Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 08:19


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1947 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 98  Następna strona
Bundesliga - liga niemiecka 

Mistrzem w sezonie 2017/2018 będzie:
Bayern 0%  0%  [ 0 ]
BVB 100%  100%  [ 1 ]
Schalke 0%  0%  [ 0 ]
Bayer 0%  0%  [ 0 ]
RB Lipsk 0%  0%  [ 0 ]
Borussia M. 0%  0%  [ 0 ]
Inna Drużyna 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 1

Bundesliga - liga niemiecka 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Bundesliga - liga niemiecka
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 17:16
Obrazek
jest temat o lidze wloskiej, hiszpanskiej i angielskiej. zeby ligue 1 nie wyprzedzila bundesligi nawet u nas na forum, to zaloze o niemieckiej. poza tym to fanem od zawsze jestem, a borussia teraz ciezkie czasu w lidze przechodzi, wiec musze sie gdzies wyzyc i powyzywac trenera na przyklad.
poziomem gry bundesliga nie zachwyca. mamy bayern i bremen jak diego jest w formie (nie wspominajcie o schalke i, ze doszli do 1/4finalu lm - posty o smerfach bede kasowal a fanow banowal :twisted: ), ale kiedys uli hoeneß (manager FCB, jakby ktos nie wiedzial, bardzo medialna osoba w niemczech hehe) dobrze powiedzial: niemiecka liga jest najzdrowsza - ma dobra infrastrukture, dba o mlodych, zarobki i kasa za oplacanie transferow nie sa tak zawyzone jak np. w anglii, nie wykupisz sobie tez 51% klubu. na dodatek jest puchar dfb z takim systemem rozgrywki (jeden mecz ko, losowanie przed kazda runda, druzyna z nizszej ligi gra u siebie), ze nawet spotkania 2 drugoligowych klubow sie fajnie oglada. a propos drugiej ligi - reklamuja jako najlepsza 2 lige na swiecie (bardziej zblizona do poziomu ligi 1 niz w innych krajach) i na premiere sie chwala zawsze w ilu to krajach liga niemiecka nie jest emitowana, wiec cos jednak w niej musi byc. ja lubie, reszta pewnie nie, bo tu duzo anty-niemcow mamy haha ;D

lapcie mapke fajna:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/d ... 007_08.png

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Stycznia 2007
Posty: 8937
Lokalizacja: sracja
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 19:02
a ja lubiałem niemiecką pooglądać jak jeszcze na polsacie sport puszczali, jakaś taka pozytywna jest, nikomu nie kibicuje w niej ale na pewno NIEkibicuje Bayernowi, elo

_________________
czerwonych do wora, a wór do jeziora


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg profil na facebooku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Sierpnia 2007
Posty: 5366
Lokalizacja: Glasgow
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 19:06
zimsky napisał(a):
a ja lubiałem niemiecką pooglądać jak jeszcze na polsacie sport puszczali, jakaś taka pozytywna jest, nikomu nie kibicuje w niej ale na pewno NIEkibicuje Bayernowi, elo

otóż to :cool:

teraz mam na SportKlubie, ale stracilem zajawkę, i nie ma takiego klimatu jak komentował Kołtoń itd.

Jebać Bajern. :D


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 Stycznia 2008
Posty: 3193
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 20:03
Średnio lubię tą ligę, sympatyzuję z Bayernem.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Listopada 2006
Posty: 2593
Lokalizacja: Radom
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 20:26
tak samo mialem, jak puszczali na polsacie sport i byl duet kolton/borek to swietnie sie ogladalo, szczegolnie kiedy bayern przegrywal. zawsze bylem za borussia, koller i rosicky tworzyli swietna pare (no homo). teraz juz jakby zajawki mniej, a jak mam c+ to w ogole wole sobie obejrzec lige angielska.


