Tematy bez odpowiedzi | Aktywne tematy Teraz jest Wtorek, 21 Sierpnia 2018, 12:40


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41531 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955 ... 2077  Następna strona
Transfery 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 Lutego 2014
Posty: 324
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 11:52
Arsenal zaliczy kolejne styczniowe panic buy i oby z tego wyszło coś dobrego w co powątpiewam... Znowu będzie ten sam problem co kiedyś.
Słaba defensywa i nadmiar ofensywny... Już widzę Abou na skrzydle, a Mikiego na wahadle jako czysty mindfuck taktyczny starego grzyba.
Nie wiem jak on zacznie ich ustawiać: 1 - 3 - 7? :lol:

Szpica: Laca, Oli, Abou
Pomoc: Ramsey, Wilshere Iwobi, Ozil, Welbz, Miki, Xhaka, Elneny, Cazorla (rip),
Wahadła: Maitland-Nails, Bellerin, Kolasinac, Monreal
Obrona: Kościelny, Mustafi, Chambers, Holding
Brama: Cech, Ospina

Naprawdę nie mam pojęcia co stary zrobi... Czy wróci do klasyki w postaci 4-3-3 lub 4-2-3-1.
Sprzedał Coq'a który był ostatnim zawodnikiem destrukcyjnym w pomocy i liczy, że Xhaka to ogarnie?
Ręce opadają. Znowu nie będzie taktyki tylko radość z gry i strzelmy jedną bramkę więcej aka wraca stary dobry wpierdol.

_________________
(...)


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 1261
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 11:55
To tylko kibice United chyba mają tak wyjebane na to ile się płaci, co jest oczywiście bardzo zabawne po jebaniu City przed odejściem Fergusona

A jeżeli chodzi o radosna grę Arsenalu to w sumie nawet bym się cieszył, przynajmniej byłyby ciekawe mecze a nie jak tera


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 Grudnia 2012
Posty: 928
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 12:02
Nie mniej zabawne są posty twierdzące, że ten transfer to majstersztyk.

_________________
Cytuj:
Kochasz go, kurwa?


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Kwietnia 2010
Posty: 5207
Lokalizacja: Kielce / Kraków
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 12:05
instinct napisał(a):
bardziej co z Malcomem bo jakieś dymy ze Spurs a miał być już dealdone prawie :dunno:


tottenhamowe źródła twierdzą że spurs byli jego pierwszym wyborem i nadal chce przyjść, pytanie czy się kluby dogadają.

_________________
Kadłub napisał(a):
Różnicy między raperem a MC również zapewne nie ogarniasz, taka przypadłość twojego pokolenia z tego co zauważyłem.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Marca 2013
Posty: 1762
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 12:05
Piters napisał(a):
To tylko kibice United chyba mają tak wyjebane na to ile się płaci, co jest oczywiście bardzo zabawne po jebaniu City przed odejściem Fergusona

A jeżeli chodzi o radosna grę Arsenalu to w sumie nawet bym się cieszył, przynajmniej byłyby ciekawe mecze a nie jak tera



To fakt, united to wyjatkowo glupi klub. jeszcze gdzieś widziałem fanów liverpoolu cieszących się philem jonesem za 75 mln

_________________
gabriel jesus złota pilka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4463
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 13:05
moff, może 4-4-2 z Lacą ustawionym trochę za Aubą? Do tego w linii pomocy Ozil-Xhaka-Wilshere-Miki, w defensywie Monreal-Mustafi-Kościelny-Bellerin.

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Stycznia 2012
Posty: 2341
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 13:27
Mchitarjan i Auba oferują sporo opcji. 442, 4222, 4411. Już kiedyś Arsenal grał systemem gdzie w pierwszej XI grali Cesc, Rosicky, Hleb, Adebayor i RvP, teraz pewnie będzie coś zbliżonego.


Powrót do góry
Zobacz profil
Mistrz Typera EPL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 11250
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 13:47
Auba - Laca
Ozil - Mkhitaryan
Wilshere - Xhaka/Ramsey
4-2-2-2, troche podobne do tego co LFC próbowało chyba grać teraz jeszcze jak mieli Coutinho

tylko że Xhaka by musiał się nauczyć gry bardziej jako DM

dla mnie to wygląda dobrze, dużo dobrej gry kombinacyjnej z takiego lineupu można wyciągnąć
+ Ozil se będzie mógł piłeczki rzucać

szkoda tego Malcoma, ja bym chciał żeby właśnie więcej Arsenal tego typu zawodników sprowadzał, czyli w wieku około 20-23 lat bo aktualnie ta kadra jest bardzo wiekowa, a nie gra nic specjalnego
ja zawsze Arsenal najbardziej lubiłem za to że sporo młodych gości tu biegało na fantazji a teraz troche z tym słabo

mam nadzieje że nic się nie odjebie i ten Aubameyang zostanie chociaż sfinalizowany
i że w lato wtedy wezmą 1 CMa i 1 obrońce chociaż


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 Sierpnia 2011
Posty: 4061
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 17:34
a z bakana sie smiejecie chuje


apropo smiechu, to sky podaje ze chelsea zainteresowana Ashleyem Barnesem [wczesniej cos o Slimanim]

no i jedynie widze to tak:
a) kaczka dziennikarska i zarcik
b) klub chce sciagnac DWOCH napastnikow i wbije Dżeko + jakis drwal w stylu Barnesa czy Slimaniego na wypozyczenie/za grosze na trzeciego napastnika [zeby mozna bylo luzno grac Dzeko-Morata, czy cos]

nwm kurwa, niech dzis sie tylko dzeko nie polamie, jutro sie dogaduja, we wtorek oficjalka jego i emersona, a kogo sciagna dalej to juz chuj

_________________
Obrazek

YOU SHOULD HAVE LEARNED - BITCHES LOVE CAKE


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Września 2012
Posty: 4764
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 22:05
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Mistrz Typera EPL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 Grudnia 2014
Posty: 11250
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 22:18


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 Marca 2013
Posty: 2907
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 22:53
The Bitch Fucker napisał(a):
Nie mniej zabawne są posty twierdzące, że ten transfer to majstersztyk.


