Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Niedziela, 21 Stycznia 2018, 13:16


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 462, 463, 464, 465, 466
Siłownia 

Jeśli trening to:
Split 26%  26%  [ 41 ]
FBW 61%  61%  [ 95 ]
Inny 13%  13%  [ 21 ]
Liczba głosów : 157

Siłownia 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 4978
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Wtorek, 9 Stycznia 2018, 00:35
albo źle policzyłeś albo masz zerową aktywność w ciągu dnia

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 3323
Lokalizacja: Rzeszów
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Wtorek, 9 Stycznia 2018, 20:37
Nie wiem czy zerową bo staram się robić 7-8km piechotą, pracy też nie mam siedzącej. Korzystałem z tego wzoru PPMM = 10 x masa ciała [kg] + 6,25 x wzrost [cm] – 5 x wiek + 5. Wyszło 1886kcal, więc jaki współczynnik aktywności powinienem przyjąć? Asekuracyjnie padło na 1.375 ale nawet optymistycznie zakładając 1.55 PPM wychodzi ~2900kcal.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Stycznia 2007
Posty: 9005
Lokalizacja: sracja
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Wtorek, 9 Stycznia 2018, 21:07
No stary ja mam aktualnie dokładnie 71,5kg i 3k kcal i nazywam to masą. Od wakacji niespełna 3kg więcej więc plus minus skończę na 4k i 75 kilogramach. Poczuj różnice.

_________________
czerwonych do wora, a wór do jeziora


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 Kwietnia 2010
Posty: 4978
Ostrzeżenia: 2
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: środa, 10 Stycznia 2018, 17:23
Lansky napisał(a):
Nie wiem czy zerową bo staram się robić 7-8km piechotą, pracy też nie mam siedzącej. Korzystałem z tego wzoru PPMM = 10 x masa ciała [kg] + 6,25 x wzrost [cm] – 5 x wiek + 5. Wyszło 1886kcal, więc jaki współczynnik aktywności powinienem przyjąć? Asekuracyjnie padło na 1.375 ale nawet optymistycznie zakładając 1.55 PPM wychodzi ~2900kcal.



spokojnie możesz założyć 1,7, spróbuj wejść na 2700-2800 i zobacz co będzie

_________________
mam swoje kru nasze melo to święty ocean wódy
To nie patologia ale moge ci wpierdolić


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 18 Lipca 2012
Posty: 426
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Piątek, 12 Stycznia 2018, 13:03
Nie wiem, ja na 2600 jestem i też mi waga nie leci. A w planach mam 8kg zrzucić, więc od 2000 nie będę zaczynał xd


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 3323
Lokalizacja: Rzeszów
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Piątek, 12 Stycznia 2018, 21:47
Zaufam Ci Rossi, zobaczymy co będzie :)


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 Stycznia 2008
Posty: 489
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: środa, 17 Stycznia 2018, 23:43
@iFilip
jako fizjo to powiem Ci że nie ma lepszego ćwiczenia również pod kątem post-rehabowym niż martwy ciąg i przysiady (szlifuj technikę ma być żyleta zanim nałożysz więcej, najlepiej nagrywać się ). No ale tak jak ktoś napisał póki co niestety trzeba zdiagnozować na żywo przez fachmena;-)
Może żeby nie zaniedbać lowerbody przez ten kryzysowy okres rób sobie przysiady bułgarskie albo goblet squat z hantlem powinno byc znacznie lżej .

Ślizgerzy macie jakieś strony z których czerpiecie inspirację kulinarne na masie? Pomysły na szybsze , efektywniejsze przygotowywanie posiłków?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Maja 2007
Posty: 2979
Lokalizacja: z archiwum x
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Czwartek, 18 Stycznia 2018, 08:15
Kanały na yt policzona szama i sylwetka od kuchni, strona mocnekalorie

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
"maybe one day we can work it out, strive to understand what life's about"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 3312
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 01:20
W splicie lepiej łączyć partie, które ze sobą "współgrają", czy nie albo nie ma to całkiem znaczenia? Przykładowo robiąc klatę obciążę też tricepsa, więc z klatą łącze biceps, dzięki temu w teorii każdej partii dam bodźce 2 x w tygodniu, chociaż nie wiem, czy obciążenie tricepsa w czasie treningu klaty jest wystarczające, by to faktycznie miało sens. Są też ludzie, którzy twierdza, że lepiej właśnie robić klata + triceps, pewnie ze względu na mocniejszy angaż mniejszej partii.

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 Maja 2007
Posty: 2979
Lokalizacja: z archiwum x
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 07:42
A dlaczego zależy ci akurat na typowym splicie? Nie jest to optymalne rozwiązanie dla osoby trenującej bez wspomagania farmakologicznego (zakładem że taką jesteś). Przykład który podałeś to nie do końca partia 2x w tygodniu. Myślałes o podziale typu góra/dół lub push/pull?

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
"maybe one day we can work it out, strive to understand what life's about"


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 3312
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 12:31
FBW obecnie mi nie pasuje (tak mam ułożony tydzień, że często muszę robić trening 2 dni pod rząd, potem np. 3 dni przerwy i dopiero trening). Góra/dół i push/pull są jakimiś rozwiązaniami, ale jakoś zmieniając plan treningowy w październiku na nie się nie zdecydowałem i padło na split, którym już kiedyś trenowałem. W marcu zacznę redukcję, sensowna jest też wtedy zmiana planu na któryś ze wspomnianych?

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Stycznia 2007
Posty: 9005
Lokalizacja: sracja
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Siłownia
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 12:49
Z mojej strony mogę polecić push/pull rozbity na cztery jednostki, dwa razy siła i dwa razy hipertrofia. Myśle że w moim przypadku przynosi najlepsze efekty z dotychczasowych planów których używałem.
W dni hipertroficzne sporo miejsca zajmują mi kółka, trx i szeroko rozumowaniu ciężar własnego ciała. Na początku uzmysłowiło mi to że mimo dźwiganych ciężarów, byłem strasznie drewniany, niesprawny i siła którą nabyłem była cholernie nieużyteczna. Wiem że nie każdemu może na tym zależeć, ale na kilku tego typu ćwiczeniach można tylko zyskać.

_________________
czerwonych do wora, a wór do jeziora


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 462, 463, 464, 465, 466



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kad, Negatyv, widzeszalenstwo i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.