SLG FORUM
http://slizg.eu/

Primera Division - liga hiszpańska
http://slizg.eu/viewtopic.php?f=1&t=10975
Strona 4 z 757

Autor:  emilsky [ Czwartek, 8 Maja 2008, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Cytuj:
a real jak barcelona za najlepszych czasow.

jakich najlepszych czasów? :lol: dwa lata panowania w Hiszpanii, w chuj długo.

to Real miał przestuj chwilowy, a nie Barca wrocila na tron.

Autor:  makao [ Czwartek, 8 Maja 2008, 15:12 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

oj za najlepszych czasow chodzi mi w sensie nie najlepszych w ogole tylko jak w najlepszej formie za rijkarda. poza tym dwa lata nie dwa lata, ale mieli magie ktorej nie mial nikt inny

Autor:  emilsky [ Czwartek, 8 Maja 2008, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

chyba że tak.

mieli i pomieli, wczesniej magie miał Real przez duzo większy czas ;-)

Autor:  maaz [ Czwartek, 8 Maja 2008, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

no, Barca byla w chuj slaba, zwlaszcza jak wygrywala lige mistrzow, slabizna..

Zlituj sie.

Autor:  sniper [ Czwartek, 8 Maja 2008, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Real nigdy nie miał magii nawet jak był lepszy

Autor:  esdeka [ Czwartek, 8 Maja 2008, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

REAL NIE MIAŁ MAGI??? ahahahhahaha

Autor:  sniper [ Czwartek, 8 Maja 2008, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

przykro mi ;[ ale gratuluje zwycięstwa, przynajmniej mistrzostwo zasłużone, kasa się zwróciła

PS. oczywiście to Barca ma gwiazdeczki na które wydaje po 30 mln, zero wychowanków ;< smutne

Autor:  emilsky [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

sniper napisał(a):
Real nigdy nie miał magii nawet jak był lepszy


Buahahahahahhahhaa Ty już samego siebie przechodzisz człowieku, propsy!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Cytuj:
PS. oczywiście to Barca ma gwiazdeczki na które wydaje po 30 mln, zero wychowanków

jakaś aluzja ze niby Real nie ma wychowanków? :lol: prosze cie nie pisz juz na temat ktorym nie masz pojęcia

Autor:  sniper [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

już wiem, Harry Potter jest wychowankiem Realu

jakie ty masz IQ? ;]

Autor:  emilsky [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Cytuj:
już wiem, Harry Potter jest wychowankiem Realu

świetny kurwa dowcip!


Cytuj:
jakie ty masz IQ? ;]

nie wiem, ale penwie wieksze niż ty, dyletancie.

Autor:  sniper [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Cytuj:
Cytuj:
jakie ty masz IQ? ;]

nie wiem, ale penwie wieksze niż ty, dyletancie.


Dimhil napisał(a):
świetny kurwa dowcip!

Autor:  maaz [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

ogolnie to skonczcie moze ta zenade, ktora do niczego nie prowadzi, a rozmowy o IQ od kiedy pewna piosenkarka uzyskala poziom MENSY do niczego nie prowadzi..

IQ to juz nie jest to IQ

Autor:  sniper [ Czwartek, 8 Maja 2008, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

tę żenadę, pajacu ;]

edit: nie masz IQ ;D piona za dystans

Autor:  maaz [ Czwartek, 8 Maja 2008, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

az dziw bierze, ze nie wspomniales nic o moim iq skoro pisze 'ta' zamiast 'te' :O, jest jeszcze opcja edit..

Autor:  Gall [ Czwartek, 8 Maja 2008, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

O to widzę nowe rzeczy wyszły na jaw :shock:

sniper - pochodzisz z Katalonii?

Dimhil - pochodzisz z Kastylii?

Jeśli tak to gratuluję i cenię - jesteście jednymi z niewielu obcokrajowców na forum :D

Autor:  vlt [ Piątek, 9 Maja 2008, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Ej no bez przesady jesli ktos takie glupoty gada jak sniper to trudno sie nie oburzyc :cool:

Autor:  jabolsdz [ Piątek, 9 Maja 2008, 15:28 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

no ta, a to, że barcelona nigdy nie miała zajebistej gry, tylko real słabo grał to już w ogóle.
przypominam, że barca jako jedyna z ostatnich triumfatorów zdobyła podwójną koronę grając w poważnej lidze, w dobie liverpoolów i innych milanów to zajebiste osiągnięcie.

Autor:  emilsky [ Poniedziałek, 25 Sierpnia 2008, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Obrazek

Supercampeónes!


Takiego meczu daaaaaaaaawno nie widziałem. Ciekawe ile drużyn w historii strzeliło trzy gole grając w dziewięciu na jedenastu, odrabiając jeszcze straty z poprzedniego meczu? Magiczny Real.

Autor:  Igor [ Poniedziałek, 25 Sierpnia 2008, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

ja pierdole! co za mecz!
bramka bodajze De La Reda - mistrzostwo!

Autor:  emilsky [ Czwartek, 28 Sierpnia 2008, 07:10 ]
Tytuł:  Re: Primera Division (Liga Hiszpańska)

Real -Sporting 5:3, Trofeo Bernabeu zostaje u nas:)

CO do meczu, polecam zobaczyć obydwie bramki Higuaina, zwłaszcza drugą.
CRACK.
http://duan.enetia.pl/080827_Sporting-Higuain2.avi

Obrazek

Strona 4 z 757 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/