar S - 90zł + przesyłka.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Kwietnia 2010
Posty: 5203
Lokalizacja: Kielce / Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 15:59
chelsea1234 dobrze w sumie napisał, jeżeli chodzi o konsole to jeden chuj, każdy chwali swoją. Jak ci nie zależy koniecznie na żadnym tytule który jest exclusivem, to bierz to co ziomki mają. Jak nie mają, to możesz mieć to w piździe i wziąć tańszą, ew. jeśli ci któryś pad bardziel leży, ew. wziąć ps4 bo ma więcej exów w które nie zagrasz

_________________
Kadłub napisał(a):
Różnicy między raperem a MC również zapewne nie ogarniasz, taka przypadłość twojego pokolenia z tego co zauważyłem.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1125
Lokalizacja: Olsztyn
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:01
Banan, nie do końca jest tak jak piszesz. My swoją konsole chwalimy, a czarny przez większość posta jedzie po xklocku

_________________
https://instagram.com/minuta1337/


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 4044
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:14
nie jade, tylko juz rzygam tymi postami o xklocku i praktycznie napisalem, wyslalem i BillieMathers
napisał mocno zbliżony post.

dla mnie jedynym wyznacznikiem powinny byc ziomki co niejednokrotnie powtarzalem. I to Ci realni a nie forumkowi. Potem ew. tytuły których nie ograsz na żadnej innej platformie i ktore pasuja Tobie, wiec pytanie czy wolisz smigac samochodzikiem w Forzie czy napierdalać w chińskie odloty.

takze Minutka/Eykey nie martwcie sie, super macie konsole, fajna jest okej taka
i gry tez super

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2444
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:17
Czarny widze wkurwiony ze sie rok szkolny zaczął i sie wyżywa

_________________
https://instagram.com/blazfm/

Ezio_Wroclaw napisał(a):
Oskar to raczej experimental hip-hop w stylu Brockhampton.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1125
Lokalizacja: Olsztyn
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:22
Dobra to jeszcze kilka pytan. Czemu wyznacznikiem mają być realni koledzy a nie Ci z forum? A co jeśli znam osoby z forum w życiu? To nadal kolega z forum czy już realny kolega?

_________________
https://instagram.com/minuta1337/


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2015
Posty: 1757
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:29
Chcesz pograc sobie w fajne gierki z fajna ekipka ze slizgu? Kupujesz XOne. Chcesz miec ekipke ktora smieje sie razem z toba i razem z toba smuci = kupujesz xOne. Masz problem z loszka i potrzebujesz porady? = kupujesz xboxa.
Chcesz se grac sam jak jakis mruk to kup ps4 i elowka

_________________
Ona patrzy na mnie, szepcze mi, że ją to boli
Mówi mi, że jestem diabłem, ale woła Boga zawsze, jak dochodzi


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 Marca 2011
Posty: 2581
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:29
Niestety Minutka nie możemy grać razem, gdyż dzieli nas zbyt duża odległość km.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Sprzedam T-shirt Pro8l3m biały rozmiar S - 90zł + przesyłka.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 4044
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:30
oh na litosc boska, przeciez Ci nie bronie, nie oburzaj sie, ja dobieralem konsole bo wiekszosc [o ile nie wszyscy] moi znajomi maja sprzet od sony, wpadamy do siebie z padami, z gierkami ktorych druga osoba nie ma, wymieniamy sie, kupujemy rozne duperele na pol, gramy wspólnie online, no jest kurwa przyjemnie i w zasadzie nie wiem dlaczego musze to tlumaczyc

a ziomek z forum dzisiaj jest, jutro ni ma, a najczesciej dzieli Cie z nim masa km i odpada kilka z wymienionych opcji

ale nie martw sie jak nie masz kolegow to nie znaczy ze jest zle, jest normalnie
a ty znajdziesz jeszcze full kolegow i bez forumka i z forumkie

/edit
tej kurwa nie zesrajcie sie, bo ktos śmie śmieć napisać, że lepiej z kumpelem walnąć piwo grając se na kanapie w ufc niż grać z jakimis kurwa randomami z forum o kurwa R A P.