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 17 Czerwca 2006
Posty: 13361
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 20:37
zajebiście było jak była na polsacie, fajnie się oglądało mecze, magazyny, a teraz kurwa chuj, liga szkocka jakieś wsie grają, albo kurwa grecka, no żenada.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2005
Posty: 3853
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 20:40
Cytuj:
zawsze bylem za borussia, koller i rosicky tworzyli swietna pare (no homo)


Och, ach pamiętam czasy zespołu Matiasa Sammera, który również niestety rozmienił po odejściu z BVB swą karierę trenerską na drobne (nie wspominając o erze Hitzfelda sprzed dziesięciu lat). Osobiście darzę sporą sympatią Bundesligę, na co wpływ miały jak u wielu innych forumówiczów widzę transmisję na antenie Polsatu Sport.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 20:53
minely zlote czasu borussi. nawet rickena doll wywalil z pierwszego skladu. dobrze, ze chociaz sie wykaraskali z ciezkiej sytuacji finansowej (trzeba przyznac: Watzke/Rauball robia niezla robote), gorzej z pozycja w lidze. nie pamietam, zeby kiedykolwiek w lidze bvb stracil ponad 50 bramek. tu mnie final w pucharze niemiec i zakwalifikowanie sie do pucharu uefa srednio pociesza. druzyna z takim potencjalem nie powinna byc na 13 miejscu.

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2005
Posty: 3853
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 21:21
Trzeba jeszcze pamiętać o silnej kadrze BVB, słaba dyspozycja obrony zadziwia biorąc pod uwagę wzmocnienie zespołu przez Roberta Kovaca. Polityka transferowa Zorca również wypaliła średnio, w każdym okienku transferowym pojawiają się głośne nazwiska jak Frei (przychodził jako król strzelców Ligue 1), Valdez, Pienaar czy Petric jednak póki co niewiele z tego wynika (a piłkarzowi, który najwięcej zrobił dla Borussii w ostatnich sezonach czyli Smolarkowi pozwolono odejść).


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 21:56
akurat kovac to cien gracza, ktory kiedys bronil dla bayernu czy leverkusen. starosc nie radosc. a zorc, mimo ze naleza mu sie baty za pare niewypalow, z malym budzetem transferowym radzi sobie dobrze - frei i petric to strzaly w dziesiatke. klimowiczem za takie pieniadze zaden klub w okolicy 7-10 miejsca nie powinien pogardzic, ziegler jako zapasowy bramkarz tez mu sie udal. transfery takich graczy jak pienaar, valdez czy amoah w zamysle byly jak najbardziej ok. tylko, ze to jest taki fenomen borusii, ze przychodzi do nas buckley po swietnym sezonie w bielefeldzie i zalamuje mu sie forma. pienaar przeciez teraz sie nawet w lidze angielskiej sprawdzil a u nas nie. dlatego obawiam sie co bedzie z hajnalem, ktory w ksc gra bardzo dobrze. jego kumplowi z zespolu, federico, ostatnio w ogole sie nie powodzi. dobrze, ze chociaz kuba zaczal cos grac.
zorc po zakonczeniu tego sezonu bedzie mial najwieksze zadanie - trzeba sie uzbroic na puchar uefa, tj. poszerzyc kadre a przede wszystkim wytrzasnac niewiadomo skad nowa obrone. padaly nazwiska tj basa, brechet i thiago silva w zwiazku z tym, ale zanim oni sie zgraja to juz dawno bedzie po zawodach ;p ciagle przestawianie obrony przez dolla tez wplynelo na te 50pare bramek w tym roku a swoim wystapieniem po finale z bayernem w moich oczach sie juz calkowicie zdyskredytowal - widac, ze brakuje mu jeszcze doswiadczenia i ze za bardzo wstawia sie za druzyne. powtarza sie sytuacja z hamburga...

gall - za smolarkiem w dortmundzie juz nikt nie placze. atak to akurat najmniejszy problem jaki mamy ;p

