Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Niedziela, 24 Września 2017, 07:53


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18771 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 939  Następna strona
Premier League - liga angielska 

Kto wygra ligę w sezonie 2017/2018?
Manchester United 37%  37%  [ 23 ]
Manchester City 27%  27%  [ 17 ]
Chelsea 5%  5%  [ 3 ]
Arsenal 13%  13%  [ 8 ]
Tottenham 6%  6%  [ 4 ]
Liverpool 10%  10%  [ 6 ]
Inna drużyna 2%  2%  [ 1 ]
Liczba głosów : 62

Premier League - liga angielska 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7750
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Premier League - liga angielska
  Wysłano: Poniedziałek, 7 Stycznia 2008, 22:33
Szukałem tego tematu lecz niestety nie znalazłem. Jak wiemy Premiership jest uważana za jedną z najlepszych(o ile nie najlepszą) ligę piłkarską na świecie. Są jacyś fani tychże rozgrywek? Komu kibicujecie? Kto jest waszym zdaniem faworytem sezonu 2007/2008?
Jeśli chodzi o mnie to od 2000 roku jestem kibicem Liverpool FC. Niestety nie widzę zbyt wielkich szans na mistrzostwo Anglii dopóki nie zostanie zwolniony Rafa Benitez, który zupełnie nie potrafi sobie poradzić w Premiership.
Moim faworytem jest niestety znienawidzony Manchaster Utd. Wydaje mi się, że jest to najrówniejsza drużyna w Anglii mająca znakomitego managera. Mimo świetnej postawy Arsenalu wydaję mi się, że niedługo dopadnie ich "zadyszka". Mają równy skład ale chyba zbyt "wąski" by walczyć o tytuł.
Tyle z mojej strony czekam ma wasze opinie, ktoś przecież musi lubić tą ligę ;)


Ostatnio edytowano Piątek, 11 Sierpnia 2017, 22:27 przez Bakan, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Października 2007
Posty: 1513
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Poniedziałek, 7 Stycznia 2008, 22:43
Ja kibicuje Arsenalowi ponad 8 lat juz :lol:
Rzecz jasna jaram sie Premiership, swietna liga
Jesli chodzi o mistrzostwo w tym sezonie to trzymam kciuki za Arsenal, ale ManU jest tuż za i walka- mam nadzieje- do konca bedzie wyrównana.
Ogolnie rzecz biorąc Arsenal dobrze wyszedl na sprzedazy Henry'ego. Piłka w ich wykonaniu jest teraz bardziej zespołowa i po prostu genialna momentami :wink:
A plotki głoszą, ze Wenger stara sie o pozyskanie po sezonie Ben Arfy i Karima Benzemy. Byloby bardzo fajnie :wink:
Chociaz z frugiej strony Barca wyrazila zainteresowanie sprowadzeniem Fabregasa i Hleba... Ale sam Cesk powiedzial niedawno, ze nie ma zamiaru odchodzic z Emirates. Lepiej zeby został.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 28 Września 2005
Posty: 2403
Lokalizacja: WARSZAWA
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Poniedziałek, 7 Stycznia 2008, 22:49
.....


Ostatnio edytowano Wtorek, 19 Stycznia 2016, 14:57 przez mesoteric, łącznie edytowano 1 raz



Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 Sierpnia 2005
Posty: 692
Lokalizacja: sp. z o.o.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Poniedziałek, 7 Stycznia 2008, 23:50
Ja liczę że Manchester Utd. pokaże na co go stac, kibicuję mu od lat. Pjona Rooney!

_________________
Svenska Aeroplan Aktie Bolaget


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 Stycznia 2005
Posty: 2206
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 21:10
uwielbiam ogolnie, kiedys kibicowalem liverpoolowi, teraz niekoniecznie, w ogóle kazda druzyne prawie da sie lubic, poza chelsea moze
wiadomo ze nigdzie na swiecie sie nie gra lepszej pilki, nigdzie na swiecie nie marnuje sie tez tylu talentow mhihi
a rooney to chyba na teraz najlepszy napastnik swiata, nie lubie go za bardzo, ale no. dzieki