City oferujące w lato 20 mln £ + 4 letnią umowę z tygodniówką w wysokości 250k £ = super oferta
United płacące za transfer 10 mln £ kosztów prowizji, oferujące 4 letnią umowa opiewającą na 200k £ (ma zarabiać docelowo 350, ale odliczyłem pensję Mikiego) = chujowizna, niszczenie piłki, czysty biznes xd

Jeżeli wymienienie jednego z najlepszych piłkarzy w lidze za przeciętniaka, który głównie wyróżniał się w lidze europy, nie jest majstersztykiem, to nie wiem co jest :dunno:

teraz wjeżdża pierdolenie na pół strony, że alexis niszczył atmosferę w Arsenalu i jak grali bez niego to pojechali Palace

_________________
PSY W MUNDURACH JAK CHUJE W KONDOMACH


Powrót do góry
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 Czerwca 2015
Posty: 1264
Banned
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Niedziela, 21 Stycznia 2018, 23:49
https://twitter.com/juliakramek/status/ ... 9673842688

@up, a z jakiego powodu odliczyłeś pensję Mikiego? Co to ma w ogóle do rzeczy? xD A nie, chyba wiem, pewnie po to, żeby wyszło, że United będzie płacilo mniej, niż chciało płacić City. Nice try, hehe. Mam nadzieję, że w przypadku City odliczyłeś pensje, no nie wiem, odchodzącego Kolarova czy Clichy'ego. :wtf:

Deal jest spoko dla obydwu stron, bo trzeba pamiętać, że każdy potencjalny nabywca Sancheza, kto by nim nie był, miał nad Arsenalem gigantyczną przewagę w postaci wygasającego za 6 miesięcy kontraktu Chilijczyka.

Innymi słowy: transakcja zadowalająca dla obydwu stron, ale podniecanie się, jakoby to miał być jakiś "majstersztyk" w wykonaniu MU jest zupełnie nie na miejscu, bo kluczowe było to, że miał wygasający kontrakt i wszyscy wiedzieli, że nie zamierza go przedłużać, a na to Czerwone Diabły nie miały żadnego wpływu.


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Marca 2013
Posty: 1762
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 00:47
Druhu napisał(a):
(ma zarabiać docelowo 350, ale odliczyłem pensję Mikiego) [/size]


kurwa co hahahaha

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
gabriel jesus złota pilka


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 4463
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 01:30
Lucas Moura zaczął być łączony z Arsenalem:
http://www.90min.com/posts/5954246-arse ... ref=1.html

_________________
#FreeWszyscy
Spoiler:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2014
Posty: 2368
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 02:48
Ten deal United z Arsenalem to zdecydowana wygrana City.
A nie jakiś majstersztyk

_________________
I don't have time for the wasteman jokes
Personal ting if I'm gettin' up close


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 Stycznia 2012
Posty: 187
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 08:23
Zaraz się dowiemy, że United zjebało sprawę i trzeba było zostawić Mikiego :wtf:

_________________
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it!


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 Grudnia 2016
Posty: 422
Lokalizacja: Kamołdaria
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 09:48
nie wiem czy da się jaśniej opisać jak to wygląda ze strony United, niż jak ja to zrobiłem wcześneij, no ale chuj. wychodzi na to, że Arsenal wraz z City wyruchało United, Alexis chuj bo mu trzeba dużo płacić i propsy że Arsenal znalazł frajera i przygarnął sobie zajebistego grajka Mikiego

ja pierdole, slizg, serio? :bowdown:


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 Marca 2013
Posty: 1196
Lokalizacja: Wwa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 10:00
RW0 napisał(a):
Druhu napisał(a):
(ma zarabiać docelowo 350, ale odliczyłem pensję Mikiego) [/size]


kurwa co hahahaha

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


wiadomo ze to pojebane liczyc w ten sposob, ale tak w sumie jest.
zwalnia im sie jakas kasa z budzetu (150k) i dochodzi nowa (350k), wiec wydatki sa o 200k wieksze


Powrót do góry
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 Grudnia 2013
Posty: 2448
Lokalizacja: Warszawa
Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem
Post Re: Transfery
  Wysłano: Poniedziałek, 22 Stycznia 2018, 10:07
Quetzalcoatl napisał(a):
nie wiem czy da się jaśniej opisać jak to wygląda ze strony United, niż jak ja to zrobiłem wcześneij, no ale chuj. wychodzi na to, że Arsenal wraz z City wyruchało United, Alexis chuj bo mu trzeba dużo płacić i propsy że Arsenal znalazł frajera i przygarnął sobie zajebistego grajka Mikiego

ja pierdole, slizg, serio? :bowdown:


Kurwa, poluzuj gościu

A z wydatkami nie chodzi o to ile klub będzie wydawał na płace tyle ze może być sytuacja ala Ronaldo, ze zaraz do gabinetu zapuka Pogba czy Lukaku i tez będą chcieli podwyżki.

Nikt nie kwestionuje tego ze to zajebisty deal i to dla obu stron

_________________
https://instagram.com/blazfm/

Ezio_Wroclaw napisał(a):
Oskar to raczej experimental hip-hop w stylu Brockhampton.


Powrót do góry
Zobacz profil profil na lastfm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 41531 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955 ... 2077  Następna strona



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Groszku, terra i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB
Forum style by Vjacheslav Trushkin and modified by zin.