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW
FEJM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 Lipca 2006
Posty: 19305
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 22:31
kibicuje błaszczykowskiemu, ulubiony polski player

_________________
WOJCIECH MODEST AMARO MIESZA ZUPĘ FUJARĄ


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 27 Stycznia 2005
Posty: 2184
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Wtorek, 29 Kwietnia 2008, 22:32
mi sie podobala liga niemiecka jak leciala na dsf, tzn byl taki program ze skrotami itp, a w poniedzialki zawsze byly mecze drugiej ligi i tam fc gutersloh z adamem matyskiem
pamietam, ze bylo mi smutno mocno jak schalke przegralo mistrzostwo w ostatnim meczu w 99-tym chyba jak bayern dostal posrednio wolny z 10 metrow z jakas hansa rostock czy hamburger sv. na szczescie potem bylem nomralny i nie ogladalem juz niemieckiej pilki noznej nigdy. dzieki.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Września 2004
Posty: 875
Lokalizacja: Opole
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Czwartek, 1 Maja 2008, 14:02
Kiedyś sie jarałem. W ogóle sorry kozik ale kibicowałem Schalke. Ogólnie jak byłem mały to miałem chyba z 8 koszulek Schalke tych podpierdolek z rynku, z różnymi nazwiskami (Agali, Asamoah, Hajto, Mpenza i chuj wie jeszcze kto). No, teraz to ogólnie chuja wykładam interesuje mnie tylko angielska a jak graja niemcy to ich hejtuje, szczegolnie czesto Ballacka bo akurat gra w Anglii:(


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Listopada 2004
Posty: 5242
Lokalizacja: Skwierzyna- ostatni niby bastion truskulu.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 01:09
ballack to szmaciaż, powinien go jakiś taylor czy ktoś w tej angli spotkać.


Powrót do góry
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 13 Września 2006
Posty: 109
Lokalizacja: bdg
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 11:35
Mam nadzieje Esdeka, że nie pisałes tego na trzeźwo.


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 Listopada 2004
Posty: 5242
Lokalizacja: Skwierzyna- ostatni niby bastion truskulu.
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 15:33
skąd wiedziałeś? :)


Powrót do góry
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 21:37
dzisiaj grala borussia! 0:0 z nürnbergiem i pierwsza polowa byla tak chujowa, ze az zal bylo patrzec. ja sie boje o nastepny sezon, zeby tak w uefa nie grali. no, przynajmniej blaszczu sie pokazal z dobrej strony i jako jeden z nielicznych cos probowal grac.

BUNDESLIGA - polecam! najnudniejsze pierwsze polowy w piatki po 20stej ;]

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 Lutego 2008
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 23:26
Jak tylko leci na Sport Klubie to z chęcią oglądam. I wkurwiam się na Borussię, że z takim składem tak chujowo grają, moja ulubiona drużyna niemiecka ever.

_________________
Troche tu, troche tam.

http://www.lastfm.pl/user/ManiekBiatch


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg

Dołączył(a): 13 Września 2006
Posty: 109
Lokalizacja: bdg
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Piątek, 2 Maja 2008, 23:45
esdeka napisał(a):
skąd wiedziałeś? :)


Intuicja :)


Powrót do góry
Zobacz profil numer gg
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 Grudnia 2004
Posty: 5104
Lokalizacja: Hagen/Wrocław
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Bundesliga (Liga Niemiecka)
  Wysłano: Niedziela, 4 Maja 2008, 01:49
jak sie oglada 6 meczy na raz to bundesliga jest spoko, bo czesto bramki padaja. z reszta w ogole wczoraj fajne mecze byly - sch**** - hannover, hamburg - rostock albo stuttgart - frankfurt. szkoda tylko, ze dzisiaj bayern bedzie mistrzem jak wygra.

edit: no i bayern jest miszczem...

_________________
Obrazek


Powrót do góry
Zobacz profil numer skype WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1947 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 98  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: SLAFF, vinsanity i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.