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13345
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 21:33
arsenal i tottenham, czelsi zacząłem lubić jak był murinho, ale teraz to tak sobie, chociaż wolę ich niż te kurwy z l'poolu
no i manu to kiedyś byłem fanem, epoka beckhama z grzywką, keane aka rozjebę ci nogę, solsja i sheringham w dwie minuty rozpierdolą ci bayern czy cokolwiek. a teraz to nie bardzo, ale rooney jest szefem.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7750
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 22:07
loobay napisał(a):
arsenal i tottenham, czelsi zacząłem lubić jak był murinho, ale teraz to tak sobie

Ciekawy pogląd...lubić 3 drużyny z Londynu naraz(no teraz już 2). Przynajmniej jak są derby to można się cieszyć praktycznie z każdego rezultatu. A mówią, że ciężkie życie kibica...


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13345
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 22:30
wiesz kurwa tam są derby londynu co druga kolejkę, tak samo jak u ruskich, debry moskwy, no fajnie
poza tym kibicem takim że whoah to ja barca i roma, i raczej roma


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7750
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 22:33
loobay napisał(a):
wiesz kurwa tam są derby londynu co druga kolejkę, tak samo jak u ruskich, debry moskwy, no fajnie

Wiesz kurwa derby to derby i ile razy są w sezonie to raczej nie ma chyba znaczenia. Przynajmniej wiesz kurwa, nie dla mnie...


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13345
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 22:37
no ja tam nie wiem, dla mnie derby mają znaczenie jak gra widzew vs. łks czy coś a nie jakieś tam kluby z angli, bo tak się z nimi nie identyfikuję raczej


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7750
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 22:44
Cytuj:
no ja tam nie wiem, dla mnie derby mają znaczenie jak gra widzew vs. łks czy coś a nie jakieś tam kluby z angli, bo tak się z nimi nie identyfikuję raczej

Heheh, no to ja mam zupełnie inaczej. Wyjebane mam na polską ligę od afery z młodym Dziurewiczem. Ale dobra bo to w sumie offtop powoli wchodzi :P


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Listopada 2004
Posty: 5274
Lokalizacja: Skwierzyna- ostatni niby bastion truskulu.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 23:36
rooneya nie znosze, przyjedź do skwierzyny to ci załatwie darmowe oczyszczanie cery. poza tym c. ronaldo to ma więcej żelu niż umiejetności, więc manU odpada w moim przypadku. czelsi nawet kibicowałem na wyspach swego czasu do momentu wkroczenia abramowicza do akcji. do arsenalu ciężko mi się przekonać, bo henry to po róneju 2 napastnik którego nie trawie, ale teraz po odejściu nawet spoko, fabregasa lubie, hleb troche przereklamowany, rosicky to samo. Co do liverpoolu to z benitezem za daleko nie pociągną, na odszczał już ponad sezon temu. Ogólnie liga fajna, bo silne zaplecze i ładnie grające drużyny z miejsc 4-14, bo czołówka w porównaniu z europejską to takie se klubiki, ale no, napewno najrówniejsza liga.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Sierpnia 2004
Posty: 7312
Lokalizacja: 042
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: Wtorek, 8 Stycznia 2008, 23:41
ta, ronaldo nie ma umiejetnosci :lol:

gloory gloory m united od lat, tez pamietam czasy solsja, koula, jorka itd.

najlepsza liga swiata, naprawde, oglada sie swietnie, luie tez primera division, ale to juz mniej. no i poza manu to protsmouth od kilku sezonow i moze wigan od kiedy weszli do prem'.

_________________
And I done made it through the struggle, don't judge me
What you say now, won't budge me
Cuz where I come from, so often
People you grew up with, layin in a coffin


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg numer komunikatora tlen profil na lastfm WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 Września 2007
Posty: 1536
Lokalizacja: wwa ntln
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 02:46
ta tylko ze ten na zelowany chlopaczyna to jest najwiekszy kot na swiecie nikt nie ma takiej techniki ,szybkosci,strzalu -te jego wolne to takie petardy ze chuj ,jednym slowem zajebisty pilkarz .Co do ligi man u pewnie wygra ,mlodzi gniewni z Arsenalu chodz sa pierwsi to juz nie graja jak na poczatku sezonu