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Ostatnio edytowano Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:34 przez Cz4rny1337, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2444
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:32
Kiedys to było, byli prawdziwi koledzy z osiedla a nie jak teraz, z internetu, kto to widział

_________________
https://instagram.com/blazfm/

Ezio_Wroclaw napisał(a):
Oskar to raczej experimental hip-hop w stylu Brockhampton.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1125
Lokalizacja: Olsztyn
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:42
Kilka? Odpada tylko opcja grania na kilku padach w jednym mieszkaniu. Często robisz takie gej-mingowe wieczory?
E: to w ufc są jakieś ustawki? Bo jak do mnie wpadaja ziomki na ufc to nie muszę brać swoich padow

_________________
https://instagram.com/minuta1337/


Ostatnio edytowano Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:47 przez Minutka, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 4044
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:46
rzadziej niż Wy liżecie sie po chujach

Stary, typ sie pyta o konkretne plusy i minusy konsoli, podejrzewam [jesli sie myle to coz, trudno, moge przeprosic], ze nie wiem znacie sie ze swoich postów max i nie ma pojęcia kim kurwa jestes, podobnie ma z reszta tego circlejerka, a Wy wymieniacie mu jako kurwa zalete konsoli fakt, ze moze z Wami pograć i jeszcze upierasz się przy tym, że lepiej żeby grał kurwa z Tobą niż ze swoimi kumplami których zna od lat

no kurwa prosze Cie

i jeszcze zmuszasz mnie zebym musial Ci to tłumaczyć, usiądźcie w tym swoim kurwa kolektywie na jakims xboxowym odpowiedniku "party" i sobie to przeanalizujcie, moze juz wszystko musicie robić razem

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Ostatnio edytowano Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:50 przez Cz4rny1337, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 Października 2007
Posty: 3020
Ostrzeżenia: 1
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 16:48
Fusion Ty kurwo babilońska jedna masz xboxa i sie nie chwalisz! Dawaj do grupy raz dwa

_________________
[...]gdybym miał o nas napisać historie, nam nie dałbym już drugiej szansy[...]


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1125
Lokalizacja: Olsztyn
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 17:00
Tak czarny, bo Twój argument mnie rozpierdala. Jak do mnie wpadaja ziomki to gramy na mojej konsoli i na moich padach i w chuju mam jaka w domu maja konsole czy jej nie mają. Poza tym nie wiem co tam robisz w swoim życiu, ale nie zawsze mam ochotę zapraszać kogoś do siebie żeby pograc dwie godziny, bo akurat mam tyle wolnego czasu. W forze też wolę grać online niż na dzielonym ekranie. Wirtualne kluby też nie jebniesz.. Pewnie masz dwóch kolegów którzy mają plejke i graliscie tak 3 razy, a pierdolisz jak byś życie wygrał

E: no wiem ze można grać online z ziomkami z REALNEGO życia, ale masz chociaż 5 kolegów z konsolą? Jeśli tak to szczerze gratuluję i wtedy to może mieć jakiś sens, ale niestety nie każdy mieszka na strzeżonym bananowy osiedlu gdzie co drugi ma ps4

_________________
https://instagram.com/minuta1337/


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Listopada 2004
Posty: 2041
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 17:51
posiadanie konsoli za 800 zl i bananowe osiedle :wall:

_________________
http://www.instagram.com/mikuberlin
#fuckafd


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Maja 2011
Posty: 4956
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 18:04
no za jakieś dwa tygodnie wbijam do ekipy xboxowej. juz się nie mogę doczekać wirtualnych klubów.

PIERSZY KARNE OSET STOJE

_________________
Niech sobie Ganges, Sorrento, Krym pod niebo inni wynoszą,
A ja Łódź wolę! Jej brud i dym szczęściem mi są i rozkoszą


Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Marca 2011
Posty: 1125
Lokalizacja: Olsztyn
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Ogólna dyskusja o grach i konsolach
  Wysłano: Poniedziałek, 4 Września 2017, 18:20
[MiKu[ napisał(a):
posiadanie konsoli za 800 zl i bananowe osiedle :wall:

No u mnie mało kumpli ma konsolke, a z tych z którymi bym chciał grać to już w ogóle mały procent, ale wiem że gdyby niektórzy mieli możliwość to by ją sobie kupili. Mam rozwinąć dalej?

_________________
https://instagram.com/minuta1337/


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5674 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 284  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: bloody hell i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.