_________________
jesteś wackiem.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Listopada 2004
Posty: 5274
Lokalizacja: Skwierzyna- ostatni niby bastion truskulu.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 15:19
prosze was, to że biegnie 3/4 boiska z piłką bo akurat zapomniał że sie podaje, zrobi kilka efektownych zwodów i jedyne co wywalczy dla drużyny to najwyżej aut czyni z niego "największego kota na świecie"? prosze... płacze przy każdym ostrzejszym wejściu, macha rękoma więcej niż to warte. homofutbol niestety.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Czerwca 2007
Posty: 7750
Lokalizacja: Wrocław(właściwie okolice)
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 15:32
esdeka napisał(a):
prosze was, to że biegnie 3/4 boiska z piłką bo akurat zapomniał że sie podaje, zrobi kilka efektownych zwodów i jedyne co wywalczy dla drużyny to najwyżej aut czyni z niego "największego kota na świecie"? prosze... płacze przy każdym ostrzejszym wejściu, macha rękoma więcej niż to warte. homofutbol niestety.

Nie mogę się z Tobą zgodzić i nawet nie wiesz jak mi z tego powodu smutno...Mimo, że nienawidzę tego opalonego gelusia to jednak muszę mu przyznać, że umiejętności ma ogromne. Niestety obok efektownej gry prezentuje on też grę efektywną a o tym mówią nawet statystyki(których swoją drogą nie cierpię). Jest liderem tabeli strzelców Premiership z 13 golami, asyst z tego co wiem też ma sporo więc niestety ale trzeba mu przyznać, że ma olbrzymi wkład w grę Czerwonych Diabłów. Moim zdaniem to pierwsza 3 jeśli chodzi o ofensywnych zawodników na świecie obok Messiego oraz Kaki. Najgorsze jest to, że z tej 3 trawię tylko Kake ale nauczyłem się już być obiektywny jeśli chodzi o sprawy piłki nożnej. Przynajmniej się staram :P


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 16 Października 2007
Posty: 160
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 15:38
Ta, najlepszy strzelec najlepszej według wielu ligi świata, jest nażelowanym wackiem, jasssne. Ronaldo (z całą moją antypatią do jego osoby i wizerunku) jest jak dla mnie w pierwszej trójce najlepszych futbolistów świata, i mimo młodego wieku to piłkarz kompletny. Ma supertechnikę, strzał, szybkość. No i pomijając to, że czasem nadmiernie używa zwodów, to ma także świetne dośrodkowania, które raczej o egoizmie nie świadczą. A symulacje? Kiedyś przesadzał, teraz powoli zaczyna się mieścić w normie, o homofutbolu nie ma mowy.

Samą ligą angielską się nie jaram, wyżej stawiam hiszpańską. Ale co kto lubi ...


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13345
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 15:53
no jak niektórzy wyżej, choć nienawidzę ronaldo, to dla mnie poprzedni sezon i ten to jest najlepszy piłkarz na świecie, a kaka dostał złotą piłkę, bo milan wygrał. same jego statystyki, ogromny wpływ na reprezentację i manu, wszystko to dowodzi, że jest po prostu wielki. jeszcze parę lat temu faktycznie było prawdą to, że jego dryblingi doprowadzały w najlepszym wypadku do autu, ale teraz najczęściej doprowadzają do bramek i asyst, także ktoś kto nie respektuję go jaki piłkarza, chyba zna futbol właśnie z tych plakatów, na których ronaldo tak często bywa. w ostatnim sezonie był najlepszym graczem w najlepszej drużynie najlepszej ligii świata, czasami jeszcze zdarzają mu się słabsze mecze, ale bardzo, bardzo rzadko, a nagminnie wręcz ratuje swój zespół. trudno znaleźc u niego wadę, szybkosć, drybling, dobre podanie, świetny strzał, dobre rzuty wolne. można nie lubić go jako człowieka, ale piłkarzem jest znakomitym.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Listopada 2004
Posty: 5274
Lokalizacja: Skwierzyna- ostatni niby bastion truskulu.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Liga Angielska-Premiership
  Wysłano: środa, 9 Stycznia 2008, 21:29
jak c. ronaldo (bo RONALDO JEST JEDEN!) dostanie kiedyś złotą piłkę to zwątpie w tą dyscypline sportu. bez kitu...


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 18771 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 939  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.